Jump to content



Forthnet STAY AWAY.


alexis2044

Recommended Posts

Ξέρω ότι ανοιγω άλλο ένα θέμα πάνω από ηδη υπάρχον με παρόμοιο τίτλο αλλα το περιεχομενο ειναι τελειως μα τελειως διαφορετικο.

Λοιπόν μια ωραια πρωια, με καλεί ο θείος μου (που έχει το γνωστο πακετάκι double play στο ιδιοκτητο δικτυο της 4net) και μου λεει ότι ξαφνικά δεν έχει τηλεφωνο και ιντερνετ και δεν μπορεί να πάρει στα 800αρια της forthnet γιατί απο κινητο δεν.

ΟΚ λέω και καλώ εγώ. Περιμένω το κλασσικό 8αλεπτο στην αναμονη ( ελα μωρε εχω συνηθισει...) και μου βγαινει ενας κυριος στο κεντρο τεχνικης υποστηριξης να μου λέει ότι το τηλεφωνο που μου δίνετε δεν υπάρχει στο μητρωο μας. ( φορτωνω εγω...)

Ωραια δεν πειραζει, λεω θα ειναι κανενα προβλημα επειδη καλώ απο γραμμη ΟΤΕ ( στο σπιτι μου παντα ΟΤΕ...). Μου δινει το νουμερο 211... και μου λεει ν καλεσει ο ιδιος ο πελατης.

Καλεί λοιπον ο θειος μου, και πετυχαινει γραμμη ( αφου του το κλεισαν 2 φορες λεγοντας "καλεστε αργοτερα") και μιλαει με εναν τενικό. Ακολουθεί ο διαλογος:

Κακομοιρος Θειος: Εχω "το και το" προβλημα στην γραμμη μου με την υπηρεσια σας.

Τεχνικός: Μαλιστα. Έχετε διπολικές μπρίζες τηλεφωνου στο σπιτι σας;

Κακομοιρος Θειος: Ναι έχω 4.

Τεχνικός: Μπορει να κάνουν βραχυκυκλωμα. Καλεστε ηλεκτρολογο να σας τις αλλάξει.

Εδώ θα πω ένα πράμα: ΕΛΕΟΣ. Είναι λύση αυτή από σοβαρή εταιρία; Μα καλα σοβαρολογουμε απο τη μια στιγμη στην άλλη γινεται βραχυκυκλωμα και σταματαν τα παντα;

Εν πάση περιπτωσει πάω στο σπίτι του Θείου, ξηλώνω όλες τις διπολικες μπρίζες και τις αφήνω στον αέρα. Κανένα αποτέλεσμα. Πάλι νέκρα.

Παρουσα κατασταση: Θείος μου δεν έχει τηλεφωνο ούτε Ιντερνετ εδω και 4 μερες. Και δεν αναφέρω τα προβήματα με τις αποσυνδέσεις που είχε και του ότι δεν έμπαινε σε όλες τις διευθυνσεις ιντερνετ με τους κανονικους DNS της 4net.

Συγχαρητηρια Forthnet. Μόλις έχασες έναν πελάτη. Θα κάνω απο Δευτέρα άιτηση να γυρίσει σε ΟΤΕ.

Στην Forthnet πληρωνει 39/μηνα, στον ΟΤΕ 44/μηνα για τις ίδιες υπηρεσειες...

Α! Ναι ... συν πάγιο ΟΤΕ...

(συγνωμμη αν σας κουρασα)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι τελείως λόττο η κατάσταση. Εμένα πάλι καλά το 2play από τον οκτώβρη δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Ούτε αποσυνδέσεις, ούτε να πέφτει το τηλέφωνο, τίποτα...

Θα πρότεινα πριν την αίτηση για ΟΤΕ να ξανακαλέσεις στη Forthnet δηλώνωντας ότι δεν έχει πλέον διπολικές, έτσι ώστε αν πάλι δεν κάνουν τίποτα, να μην πληρώσεις τα χρήματα της διακοπής. Όχι ότι τώρα θα τα πληρώσεις με αυτή την κατάσταση, αλλά καλό είναι να είσαι όσο πιο καλυμμένος γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

καποιοι βαζουν τη ψυχικη ηρεμια πανω απο τα +10 ευρα το μηνα. ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.

LOL στην απαντηση για το βραχυκυκλωμα , στην κρυσταλλινη σφαιρα το διεγνωσε ο τεχνικος?

Link to comment
Share on other sites

@alexis2044

Να κάνω λιγο το δικηγόρο του διαβόλου?

1) Ποσο δυσκολο ηταν να πει στον τεχνικο ως απάντηση "οτι ναι εφερα τεχνικο και ολα τα βρηκε οκ"... ωστε να δει τι θα του πουν?

( Θέλω να πω, μερικές φορες χρειάζεται να το παιζουμε και κάπως...αμα ακουγομαστε και ασχετοι θα πάρουμε και ασχετες απαντήσεις.)

2) Αν με την απάντηση του τεχνικου της Forthnet (Τellas, Otenet, ON) ειχε λυθει το προβλημα, θα ανέβαζες αυτο το thread? Η εστω ενα "ευχαριστήριο thread" για την εξυπηρέτηση που ελαβε ο θείος σου? Την αλήθεια ομως...

(Θελω να δουμε το πως δημιουργουνται οι εντυπώσεις)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι γινεται στην Αθηνα..... στην Θεσσαλονικη δεν υπάρχει Forthnet.

Αρχική απάντηση από alexis2044 [Σήμερα, στις 00:15]

Κακομοιρος Θειος: Εχω "το και το" προβλημα στην γραμμη μου με την υπηρεσια σας.

Τεχνικός: Μαλιστα. Έχετε διπολικές μπρίζες τηλεφωνου στο σπιτι σας;

Κακομοιρος Θειος: Ναι έχω 4.

Τεχνικός: Μπορει να κάνουν βραχυκυκλωμα. Καλεστε ηλεκτρολογο να σας τις αλλάξει.

Mα ακριβώς την ιδια %^@%## είπαν και σε ένα γνωστό μου ο οποιος περιμενε 5 μηνες

και στο τελος του ηρθε μηνυμα ότι θα συνδεθει με το double play.. και οχι μονο δεν συνδεθηκε αλλά έμεινε και χωρις τηλεφωνο.

Αλλά το χειροτερο όλων ειναι ότι δεν εχει καμια υποστηριξη απο την εταιρία, μα καμια.

και εγω ηθελα να βαλω forthnet αλλά πηρα τηλ. και το ακυρωσα. καλύτερα 10ευρω παραπάνω ή μικροτερη ταχ. και να μιλας με καποιους που υπάρχουν.

@dubber

δεν γραφω κάτι έχοντας υπ όψη μια δυο περιπτωσεις. Οι περισσοτεροι απ αυτους που

γνωριζω αν δεν εχουν προτιμουν OTE και οι αλλοι διακοπτουν και πάνε αλλου. Δεν μπορει να ειναι τυχαιο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

@alexis2044

Να κάνω λιγο το δικηγόρο του διαβόλου?

1) Ποσο δυσκολο ηταν να πει στον τεχνικο ως απάντηση "οτι ναι εφερα τεχνικο και ολα τα βρηκε οκ"... ωστε να δει τι θα του πουν?

( Θέλω να πω, μερικές φορες χρειάζεται να το παιζουμε και κάπως...αμα ακουγομαστε και ασχετοι θα πάρουμε και ασχετες απαντήσεις.)

Φίλε perp ωραια έχεις δίκιο αλλά πες μου όταν η εταιρία εξ αρχής κρατα μια απωθητική σταση προς τον πελάτη με ενθαρύνει να την ξαναρωτήσω;

Δηλαδη πρέπει να ξαναπαρουμε τηλέφωνο στην forthnet, να φεσωθούμε άλλη πόση ώρα αναμονής για να πετυχουμε πάλι έναν (πιθανώς) βαρεμενο, ίσως και ανίκανο τεχνικο που θα κοιτάξει άλλη μια φορά στην "κρυσταλλινη σφαίρα" του, όπως λέει και ο ea6gka, να μου δωσει μια απαντηση για όντα δίχως νοημοσυνη;

Είναι φανερό πόσο σεβασμό τρέφει η εταιρια στους πελάτες της.

Το αισθημα που αποκομίζω από την όλη κατασταση είναι ότι δεν μπορούν ούτε θέλουν να με βοηθήσουν.

Αρχική απάντηση από perp

2) Αν με την απάντηση του τεχνικου της Forthnet (Τellas, Otenet, ON) ειχε λυθει το προβλημα, θα ανέβαζες αυτο το thread? Η εστω ενα "ευχαριστήριο thread" για την εξυπηρέτηση που ελαβε ο θείος σου? Την αλήθεια ομως...

(Θελω να δουμε πως το πως δημιουργουνται οι εντυπώσεις)

Η αλήθεια είναι ότι δεν θα ανέβαζα "ευχαρηστήριο thread", οπως λες, και δεν το κρύβω. Αλλά κάποια στιγμή που κάποιος θα έλεγε "έχω προβλημα και δεν με βοηθανε στην Forthnet ,Τellas, Otenet, ON", εγώ θα έλεγα έναν τιμητικό λόγο για την έταιρία που κατάφερε και με βοηθησε.

Το συγκεκριμένο το ανέβασα καθαρά γιατί δεν θέλω άλλοι να έχουν την ίδια εμπειρία με μένα. Εξου και ο τιτλος "STAY AWAY"

Λένε "If it works, dont fix it". Αν η forthnet δουλευε σωστα, δεν θα υπήρχε τοσος κοσμος που θα ηταν δυσαρεστημενος με τις υπηρεσίες της.

Έγω προσωπικά από την εμπείρία μου με τον ΟΤΕ παρατηρώ ότι αναλογικα περισσότερα παραπονα γίνονται για τους Ενναλλακτικους, και πολυ λιγοότερα για αυτόν. Μπορεί να ναι ιδέα μου.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Φιλικά πάντα...

:)

Edit

Δεν ξερω τι γινεται στην Αθηνα..... στην Θεσσαλονικη δεν υπάρχει Forthnet.

Έτσι ακριβώς....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dem [Σήμερα, στις 02:58]

αστο perp, δεν ξερω τι γινεται στην Αθηνα..... στην Θεσσαλονικη δεν υπάρχει Forthnet.

Καλα ναι... πάντως δεν ειναι και ο μοναδικος τομέας που δεν υπάρχει και εκτος Αττικής εδω που τα λέμε... να ηταν μονο η Forthnet που δεν υπάρχει σε αλλες πολεις της Ελλάδας, πάλι καλα θα ελεγα.... (u got my point)

Αρχική απάντηση από dubber [Σήμερα, στις 02:53]

Μα σε fora κατά το 99% που θα διαβάσεις θα είναι τα αρνητικά.

’λλωστε για κάθε δυσαρεστημένο πελάτη υπάρχουν τουλάχιστον άλλοι 3 ευχαριστημένοι.

My thoughts exactly....

Εξάλλου αν σε κάθε disconnect, προβλημα της Forthnet επαιρνα τηλέφωνα ή ανέβαζα thread θα ειχα φαει ban για thread spamming... Θέλω να πω οτι αυτα συμβαίνουν σε ολους καθημερινα... απλα οι εναλλακτικοι εχουν καταληξει (δυστυχως) να ειναι ιδανικοι για πιο pro χρήστες που μπορουν να βάλουν στην θέση τους τον κάθε τεχνικο αν τους πουν καμια ορχιδέα στο τηλέφωνο ή έστω να μπορουν να κάνουν μονοι τους troubleshooting..... ο απλος χρηστης θέλει ΟΤΕ.... την ευγενικη κοπελιτσα στο 134, τεχνικο ανα πασα ωρα και στιγμη βέβαια με μια extra χρεώση... τα πράγματα ειναι απλα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

απλα οι εναλλακτικοι εχουν καταληξει (δυστυχως) να ειναι ιδανικοι για πιο pro χρήστες που μπορουν να βάλουν στην θέση τους τον κάθε τεχνικο αν τους πουν καμια ορχιδέα στο τηλέφωνο ή έστω να μπορουν να κάνουν μονοι τους troubleshooting..... ο απλος χρηστης θέλει ΟΤΕ.... την ευγενικη κοπελιτσα στο 134, τεχνικο ανα πασα ωρα και στιγμη βέβαια με μια extra χρεώση... τα πράγματα ειναι απλα...

Συγνώμμη αλλά αυτό δεν το πιάνω...

Δηλαδή αν εσύ έχεις 24αρα σύνδεση και κατεβάζεις με 5Kb/s, σαν pro χρηστης τι μπορείς να κάνεις για να το αντιμετωπίσεις;

Και ο θείος μου, όντας νοήμων ατομο, έβαλε τις φωνές στον "τεχνικό" για την απαντηση του αλλά ο "τεχνικος" έλεγε συγγνώμμη δεν μπορω να σας βοηθησω αλλο...

Η αλήθεια είναι ότι η πολυτέλεια και η άνεση πάντα κόστιζαν κάτι παραπάνω. Δεν νομίζω να αμφιβάλλει κανείς με αυτήν την παραδοχή...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από alexis2044 [Σήμερα, στις 03:10]

Φίλε perp ωραια έχεις δίκιο αλλά πες μου όταν η εταιρία εξ αρχής κρατα μια απωθητική σταση προς τον πελάτη με ενθαρύνει να την ξαναρωτήσω;

Δηλαδη πρέπει να ξαναπαρουμε τηλέφωνο στην forthnet, να φεσωθούμε άλλη πόση ώρα αναμονής για να πετυχουμε πάλι έναν (πιθανώς) βαρεμενο, ίσως και ανίκανο τεχνικο που θα κοιτάξει άλλη μια φορά στην "κρυσταλλινη σφαίρα" του, όπως λέει και ο ea6gka, να μου δωσει μια απαντηση για όντα δίχως νοημοσυνη;

Είναι φανερό πόσο σεβασμό τρέφει η εταιρια στους πελάτες της.

Το αισθημα που αποκομίζω από την όλη κατασταση είναι ότι δεν μπορούν ούτε θέλουν να με βοηθήσουν.

Η αλήθεια είναι ότι δεν θα ανέβαζα "ευχαρηστήριο thread", οπως λες, και δεν το κρύβω. Αλλά κάποια στιγμή που κάποιος θα έλεγε "έχω προβλημα και δεν με βοηθανε στην Forthnet ,Τellas, Otenet, ON", εγώ θα έλεγα έναν τιμητικό λόγο για την έταιρία που κατάφερε και με βοηθησε.

Το συγκεκριμένο το ανέβασα καθαρά γιατί δεν θέλω άλλοι να έχουν την ίδια εμπειρία με μένα. Εξου και ο τιτλος "STAY AWAY"

Λένε "If it works, dont fix it". Αν η forthnet δουλευε σωστα, δεν θα υπήρχε τοσος κοσμος που θα ηταν δυσαρεστημενος με τις υπηρεσίες της.

Έγω προσωπικά από την εμπείρία μου με τον ΟΤΕ παρατηρώ ότι αναλογικα περισσότερα παραπονα γίνονται για τους Ενναλλακτικους, και πολυ λιγοότερα για αυτόν. Μπορεί να ναι ιδέα μου.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Φιλικά πάντα...

:)

Edit

Έτσι ακριβώς....

εγω δεν ειμαι συνηγορος κανενος και δεν υπερασπιζομαι καμια εταιρεια, ουτε εχω κανα εννομο συμφέρον....εξάλλου οποιος διαβάζει τι γράφω στα ποστ μου το καταλαβαίνει....

απλα ηθελα να σου πω οτι ΑΝ ως perp μιλησω για προβλημα μου ειτε με παροχο, ειτε με τράπεζα, ειτε σε εταιρεια για δουλεια, ειτε στην δουλεια με κοσμο και πελάτες , ειτε σε φιλικο κυκλο, ειτε σε επαγγελματικο περιβάλλον....με υφος noob και ασχετο......παντα θα παρω και τις αναλογες απαντήσεις...

Ο αλλος ποτε δεν θα κάτσει να ασχοληθει... 99% θα προσπαθησουν να σε ξεφορτωθουν, απλα δινοντας σου μια απάντηση, μια οποιαδήποτε απάντηση.... οχι να σε αγνοησουν...

(Τωρα βαριεμαι να ψαξω να σου δωσω και ενα λινκ με τα ποστ με τον διαλογο που ειχα με την DELL Hellas για να δεις πως λειτουργουν και τα πράγματα...ολοι στο ιδιο τριπ ειναι....μονο οταν καταλαβαν οτι σκαμπαζω με εξυπηρέτησαν ;) )

Θέλω να πω μην περιμενεις (οπως και εγω βεβαια )να παρεις σαφης απαντήσεις σε ενα σου προβλημα οταν εσυ προηγουμένως ως πελάτης δεν καταστησεις σαφής οτι ξέρεις... μπορει να μην ξέρεις βέβαια 100% αλλα δεν παιζει ρολο...σημασια εχει να καταλαβουν οτι σκαμπάζεις...

Και δεν εχει να κάνει μονο με τους παροχους...τραβα ως ασχετος σε ενα computer store, πηγαινε σε ενα ταξiδιωτικο γραφειο, σε μια αντιπροσωπεια αυτοκινήτων, νοικιασε ενα σπιτι, κλεισε μια συμφωνία, υπέγραψε ενα συμβόλαιο.....

Στην αμάθεια και στην ασχετοσύνη μας ποντάρουν ολοι... εγω δεν κάνω διακρίσεις σε ΟΤΕ και Forthnet.... αν οχι τις ιδιες αλλα παρόμοιες ορχιδεες θα ακουσεις και αλλου...

Οπότε το καλυτερο που εχεις να κάνεις για μένα πάντα....εξηγησε μερικα πράγματα στο θείο σου για την γραμμη του και την κατάσταση και ας καταλάβει τα μισα ή και τιποτα...την επόμενη φορα μπορει να μπορέσει να τους "στολισει" κατάλληλα....

Link to comment
Share on other sites

@ ALL

Συγνώμη αλλα αυτο το πηρατε ως υπερασπιστικο προς την Forthnet? Καλα εγω ηπια τα κρασια εσεις μεθυσατε? :p:D

Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 03:16]

απλα οι εναλλακτικοι εχουν καταληξει (δυστυχως) να ειναι ιδανικοι για πιο pro χρήστες που μπορουν να βάλουν στην θέση τους τον κάθε τεχνικο αν τους πουν καμια ορχιδέα στο τηλέφωνο ή έστω να μπορουν να κάνουν μονοι τους troubleshooting..... ο απλος χρηστης θέλει ΟΤΕ.... την ευγενικη κοπελιτσα στο 134, τεχνικο ανα πασα ωρα και στιγμη βέβαια με μια extra χρεώση... τα πράγματα ειναι απλα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 03:42]

Καλα εγω ηπια τα κρασια

Aααα έτσι εξηγειται :p :P

Αρχική απάντηση από cabrinha [Σήμερα, στις 03:34]

Για ποιους λογους το λες?

Στο ιδιο post εξηγώ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Dem [Σήμερα, στις 03:44]

Aααα έτσι εξηγειται :p :P

:p Νταξ δεν φταιω εγω... ένεκα η σημερινη μάζωξη :D Εγω πάντως στην εκανα την πρόταση

Πάντως ontopic τωρα, γενικα το τι ορχιδέα μπορεις να ακουσεις στο τηλέφωνο απο την οποιαδήποτε τηλεφωνικη εξυπηρέτηση δεν λέγεται.... και μην μου πει κανεις οτι ακουει περισσότερα απο την οποιαδήποτε Forthnet και OTE γιατι θα τρελαθώ... και εκει πηγαινε το pro user που ειπα... αν δεν μπορεις να τους κανεις καλα, δυστυχως ευτυχως πρεπει να πας αλλου... θα αλλάξει το eshop ποτε? θα αλλάζει ποτε η νοοτροπια του δημοσιου και της Ολυμπιακης? Δεν παν γινουν ιδιωτικες.... το ιδιο ειναι και με τους παροχους... αυτοι ποντάρουν αλλου, ο ΟΤΕ αλλου, το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλου, η nvidia αλλου και παει λέγοντας....

BTW Μήπως να ανέβαζα και εγω 1 thread καταπέλτη για το ΠΛΑΙΣΙΟ σχετικα με το προσφατο RMA που εκανα? :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

εγω δεν ειμαι συνηγορος κανενος και δεν υπερασπιζομαι καμια εταιρεια, ουτε εχω κανα εννομο συμφέρον....εξάλλου οποιος διαβάζει τι γράφω στα ποστ μου το καταλαβαίνει....

απλα ηθελα να σου πω οτι ΑΝ ως perp μιλησω για προβλημα μου ειτε με παροχο, ειτε με τράπεζα, ειτε σε εταιρεια για δουλεια, ειτε στην δουλεια με κοσμο και πελάτες , ειτε σε φιλικο κυκλο, ειτε σε επαγγελματικο περιβάλλον....με υφος noob και ασχετο......παντα θα παρω και τις αναλογες απαντήσεις...

Ο αλλος ποτε δεν θα κάτσει να ασχοληθει... 99% θα προσπαθησουν να σε ξεφορτωθουν, απλα δινοντας σου μια απάντηση, μια οποιαδήποτε απάντηση.... οχι να σε αγνοησουν...

(Τωρα βαριεμαι να ψαξω να σου δωσω και ενα λινκ με τα ποστ με τον διαλογο που ειχα με την DELL Hellas για να δεις πως λειτουργουν και τα πράγματα...ολοι στο ιδιο τριπ ειναι....μονο οταν καταλαβαν οτι σκαμπαζω με εξυπηρέτησαν ;) )

Θέλω να πω μην περιμενεις (οπως και εγω βεβαια )να παρεις σαφης απαντήσεις σε ενα σου προβλημα οταν εσυ προηγουμένως ως πελάτης δεν καταστησεις σαφής οτι ξέρεις... μπορει να μην ξέρεις βέβαια 100% αλλα δεν παιζει ρολο...σημασια εχει να καταλαβουν οτι σκαμπάζεις...

Και δεν εχει να κάνει μονο με τους παροχους...τραβα ως ασχετος σε ενα computer store, πηγαινε σε ενα ταξiδιωτικο γραφειο, σε μια αντιπροσωπεια αυτοκινήτων, νοικιασε ενα σπιτι, κλεισε μια συμφωνία, υπέγραψε ενα συμβόλαιο.....

Στην αμάθεια και στην ασχετοσύνη μας ποντάρουν ολοι... εγω δεν κάνω διακρίσεις σε ΟΤΕ και Forthnet.... αν οχι τις ιδιες αλλα παρόμοιες ορχιδεες θα ακουσεις και αλλου...

Οπότε το καλυτερο που εχεις να κάνεις για μένα πάντα....εξηγησε μερικα πράγματα στο θείο σου για την γραμμη του και την κατάσταση και ας καταλάβει τα μισα ή και τιποτα...την επόμενη φορα μπορει να μπορέσει να τους "στολισει" κατάλληλα....

Βρε δεν είπε κανείς ότι εξυπηρετείς συμφεροντα... Εποικοδομητικη συζητηση κάνουμε εδώ ωστε κάποιος που διαβάζει να αποφύγει, ή να λύσει κάποιο παρομοιο προβλημα ;)

Πάντως δε λεώ έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Γιατί δεν έχω όμως την ίδια μεταχείρση απο τον ΟΤΕ και τον κάθε ΟΤΕ.

Δηλαδή πιστεύω ότι αν βάλεις έναν άσχετο να τηλεφωνησει στο (πχ) ΟΤΕ και τον ίδιο άσχετο να τηλεφωνήσει στην Forthnet με το ίδιο πρόβλημα, περισσότερες πιθανότητες έχει να βοηθηθει από τον πρώτο. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Μόνο όμως που μου σχηματίζει αυτή την εντύπωση η εταιρια αυτή σημαίνει ότι κάτι δεν κάνει σωστα.

Αρχική απάντηση από perp

@ ALL

Συγνώμη αλλα αυτο το πηρατε ως υπερασπιστικο προς την Forthnet? Καλα εγω ηπια τα κρασια εσεις μεθυσατε? :p:D

:hehe:

BTW Μήπως να ανέβαζα και εγω 1 thread καταπέλτη για το ΠΛΑΙΣΙΟ σχετικα με το προσφατο RMA που εκανα? :laughing:

Shoot 2 kill :p

Link to comment
Share on other sites

@ αλεξη

στο ιδιο καταλήγουμε :D.... οτι δεν θα εχει την ιδια εξυπηρέτηση...αλλα για αυτο υποτιθεται οτι δεν απευθυνονται και στο ιδιο target group ομως...

βασικα συχνα κάνουμε ενα λαθος πιατεύω.... νομιζουμε οτι ΟΤΕ και εναλλακτικοι ειναι το ιδιο πράγμα...δεν ειναι και ας ειναι στον ιδιο χωρο "τηλεπικοινωνίες, ιντερνετ, adsl" ... αν ηταν ιδιες...δεν θα υπηρχαν...

προσφέρουν παρόμοια πράγματα, παρόμοιες παροχες, πορόμοιες υπηρεσίες και τιμες αλλα οχι ιδιες ... οποτε διαλέγεις και ανάλογα επιλεγεις, φευγεις, ξαναγυρνας και παει λέγοντας.... η μονη διαφορα τωρα με το παρελθον ειναι οι επιλογες και καλως ή κακώς το βάρος πέφτει σε εμας για την σωστη επιλογη υπηρεσιών..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

@ αλεξη

στο ιδιο καταλήγουμε :D.... οτι δεν θα εχει την ιδια εξυπηρέτηση...αλλα για αυτο υποτιθεται οτι δεν απευθυνονται και στο ιδιο target group ομως...

βασικα συχνα κάνουμε ενα λαθος πιατεύω.... νομιζουμε οτι ΟΤΕ και εναλλακτικοι ειναι το ιδιο πράγμα...δεν ειναι και ας ειναι στον ιδιο χωρο "τηλεπικοινωνίες, ιντερνετ, adsl" ... αν ηταν ιδιες...δεν θα υπηρχαν...

προσφέρουν παρόμοια πράγματα, παρόμοιες παροχες, πορόμοιες υπηρεσίες και τιμες αλλα οχι ιδιες ... οποτε διαλέγεις και ανάλογα επιλεγεις, φευγεις, ξαναγυρνας και παει λέγοντας.... η μονη διαφορα τωρα με το παρελθον ειναι οι επιλογες και καλως ή κακώς το βάρος πέφτει σε εμας για την σωστη επιλογη υπηρεσιών..

I'll drink to that :):p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.