Jump to content



Another car topic


dohc161416003179

Recommended Posts

Έχω μπει στα Leon 1.4 122 και 1.8 160. Και τα δύο έχουν πολύ καλή ροπή, πράγμα που φαίνεται με το πρώτο "γκάζι". Εντυπωσιακή αίσθηση, για τόσο λίγα άλογα. Αλλά - οι δρόμοι δεν είναι πίστες, ούτε ταξιδεύουμε στην Εθνική κάθε 2 μέρες, ώστε να χρειαζόμαστε αυτή τη ροπή τόσο συχνά.

Καλά και τίμια αμάξια, συμπαθώ κάπως τα Seat, με λίγο μουντό εσωτερικό και ίσως υλικά που δεν πείθουν, αλλά είναι καλά. Γενικά, θα τα θεωρούσα καλή επιλογή αν δεν:

- Άκουγα τόσα κακά για τους Turbo του VAG

- Δεν υπήρχε το Cee'd

Το Cee'd μπορεί να χάνει από το Turbo και την έλλειψη σπορ ανάρτησης σε γυρολόγια, αλλά έχει καταπληκτικό εσωτερικό με κορυφαία υλικά, σχετικά δυνατό κινητήρα (και πολύ πιο οικονομικό), την καλή εγγύησή του και έναν εξοπλισμό που απλά δεν βρίσκεις στα υπόλοιπα, με 18Κ.

Το πήρε η family και είμαστε γενικά ευχαριστημένοι. Μάλιστα μας έπρηζαν από την Kia να δούμε και το ηχοσύστημα γιατί είναι το καλύτερο της αγοράς, κτλ. και όντως φαίνεται εν μέρη να είχαν δίκιο. Ψάχνεις να βρεις που είναι το sub, πολύ ποιοτικό το όλο σύνολο.

Κοίταξέ το, ίσως σε κερδίσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

gznp, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Κορεάτης είναι πολύ καλός, αλλά ενώ στα 1400 δεν έχει αντίπαλό, στα 1,6 και με τόσα λεφτά 18.200+τέλη κλπ υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα, δε διαφωνώ ότι με 18Κ δεν βρίσκεις άλλα 1600άρια, απλά θα τους βγάλεις αυτά που έχει το Kia. Δηλαδή, το Leon το 1600άρι το ατμοσφαιρικό ή το 1400άρι με τα 125, απλά δεν το παίρνεις με όσα έχει το Kia και 18Κ.

Αν βέβαια κάνεις κάποιο συμβιβασμό στον εξοπλισμό (π.χ. δε θες ηλιοροφή ας πούμε - κλασικό παράδειγμα) σίγουρα βρίσκεις και κάτι άλλο.

@ Farma: Οι λόγοι που οδήγησαν προς τα εκεί εκτός του μεταμεσονύχτιου ΜSN ήταν και μια δυσαρέσκεια ως προς τον εξοπλισμό του Focus στα ίδια χρήματα, με ασφαλώς χειρότερο κινητήρα και 3 μηχανικοί που μας είπαν αυτολεξεί "μακριά από τα Turbo του VAG, ειδικά τα 1400άρια", που μας "έδιωξαν" από το Leon.

Χρήματα για το 1800άρι το Leon με τα 160 δεν παίζανε (πηγαίναμε στα 22Κ - όπου μαζί με όλους τους άλλους παράγοντες αρχίζεις να σκέφτεσαι και τα μεταπωλητικής αξίας - που δεν έχουν τα Seat), οπότε καθότι και τα Opel δεν πολυικανοποίησαν, τα Citroen το ίδιο, ενώ το καινούριο Peugeot έβγαινε πανάκριβο κι αυτό, η μόνη λύση φάνηκε να είναι μία - Kia.

Link to comment
Share on other sites

Δύο χρόνια είναι στην αγορά τα Tsi, ακούσατε πολλά να χαλάνε; Αναφέρομαι φυσικά στα μικρά κι όχι σε αυτά με τα 170.

Για το φόκους παίρνεις την έκδοση Trend με ηλιοροφή στα 18500 και φυσικά όλα τα ηλεκτρικά καλούδια(με ari condtion κι όχι αυτόμ. κλιματισμό όμως). Όσον αφορά τον κινητήρα, τα ίδια περιοδικά που λένε πόσο τίμια πρόταση είναι το Ceed, δυναμομετρούν το Φόκους στα 126 αλογάκια.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα(καλυτερο να το ψαξεις κι εσυ),μονο η Ford και το VAG group εχουν αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω(πολυ μεγαλο πλεονεκτημα imo)

Απο εκει και περα,

-δεν θα επαιρνα Fiat γιατι φημιζονταν ως αναξιοπιστα(μπορει να εχει διορθωθει αυτο,αλλα εγω δεν θα το ρισκαρα)

-δεν θα επαιρνα Opel αφου μπορω να επιλεξω κατι παρομοιο με καλυτερη αναρτηση

οποτε μεταξυ Ford και Seat,προσωπικα προτιμω τη Ford

Εναλλακτικα,κι αν εχεις στο μυαλο σου να το πουλησεις καποια στιγμη,την τιμη που θα πιασει ενα Golf δεν θα την πιασει κανενα απο τα υπολοιπα

Καλοταξιδος!

Link to comment
Share on other sites

Καθε αμαξι εχει τα καλα του εχει ομως και τα κακα του. Εγω εψαχνα για αμαξι πριν λιγο καιρο και μου πηρε σχεδον ενα μηνα συνεχους ψαξιματος με επισκεψεις σε αντιπροσωπειες, δοκιμες, αναγνωση αυτοκινητικων φορoυμ (κυριως των club) και δημιουργια λιστων με τεχνικα χαρακτηριστικα και εξοπλισμο αλλα και συμβουλες εμπειρων ατομων. Ακομα και λιστες με τα πιο ζημιαρικα αυτοκινητα (αν και πολλες ειναι αντικρουομενες). Το αποτελεσμα ηταν να μην βρισκω ενα αμαξι που να πληρει ολα τα κριτηρια και στα χρηματα που ηθελα. Το ενα υπολειποταν σε εξοπλισμο, το αλλο ηταν αμφιβολου αξιοπιστιας, το αλλο ηθελε για service 200e και 100ε για λαδια, το αλλο ειχε μεγαλη καταναλωση κλπ κλπ. Αξιολογησα λοιπον τα αυτοκινητα με υποκειμενικα κριτηρια και ετσι εκανα την επιλογη μου. Αυτος ειναι και ο λογος που στο δρομο βλεπουμε διαφορετικα αυτοκινητα. Ο καθενας στο τελος σταθμιζει τις απαιτησεις του και αποφασιζει.

Τα περιοδικα αυτοκινητων κατ΄ εμε ειναι το τελευταιο πραγμα που πρεπει να κοιταει κανεις. Οι ανακριβειες που αναφερονται ειναι πολλες. Δεν ειναι για παραδειγμα το ιδιο να μου δοκιμαζεις το ενα αμαξι σε υψομετρο 1000 μετρων και το αλλο σε πεδινο. Δεν ειναι δυνατον να γινεται συγκριση και το ενα να μετριεται με 30 βαθμους και το αλλο με 15. Ουτε ειναι δυνατον να παραθετουν ρεπριζ δυο αυτοκινητων και ενω το ενα ειναι σε ολες γρηγοροτερο να προτεινεται σε οποιον θελει γκαζι το αλλο επειδη η τελικη του ηταν 8 χιλιομετρα μεγαλυτερη. Φυσικα υπαρχουν και οι περιπτωσεις συκοφαντιας κατα καιρους (ολοι ξερουν το γερμανικο περιοδικο που παντα θαβει τους ανταγωνιστες και προμοταρει τα γερμανικα αυτοκινητα με τελευταιο παραδειγμα το bravo).

Αν θυμαμαι καλα(καλυτερο να το ψαξεις κι εσυ),μονο η Ford και το VAG group εχουν αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω(πολυ μεγαλο πλεονεκτημα imo)

Πολλα αμαξια εχουν τετοιου τυπου αναρτηση. Για παραδειγμα το impreza. Και σιγουρα υπαρχουν και πολλα αλλα. Πλεονεκτημα αν ειναι ή οχι ειναι σχετικο. Αναλογα με τον προσανατολισμο του αυτοκινητου και τα γουστα του οδηγου.

Link to comment
Share on other sites

Ε, όπως και να το κάνουμε ο ημιάκαμπτος απλα είναι μια βολική και φτηνή λύση για τις βιομηχανίες...Εάν θες να πηγαίνεις από το σουπερμάρκετ στο σπίτι κι από εκεί στη δουλειά και σούστες να είχε πίσω, δεν θα σε πείραζε καθόλου.

Για το Ιμπρέζα...ΝΑΙ, με 1500 κυβικά και πάνω από 20 χιλιάρικα...

Link to comment
Share on other sites

@cabrinha

...μονο η Ford και το VAG group εχουν αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω σε αυτη την κατηγορια τιμης.

Ελπιζω να σε καλυψα τωρα

Κι επειδη εχω κανει πανω απο 100.000 χλμ(οχι ενα απλο test drive των 10 λεπτων) και με τους 2 τυπους,το "πατημα" στο δρομο που δινει η πολλαπλων συνδεσμων απλα δεν συγκρινεται

Καποιος αλλος ομως μπορει να προτιμα πχ 5 αλογα παραπανω και καλυτερο 0-100 κατα 1/10.Γουστα ειναι αυτα...

BTW κυριολεκτικα το τελευταιο πραγμα που με απασχολει ειναι η εξωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου.Αν καλυπτει τις αναγκες μου,θα το προτιμησω ακομα κι αν ειναι ασχημο.Αλλοι ομως ξεκινανε εντελως αναποδα

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα δεν διαφωνω οτι τα διπλα ψαλιδια ειναι καλυτερα. Διαφωνω στο αν ειναι παντα πλεονεκτημα. Γι' αυτο και αναφερθηκα στον προσανατολισμο του αυτοκινητου και στα γουστα του οδηγου. Τετοια αναρτηση σε μερικα αυτοκινητα δεν χρειαζεται και ενας οδηγος που θελει περισσοτερο παιχνιδιαρικο κωλο επισης δεν απαιτει τετοια αναρτηση. Αλλα για να μην ειμαστε μηδενιστες μην ξεχναμε οτι υπαρχουν αμαξια ιδιας τιμης χωρις τετοιου τυπου αναρτηση που ειναι τρενα. Για να πετυχει η συνταγη χρειαζονται και αλλα πραγματα (πχ μεταξονιο).

Ακομα και στην ιδια κατηγορια τιμης θα υπαρχουν αμαξια με τετοιου τυπου αναρτηση. Το ιμπρεζα το 1500 εχει 19000 με εξοπλισμο καλο και προσφερει τετρακινηση. Το λανσερ με φουλ εξοπλισμο πρεπει να ειναι κατι λιγοτερο απο 19000. Το ι30 ισως εχει και αυτο πολλαπλων συνδεσμων.

Link to comment
Share on other sites

@cabrinha

...μονο η Ford και το VAG group εχουν αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω σε αυτη την κατηγορια τιμης.

Απ'οσο θυμαμαι (εκτος αν ειμαι τοσο λαθος) το Ceed πολλαπλους συνδεσμους εχει πισω.

Link to comment
Share on other sites

Nαι, τα Χιουντάι από το 2000 έχουν ημιανεξάρτηση ανάρτηση πίσω(διαμήκεις κι υστερούντες βραχίονες). Για το Ιμπρέζα το Χατσμπακ που κυκλοφορεί τώρα με 1500 κ.ε. είνια underpowered,και ξεφέυγει σε τιμή, όπως και το πανέμορφο Λάνσερ, όπου θα πρέπει να πάρεις το 1800 για να κινείσαι αξιοπρεπώς σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια.

Τώρα για ημιάκαμπτο, και το διαστημικό Σιβίκ ημιάκαμπτο έχει, βέβαια η κάθε εταιρία έχει διαφορετική υλοποίηση(κάθετα ή με κλίση τα πίσω αμορτισερ) επηρεάοντας ανάλογα τη συμπεριφορά, χωρίς όμως να ξεφέυγει από τα βασικά μειονεκτήματα(στρίψε με 60 χαω και πέρνα από σαμαράκι και δες τι ωράια αποσταθεροποιείται το πίσω μέρος του αμαξιού)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.