Jump to content

Επιλογή Low Power PC (mini-ITX) για HTPC.


Recommended Posts

Posted

Επειδή θα πρέπει να αλλάξω κουτί και μητρική στο υπάρχον HTPC, λόγω προβλήματος χώρου, πρέπει να πάρω κάτι σε mini-ITX και σκέφτηκα να πάω σε κάτι τύπου: ASUS E35M1-I DELUXE

Διαβάζω πολύ καλά σχόλια στο net γενικά για τη πλατφόρμα Brazos και λέω να την προτιμήσω από ΑΤΟΜ και ΙΟΝ.

Τι λέτε?

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Posted

Ναι Χρήστο κανονικά κυκλοφόρησαν και έχει πολλές επιλογές.

Posted

Αν δεν χρειάζεσαι το wifi έχει πιο φτηνές λύσεις και assus και asrock

Posted

Εχουν ποιο δυνατη VGA..και ποιο πολυ εξοπλισμο στα ιδια και λιγοτερα $$.

Ο CPU ειναι αλλου καλυτερος..αλλου χειροτερος..αλλα ικανος για 1080 εστω και με λιγο Load.

Δεν το εχουν καταφερει ακομα(ουτε εγω)..αλλα μολις βγει το νεο XBMC ελπιζω να παιζει..

http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=99154

Posted

Δηλαδή με έναν SSD και μια καλή κάρτα γραφικών πάνω στην PCI-Express, πως θα πηγαίνει άραγε το μαραφέτι;;;

Άντε Koumle, περιμένει λαός το review :p

Posted
θελουμε brazos review. Θελω να αλλαξω κι εγω τον παππου atom.

Κραξε λιγο τον 11 να το τελειωσει επιτελους.... :p

Posted

Χθες εβαλα αυτην http://www.msi.com/product/mb/E350IS-E45.html στο htpc. Υπηρχε ενας amd 4850e με μια 4550 ati πιο πριν . Στην αναπαραγωγη 1080p ( mpc-hc cccp ) τα παει μια χαρα.Το γνωστο προβλημα που ειχε και η 4550 (οτι αργει να συχρονισει το σημα του ηχου στον πολυκαναλο denon) παραμενει και εδω. Κατα τα αλλα σε λιγες μερες φωτο απο το νεο setup και μερικα ακομα σχολια γιατι δεν προλαβα να σχηματισω πληρη εικονα ( 2 ταινιες ειδα i am number 4 και U571)

ps στο λινκ πιο πανω παντως λεει all solid capacitors

Posted
Κραξε λιγο τον 11 να το τελειωσει επιτελους.... :p

""Τιιιιιιιιι ακόμα δεν το τελείωσε........

Ετσι σωστός............ ""

Ετοιμο είναι , συγκεντρώνω όλα τα αποτελέσματα και τις φωτο και τα στέλνω στον G.V

Πολύ καλή και ολοκληρωμένη λύση πάντως .

Απο τα πολύ λίγα αρνητικά το οτι δεν παίζει σωστά ( κα΄νει κοψίματα) ταινίες HD μέσω δικτύου.

(100αρι δίκτυο) .Η ίδια ταινία σε αναπαραγωγή απο τον δίσκο του πάιζει άψογα

Υ.Γ .Ατιμο πράγμα η real life

Posted

Μιχαλη μολις το τελειωσεις φερε τον στον καφε γιατι μου το ζηταει η AMD πίσω αλλα τους το τρεναρω οσο μπορω. Βασικα με ρωτησαν που ειναι το review :p

Posted

Απο τα πολύ λίγα αρνητικά το οτι δεν παίζει σωστά ( κα΄νει κοψίματα) ταινίες HD μέσω δικτύου.

(100αρι δίκτυο) .Η ίδια ταινία σε αναπαραγωγή απο τον δίσκο του πάιζει άψογα

Υ.Γ .Ατιμο πράγμα η real life

Σωπα ρε Μιχαλη...δεν το περίμενα αυτό. Ο παππούς atom μια χαρά κρατάει σ'άυτο το θέμα.

Posted
Σωπα ρε Μιχαλη...δεν το περίμενα αυτό. Ο παππούς atom μια χαρά κρατάει σ'άυτο το θέμα.

1080p μεσω 100αρι ειναι προβλημα....

παρτε και μερικες φωτο ( το φλας μας τα χαλασε λιγο)

post-5-1414343571,8875_thumb.jpg

post-5-1414343571,6866_thumb.jpg

post-5-1414343571,7397_thumb.jpg

post-5-1414343571,7747_thumb.jpg

post-5-1414343571,8099_thumb.jpg

post-5-1414343571,8468_thumb.jpg

Posted

Α ρε Πάρη νοικοκύρη...

Απευθείας πως παίζει το 1080p?

Posted
Α ρε Πάρη νοικοκύρη...

Απευθείας πως παίζει το 1080p?

Εαν εννοεις χωρις hardware acceleration απο την καρτα , απλα δεν παιζει . Tα 720p τα παιζει και καποια 1080p αλλα χωρις hw acceleration απο την 6130 στα αλλα σουρνεται οπως και τα αντιστοιχα atom κ.ο.κ. Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι θελει αρκετο χρονο να συχρονισει ο ηχος με τον πολυκαναλο, και εαν ειναι κανα καλo dts τοτε εκει ειναι που ζοριζεται παραπανω.

Posted
1080p μεσω 100αρι ειναι προβλημα....

Πάρη δεν έιναι απο αυτό .Μεχρι τώρα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα .Δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες υλοποιήσεις αλλα σε αυτην που εχω εγω (και μαλον αποτι βλέπω και εσυ) το πρόβλημα ίσως να είναι στους οδηγούς της καρτας δικτύου.Πιθανότατα με νεότερους οδηγούς να διορθώνεται .Δεν δοκίμασα με εξωτερική κάρτα γιατί νομίζω ξεφεύγει απο την βασική ένοια του minimal που τουλάχιστον για μένα έχει πολύ σημασία .Αν θέλέτε μπορώ οταν το βγάλω απο το κουτάκι της Gigabite που του έβαλα, για πάρω μετρήσεις κατανάλωσης με το μικρο τροφοδοτικό του κουτιού να το δοκιμάσω.

Posted
Πάρη δεν έιναι απο αυτό .Μεχρι τώρα δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα .Δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο και σε άλλες υλοποιήσεις αλλα σε αυτην που εχω εγω (και μαλον αποτι βλέπω και εσυ) το πρόβλημα ίσως να είναι στους οδηγούς της καρτας δικτύου.Πιθανότατα με νεότερους οδηγούς να διορθώνεται .Δεν δοκίμασα με εξωτερική κάρτα γιατί νομίζω ξεφεύγει απο την βασική ένοια του minimal που τουλάχιστον για μένα έχει πολύ σημασία .Αν θέλέτε μπορώ οταν το βγάλω απο το κουτάκι της Gigabite που του έβαλα, για πάρω μετρήσεις κατανάλωσης με το μικρο τροφοδοτικό του κουτιού να το δοκιμάσω.

Λοιπον , μιας και το ΣΚ τελειωσα με server merver htpc k.o.k ...ειπα να δω καμια ταινια. Με 1000αρι δικτιο και βλεποντας ταινια δικτιακα και μαλιστα 720p σε καποια φαση οντως "σκαλωσε". Δεν ξερω εαν ειναι η lan του ή κατι αλλο.Σημερα θα δοκιμασω να βαλω καποιον αλλο driver , realtek ειναι η καρτα και βλεπουμε.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.