amartolos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9, 2008 δυστηχως χθες το βραδυ αυτα που ελεγε ο χρηστης taz εδω http://www.thelab.gr/showthread.php?t=39297&page=6 περι eshop επιβεβαιωθηκανη καρτα παραδωσε πνευμα οριστικα, μετα απο 7-8 μηνες προβληματικης λειτουργιας, αν και το service του e-shop με διαβεβαιωσε οτι η καρτα δεν ειχε προβλημα και οτι τα προβληματα υπερθερμανσης που παρουσιαζε μαλλον οφειλονταν στο δικο μου pc ... μετανιωσα που τους εδωσα τοσα λεφτα στο παρελθον (megaworks, ψηφιακες , καρτες ηχου, εικονας, αναλωσιμα κτλ) αλλα και απο την αλλη χαιρομαι που δεν προκειται να παρουνε αλλα, χιλιες φορες Πλαισιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpolal Απρίλιος 9, 2008 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 Εννοείς την κάρτα που είχες από το 2005 και τους είχες στείλει για να φτιάξουν τα προβλήματα υπερθέρμανσης που παρουσίαζε;;;;;Δεν στην είχαν φτιάξει τότε;;;;Συνέχιζε να έχει πρόβλημα υπερθέρμανσης ;;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Απρίλιος 9, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 για καμια 10αρια μερες επαιζε κανονικα ,, μετα αρχισε παλι τα προβληματα , πρασινες οθονες και restart μετα απο 1-2 ωρες gaming, το τελευταιο τριμηνο δουλευε μονο σε περιβαλλον windows για παιχνιδια ουτε λογος Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Απρίλιος 9, 2008 Author #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 τελικα δεν ειμαι και τοσο ατυχος, βρηκα την αποδειξη και λεει 27/04/05 (νομιζα οτι ηταν 27/03/05) ...ειμαι ΕΝΤΟς ΕΓΓΥΗΣΗς.... :woot: :woot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 9, 2008 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 η εγγύηση ανανεώνεται για την κάρτα από την ημερομηνία αντικατάστασης.τσάμπα αγχώνεσαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Απρίλιος 9, 2008 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 η εγγύηση ανανεώνεται για την κάρτα από την ημερομηνία αντικατάστασης.τσάμπα αγχώνεσαιδεν είναι στάνταρ αυτόμπορεί να αναγράφει διαφορετικά η πολιτική εγγύησης του προϊόντος Link to comment Share on other sites More sharing options...
amartolos Απρίλιος 9, 2008 Author #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 η εγγύηση ανανεώνεται για την κάρτα από την ημερομηνία αντικατάστασης.τσάμπα αγχώνεσαιδεν μου την αντικατεστησαν την 1η φορα , απλα μου ειπανε οτι δεν ειχε τιποτα, τωρα ομως που δεν μπορεις καν να δεις την επιφανεια εργασιας να δω τι θα πουνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Απρίλιος 9, 2008 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2008 Οτι λείπει το αυτοκόλλητο με το serial number ? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mercenary Απρίλιος 16, 2008 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2008 δυστηχως χθες το βραδυ αυτα που ελεγε ο χρηστης taz εδω http://www.thelab.gr/showthread.php?t=39297&page=6 περι eshop επιβεβαιωθηκανη καρτα παραδωσε πνευμα οριστικα, μετα απο 7-8 μηνες προβληματικης λειτουργιας, αν και το service του e-shop με διαβεβαιωσε οτι η καρτα δεν ειχε προβλημα και οτι τα προβληματα υπερθερμανσης που παρουσιαζε μαλλον οφειλονταν στο δικο μου pc ... μετανιωσα που τους εδωσα τοσα λεφτα στο παρελθον (megaworks, ψηφιακες , καρτες ηχου, εικονας, αναλωσιμα κτλ) αλλα και απο την αλλη χαιρομαι που δεν προκειται να παρουνε αλλα, χιλιες φορες ΠλαισιοΦιλε καλη τυχη το μονο που μπωρο να σου ευχηθω. Και το λεω γιατι πολυ απλα ειχα παει για rma z-5500 που τα εχει ενα μηνα. Και τα κρατησαν 40 μερες. Μου ειχαν πει οτι θα κανουν 2 βδομαδες. Να φαντασεις τους ζηταγα να μου δωσουν το τηλεφωνο της αντιπροσοπειας και μου λεγαν οτι ειναι απορρητο. Φαντασου τι κανουν οι τυπαδες. Και να ακουσεις και το αποκορυφομα. Τα ηχεια καταφερα και τα πηρα με παρεμβαση του δικηγορου μου. Σου λεω με το που ακουσαν για αγωγη τα ηχεια ηρθαν μεσα σε μια μερα τοσο ξεφτυλες ειναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paralysis Απρίλιος 16, 2008 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2008 Τα ίδια και τα ίδια... και δεν λέμε να βάλουμε μυαλό. Τα διάβαζα και εγώ στο thelab (και όχι μόνο) αλλά άμα δεν την πατήσεις ο ίδιος δεν καταλαβαίνεις μου φαίνετε. Έπειτα από μια τραγική εμπειρία RMA (σε RAM που έκαψε μια maximus formula) που δεν θέλω καν να την αναφέρω γιατί είναι γνωστή η πολιτική του ακατανόμαστου μαγαζιού θέλω να φωνάξω δυνατά: ΜΗΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ESHOOOOP!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 16, 2008 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2008 δεν είναι στάνταρ αυτόμπορεί να αναγράφει διαφορετικά η πολιτική εγγύησης του προϊόντοςνόμιζα πως ο νόμος είναι πάνω από τα αναγραφόμενα...Α ναι.. είναι όντως..το ξανασυζητήσαμε και ισχύει, όποιος το διεκδικεί δικαιώνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dread771416003307 Απρίλιος 16, 2008 #12 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2008 Εγώ το έχω μάθει το κόλπο με τον "Κίτρινο Πυρετό", όταν θέλω να στείλω κάτι για RMA, το πάω ο ίδιος στο Μενίδι (κεντρικά) κι ας μένω Νέα Σμύρνη και από την επόμενη κιόλας μέρα τους αρχίζω στα τηλέφωνα (πρωί-μεσημέρι), αν περάσουν 4 μέρες και δεν έχουν κάνει έλεγχο ακόμα στέλνω το σωστό e-mail που απειλεί με καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ως δια μαγείας την επόμενη ημέρα όλα εχουν γίνει... Έλεγχος-Έγκριση για αντικατάσταση κλπ κλπ κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.