Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Mark has tried to straighten it, to keep it on until the two tires grip again.

Αυτό ακριβώς. Από τη στιγμή που "πιάνουν" τα λάστιχα, δεν τίθεται θέμα να τον έχει πλακώσει. Απλά κρεμάστηκε για να την κρατήσει μέσα, αλλά βγήκε τόσο έξω που δε μπορούσε να το μαζέψει μετά. Λογική εξέλιξη, όταν έχεις βγει τόσο έξω, η μηχανή να πάρει πολύ κλειστή τη στροφή και να "κόψει" σχεδόν κάθετα την πίστα.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο το εκανα post τπ βρηκα σημερα το πρωι.Απο τις εμπειριες μου και οπως εβλεπα το βιντεο εμενα μου φαινοταν οτι απο την αρχη τον πλακωσε και δεν μπορουσε να την πεταξει και να φυγει.Την στιγμη που βρηκαν τα λαστιχα προσφυση ηταν πλεον αργα δυστυχως.

Αλλα αν το διαβασες ολο ηταν ο μονος που ετρεχε με σκληρη γομα γι αυτο και η γλιστρα τοσο νωρις δεν ειχαν ζεσταθει καλα ακομα τα λαστιχα.

Διαβασα και την δηλωση του rossi δεν ανεφερε τπτ οτι τα παραταει.

Ηταν οδηγος με παθος λιγο θερμοκεφαλος αλλα ειχε πολλα ακομα να δειξει.R.I.P. (που λενε και στο χωριο μου) και μακαρι να ειναι ο τελευταιος.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RiM2mCgFLpk]Marco Simmoncelli transfer at ambulance Rip Super Sic - YouTube[/ame]

Δεν λεω οτι θα μπορουσε να αλλαξει το αποτελεσμα αν δεν ειχαν γινει αυτα αλλα ΕΛΕΟΣ και ντροπη των υπευθυνων της πιστας.Σε κατι τετοιες μεταφορες ειναι η διαφορα που κανει εναν ανθρωπο να μπορει να περπατησει μετα απο ατυχημα και στο να μεινει αναπηρος!

Αν οχι να βγει απο το προγραμμα των αγωνων αυτη η πιστα τουλαχιστον να εκπαιδευσουν αυτους που θα ειναι εκει και θα μεριμνουν για την ασφαλεια των οδηγων.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή... :...:

Δε θα διαφωνήσω όμως στο ότι η F1 είναι πολύ μπροστά σε θέματα ασφαλείας. :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή...

έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό, ήθελα να το αναφέρω μάλιστα.

στο μόνο θα μπορούσαν να βελτιωθούν στο motogp είναι από το ατύχημα και μετά.

αρκεί να δείτε πως συμπεριφέρθηκαν στην f1 σε 2 ατυχήματα που μου έρχονται στο μυαλό..

massa/Ουγγαρία 2009

perez/Μονακό 2011

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μη ξεχνάτε ότι στην F1 ο οδηγός είναι προστατευμένος από όλο σχεδόν το μονοθέσιο ενώ στο motogp προστατεύεται μόνο από τη στολή...

Δεν μιλάω για ασφάλεια αλλά για την αντίδραση των υπεύθυνων σε περίπτωση ατυχήματος. Σκάνε τα medical cars, αλητάρχες κτλ.. σε χρόνο dt.

Στο Motogp ίσως επειδή οι πτώσεις είναι συχνές και συνήθως χωρίς τπτ το σοβαρό, το έχουν παρει στο χαλαρό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=6133]honda22[/MENTION] Έχεις δίκιο σε αυτό και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για το πως αντέδρασαν. Μετά κατάλαβα που αναφερόσουν στο quote σου.

Για το θέμα ασφαλείας ήθελα να πω το εξής:

Στην F1 είχαν τη δυνατότητα να προχωρήσουν τόσο πολύ και κάθε φορά να αυξάνουν την ασφάλεια του μονοθέσιου, γιατί δεν επιβαρύνει τόσο τον οδηγό. Στο motogp για να φτάσουν την ασφάλεια της F1 θα πρέπει οι αναβάτες να φοράνε στολή στυλ "robocop", γεγονός που φαντάζει αδύνατο.

Δε λέω ότι δε μπορούν να γίνουν βελτιώσεις στην παρεχόμενη προστασία από τη στολή, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα παρέχουν μεγαλύτερη ή παρόμοια ασφάλεια με αυτή των μονοθεσιών της F1.

Link to comment
Share on other sites

Στα moto gp οτι ’μετρο ασφαλειας’ και να παρουν τετοια ατυχηματα θα ειναι ή θανατηφορα ή τουλαχιστον με σοβαρο τραυματισμο.

Στην F1 και γενικοτερα στους αγωνες αυτοκινητου ο οδηγος ειναι μεσα σε ενα κλουβι στο 90% των περιπτωσεων τον προστατευει κατα την διαρκεια του ατυχηματος αλλα μετα το ατυχημα πρεπει να βγει απο εκει μεσα οσο το δυνατο πιο γρηγορα.

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5eT6LuTBj34&feature=related]Felipe Massa Flexi Wing - Round 17 - India GP 2011 [HQ] - YouTube[/ame]

@1:04

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=8ZnHVRgO8Rw]Ferrari driver Felipe Massa crash in qualifying - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=S1_W86lQwsk]Felipe Massa damages his suspension - F1 2011 India - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο είναι μια καινούρια πτέρυγα που δοκιμάζει η φεραρι για το νεο μονοθέσιο. Το είπαν ότι θα είναι ελαστική αλλά ρε παιδί μου πολύ τραμπάλα η πτέρυγα.

Ο μασσα δεν την παλεύει άλλο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=6133]honda22[/MENTION]

Τι ακριβώς θέλεις να πεις/δείξεις με τα παραπάνω video;

Ότι ο Massa χτύπαγε συνέχεια στα σαμαράκια ή ότι δεν είναι σωστά τοποθετημένα;

και από τα 2 θα λεγα γω..

απο την αλλη δεν ειχε καποιος αλλος οδηγος προβλημα το τριημερο..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.