Jump to content



Πρόβλημα με μητρική αγορασμένη χθες απο πλαίσιο (Solved)


mitsosoft

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες

Χθες πήρα μια Rampage Formula από το Πλαίσιο Μεταμόρφωσης για να στήσω ένα PC ενός φίλου και σήμερα που πήγα να κάνω την δουλειά διαπίστωσα ότι ένα απο τα pins του socket είναι στραβωμένο και επίσης σε ορισμένα σημεία που βιδώνει η μητρική πάνω στο case φαίνεται να είναι φαγωμένα. Ιδιαίτερα αυτό με προβληματίζει στο γεγονός ότι μου φαίνεται ότι κάποιος έχει ήδη ανοίξει την συγκεκριμένη μητρική και την έχει βιδώσει πάνω σε case.

Η μ@λ@κί@ μου ήταν ότι δεν τα είδα την στιγμή που την αγόρασα επειδή βιαζόμουν και το διαπίστωσα σήμερα το πρωί που πήγα να στήσω το pc. Δεν σκοπεύω να δοκιμάσω να ισιώσω τίποτα. Το θέμα είναι ότι αν πάω αύριο στο πλαίσιο λέτε να υπάρχει ζήτημα να την αλλάξουν και να πούνε ότι έκανα εγώ τίποτα πάνω στην μητρική;

Δείτε και μερικές φωτογραφίες για να καταλάβετε καλύτερα τι παίζει (sorry για την ποιότητα είναι από το κινητό επειδή η ψηφιακή δεν είχε μπαταρία)

rampage1xs2.th.jpgthpix.gif

rampage4zn1.th.jpgthpix.gif

rampage3vt2.th.jpgthpix.gif

rampage2dx4.th.jpgthpix.gif

Link to comment
Share on other sites

συχνα ανοιγουν καποιοι τα προιοντα και τα δοκιμαζουν.εχει συμβει και σε μενα με μια vga.μπορει επισης και χαλασμενο προιον να βρισκεται στο ραφι.το χαλασε προφανως καποιος και το εβαλαν στο ραφι για να ταλαιπωρηθει καποιος ανυποψιαστος καταναλωτης.Αθανατη Ελλαδαρα...

Link to comment
Share on other sites

θα την πας πίσω και δεν θα δεχτεις κουβέντα, φωναξε τους και λίγο να μην σε αργήσουν γιατι το service του πλαισίου έχει αρχήσει και κάνει νεράκια τελευταία, συμφωνείτε και οι υπόλοιποι?

Link to comment
Share on other sites

προφανως εχουν γινει πιο σχολαστικοι τωρα τελευταια με τον ελεγχο των προιοντων που πανε για rma γιατι καποιοι το εχουν παρακανει με τις επιστροφες δηθεν ελαττωματικων προιοντων.μερικοι το παιζουν εξυπνοι και κανουν κακο και στους υπολοιπους ενω μακροπροθεσμα ζημιωνονται και οι ιδιοι απο την αλλαγη πολιτικης του καταστηματος...

Link to comment
Share on other sites

Thanks για τις απαντήσεις... Θα πάω αύριο το πρωί πριν πάω για δουλειά και βλέπουμε τι θα γίνει. Ελπίζω να μην τραβήξει το όλο θέμα.

Εξήγησε τους με ηρεμία δεν χρειάζονται οι τσαμπουκάδες και το φώναγμα , εξήγησε τους τη συμβαίνει και ότι δεν είσαι κανένας άσχετος .

Τα παιδιά θα σε καταλάβουν και όλα θα πάνε καλά .

Link to comment
Share on other sites

Την πήγα σήμερα το πρωί κατά τις 9:30 στην Καλλιθέα μιας και δεν μπορούσα να τρέχω Μεταμόρφωση λόγο δουλειάς και αφού την είδαν μπροστά μου είπαν ότι θα πρέπει να μιλήσουν με Μεταμόρφωση και θα με έπαιρναν τηλέφωνο να μου πουν. Ακόμα δεν με έχει πάρει κανένας. Τώρα τι περιμένουν δεν μπορώ να καταλάβω αφού δεν χρειάζεται να κάνουν κάποια δοκιμή με την μητρική. Αν δεν πάρουν τηλέφωνο πάντως μέχρι τις 19:00 θα περάσω από το κατάστημα μόλις σχολάσω.

Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω τώρα αυτό που έγινε επειδή δεν μου άρεσε ιδιαίτερα...

Πάω πλαίσιο και βρίσκω τον τεχνικό που είχε παραλάβει την μητρική το πρωί. Τον ρωτάω τι έγινε και μου λέει δεν προλάβαμε να την βάλουμε για να την ελέγξουμε επειδή είχαμε πολύ δουλειά. Εκεί κάπου αρχίζει να μην μου αρέσει αυτό που ακούω και τον ρωτάω όταν λέτε ότι δεν προλάβατε να την βάλετε για να την ελέγξετε τι εννοείτε ότι θα την βάλετε κανονικά να μπουτάρει με στραβωμένο πινάκι κτλ και μου απαντάει ναι. Του λέω το κάνετε δεν το κάνετε αυτό η μητρική είναι ολοκαίνουργια και δεν πρόκειται να δεχθώ να ισιώσετε κανένα πινάκι ή οτιδήποτε άλλο και να μου πείτε ότι είναι μια χαρά. Εκεί μου κάνει την θεϊκή κίνηση και μου λέει 'ε ναι' και μου γυρνάει την πλάτη και φεύγει!

Ωραία συμπεριφορά λέω και κατεβαίνω κάτω, βρίσκω έναν προϊστάμενο και του εξηγώ την όλη κατάσταση ευγενικά και ωραία. Σε 5 λεπτά είχα ήδη το πιστωτικό στα χέρια μου και όταν πήγα πάλι πάνω για να το παραλάβω δεν με κοίταγε καθόλου ο εν λόγο τεχνικός που είχαμε κάνει την υποτιθέμενη κουβέντα πριν από λίγα λεπτά.

Αυτά τα λίγα... Τέλος καλό όλα καλά θα έλεγα αλλά η όλη στάση του συγκεκριμένου τεχνικού δεν μου άρεσε καθόλου :TD:

Πρέπει όμως να πω ένα μπράβο στο παλικάρι που ήταν εκεί όμως και ανάλαβε το θέμα. Με κέρδισε χαλαρά με την σωστή στάση του :T:

Όποιος θέλει να σχολιάσει κάτι εδώ είμαστε :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει έτσι ρε Melkon.

Το παλικάρι δεν έχει καμία δικαιοδοσία άμα είναι ελατωματικό το προϊόν,πρέπει να το ελέγξει.Ενώ ο προϊστάμενος αμέσως μπορεί γιατί έτσι τους έχει πει το πλαίσιο.

Link to comment
Share on other sites

μα δεν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν από κατασκευής, αυτό έγινε μετά, και προφανώς από κάποιο τεχνικό που το άνοιξε..... έπρεπε λοιπόν να επικοινωνήσει ο ίδιος με τον υπεύθυνο και να βρει την άκρη, αν ήταν το δικό του pc δηλαδή τι θα έλεγε??? α οκ ίσιωσα το ποδαράκι και ξεκίνησε και λειτουργεί??

Link to comment
Share on other sites

Τι λες μωρέ.Υπάρχουνε χίλια άτομα στο πλαίσιο.Κάπου έγινε λαδιά οκ.Πρέπει να ξέρει απ'εξω ο τεχνικός ποιος την έκανε.Και 2ον δεν καταλαβαίνεις.Όλα τα πιστωτικά περνάνε απο το σύστημα άρα πρέπει σε τέτοιες περιπτώσεις να δωσει έγκριση ο προϊστάμενος.Απλό.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.