Jump to content


Νέο σύστημα με υδρόψυξη


alexkhr

Recommended Posts

Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο pc και το τελυταίο καιρό μου μπήκε η ιδέα να βάλω και υδρόψυξη. Το σύστημα θα αποτελείται εναν intel i7 920. Για κάρτα γραφικών σκέφτομαι την 4870 1GB. Επειδή είμαι άσχετος με το άθλημα και με τα προιόντα που κυκλοφορούν θα ήθελα να μου προτείνεται τα κομμάτια που θα πρέπει να αγοράσω ώστε να ψύξω επεξεργαστή, κάρτα γραφικών και North Bridge. To budget που διαθέτω ειναι 300 - 350 ευρώ. Τέλος να πώ πως υπάρχει η σκέψη να υπερχρονίσω τη cpu στα 3.2 - 3.4 Ghz.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας και για τις συμβουλές σας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

θα λεγα να παρεις απ ευθειας καμια rampage 2 extreme (επειδη μ αρεσει το blockακι που εχει :) ) και μετα κοιτα σε dangerden εμενα μ αρεσουν πολυ αυτα. τωρα 300-350 δε ξερω αν σε φτανουν για ενα καλο custom συστημα.. βαλε 70-100 για ψυγειο αλλα τοσα για αντλια αλλα τοσα για block gpu που ειναι κατι γουρουνια ισα με την καρτα κι αλλα 60-70 ξερω γω για cpu.

οριακα ειναι και μαλλον εχω μεινει και λιγο πισω... δε ξερω ας πει και καποιος αλλος.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως αυτά σε καλύπτουν :)4fe2ae56.jpg + τανκ swiftech micro 25 e απ'το Hac.Το cpu block το έβαλα ενδεικτικά,περίμενε για κάποιο που να υποστηρίζει το s1366.Πες μας όμως και τι κουτί έχεις,μιας και ο χώρος παίζει μεγάλη σημασία στο στήσιμο custom υδρόψυξης.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν βγει block για s1366?

Έχει βγεί ένα http://www.watercoolinguk.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=1185 αλλά τα περισσότερα με ένα upgrade κιτ θα μπαίνουν λογικά και σε 1366.Πάντως alexkhr καλύτερα να περιμένεις για ένα μπλοκ με πλήρη υποστήριξη του καινούργιου socket.Όσο για το full cover block,σίγουρα θα είναι καλύτερο σε απόδοση,αλλά άμα αλλάξει κάρτα θα του μείνει στο χέρι;)

Link to comment
Share on other sites