Jump to content

8300 στο πλαίσιο


Dante80
 Share

Recommended Posts

Σχετικά με την παραγγελία σας μέσω internet θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας.

Θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να έχουμε την ευκαιρία να λύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για εσάς το θέμα που προέκυψε.

Μια από τα ίδια πάλι...

Link to comment
Share on other sites

μου ήρθε και εμένα το ίδιο mail και πήρα τηλεφωνο για αυτο το θέμα και τους είπα οτι τέτοια πράγματα είναι ΑΚΥΡΟ. Η έχεις σωστή αποθήκη ή δεν έχεις και όταν μιλάμε για ΠΛΑΙΣΙΟ και έχετε επενδύσει τόσα λεφτά για SAP καλό θα ήταν να μπορείτε να ξέρετε πόσο στοκ έχετε. Τώρα απο ότι μου είπαν στα μικρά γράμματα λέει οτι υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχει κάτι σε στόκ οπότε δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η παραγγελία. ΟΚ του είπα, οπότε πάρτε απο την Intel επεξεργαστές πάλι και ολοκληρώστε την παραγγελία. Δεν πειράζει να περιμένω και ένα μήνα...

Τώρα θα μου πείτε μουαχαχαχαχα σιγά μην ασχοληθούν αλλά η πραγματικότητα είναι οτι το να πουλάς απο την ιστοσελίδα και μετά να το παίρνεις πίσω δεν είναι σωστό.

Link to comment
Share on other sites

*update* - Τα παιδιά στο Πλαίσιο έπραξαν σωστά και κάλυψαν την παραγγελία με 8400 όπως και σε άλλες παραγγελίες. Νομίζω καταλαβαίνουνε την σχέση που ΠΡΕΠΕΙ να έχει ενα μαγαζί με τον πελάτη και μακάρι και άλλες εταιρείες να είχαν αυτήν την φιλική πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

πλαίσιο είναι εγγύηση με πολύ καλή πολιτική,Δυστυχώς δεν προλάβαμε τον 8300 αλλά τώρα θα είμαι απο πάνω σε κάθε πιθανή προσφορά!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο στο Πλαίσιο που τουλάχιστον αναγνωρίζει τα λάθη του. Τελικά και ενώς φίλου μου που το πρότεινα να πάρει τον 8300 του έδωσαν τον 8400 στην ίδια τιμή 79€!!! Και πάλι μπράβο!!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά και σε μένα έκανε τη κίνηση το πλαίσιο.

Άλλος ένας 8400 Ε0 Stepping εδώ...

Με αέρα 4GHz και 2 ώρες prime95 και 1.3Vcore.

Τhanks plaisio.

Edited by Gabriel
Link to comment
Share on other sites

Για τις μνημούλες που βγήκαν εχτές πάντως δεν αναγνώρισαν κανένα λάθος.

Πρέπει να φτιάξουν το σύστημα και να είναι ξεκάθαρος ο αριθμός των διαθέσιμων κομματιών της κάθε προσφοράς. Επιπλέον πρέπει να κόψουν την φόρα σε αυτούς που αγοράζουν 7-10 ζευγάρια για τους "φίλους τους".

Link to comment
Share on other sites

Customer feedback λειτουργεί κανονικά και ένα γράμμα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι ενας πολυ καλός τρόπος για να κάνεις κουβέντα μαζί τους. Θα δοκίμαζα να μιλούσα μαζί τους και μετά στον πωλητή. Όσες φορές μίλησα με τμήμα εξυπηρέτησης πελατών πάντα είχα το σωστό αποτέλεσμα. Νομίζω οτι προσπαθούν ή ήδη έχουν πιστοποίηση ISO για τον τρόπο που λειτουργούν και ερχόμενος απο μια εταιρεία που είχε ήδη ISO πιστέψτε με όταν σας λέω οτι προβλήματα με τους πελάτες σημαίνει οτι όταν έρθει η ώρα για αξιολόγηση μπορεί να σημάνει την διαφορά στο να την πάρουν ή οχι την πιστοποίηση. Και για μια εταιρεία που θέλει τους ξένους επενδυτές τους καίει και τους παρακαίει να κρατάνε τον κόσμο χαρούμενο.

Link to comment
Share on other sites

Για τις μνημούλες που βγήκαν εχτές πάντως δεν αναγνώρισαν κανένα λάθος.

Πρέπει να φτιάξουν το σύστημα και να είναι ξεκάθαρος ο αριθμός των διαθέσιμων κομματιών της κάθε προσφοράς. Επιπλέον πρέπει να κόψουν την φόρα σε αυτούς που αγοράζουν 7-10 ζευγάρια για τους "φίλους τους".

δεν αναγνώρισαν?αφού βγήκε ξεκάθαρα ο Γορίλλας και το πε.

http://www.thelab.gr/showthread.php?t=57283

Ακυρο, λάθος του site.

Σε λίγα λεπτά θα έχουν κατέβει όλα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που παρήγγειλα τον 8300 απο την Κυριακή στις 12:00 πήρα ένα @.Γιαυτό άλλη φορά INKA καθότι θα μπορούσα να έχω πουλήσει τα παλιά μου parts εν αναμονής της cpu.Δεν είναι ανάγκη να βάζουμε βύσμα για να πάρουμε κάτι το οποίο πωλείται on site.

Link to comment
Share on other sites

κάτσε ρε φίλε γιατί θα τρελαθούμε......πες μου ποιό από όλα τα παιδιά που τους ήρθε 8400 αντί για 8300 έβαλαν βύσμα?

ΟΛΟΙ?

μήπως απλά δεν μπορείς να συνεννοηθείς ανθρώπινα μέσω τηλεφώνου με το πλαίσιο και ρίχνεις το φταίξιμο αλλού?

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά.Παρήγγειλα την cpu και την Δευτέρα στις 11:00 που πήρα τηλέφωνο δεν υπήρχε και μάλιστα για να είμαι ακριβής μου είπανε οτι θα μου βρούνε μία απο κάποιο κατάστημα,βρήκανε και όλα καλά.Σκάει τηλέφωνο μετά απο 5 λεπτά και δεν υπήρχε ούτε σε κατάστημα.Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να είναι σπίτι μου την Τετάρτη.To οτι πήραν κάποιοι δεν σημαίνει οτι πήραν όλοι όπως θα έπρεπε

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πώς υπήρχε κανένα βύσμα από κανένα,απλά κάποιοι που δε το δέχτηκαν αμάσητα και αντέτειναν κάποια προηγούμενα παραδείγματα (περιπτώσεις ε6850,radeon x800xt) που έχει ξαναγινει αυτο,ανταμείφθηκαν.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση με τον greekfragma πάντως είναι ότι είπε πώς πήρε έκπτωση στον 8400 και όχι τον 8400 στη τιμή του 8300...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.