Jump to content



Νόμοι περί εγγυήσεων


Recommended Posts

michalos και επισης οχι αν ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να κανει αλλαγη ,αλλα αν πρεπει να κανει αυτη την αλλαγη για την εξυπηρετηση του πελατη

Το πρέπει καθορίζεται από τον νόμο, μην κοιτάς που εδώ ο καθένας κάνει ότι θέλει.

Αν η συσκευασία είναι άθικτη (προστατευτικές ζελατίνες, αυτοκόλλητα κτλ) είναι υποχρεωμένος να σου κάνει την αλλαγη.

Αν όχι είναι στην κρίση του και εξαρτάται από την μεταξύ σας σχέση ή από το αν το κατάστημα είναι ελλαστικό σε αλλάγές και σε εξυπηρέτηση πελατών ή όχι.

Αν πάρεις ένα cd-παιχνιδι-Hardware και δεν σκίσεις τις ζελατίνες στο αλλάζει είτε θέλει είτε όχι. Αν τις σκίσεις τότε κανείς δεν μπορεί να σε καλύψει.

Αν πάρεις ένα ρούχο και δεν βγάλεις τα ταμπελάκια και δεν το πλύνεις στο αλλάζει, αλλιώς όχι.

Έγινε επεξεργασία από astrolabos
Όχι bold παρακαλώ
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το αναφερα για το e-shop συγκεκριμενα ,να λεμε κ ονοματα, σε προιον(vga) που πηρα και τελικα βγηκε το συμπερασμα οτι αφου σε αυτους δεν παρουσιαστηκε το προβλημα που τους αναφερα , και απο την αλλα αλλες vga δουλευουν κανονικοτατα στο pc μου οτι υπαρχει καποια ασυμβατοτητα με την οθονη μου ή το pc μου.Και μου προτειναν να στειλω pc και οθονη για να το εξακριβωσουν .Εγω ομως, που δεν μπορω ,αλλα ουτε και θελω να αλλαξω pc ή οθονη αυτη την στιγμη τους παρακαλεσα να μου κοψουν ενα πιστωτικο ,αφου το προιον ειχε DOA 7 ημερων για να παρω κατι αλλο. Εκεινοι αρνηθηκαν και μου προτειναν μονη λυση να τους στειλω ολο το pc για ελεγχο ηι .Πουλησα την καρτα για να τελειωνει η ιστορια 50 ευρω κατω απο την τιμη αγορας ( αγορα 1 εβδομαδας).

Το θεμα ποιο ειναι: ειμαι πελατης 5 χρονια,εχω κανει ατελειωτους τζιρους , σε δικα μου πραγματα αλλα και αλλων .εχω παρει για τριτους 5-6 laptop, αλλα τοσα pc και περιφερειακα-hardware) και για μενα τους εχω κανει τζιρο ισως και 10 χιλιαρικα.

Μοναδικη φορα στα 5 χρονια ζητησα μια χαρη για να με εξυπηρετησουν ,τιποτα.Θα το ξανασκεφτω να παρω κατι απο εκει ακομα και αναλωσιμα.

Link to comment
Share on other sites

1ον. Το eshop έχει "όνομα" στο ότι σου βγάζει την ψυχή για να αλλάξει κάτι και προσπαθεί να αποφεύγει τις αλλαγές. Δεν μου έχει τύχει τίποτα ακόμη, αλλά διαβάζω πολλά και όλα είναι αρνητικά για το συγκεκριμένο κατάστημα.

2ον. Το κακό των αγορών μέσω internet έχει το κακό του ότι είσαι σχεδόν άγνωστος.

Είναι άλλο να πηγαίνεις σε ένα μαγαζί ο ίδιος και να ψωνίζεις, που σε βλέπουν και έχουν μάθει και το μικρό σου όνομα, και άλλο να στα φέρνει ο courier στο σπίτι.

Μπορεί να παραγγέλνεις από την ψησταριά της γειτονιάς σου κάθε μέρα αλλά ποτέ δεν θα σε ξέρουν.

Αν πηγαίνεις έστω και μια δυο φορές την εβδομάδα θα σε μάθουν και θα σε θεωρούν καλό και τακτικό πελάτη έστω και αν κάνεις λιγότερο τζίρο.

Έγινε επεξεργασία από astrolabos
Όχι bold παρακαλώ
Link to comment
Share on other sites

Να κανω και γω την ερωτηση μου και οποιος ξερει ας απαντησει...

Πηγα πισω στο eshop μια 4850 για πιστωτικο ( ηκαρτουλα ταπαιξε)... τα παιδια εδω στην πατρα ειναι αρκετα εξυπηρετικα και εγραψαν πανω στην επιστολη.... 300 φορες......πως ζητω πιστωτικο!

ΩΡΑΙΑ και καλα λοιπον, με παιρνει σημερα απο αθηνα ενας απο το eshop και μου λεει πως οκ με το πιστωτικο που ζητησα, ΑΛΛΑ θα μου πιστωσουν 93,κατι ευρω και οχι 129 που εκανε η καρτα... δλδ την αξια της σημερα!

αυτο βρε παιδια στεκει? ειχα την εντυπωση πως θα επρεπε να μου πιστωσουν ολο το ποσο.

Εχετε καποια αποψη? ειμαι λαθος?

Πιστωση στην τιμη αγορας δεν γινεται? Η στην τρεχουσα τιμη?

Έγινε επεξεργασία από ΡΟΜΠΕΡΤΟ
Link to comment
Share on other sites

πρεπει να σου πιστωσουν το ποσο που ειχες πληρωσει τοτε.εγω πηγα χθες πλαισιο να αλλαξω το τροφοδοτικο της υπογραφης το οποιο το ειχα παρει 125 ευρω και τωρα εχει 205.Του λεω πως εχει προβλημα.Μου λεει οκ.το παιρνει και μου κοβει επιτοπου πιστωτικο 125 ευρω.εξυπηρετικοτατος.Το οτι τωρα εχει 205 αυτο δν σημαινει πως πρεπει να μου κοψει πιστωτικο 205 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

κι όμως το Πλαίσο κοβει στην τρέχουσα τιμή. Πολλές φορές μου έχει τύχει παραπάνω απόσο το αγόρασα γιατί απλά ανέβηκε η τιμή του. Το θέμα του Ρομπέρτο είναι κλασσικό αλλά νομίζω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι :(

Link to comment
Share on other sites

κι όμως το Πλαίσο κοβει στην τρέχουσα τιμή.

και αν δεν υπάρχει το προιόν πλεον αλλα είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση τότε?

Με την ευκαιρία αυτή να πώ οτι σήμερα η μητρική μου (maximus formula) κάηκε. Την είχα αγοράσει οταν είχε πρωτοβγεί απο το πλαισιο 260 ευρώ. Εχοντας υπόνοια και για τροφοδοτικό (etasis gaming 750 watt) το οποίο ειναι αγορασμένο και αυτό απο πλαίσιο, το πήγα και αυτό να το τσεκάρουν. Συγεκριμένα το πήγα στο service στην ζαιμη. Μου είπαν πρώτα οτι πρέπει να τα τσεκάρουν και κατόπιν αν υπάρχει ίδιο πάμε σε αντικατάσταση αλλιώς πιστωτικό. Για το ποσό του πιστωτικού δεν έγινε λόγος.

Τούς είπα οτι προτιμώ πιστωτικό αλλα το παιδί μου απάντησε οτι αν υπάρχει ακομα σε αποθεμα μονο αντικατάσταση μπορεί να γίνει.

Του είπα οτι παλιότερα πήγα χαλασμένο δίσκο και ενώ υπήρχε ακόμα αντιστοιχος δίσκος για να μου τον αντικαταστήσουν εγω ζήτησα και πήρα πιστωτικό όπως και έγινε τελικά (σε τιμή τρέχουσα του δίσκου και όχι όσο τον αγόρασα). Είπε οτι ο κανονισμός είναι έτσι. Δεν το συνέχισα αλλα θα περιμένω να δώ τι θα μου πόύνε.

Να αναφέρω επίσης οτι ενας φίλος μου είχε πάει για αντικατάσταση δίσκο και πήρε τελικά πιστωτικό στην τιμή αρχικής αγοράς .Αυτό στο πλαίσιο στην Πάτρα.

Για να μην το τραβάω πολύ παιδια τι πρέπει να κάνω. Ξέρω πιά οτι υπάρχει σχετική νομοθεσία σχετικά με τα πιστωτικά και δεν θέλω να την πατήσω.Εξάλου το ποσο είνα σημαντικό.

Παρακαλώ πολύ τους σχετικούς με το θέμα να μου πούνε τι ισχύει και τι θα πρέπει να απαιτήσω απο το πλαίσιο συμφωνα πάντα με τον νόμο.

Έγινε επεξεργασία από Peter_Line
Link to comment
Share on other sites

Το πιστωτικο στην τρεχουσα τιμη δεν το βλεπω τελειως αδικο γιατι :

Εστω οτι πριν 1 χρονο αγορασα μια 9800GT 150 ευρω , και τωρα χαλαει και μου δινουν πιστωτικο 90 ευρω .

Με τα χρηματα αυτα μπορω να ξαναπαρω 9800GT (οταν θα ειναι διαθεσιμη), η καποια αλλη καρτα αναλογη.

Τι θελατε δηλαδη να παρετε 150 ευρω σημερα και να δωσετε 90 για την 9800,και τα υπολοιπα να παρετε δισκο?

Εκεινο που εχει σημασια ειναι να κανουμε την δουλεια μας οπως την καναμε πριν (9800 ειχαμε πριν , 9800 η αναλογη να μπορουμε να παρουμε σημερα με το πιστωτικο.

Για να σας πω την αληθεια ,δεν θα με πειραζε καθολου αν μετα 1 χρονο που χαλουσε π.χ. η καρτα γραφικων , να μου εδιναν πιστωτικο ή και αλλη ακομα και μεταχειρισμενη(χωρις καποιο προβλημα εννοειται) ,σημασια ειναι να μπορω παλι να κανω εξισου καλα την δουλεια μου οπως πριν ,χωρις να μου τα πρηξουν για να κανουν την αλλαγη αυτη.

Γιαυτο λεω +1 στο πλαισιο που εχει αυτην την λογικη (να μπορεσεις συντομα να κανεις την δουλεια σου εστω και ανοιγμενη συσκευασια η αλλαγη, η πιστωτικο) και -1 στο e-shop που εχει την δευτερη (πρηξιμο ,και ΑΝ τελικα τα καταφερεις το παιρνεις στο κουτι του ανεπαφο)

Τωρα αν ανεβει η τιμη του ,ναι εισαι ατυχος,συνηθως ,αν οχι παντα οι τιμες πεφτουν ,ειδικα μετα απο μεγαλο διαστημα (> 6 μηνες)

Έγινε επεξεργασία από michalos
Link to comment
Share on other sites

Καμια απαντηση ρε παιδιά :cry: :cry:

Συγνώμη εαν γίνομαι φορτικός αλλα πραγματικά το θέμα με τις επιστροφές προιοντων και τα πιστωτικά με εχει μπερδέψει. Διαβάζω κατα καιρούς διάφορες περιπτώσεις όπου κάποιοι παίρνουν ολοκληρο το χρηματικό ποσό και κάποιοι άλλοι λιγότερα. Τι πραγματικά ισχύει ωστε να ξέρουμε και τι να ζητάμε :help::help::help:

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω κατα καιρούς διάφορες περιπτώσεις όπου κάποιοι παίρνουν ολοκληρο το χρηματικό ποσό και κάποιοι άλλοι λιγότερα. Τι πραγματικά ισχύει ωστε να ξέρουμε και τι να ζητάμε

search is ur friend ,σε ολα τα θεματα με "εγγυηση" στον τιτλο.Το σωστο κ νομιμο ειναι "then current price"",δηλαδης οσο κανει την στιγμη που χαλασε.Αν ενα καταστημα γουσταρει να δινει περισσοτερα,μαγκια του,αλλα ειναι σαν δωρο.Οποτε θελει το σταματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στις 22/9/2009 παρέδωσα στην OMNITECH Αμαρουσίου το κινητό μου τηλέφωνο Κ770 με βλάβη στο πληκτρολόγιο, πάντα εντός εγγύησης. Αφού περάσαν 2 βδομάδες ξεκίνησα να τηλεφωνώ τόσο στην OMNITECH όσο και στην Sony Ericsson Ελλάδος, αναζητώντας την τύχη του κινητού. Μετά από 55 ημέρες!!! ακόμα δεν έχω πάρει στα χέρια μου το κινητό, και οι 2 εταιρίες κάνουν τους κινέζους και απαντούν ότι η μεν OMNITECH περιμένει τα ανταλλακτικά, η δε Sony Ericsson ότι το έχει αποστείλει στην πρώτη.

Με ποιό δικαίωμα παρακρατούν το κινητό μου για 2 ΜΗΝΕΣ? Έχουν δικαίωμα να το κρατούν για όσο επιθυμούν, επ'άπειρον?

Ποιά είναι τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής?

Το δρόμο των αγωγών και των δικαστηρίων, ξέρουν ότι δεν θα τον πάρω για 190€...

Link to comment
Share on other sites

Του ΙΝΚΑ ομως ειναι τσαμπα.

Πάνε 2 μέρες που έστειλα mail στο ΙΝΚΑ, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

UPDATE

Τελικά παρέλαβα το κινητό από το κατάστημα της OMNITECH Αμαρουσίου στις 23/11/2009, δηλαδή 2 μήνες μετά...

Έγινε επεξεργασία από hurin
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Κοίτα να δεις πως έρχονται τα πράγματα. Παρέδωσα ενα κινητό HTC Desire στο κατάστημα Γερμανός στη Κηφισιά στις 14/9, και ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

Δεν υπάρχει κάτι που να μπορώ να διεκδικήσω? 2,5 μήνες έχω το κινητό, τον 1 είναι για service.... :wall:

Link to comment
Share on other sites

την έκατσες τη βάρκα...η ελληνική HTC είναι για κλωτσιές. Εγώ πήγα μόνος μου το Touch Cruise πάνω στην HTC και μου ακύρωσαν την εγγύηση γιατί λέει το φαινόμενο υγρασίας πίσω από το αριστερό μέρος της οθόνης (που έγινε ανάκληση στις ΗΠΑ) προκλήθηκε από μένα......και θα διαβάσεις γενικότερα στο νετ για πολλά αρνητικά σχόλια για την εξυπηρέτησή τους.

ελεεινοί.

Link to comment
Share on other sites

την έκατσες τη βάρκα...η ελληνική HTC είναι για κλωτσιές. Εγώ πήγα μόνος μου το Touch Cruise πάνω στην HTC και μου ακύρωσαν την εγγύηση γιατί λέει το φαινόμενο υγρασίας πίσω από το αριστερό μέρος της οθόνης (που έγινε ανάκληση στις ΗΠΑ) προκλήθηκε από μένα......και θα διαβάσεις γενικότερα στο νετ για πολλά αρνητικά σχόλια για την εξυπηρέτησή τους.

ελεεινοί.

Στις 14/9 το έλαβε ο Γερμανός, 17 το έστειλε, 5 επισκευάστηκε από την ΗΤC και 7 απεστάλη πίσω στον Γερμανό. Έκτοτε αγνοείται η τύχη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αχ αυτοι οι νόμοι!!!

Και εγω εχω διαβασει οτι στην Ευρώπη πρεπει τα προϊοντα να έχουν δυο (-2-) εγγύηση.

Αλλα.... νομίζω - ελπίζω να μην κανω λάθος - τα δυο χρονια εγγυηση ειναι - πως να το πω - ευρωπαική εγκυκλιος και οχι νομος, με αποτέλεσμα να μην ειναι υποχρεωτικο να σου προσφέρουν τα δυο χρονια!!

Ας βοηθησει καποιος νομικός γιατι δεν ειμαι και ο πιο ειδικος σε νομικά θέματα.

Παντως μια εταιρια που σεβεται τον εαυτο της και το καταναλωτη, νομίζω οτι δινει δυο χρονια εγγυηση ειτε με την εγκυκλιο ειτε με το νόμο.

Καλησπέρα σε όλους! Φίλε Διονύση αυτό με τα 2 χρόνια εγγύηση είναι λίγο περίπλοκο ζήτημα, επειδή δούλευα λιανική μέχρι και πέρσυ ξέρω ότι 2 χρόνια εγγύση έχουν μόνο αυτά - (ηλεκτρονικά parts) - που κατασκευάζονται στην ΕΕ και όχι που απλά μεταπωλούνται. Οπότε μην περιμένεις να δείς πολλά τέτοια.

Έγινε επεξεργασία από Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.