Jump to content



Πολλά προβλήματα με Forthnet 2Play


Makis Hourdakis

Recommended Posts

Καλησπέρα σας... Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω τα προβλήματα που έχω με το Forthnet 2Play και αν μπορεί κάποιος ας μου πει αν τα προβλήματα αυτά παρουσιάζονται γενικότερα ή πρέπει κάτι να κάνω από τη μεριά μου...

Μένω στο δήμο Παπάγου στην Αθήνα και η σύνδεση έγινε μέσα στον Οκτώβρη (νέα σύνδεση σε "καθαρή" γραμμή). Παρόλο που στο σχετικό site μου έλεγε οτι υπάρχει διαθέσιμη κάλυψη από το ιδιόκτητο δίκτυο Forthnet, τώρα μου λένε οτι είμαι μέσω ΟΤΕ, οπότε με όλα τα προβλήματα που έχω υπάρχει αυτό το στυλ "πινγκ-πονγκ" με το μπαλάκι να πηγαινοέρχεται ανάμεσα Forthnet και ΟΤΕ. Τα προβλήματα σε γενικές γραμμές έχουν ως εξής:

Τηλέφωνο

1. Τις πρώτες μέρες, υπήρχε ένα πρόβλημα, λες και περνούσαν δυο γραμμές μέσα από μια... Για να καταλάβετε: Τηλεφωνείς από το σταθερό στο κινητό και σου βγαίνει το νούμερο που θα έπρεπε να βγαίνει, μιλάς και μετά σου έρχεται μήνυμα οτι είχες την ίδια ώρα κλήση από ένα άλλο νούμερο Forthnet. Αυτό κάθε φορά. Παράλληλα, σηκώνοντας το σταθερό για να καλέσεις, άκουγες δυο ασύγχρονες σειρές μπιπ αντί για μια και με το που καλούσες, άκουγες από τη μια το σχετικό σήμα αναμονής και από την άλλη το μήνυμα οτι ο συνδρομητής δεν είναι διαθέσιμος. Πολύ μπερδεμένη ιστορία καθώς δεν μπορούσα ούτε με τη Forthnet να συννενοηθώ καθώς λόγω του οτι έχουν κέντρο, το σήκωναν δυο κάθε φορά ή μιλούσα με έναν και άκουγα τη μουσική παράλληλα κτλ... Μεγάλο μπλέξιμο. Τελικά λύθηκε το πρόβλημα αλλά ήμουν κανα μήνα χωρίς τηλέφωνο (λόγω της θέσης του σπιτιού δεν πιάνει και το κινητό εδώ οπότε καταλαβαίνετε... αποκλεισμένος...).

2. Παρατηρώ συνακροάσεις... Ναι, μάλιστα, εν έτει 2008 (2009) ακόμα υπάρχουν συνακροάσεις... Συγκεκριμένα, ενώ σηκώνω το ακουστικό, χωρίς καν να χρειαστεί να πληκτρολογήσω αριθμό, ακούω πολύ σιγά στο βάθος συνομιλίες και νομίζω πρέπει να ναι συνέχεια με την ίδια γραμμή. Δεν ξέρω ποιοι είναι και δεν ξέρω αν με ακούνε ή αν με ακούει άλλος... Από τη Forthnet μου είπανε αρχικά να βρω τον αριθμό με τον οποίο έχω συνακροάσεις (άκουσον άκουσον! πού να το βρω εγώ αυτό άνθρωπέ μου; ) Αφού τους είπα πως δεν μπορώ να το βρω, στείλανε το πρόβλημα στον ΟΤΕ, ο οποίος το γύρισε πίσω λέγοντας οτι δεν είναι πρόβλημα από τη μεριά του, το ξαναστείλανε, ξανά πίσω και τώρα είμαστε στη φάση να έρθει τεχνικός της Forthnet εδώ να δει επιτόπου τι τρέχει και βάζουν και το θέμα να είναι πρόβλημα του σπιτιού. Κάποιος από την πολυκατοικία δεν είναι, μπορεί να έχει συμβεί κάτι άλλο τοπικά;

Internet

1. Για ταχύτητες δεν το συζητώ, πονεμένη ιστορία...

2. Έχω πάρα πολλές αποσυνδέσεις, ιδίως σήμερα, οπότε αγανάκτησα και είπα να γράψω αυτό το post. Είτε δεν θα πιάνει καθόλου γραμμή, είτε θα πιάνει γραμμή αλλά δεν θα μπορεί να συνδεθεί. Αν τους πάρω τηλέφωνο θα μου πουν πάλι να με πάρουν αλλού για να κάνουμε κάτι τεστ αλλά δεν υπάρχει άλλο τηλέφωνο (το κινητό όπως είπα δεν πιάνει εδώ οπότε δεν γίνεται να συννενοηθούμε... Πρέπει να τρέχω σε κάποιο γείτονα). Το ρουτεράκι είναι το Siemens SL2-141 που δίνει η Forthnet. Υπάρχει περίπτωση να είναι δικό του θέμα; Άμα είναι να το πετάξω να πάω να πάρω κανένα σοβαρό δλδ... Από τη Forthnet όταν κάναμε ένα τεστάκι πριν τις γιορτές με ρωτήσανε αμέσως μήπως έχω τηλέφωνο General Electric ή Telco, γιατί λέει αυτά δημιουργούν προβλήματα στο δίκτυό της με αποσυνδέσεις και κάτι άλλα κουλά. Το άλλαξα με ένα TurboX αλλά πάλι τα ίδια (και χειρότερα). Το βγάζω από τη πρίζα, ανοιγοκλείνω το router και πάλι τα ίδια. Τι γίνεται επιτέλους;

Δείτε τα status που δίνει το Router. Πόσο καλά είναι;

edit: Να σημειώσω πως έχω όλη την καλή διάθεση να αντιμετωπίσω τα προβλήματα αντί να κάθομαι να γκρινιάζω, απλώς επειδή με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση δεν είναι και τόσο εύκολο να βγάλω άκρη πάντα, είπα να ζητήσω τη γνώμη σας. Μέχρι τη νέα αυτή σύνδεση, οι εντυπώσεις μου για τη Forthnet ήταν άψογες. Στο σπίτι τη χρησιμοποιούμε πάνω από 10 χρόνια και μέχρι σήμερα δουλεύει μια χαρά, ενώ με τη γραμμή εξυπηρέτησης είχα άψογη επαφή όποτε την είχα χρησιμοποιήσει. Αλλά μου φαίνεται πως από τότε που μπήκε και στο παιχνίδι με τα τηλέφωνα έχει χάσει σε ποιότητα...

post-753-1416073787,351_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

OMG....

πρέπει να βραχυκυκλώνει η γραμμή... ζήτα επιτόπιο έλεγχο τεχνικού, θα στείλουν οτετζή, αν είναι στο καφάο θα στο λύσει (ίσως να μπορεί να σε φέρει κ από άλλο καλώδιο απο το καφάο ως εσένα ή έστω να αλλάξει κάποιο φθαρμένο τμήμα εκει μέσα) κ αν δε το λύσει μετά θα στείλουν δικό τους και αν επιβεβαιώσει τη βλάβη περιμένεις κανα 2μηνο για αλλαγή 2κλονου... αν στην κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

καραμπινάτο βραχυκύκλωμα έχεις

με καλό att και μάπα upstream μην την ψάχνεις....

να σου στείλουν τεχνικό να απομονώσει την καλωδίωση σου και να πάρει μέτρηση

πόσο και αν συγχρονίζει στην εισαγωγή/box

αν εκεί είναι οκ, πρέπει να αποκαταστήσεις κάτι εντός σπιτιού

μήπως έχεις καμιά πρίζα με το λογότυπο του ΟΤΕ?

αν δεν βγάζεις άκρη τα πράγματα είναι απλά θα πας στο βιβλιοπωλείο της περιοχής και θα τους στείλεις γραπτό παράπονο με τα αιτήματα σου (αποκατάσταση βλάβης και πίστωση)

με ταυτόχρονη κοινωνποίηση σε ΕΕΤΤ και συνήγορο του πολίτη.

εκεί θα σκύψουν πάνω στο πρόβλημα σου...........

όλοι είναι πελάτες του ΟΤΕ εκτός της Voda που παίζει με κυψέλες

εσύ ως πελάτης της 4net απευθύνεσαι σε αυτούς και όχι στον ΟΤΕ.

είναι περίεργο αλλά όντως πρώτα ανοίγουν ΤΤ-ΟΤΕ και μετά εξασφαλίζουν οτι το άκρο "Πελάτης" είναι οκ

παίζουν μάλλον σε SELT και DELT και αποκλείσουν τον πελάτη

Link to comment
Share on other sites

Φιλε αυτο δεν ειναι προβλημα της forthnet αλλα του ΟΤΕ καθαρο.Μηλαμε εχεις σοβαρο προβλημα....Το θεμα ειναι απο το καφαο η απο την οικοδομη σου???Πρεπει να ερθει τεχνικος οπωςδηποτε να δει τι παιζει!!!

Link to comment
Share on other sites

τι είναι το καφαο βρε παιδιά; Δεν είμαι και πολύ σχετικός με τις τηλεπικοινωνίες...

Το σπίτι είναι του '60 αλλά ανακαινίστηκε το καλοκαίρι και αλλάχτηκαν τα τηλεφωνικά καλώδια μέσα στο σπίτι. Τώρα, μέχρι το σημείο που μπαίνει το καλώδιο μέσα δεν ξέρω τι παίζει... Ο προηγούμενος ενοικιαστής δεν ξέρω αν είχε σχετικά προβλήματα γιατί δεν είχε σύνδεση στο internet (ούτε καν pc).

@Darksaga: Τι εννοείς πρίζα με το λογότυπο του ΟΤΕ; Όλες οι πρίζες αλλάχτηκαν πριν μπω, οπότε μέσα στο σπίτι πρίζες και καλωδίωση είναι καινούργια... Λέτε να έκανε κανένα λάθος ο ηλεκτρολόγος; Εμένα τζιμάνι μου φάνηκε...

είναι περίεργο αλλά όντως πρώτα ανοίγουν ΤΤ-ΟΤΕ και μετά εξασφαλίζουν οτι το άκρο "Πελάτης" είναι οκ

παίζουν μάλλον σε SELT και DELT και αποκλείσουν τον πελάτη

εξήγησέ μου τι εννοείς με αυτό γιατί δεν κατάλαβα τπτ... Αν δεν χρειάζεται να καταλάβω δεν πειράζει :-p
Link to comment
Share on other sites

στείλε fax Με το πρόβλημα σου και τα λογικά αιτήματα σου

με την κοινοποίηση

όπως προανέφερα

τα υπόλοιπα δεν θα σου φανούν χρήσιμα

λογότυπο ανάγλυφο ΟΤΕ στην πρίζα έχεις?

αν είναι καινούριες δικές σου οκ,αποκλείεται και αυτός ο παράγοντας

Link to comment
Share on other sites

Όλες ABB γράφουν πάνω, σου κάνει; :-P (ωραία πριζάκια, στα καπάκια τουλάχιστον, και σε καλή τιμή αν θυμάμαι...)

Με πήρανε σήμερα να κλείσουμε ραντευού για τεχνικό και αύριο θα έρθει από εδώ. Τους είχα πει να με πάρουν μετά τις γιορτές (για το ραντευού σε παίρνουν αυτοί από άλλο τμήμα) και ευτυχώς δεν με ξεχάσανε! Άντε να δούμε τι θα γίνει... Σε ποια περίπτωση μπορεί να μου ζητήσει λεφτά; Αυτός βασικά θα έρθει για τις συνακροάσεις αλλά θα του πω και για τις αποσυνδέσεις, οι οποίες χθες ήταν που πολυπαρουσιάστηκαν. Γενικώς φοβάμαι να κλείσω το router... Άμα είναι σε χρήση καλά πάει αλλά άμα είναι κλειστό και το ανοίξω δεν πετυχαίνει με την πρώτη πολλές φορές...

Link to comment
Share on other sites

Όλες ABB γράφουν πάνω, σου κάνει; :-P (ωραία πριζάκια, στα καπάκια τουλάχιστον, και σε καλή τιμή αν θυμάμαι...)

Άνοιξε προληπτικά ένα να δεις αν έχει μέσα πυκνωτάκι για surge arrest.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έφυγε ο τεχνικός. Ήρθε, έκανε τσάκα τσάκα τις μετρήσεις του από το κουτί του ΟΤΕ (μες στη βροχή το παιδί) και βγάλαμε συμπέρασμα οτι το πρόβλημα είναι κάπου 1800m από εδώ, συμπληρώσαμε μια δήλωση βλάβης και μου είπε οτι τώρα βρέθηκε το πρόβλημα και θα διορθωθεί εντός 2-3 εργάσιμων. Και παραπάνω να ναι, εντάξει, το θέμα είναι οτι βρέθηκε τι φταίει...

Μέχρι στιγμής καλά. Ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου δώσατε μέχρι τώρα. :)

edit: Ξαφνικά εκτινάχθηκε το Line rate στα 10000+kbps!!! Αλλά μου είπε οτι θα ξαναπέσει.... :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ακόμα περιμένω.... Ουδεμία όρεξη έχω να τους πάρω για (n+1)ωστή φορά τηλέφωνο, n>10. Τουλάχιστον έχει να αποσυνδεθεί 14 ημέρες αλλά προχτές είχα πάλι συνακροάσεις ενώ η ταχύτητα παραμένει κολλημένη στα 876Kbps. Έστω οι ταχύτητες (αν και πλέον έχω βαρεθεί και μου ρχεται να τους βάλω τις φωνές και να απαιτήσω ό,τι πληρώνω, αλλά τι φταίει και ο υπάλληλος; ). Το στέλνουν στον ΟΤΕ, το γυρνάει πίσω, παραμένει το πρόβλημα, το ξαναστέλνουν κτλ κτλ. Δεν με ενδιαφέρει τι σχέση έχουν με τον ΟΤΕ, εγώ τη Forthnet πληρώνω και απαιτώ να λυθεί το πρόβλημά μου. Η ΕΕΤΤ λέει για 20 μέρες. Πάνε 1-2 μήνες από την πρώτη αναφορά του προβλήματος...

Τι προτείνετε να κάνω; Έχουν περάσει ήδη πάνω από 20 μέρες από τότε που ήρθε ο τεχνικός και κάναμε την αίτηση, οπότε υποθέτω παίζει πλέον και η δυνατότητα της καταγγελίας (καλά, εδώ και καιρό παίζει αλλά δεν έχω κρατήσει συγκεκριμένα στοιχεία από την επικοινωνία με τη Forthnet). Άραγε υπάρχει περίπτωση να μου στείλουν το ιστορικό αν το ζητήσω; (εδώ μάλλον γελάμε).

post-753-1416073821,0646_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη κιολας που το λεω αλλα αυτο το πραγμα ειναι μαζοχιστικο.

Εχεις εδω και ποσους μηνες προβλημα και περιμενεις τι ακριβως?

Μηπως φιλοτιμηθει καποιος και ερθει να το λυσει με την καλη του την καρδια?

Παιζει τετοιο σεναριο???

Προσωπικα δεν θα τους πληρωνα ουτε ΕΝΑΝ λογαριασμο και θα το τραβουσα ως εκει που πηγαινε με δικαστηρια και τα σχετικα, αφου πρωτα εκοβα την συνδεση και χρησιμοποιουσα αλλο παροχο, ακομα και ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Maki φιλε μου , μια ειναι η λυση-> Θα παρεις μια βρεγμενη σανιδα και θα πας απο εκει, μολις βρεις υπαλληλο που θα σου κανει τα σου ξου μου , αρχιζεις τις σανιδιες!

Επισης εχω να σου πω οτι εισαι ΗΡΩΑΣ! Χαρα στο κουραγιο σου ρε φιλε!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε, τουλάχιστον μπορώ να παίρνω τηλέφωνα και να μπαίνω στο internet, οπότε σηκώνει πολιτισμένη λύση το θέμα :p Τίποτα πιο εφαρμόσιμο έχετε από βρεγμένη σανίδα; :p Το να αλλάξω παροχέα θα ήταν μια λύση αλλά νομίζω πως για τους πρώτους μήνες αν θελήσω να φύγω πρέπει να πληρώσω κάτι χοντρό. Τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει, δεν ξέρω στα σίγουρα...

Link to comment
Share on other sites

αλλά νομίζω πως για τους πρώτους μήνες αν θελήσω να φύγω πρέπει να πληρώσω κάτι χοντρό

δεν εχω προχειρη την συμβαση αλλα το χοντρο το πλερωνεις μονον αν ολα πανε καλα,τα πουλακια τραγουδανε , τα ρυακια κυλανε και ο αστρολαβος ποσταρει γατες και εσυ αποφασισεις να πας αλλου....δηλαδη με τοσα που τραβας εδω και τοσον καιρο εχεις ευλογη αιτια να υπαναχωρησεις.Φυσικα οτι κανεις ενημερωνεις την ΕΕΤΤ.Εκτος αν ειναι αυτο που λενε τα παιδια και φταιει αποκλειστικα ο ΟΤΕς

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό που λέει ο jax! Στην αρχή έδειχνα κατανόηση αλλά βαρέθηκα πια! Στο κάτω κάτω, αν τους κάνει τέτοια νερά ο ΟΤΕ, ας κινηθούν αυτοί δικαστικά εναντίων του! Και εδώ που τα λέμε, το "φταίει ο ΟΤΕ" πολύ εύκολη δικαιολογία έχει καταντήσει...

Link to comment
Share on other sites

οτι ειπε ο Τσακωνας πληρωνεις αν φευγεις για προσωπικους λογους

εσυ θα ζητησεις αντιγραφο της καρτελας προβληματος πελατη και θα συμπληρωσεις τη φορμα απο ΕΕΕΤ που θα βρεις

εδω

http://www.eett.gr/nopencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/

και εδω

http://www.eett.gr/nopencms/export/sites/default/EETT/Consumer/Electronics/form_Telecoms.doc

την ιδια μερα η την επομενη το πιθανοτερο θα υπαρξει επικοινωνια απο την εταιρια

με ταχυτητες <1ΜBps και το internet προβληματικο χαρακτηριζεται και μπορεις να πιστωθεις και γι'αυτο ακομα.

Ριξε μια ματια στη φορμα ,και τι σου λειπει για να τη συμπληρωσεις

πηγαινε μετα απο ενα forthnet spot

και πες του να σου τα δωσουν επιτοπου προφορικα

για να τα βαλεις στην φορμα,

ειναι υποχρεωμενοι να στα παρεχουν αμεσα,

και μετα και γραπτα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.