Jump to content



Στη διάθεση επιχειρήσεων τα δεδομένα των χρηστών Facebook


neuromancer

Recommended Posts

Στη διάθεση μεγάλων επιχειρήσεων πρόκειται να τεθούν τα στοιχεία των χρηστών του Facebook, σε μια προσπάθεια της εταιρείας να αξιοποιήσει την τεράστια βάση των 150 εκατομμυρίων χρηστών της με σκοπό τη διενέργεια ερευνών αγοράς, αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Guardian.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/02/1624164.htm

oxi που δε θα τα εδιναν...

Link to comment
Share on other sites

Αναμενώμενο ήταν έτσι και αλλιώς.

Λες να μπήκαν για πλάκα σε τέτοια έξοδα για το στήσιμο του facebook για να βοηθήσουν το κοινό να γνωρίσει κόσμο??

Δεν το νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω φεησμπουκ.

αλλα πραγματικα θελω να κανω γκρουπ στο φεησμπουκ ,εναντιων του.

χα.

σε συνδιασμο με αυτο

Διαφημιστικές οθόνες που αναγνωρίζουν ποιος τις κοιτάει ώστε να του προτείνουν το ανάλογο προϊόν δοκιμάζονται σε εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ με την προοπτική να δώσουν νέο νόημα στον όρο «στοχευμένη διαφήμιση». Οι πειραματικές βιντεοπινακίδες είναι εξοπλισμένες με κάμερες και λογισμικό αναγνώρισης προσώπων το οποίο σαρώνει διαρκώς τους διερχόμενους για να προσδιορίσει το φύλο, την ηλικία, ακόμα και το χρώμα του δέρματός τους.

Η τεχνολογία υπόσχεται να προσφέρει στους διαφημιστές διπλό όφελος: αφενός, να συγκεντρώνει δημογραφικά στοιχεία για το καταναλωτικό κοινό, αφετέρου να εξατομικεύει τα διαφημιστικά μηνύματα ανάλογα με τον παραλήπτη. Για παράδειγμα, η ίδια πινακίδα θα μπορούσε να διαφημίζει ξυραφάκια για τους άνδρες και καλλυντικά για τις γυναίκες, ανάλογα με το ποιον έχει μπροστά της.

Η αξιοπιστία των αλγόριθμων αναγνώρισης προσώπων παραμένει σχετικά χαμηλή στις περισσότερες περιπτώσεις, ωστόσο οι εταιρείες που αναπτύσσουν τη νέα τεχνολογία θεωρούν ότι είναι σχεδόν έτοιμη για εμπορική αξιοποίηση.

Το μεγάλο διαφημιστικό γραφείο Adspace, με έδρα τη Νεά Υόρκη, έχει εγκαταστήσει δοκιμαστικά σε μια σειρά εμπορικών κέντρων τις έξυπνες διαφημιστικές πινακίδες που ανέπτυξε η TruMedia, με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα. Προς το παρόν, το σύστημα δεν προσφέρει δυναμική εναλλαγή των διαφημιστικών μηνυμάτων -απλώς συγκεντρώνει στατιστικά στοιχεία για τους διερχόμενους.

Για τους διαφημιζόμενους, αυτά τα δεδομένα έχουν τεράστια οικονομική σημασία, δεδομένου ότι ένα διαφημιστικό βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων στο πανεθνικό δίκτυο της Adspace κοστίζει έως και 765.000 δολάρια το μήνα.

Μια ανάλογη τεχνολογία έχει επίσης παρουσιαστεί από τη γαλλική Quividi, η οποία υποστηρίζει ότι το σύστημά της αναγνωρίζει το φύλο των διερχόμενων με ακρίβεια 80 με 90 τοις εκατό.

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που εξετάζει το λογισμικό της πινακίδας «είναι τα ζυγωματικά, το πάχος των χειλιών και το κενό ανάμεσα στα φρύδια» αναφέρει ο Πάολο Πραντόνι, επιστημονικός διευθυντής της Quividi.

Περισσότερο δύσκολος είναι ο προσδιορισμός της ηλικίας, καθώς τα σημερινά συστήματα μπορούν να αναγνωρίσουν το πολύ τρεις ηλικιακές ομάδες -νέοι, μεσήλικες, ηλικιωμένοι. Ακόμα πιο δύσκολο είναι να υπολογιστεί αν ο διερχόμενος είναι καυκάσιος, αφροαμερικανός ή ασιάτης.

Όμως ακόμα κι αν η αξιοπιστία του συστήματος δεν φτάσει ποτέ το 100%, η νέα τεχνολογία εκτιμάται ότι έχει το δυναμικό να προσφέρει μεγάλα οικονομικά οφέλη.

Οι εταιρείες σπεύδουν να διαβεβαιώσουν ότι τα συστήματά τους δεν λειτουργούν ως Μεγάλος Αδελφός, καθώς τα δεδομένα που καταγράφονται δεν αποθηκεύονται και δεν υφίστανται μαζική επεξεργασία.

Ωστόσο η ενδεχόμενη υλοποίηση μιας τέτοιας τακτικής σε ευρεία κλίμακα ήδη προκαλεί αντιδράσεις από οργανώσεις προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Εκπρόσωποι του Electronic Frontier Foundation και του Center for Democract & Technology έκαναν λόγο για παραβίαση της ιδιωτικότητας και μάλιστα εν αγνοία του καταναλωτικού κοινού.

απο ιn.gr

μου προκαλει πολλα ερωτηματα.

Link to comment
Share on other sites

και η πλακα ειναι οτι φακελοθηκαμε μονοι μας.εγω προσωπικα δεν εχω facebook και ουτε προκειτε ποτε να κανω και οταν λεω σε αλλους τους λογους για τους οποιους δεν εχω κανει απαντανε "ελα μωρε σιγα τωρα και που τους δινεις τις photo σου και τα προσωπικα σου στοιχεια και τι εγινε?":shout::giveup:

Link to comment
Share on other sites

και η πλακα ειναι οτι φακελοθηκαμε μονοι μας.εγω προσωπικα δεν εχω facebook και ουτε προκειτε ποτε να κανω και οταν λεω σε αλλους τους λογους για τους οποιους δεν εχω κανει απαντανε "ελα μωρε σιγα τωρα και που τους δινεις τις photo σου και τα προσωπικα σου στοιχεια και τι εγινε?":shout::giveup:

Ωραίο άβαταρ, θέλω να το πατήσω.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.