Jump to content



Πρόβλημα με αντικατάσταση χαλασμένου Seagate!!!


akilleas

Recommended Posts

Λοιπόν...

πριν από 8 μήνες περίπου κάνω και εγώ την πολυπόθητη αναβάθμιση από το E-SHOP και μαζί με όλα τα περιφερειακά προσθέτω και ένα σκληρό Seagate ST3500320AS 500GB SATA2.

Πριν από 20 ημέρες και έτσι από το πουθενά μία καλή πρωία ο σκληρός σταματάει να τον βλέπει το σύστημα. Ούτε σε Windows, ούτε σε DOS ούτε και σε Live Linux!!! Παίρνω την απόφαση ότι δεν υπάρχει κάποιος τρόπος επαναφοράς των αρχείων που έχασα και έτσι με ελαφρά τη καρδία τον πηγαίνω στον υποκατάστημα E-SHOP της περιοχής μου για να αντικατάσταση. Προχθές και μετά από 20 ημέρες επιτέλους έρχεται ο καινούριος ο σκληρός. Το τσεκάρω λοιπόν πριν τον παραλάβω να είναι τουλάχιστον σφραγισμένος τον παίρνω και πηγαίνω σπίτι.

Με το που τον ανοίγω πρώτη εντύπωση τον πράσινο αυτοκόλλητο που έχει στην επάνω μεριά αλλά δεν με πολυενοχλεί!!! Τον συνδέω κάνω εγκατάσταση και αμέσως τσεκάρω την ημερομηνία της παραγωγής. Μάρτιος 2008!!!! Και αρχίζω να ιδρώνω. Είναι 2 μήνες παλιότερος από τον 1ο και αρχικό που είχα αγοράσει τον Ιούνιο. Αφού ξεπερνάω το έμφραγμα, κλείνω το πισι και την κάνω για καφέ. Το μεσημεράκι όμως που κάθομαι να στήσω λίγο το λειτουργικό βλέπω κάτι παράξενο στην πράσινη πλέον ετικέτα !!!

Πάνω αριστερά γράφει Certified Repaired HDD :crazy_pilot:!!!!!!!!!

Έμεινα άφωνος, κοκκίνισα από τα νέυρα μου και το απόγευμα πήγα στο τοπικό υποκατάστημα και εκεί μου είπανε ότι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να μου γυρίσει ένα σκληρό με τις ίδιες προδιαγραφές που να δουλεύει, άσχετα με τον εάν είναι καινούριος ή ''όχι''.:confused:

Είχε ποτέ κανείς τέτοιο πρόβλημα;;;

Ξέρεις κανείς τι ακριβώς είναι oi Certified Repaired HDD;;;

Καμία συμβουλή πως να το χειριστώ;;; Δεν θέλω τέτοιο σκληρό εγώ αγόρασα καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop είναι κοινώς για τον ....Μην ξαναγοράσετε τίποτα από e-shop εκτός από flashακια θήκες και τέτοια.Πήγαινε τον πίσω και ζήτα τα ρέστα και αντικατάσταση και αν είσαι τυχερός μπορεί να πετύχεις κάτι..Και κυρίως μην ξαναπάρεις Seagate. Μετά το προβληματικό firmware της σειράς 7200.11 η εταιρεία αυτή έσβησε για μένα..

Link to comment
Share on other sites

Είναι σύμφωνοι με το γράμμα του νόμου εφόσον ο δίσκος είναι επισκευασμένος από τον κατασκευαστή (που είναι σίγουρα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να βάζαν οι ίδιοι αυτοκόλλητο).

Σωστό!!!

Αλλά δεν είναι ο ίδιος, 'δικός μου', επισκευασμένος.

Είναι άλλος!

Link to comment
Share on other sites

Δεν επισκευάζονται όλες οι βλάβες. Ο δικός σου μπορεί να είχε βλάβη που να μην επιδέχονταν επισκευή. Ο κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να σου επιστρέψει "καινούργιο" προϊόν. Το μόνο που πρέπει να σιγουρευτείς είναι η διάρκεια της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που γινεται αντικατασταση η εγγυηση ανανεωνεται δηλαδη εαν εχει 3 χρονια ξεκινανε απο την ημερομηνια που εγινε αντικατασταση.

To πρόβλημά μου δεν είναι η εγγύηση.

Αλλά το ότι αγόρασα έναν καινούριο σκληρό δίσκο, αυτός μέσα σε οχτώ μήνες χάλασε και μου γυρίσανε μεταχειρισμένο και επισκευασμένο.

Είναι σωστό αυτό??? Να το δεχτώ ή να αρχίσω να το ψάχνω???

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

πριν από 8 μήνες περίπου κάνω και εγώ την πολυπόθητη αναβάθμιση από το E-SHOP και μαζί με όλα τα περιφερειακά προσθέτω και ένα σκληρό Seagate ST3500320AS 500GB SATA2.

Πριν από 20 ημέρες και έτσι από το πουθενά μία καλή πρωία ο σκληρός σταματάει να τον βλέπει το σύστημα. Ούτε σε Windows, ούτε σε DOS ούτε και σε Live Linux!!! Παίρνω την απόφαση ότι δεν υπάρχει κάποιος τρόπος επαναφοράς των αρχείων που έχασα και έτσι με ελαφρά τη καρδία τον πηγαίνω στον υποκατάστημα E-SHOP της περιοχής μου για να αντικατάσταση. Προχθές και μετά από 20 ημέρες επιτέλους έρχεται ο καινούριος ο σκληρός. Το τσεκάρω λοιπόν πριν τον παραλάβω να είναι τουλάχιστον σφραγισμένος τον παίρνω και πηγαίνω σπίτι.

Με το που τον ανοίγω πρώτη εντύπωση τον πράσινο αυτοκόλλητο που έχει στην επάνω μεριά αλλά δεν με πολυενοχλεί!!! Τον συνδέω κάνω εγκατάσταση και αμέσως τσεκάρω την ημερομηνία της παραγωγής. Μάρτιος 2008!!!! Και αρχίζω να ιδρώνω. Είναι 2 μήνες παλιότερος από τον 1ο και αρχικό που είχα αγοράσει τον Ιούνιο. Αφού ξεπερνάω το έμφραγμα, κλείνω το πισι και την κάνω για καφέ. Το μεσημεράκι όμως που κάθομαι να στήσω λίγο το λειτουργικό βλέπω κάτι παράξενο στην πράσινη πλέον ετικέτα !!!

Πάνω αριστερά γράφει Certified Repaired HDD :crazy_pilot:!!!!!!!!!

Έμεινα άφωνος, κοκκίνισα από τα νέυρα μου και το απόγευμα πήγα στο τοπικό υποκατάστημα και εκεί μου είπανε ότι η εταιρία είναι υποχρεωμένη να μου γυρίσει ένα σκληρό με τις ίδιες προδιαγραφές που να δουλεύει, άσχετα με τον εάν είναι καινούριος ή ''όχι''.:confused:

Είχε ποτέ κανείς τέτοιο πρόβλημα;;;

Ξέρεις κανείς τι ακριβώς είναι oi Certified Repaired HDD;;;

Καμία συμβουλή πως να το χειριστώ;;; Δεν θέλω τέτοιο σκληρό εγώ αγόρασα καινούριο.

Το Certified repaired Που γράφει είναι απόλυτα σωστό, και rma να έδινες τον δίσκο στο εργοστάσιο, τέτοιον θα έπερνες πάλι. Είναι καλύτερα από το να έχεις πάρει καινούριο από το ράφι γιατί είσαι σίγουρος ότι είναι επισκευασμένος και ελεγμένος 100% και με περασμένο το τελευταίο f/w κλπ κλπ.

Σε κάθε περίπτωση δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι από ένα τέτοιο δίσκο, μια χαρά είσαι...

Link to comment
Share on other sites

Κανείς από E-SHOP που άλλαξε προβληματικό Seagate Barrracuda 7200.11 με καινούριο;;; Όλο και κάποιος θα υπάρχει....

Δεν νομίζω να άλλαξαν κανένα. Γιατί να δώσουν καινούργιο δίσκο που πιθανά να εμφάνιζε το ίδιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μίλησα με 1520 Γραμμή Καταναλωτή και μου είπανε ότι είναι υποχρεωμένη η εταιρία να μου παρέχει καινούριο εφόσον ο παλιός δεν επισκευάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Ποιός σου είπε οτι ο σκληρός δίσκος δεν επισκευάζεται; Μια χαρά η Seagate επισκευάζει δίσκους, αυτός που πήρες είναι επισκευασμένος. Δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από ένα καινούριο πίστεψέ με τα έχω δεί απο κοντά, από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν.

Φιλικά,

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημά μου δεν είναι η εγγύηση.

Αλλά το ότι αγόρασα έναν καινούριο σκληρό δίσκο, αυτός μέσα σε οχτώ μήνες χάλασε και μου γυρίσανε μεταχειρισμένο και επισκευασμένο.

Είναι σωστό αυτό??? Να το δεχτώ ή να αρχίσω να το ψάχνω???

Εαν δουλευει κανονικα δεν νομιζω να υπαεχει προβλημα αφου εαν χαλασει στον αλλαζουν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.