Jump to content



Βοήθεια περι φακών για D60.


Recommended Posts

Πρόσφατα λοιπόν απέκτησα την D60 με τον φακό του kit ο οποίος είναι ο κλασικός 18-55(όχι VR). Επειδή δοκιμάζοντας τη μηχανή άρχισα να συνειδητοποιώ ότι ο φακός αυτός θα με περιορίσει αρκετά(όπως μου το είχε πει ένα πουλάκι) άρχισα να κοιτάω για φακούς.

Κοιτώντας λοιπόν στου κατερέλου είδα ένα φακό που πιστεύω ότι με ικανοποιεί.Ο οποίος είναι ο παρακάτω: http://www.katerelos.gr/product_info.php?cPath=257_65&products_id=2901

Μου δημιούργησε όμως απορία η χαμηλή τιμή του. Επειδή όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετος με το αντικείμενο μπορείτε να μου εξηγήσετε για ποιο λόγο αυτή η χαμηλή και αν η επιλογή μου είναι άκυρη να μου προτείνετε ένα καλό zoom ο οποίος να μπορεί να με ικανοποιεί σε καταστάσεις macro.

Link to comment
Share on other sites

άρχισα να συνειδητοποιώ ότι ο φακός αυτός θα με περιορίσει αρκετά

Θα σε περιορίσει; Τώρα πήρες το "σύστημα", το έφτασες κιόλας στα όριά του; Όταν λες "θα με περιορίσει", εννοείς ως προς τις δυνατότητες ή ως προς το εύρος; Επίσης δεν ξέρω αν αυτός ο φακός έχει μοτέρ, γιατί αν δεν έχει, θα πρέπει να εστιάζεις χειροκίνητα και θα λαχταράς τον 18-55..

Δες τις pics του γόμαρου για να δεις τι είναι δυνατό με τον.. περιοριστικό φακό σου και ένα θεωρητικά χειρότερο σώμα

Link to comment
Share on other sites

βεβαια αυτος ο φακος που θελεις να παρεις ειναι σε ξεχωριστει κατηγορια απο τον 18-55.

αν εχεις την αναγκη τηλεφακου και macro σε χαμηλη τιμη παρε αυτον εχει καλυτερη ποιοτητα απο αυτον που κοιτας καθως ειναι APO.O 18-55 για every day χρηση ειναι μια χαρα φακος:T:

Link to comment
Share on other sites

No flame please :hehe: αυτό που λέω ρε συ είναι ότι βλέπω ότι πχ κάποια πράγματα που τα έκανα με μια compact με εμποδίζει αυτός ο φακός να τα κάνω και όπως είπα με είχε προειδοποίησει ένα πουλάκι και σιγά σιγά τα λόγια του γίνονται πραγματικότητα.

O 18-55 για every day χρηση ειναι μια χαρα φακος:T:

Σε αυτό δεν διαφωνώ απολύτως :)

Link to comment