Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

είναι βαριά μια και είναι ατσάλινα.θα κουβαλάς 6-7-8 έξτρα κιλά

δεν αξίζουν imho

Μην νομίζεις ότι είναι και πολύ βαριά τα ατσάλινα ποδήλατα.

Το ideal Που έφτιαξα, το ζύγισα πριν λίγο 13,2.

Δεν είναι κανένα τραγικό νούμερο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή έχω χάσει επαφή με το χώρο του ποδηλάτου, θα ήθελα παρακαλώ κάποια πρόταση μέχρι 300-350 Ευρώ με επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • δισκόφρενο εμπρός (τουλάχιστον), επειδή η ιστορία με τα V-brakes με είχε τσαντίσει πολύ στο παλιό ποδήλατο
  • όσο γίνεται πιο ποιοτικό και smooth σασμάν σε αυτά τα λεφτά (αν και δεν υπάρχουν πολλές επιλογές)...

Θα το χρησιμοποιώ κυρίως για βόλτες/γυμναστική σε κάποιο πάρκο ή στο δρόμο.

Χώμα δεν προβλέπεται στο μέλλον.

Ως προς το μέγεθος, μάλλον 26άρι (είμαι γύρω στο 1,72).

Επίσης, θα ήθελα και 1-2 e-shops (από Ελλάδα, αλλά και υπόλοιπη Ευρώπη) για να χαζέψω και μόνος μου κανένα μοντέλο (μπορούν να μπουν και στο πρώτο ποστ αυτά για να τα βρίσκει εύκολα κάθε ενδιαφερόμενος).

Ευχαριστώ πολύ :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή έχω χάσει επαφή με το χώρο του ποδηλάτου, θα ήθελα παρακαλώ κάποια πρόταση μέχρι 300-350 Ευρώ με επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • δισκόφρενο εμπρός (τουλάχιστον), επειδή η ιστορία με τα V-brakes με είχε τσαντίσει πολύ στο παλιό ποδήλατο

Με 300-350€ σε καινούργιο ποδήλατο, αν βρεις δισκόφρενο θα είναι μηχανικό. Τι μπελά είχες με v-brake που με το μηχανικό πιστεύεις δεν θα το έχεις στο δεκαπλάσιο?

Προσωπικά έχοντας δουλέψει όλα τα φρένα η σειρά πάει ως εξής για μένα.

1. Υδραυλικά Δισκόφρενα

2. V-Brake

3. Μηχανικό δισκόφρενο

Link to comment
Share on other sites

Εξαίρεση στα μηχανικά δισκόφρενα αποτελούν τα avid bbb5 & bb7 που πολλοί τα συγκρίνουν με entry level σειρές υδραυλικών. Αν έχει οτιδήποτε άλλο προτιμήστε v-brakes καθώς γλιτώνετε βάρος και ταλαιπωρία

Link to comment
Share on other sites

@ nickstamat

θα πρότεινα να πας μια βόλτα από κάποιο μαγαζί να τα δεις,καθώς και να δοκιμάσεις κάποια που σε ενδιαφέρουν,έχει μεγάλη διαφορά από τις κριτικές και τα on line τεστ.

παντώς δεν είναι καλή η περίοδος για αγορά μια και τα "νούμερα που φεύγουν" S,M,L έχουν εξαντληθεί

και όσα 2012 μοντέλα έχουν έρθει είναι ακριβά

On/Off Road | τα πάντα για τα ποδήλατα

στο ποσό που έβαλες δεν θα βρεις δισκόφρενα με αξιώσεις, παίζει να'ναι χειρότερα από τα μηχανικά

Ως προς το μέγεθος, μάλλον 26άρι

μάλλον μιλάς για μέγεθος τροχών και όχι σκελετού (για 18 σε έχω,ρώτα και σε ένα μαγαζί)

General Bike Size Chart - Cycle SuperStore

@all για τα ποδήλατα τύπου Carrefour,Praktiker κτλπ,απλά δοκιμάστε να σηκώσετε ένα και θα καταλάβετε τη διαφορά.είχα την ευκαιρία να δέσω ένα για φίλο (στο δίνουν κουτί ffs)και δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις (από το τίποτα βέβαια,ποδήλατο είναι και αυτό do not let our ass talking air-sorry DJD kapws eprepe na to pw) :)

Έγινε επεξεργασία από wrong method
typo
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά!

Το V-brake με είχε τσαντίσει γιατί πιάνει πάνω στη ζάντα και στην παραμικρή ατέλεια αυτής, το φρενάρισμα δεν ήταν ομαλό.

Σκέφτομαι ότι στο δισκόφρενο δεν θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Επίσης, μίλησα για μέγεθος τροχού, γιατί το παλιό είχε 24ρηδες και μου έπεφτε μικρό. Στο Άμστερνταμ είχα νοικιάσει 26ρι και μου άρεσε το μεγαλύτερο βήμα που είχε. Δεν έφτανα βέβαια να πατήσω έδαφος όταν σταμάταγα, αλλά αυτό είναι μάλλον και θέμα μεγέθους σκελετού.

Link to comment
Share on other sites

Το V-brake με είχε τσαντίσει γιατί πιάνει πάνω στη ζάντα και στην παραμικρή ατέλεια αυτής, το φρενάρισμα δεν ήταν ομαλό.

Σκέφτομαι ότι στο δισκόφρενο δεν θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Με το μηχανικό να δεις πάρτι που θα γίνεται και σπάσιμο νεύρων για να το ρυθμίσεις να μην βρίσκει. Τα vbrakes(αν είχες v-brake και όχι κάτι παρόμοιο) έχουν μία βίδα το κάθε μπράτσο για να ρυθμίζεις να είναι κεντραρισμένη η δαγκάνα πάντα.

Ποσο εχει ενα μετριο σετακι υδραυλικα δισκοφρενα;

Η συντηρηση μετα κοστιζει πολυ;

κανα 180άρι.

Από συντήρηση δεν θέλει πολλά πράγματα, απλά να κρατάς τον αέρα μακριά απ το κύκλωμα γιατί αλλιώς μπορεί σε φρενάρισμα να μπλοκάρει ο τροχός και να μην χαλαρώσει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Αν είσαι βουνίσιος, όλο και κάποια ζάντα θα στραβώσει, οπότε δεν θα έχει ομαλό φρενάρισμα με V-brake.

Βουνίσιος δεν είμαι, αλλά στα τόσα χρόνια που είχα το παλιό και τόσα που είχε περάσει, ε οι ζάντες είχανε ψιλοστραβώσει.

Με το μηχανικό να δεις πάρτι που θα γίνεται και σπάσιμο νεύρων για να το ρυθμίσεις να μην βρίσκει. Τα vbrakes(αν είχες v-brake και όχι κάτι παρόμοιο) έχουν μία βίδα το κάθε μπράτσο για να ρυθμίζεις να είναι κεντραρισμένη η δαγκάνα πάντα.

V-Brakes είχα, Shimano.

Είχα βρει πώς να τα ρυθμίζω και ήταν πολύ καλή η αίσθησή τους, αλλά όταν η ζάντα ήταν ελάχιστα στραβή, το καταλάβαινα στο φρενάρισμα.

Σαν να έχεις στο αμάξι σου στραβές δισκόπλακες ρε παιδί μου.

Αυτό μου τη σπάει, γιατί ξέρω ότι ακόμα και στο καινούριο, μακροπρόθεσμα θα ψιλοστραβώσουν.

Τεσπα, δεν ξέρω. :hm:

Ας είναι με V-brakes. Το πηρούνι θα έχει αναμονές για να μπει δισκόφρενο μετά?

Παίζει να βρούμε κάτι τέτοιο για να έχω την επιλογή στο μέλλον να βάλω χωρίς να αλλάξω τίποτα περισσότερο?

Link to comment
Share on other sites

Βουνίσιος δεν είμαι, αλλά στα τόσα χρόνια που είχα το παλιό και τόσα που είχε περάσει, ε οι ζάντες είχανε ψιλοστραβώσει.

V-Brakes είχα, Shimano.

Είχα βρει πώς να τα ρυθμίζω και ήταν πολύ καλή η αίσθησή τους, αλλά όταν η ζάντα ήταν ελάχιστα στραβή, το καταλάβαινα στο φρενάρισμα.

Σαν να έχεις στο αμάξι σου στραβές δισκόπλακες ρε παιδί μου.

Αυτό μου τη σπάει, γιατί ξέρω ότι ακόμα και στο καινούριο, μακροπρόθεσμα θα ψιλοστραβώσουν.

Τεσπα, δεν ξέρω. :hm:

Ας είναι με V-brakes. Το πηρούνι θα έχει αναμονές για να μπει δισκόφρενο μετά?

Παίζει να βρούμε κάτι τέτοιο για να έχω την επιλογή στο μέλλον να βάλω χωρίς να αλλάξω τίποτα περισσότερο?

Το να κάνεις μια ακτινολόγηση δεν είναι κάτι τραγικό για να ισιώσει η ζάντα.

Το 99% των MTB έχουν αναμονές για δισκόφρενα

Link to comment
Share on other sites

κανα 180άρι.

Από συντήρηση δεν θέλει πολλά πράγματα, απλά να κρατάς τον αέρα μακριά απ το κύκλωμα γιατί αλλιώς μπορεί σε φρενάρισμα να μπλοκάρει ο τροχός και να μην χαλαρώσει ποτέ.

Χμμ οποτε καλυτερα να παρω κανα mtb με 400 και να τα βαλω myself ,παρα με 500 και μηχανικα. Συμφωνα με αυτα που λετε παντα. :)

Link to comment
Share on other sites

Χμμ οποτε καλυτερα να παρω κανα mtb με 400 και να τα βαλω myself ,παρα με 500 και μηχανικα. Συμφωνα με αυτα που λετε παντα. :)

Ναι, αλλά πρέπει να παίρνει και η ζαντα. Άμα δεν παίρνει? :p

Μετά, άμα οι ταχύτητες ήταν μαζί με τα φρένα, τότε θα θες και ξεχωριστά shifters μετά

Link to comment
Share on other sites

ανάλογα τη χρήση.εάν μιλάμε για απλό μονοπάτι,δασικό δρόμο σας κάνουν όλα τα φρένα και μηχανικά δισκόφρενα

εάν πάτε/θέλετε να πάτε σε (από χθεσινή βόλτα) :

photo073g.th.jpg

photo077y.th.jpg

πάρτε ότι καλύτερο αντέχει η τσέπη σας

άμα σπάσει το φρένο με 25-30 km..........

Link to comment
Share on other sites

Δεν έφτανα βέβαια να πατήσω έδαφος όταν σταμάταγα, αλλά αυτό είναι μάλλον και θέμα μεγέθους σκελετού.

Γενικα, οπου εχω διαβασει, λενε πως οταν καθεσε στη σελα δεν θα πρεπει να πατας κατω. Αυτος ειναι και ενας μπουσουλας για να ξερεις αν εχεις καλη "γεωμετρια" σωματος.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα, οπου εχω διαβασει, λενε πως οταν καθεσε στη σελα δεν θα πρεπει να πατας κατω. Αυτος ειναι και ενας μπουσουλας για να ξερεις αν εχεις καλη "γεωμετρια" σωματος.

Με το ζόρι σκαρφάλωνα εγώ λέμε ρε... Και ήταν τέρμα κάτω η σέλα :p

Στο Άμστερνταμ είναι όλοι ντερέκια μάλλον :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.