Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Επειδή είναι πρωί με έχει πιάσει η μαμακία μου, οπότε θα το βάλω κάτω με νούμερα :hug:

Κάτσε να βάλω κάτω νούμερα…

Πόσο διαφορετικό βήμα? Πες πως είσαι με 225/45/R17.

Και βάζεις 225/40/R17.

Η διαφορά αυτή είναι χοντρικά στην διάμετρο από (225*(45/100)) = 101,25 mm

Σε (225*(40/100)) = 90 mm.

Αν πάρουμε χοντρικά και την ζάντα 17 ίντσες (2,54 * 17) = 43.18 cm

Αν το κοντέρ είναι ρυθμισμένο να δείχνει ταχύτητα με το «45άρι» ελαστικό, τότε στα 200 θα πρέπει το ελαστικό να περιστρέφεται με,

Ακτίνα = (43,18/2) + (10,125/2) = 26,6525 cm.

Περιφέρει = 2*π*ρ => 3,14 * 2 * 26,6525 => ~167,4 cm.

Στα 200, το αυτοκίνητο κινείται με 55,5 μέτρα/sec

Δηλαδή ο τροχός κάνει 55,5 / 1,674 = 33,187 στροφές / δευτερόλεπτο.

Αν τώρα βάλουμε πιο μικρό ελαστικό, ξεκινώντας πάλι τους υπολογισμούς.

Ακτίνα = (43,18/2) + (9/2) = 26,6525 cm. = 25,59 cm

Περιφέρει = 2*π*ρ => 3,14 * 2 * 25,59 => ~160,7 cm.

Στα 200, το αυτοκίνητο κινείται με 55,5 μέτρα/sec

Δηλαδή ο τροχός κάνει 55,5 / 1,607 = 34,536 στροφές / δευτερόλεπτο.

Μια διαφορά ~1,35 στροφές / δευτερόλεπτο.

Ή σαν ποσοστό 4%.

Οπότε στα 200 Km/h θα δείχνει 8% πάνω το κοντέρ =>~16 km/h διαφορά.

Σωστά τα έβαλα? :)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα συναδελφος στη δουλεια με Toyota Corolla 9 μηνων ειχε αργησει να ερθει,εμεις καθομασταν και κοροιδευαμε το θεμα με το γκαζι,την ανακληση κτλ.Μετα απο λιγο πηρε τηλεφωνο και μας ειπε οτι του κολησε το γκαζι στην εθνικη λιγο μετα την γεφυρα της λυκοβρυσης και καρφωθηκε πισω απο εναν αλλο.Τωρα τι θα γινει τι πρεπει να κανει?

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι μας ειπε πατησε τερμα φρενο(Αμα σου συμβει κατι ετσι περιεργο δεν ξερω και εγω πως θα αντιδρουσα.) αλλα ο παγος δεν βοηθησε,ελιγμο δεν μπορουσε να κανει γιατι θα εμπαινε κατω απο την νταλικα.Ο χριστινανος χτυπησε στο γονατο αλλα τωρα εμπλεξε....

Έγινε επεξεργασία από ThorLite
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια, λογικά θα πάει για αποζημίωση, και δωρεάν επισκευή, και άλλα αν το τρέξει.

Ευτιχώς δεν χτύπησε σοβαρά.

πάντος με την toyota άκρη θα βγάλει, μην τον προβληματίζει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι οτι καναμε χαβαλε αυτες τις μερες με το παληκαρι με το ολο θεμα τι να πεις.Απο πλευρας λογικης φταιει γιατι επεσε απο πισω στον αλλο,ελπιζω η toyota να μην αρχισει τα κουλα γιατι το αυτοκινητο ειναι για πεταμα....

Link to comment
Share on other sites

Πολυ απιθανο μηπως του συνεβη κατι αλλο και δεν καταλαβε η δεν ηθελε να σας πει ? Αν εχει και drive by wire ( ηλεκτρογκαζο ) πολυ απιθανο να κολλησει . Α και σε περιπτωση που κολαει το γκαζ το πρωτο πραγμα που παταμε ειναι συμπλεκτη και μετα φρενο . ( και ας το να κοφταρει )

Link to comment
Share on other sites

καλά δεν ξέρεις την κακιά στιγμή πως αντιδρά ο καθένας.

το οτι μερικοί (δεν αναφέρομε για τον φίλο σου) μπορεί να το εκμεταλευτουν και πάν να βγάλουν τζάμπα μαμακία τους είναι σίγουρο τώρα με την ανάκληση αλλά αν και εμας μας μοιάζει φυσιολογικο το τσαρούχωμα και "όλα οκ" δεν είναι η αντίδραση ολονών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λέμε στο γκάζι είναι πάρα πολύ μικρή.

Άρα ήταν λίγο άτυχος και του συνέβη στη λάθος στιγμή.

Αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο?

Γιατί με το χειροκίνητο πατάς συμπλέκτη, απομονώνεις τη μηχανή και φρενάρεις με ασφάλεια.

Ενώ στο αυτόματο είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα...

Η Toyota πιστεύω θα βοηθήσει την κατάσταση.

Τουλάχιστον στην αντιπροσωπεία που πάω εγώ, είναι πολύ συνεργάσιμοι σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.

Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά όταν αντικαθιστάς ένα απλό σύστημα που δουλεύει άμεσα (πατάς γκάζι - τραβάς πεταλούδα) με ένα περίπλοκο που έχει ποτενσιόμετρο, μοτέρ, διασύνδεση και εγκέφαλο είσαι άξιος της μοίρας σου.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Και το cruise control πχ πως θα δουλέψει ρε ψηλε ? :hehe: θα τραβάς μανέτα με ντίζα απο το τιμόνι ? Η το αντισπιν που κλεινει την πεταλούδα του γκαζιου αυτοματα ? Το θέμα ειναι να δουλευει σωστα . Δεν φταιει ο μηχανισμος και η εξέλιξη καθε αυτου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σημασια πως θα αντιδρασει ο οδηγος στην συγκεκριμενη περιπτωση. Ειτε πατησε συμπλεκτη, ειτε οχι, το αυτοκινητο πατωντας τερμα το φρενο, επρεπε να σταματησει. Εκτος αν οταν πατας γκαζι και φρενο μαζι, το ενα απο τα 2 δεν δουλευει. Λογικα δεν πρεπει να δουλευει το γκαζι.

Στο group vag, στα περισσοτερα, αν οχι ολα τα ηλεκτρογκαζα, αν προσπαθησεις να πατησεις γκαζι-φρενο (μυτοτακουνο) απομονωνει το γκαζι και δουλευει μονο το φρενο.

Αν δεν κανω λάθος πατημενο φρενο με πατημενο γκαζ ειναι σαν να φρεναρεις πχ και να σε σπρώχνει και καποιος αλλος απο πισω η να σε τραβάει απο μπροστα ( πισω κουνα η μπροσθιοκινητο αντιστοιχα . ) εστω με φρενο μονο θα σταματησεις σε 10 μέτρα αποσταση και με φρενο + γκαζ τερμα σιγουρα παραπάνω απο 10 μέτρα . . Ισως εχω και αδικο βεβαια ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.