LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1681 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Για αυτό που είπατε για τις καταναλώσεις ότι είναι πλασματικές. Έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, δύο αυτοκίνητα, το mazda 3 και το nissan qashqai. Στα φυλλάδια έχω δεί ότι έχουν κοντά τις ίδιες καταναλώσεις. Να το εμπιστευτώ ή θα βρεθώ προ - δυσάρεστων - εκπλήξεων;Να μην το εμπιστευτείς, test drive με βαρυ πόδι για να δείς τι να περιμένεις πάνω κατω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1682 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Ναι θέλω να με πάς βόλτα σίγουρα Στον ετήσιο διαγωνισμό για πόρτες του Autocar (sideways challenge) πάνε και κλείνουν το Silverstone και βρέχουν 3 διαδοχικές στροφές! Πριν το E36, αλλά και ακόμα και με αυτό να παίζει, τα 200άρια σφάζανε όλα τα βραβεία ανά κατηγορία, έχει φάει τόσο έπαινο που δεν φαντάζεσαι, ή φαντάζεσαι μάλλον και θέλω από καιρό να μπω σε ένα γιατί δεν είχα κανένα φίλο με τέτοιο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1683 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Ναι Αντώνη, ειδικά το Nissan ου έχει αεροδυναμική περιπτέρου, και βάρος... άστο, τέστ drive μεγάλο και λίωστο λίγο. και reset to trip computer πριν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavaneas Φεβρουάριος 18, 2010 #1684 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 κυκλοφορησε το Α3 με το start n stop,1.4 125ps ειδικα μεσα στη πολη πιστευω θα ειναι οτι καλυτερο. θα βγει και το Α1 οπου να ναι που θα ειναι πιο μικρο,πιο ελαφρυ και υβριδικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1685 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Αν έχει όσο είχε τότε το Α2 δεν ξέρω πόσο θα πουλήσει... αλλά έμαθε η Audi απο τότε λογικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1686 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 (edited) Γενικά η κατανάλωση είναι μεγάλη ιστορία. Σίγουρα δεν θα δεις ποτέ την κατανάλωση που λέει ο κατασκευαστής, αλλά μπορείς να την πλησιάσεις άνετα. Πχ, στο i30 μου ο κατασκευαστής λέει στην πόλη 7,6 και έχω 7,8-8,5. Εκτός πόλης λέει 5,2 και έχω 5,8-6,0 με 120-130 χλμ/ω. Ταξίδι όταν πάω θα δω πόσο καίει, ίσως πάω παραπάνω από 120-130 εκεί. Είναι πολύ μεγάλο θέμα, όταν θες να μιλήσεις για καταναλώσεις να ξέρεις να οδηγείς και οικονομικά. Το πως πας το αμάξι είναι μέγα θέμα. Σε γενικές γραμμές, το Clio ήταν μεγάλο σχολείο, από 10.0-11.0 περίπου κατανάλωση το έφτασα σε 8.0 σε πόλη και 6.5 ταξίδια μόνο με πόδι και το αμάξι ήταν 1.4 με εξάτμιση, φιλτροχοάνη και φαρδύτερα λάστιχα. Δεν είναι μόνο το μέχρι πόσες στροφές θα το πας, είναι και πόσο γρήγορα το πας εκεί. Μεγάλη κατανάλωση έχει στο φανάρι (γενικά στα ξεκινήματα με πρώτη), πόσο απότομα ξεκινάς ή πόσο μαρσάρεις για να ξεκινήσει το αμάξι. Αν μαρσάρεις κιόλας όσο περιμένεις, βράστα. Δεν θέλει βαρύ πόδι η χαμηλή κατανάλωση, άμα μάθεις να το ελαφρύνεις ειδικά για καθημερινές διαδρομές κάνεις καλό στην κατανάλωση σου και στον κινητήρα σου σίγουρα ΥΓ: το Α1 θα ξεκινάει στα 16,000 Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 18, 2010 από jpavly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 18, 2010 #1687 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Γιάννη μόλις στωθεί και το μοτέρ (10.000+ χμ) θα πέσει και άλλο η κατανάλωση.Εμένα η μικρή έπεσε κοντά στα 0.6 λίτρα/100 τώρα στα 11.000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1688 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Έτσι είναι ναι. Γενικά είχα πάθει πλάκα με την διαφορά του Clio, ακόμα κι αν δεν είχα στροφόμετρο γιατί είχε χαλάσει, μόλις από την ακοή καταλάβαινα ότι είμαι 3.000-3.500 στροφές άλλαζα ταχύτητα. Σε καθημερινές διαδρομές είχε βοηθήσει πάρα πολύ, ειδικά τώρα που έχουν ήδη πάρει την ανηφόρα τα καύσιμα, η οικονομική οδήγηση είναι must.Ένα linkάκι από Alfaromeo.gr http://www.alfaromeo.gr/ps/Main/TechSupport/Care/economy/ * Οδηγείτε προνοητικά. Η μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου γίνεται κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης. H ενέργεια που καταναλώνεται για την επιτάχυνση χάνεται με την μορφή θερμότητας κατά το φρενάρισμα. Για αυτό το λόγο είναι καλύτερα να διατηρείτε σταθερή ταχύτητα με όσο το δυνατόν λιγότερες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις. Εκμεταλλευτείτε τις κατηφόρες ή μην επιταχύνετε όταν πρόκειται στα επόμενα μέτρα να σταματήσετε πχ. σε κόκκινο φανάρι, σήμα stop κτλ. * Προσοχή στα ελαστικά του οχήματος. Η χαμηλή πίεση των ελαστικών δημιουργεί αυξημένη αντίσταση στην κύλιση, αυξημένη φθορά ελαστικών και κακή οδική συμπεριφορά. Η σωστή πίεση των ελαστικών υπάρχει στο βιβλίο χρήσης του κατασκευαστή και σε αναρτημένο πίνακα στην κολόνα της πόρτας του οδηγού. Σας υπενθυμίζουμε ότι ελέγχετε την πίεση των ελαστικών όταν αυτά είναι κρύα δηλαδή όταν έχουν διανύσει απόσταση μικρότερη από 1,6 χιλιόμετρα. * Εκμεταλλευτείτε τις σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων. Η έγκαιρη επιλογή της αμέσως υψηλότερης ταχύτητας βοηθά στην οικονομία καυσίμου. Ένας γενικός κανόνας οδήγησης ο οποίος μπορεί να φανεί χρήσιμος είναι ο εξής: χρησιμοποιήστε την πρώτη ταχύτητα για να ξεκινήσετε και για απόσταση που ισοδυναμεί περίπου με το μήκος του αυτοκινήτου, συνεχίστε αλλάζοντας ταχύτητα κάθε 2000 με 3000 στροφές. * Αποφεύγετε να κινείστε με την μέγιστη ταχύτητα του οχήματος. Αυτό γιατί στις ταχύτητες αυτές η κατανάλωση και η εκπομπή ρύπων αυξάνεται υπερβολικά. Ενώ εάν κινήστε με ταχύτητα περίπου τα δύο τρίτα της τελικής ταχύτητας του οχήματος σας η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά το ήμισυ. * Αποφεύγετε να αφήνετε τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί. Σε ένα μποτιλιάρισμα σε διάβαση τρένου αξίζει τον κόπο να σβήνετε τον κινητήρα μια και βρίσκεσθε σε μια κατάσταση στην οποία καταναλώνετε καύσιμο για να μην κινήστε. Μετά από 30 με 40 δευτερόλεπτα με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας η οικονομία στο καύσιμο που έχει επιτευχθεί είναι μεγαλύτερη από την ποσότητα καυσίμου που χρειάζεται για την επανεκκίνηση του κινητήρα. * Συντηρήστε το στα χρονικά διαστήματα και με τις εργασίες που επιβάλει ο κατασκευαστής. Ένας αρρύθμιστος κινητήρας μπορεί να παρουσιάσει αύξηση έως και 10% στην κατανάλωση καύσιμου. * Μην μεταφέρετε άσκοπα φορτία που συνήθως μένουν αχρησιμοποίητα στο χώρο αποσκευών. Γενικά για κάθε 100 κιλά παραπάνω που μεταφέρουμε με το όχημα σας αυξάνεται η κατανάλωση του κατά 1 λίτρο ανα 100 χλμ. Επίσης καλό είναι να αφαιρείτε την σχάρα οροφής όταν δεν την χρησιμοποιείτε καθώς αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου σας και κατά συνέπεια η κατανάλωση καυσίμου. * Χρησιμοποιείτε όσο χρειάζεται τους ηλεκτρικούς καταναλωτές του αυτοκίνητου πχ: θερμαντικός ανεμιστήρας και κλιματισμός, θέρμανση πίσω παρμπρίζ κτλ Όσο περισσότερο φορτίζετε η γεννήτρια παραγωγής ρεύματος του αυτοκίνητου τόσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση καυσίμου. * Αποφεύγετε τις συχνές μικρές διαδρομές. Αυτό γιατί τόσο ο καταλύτης όσο και ο κινητήρας χρειάζονται να αποκτήσουν την θερμοκρασία λειτουργίας τους για να λειτουργήσουν σωστά! Ένας κρύος κινητήρας καταναλώνει 30με 40 λίτρα ανά 100χλμ αμέσως μετά την εκκίνηση του. Μετά από περίπου 1 χιλιόμετρο η κατανάλωση αυτή πέφτει στα 20 λίτρα και μετά από περίπου 4 χιλιόμετρα ο κινητήρας έχει αποκτήσει την θερμοκρασία λειτουργίας του και καταναλώνει σύμφωνα με την τυπική συμπεριφορά του. Γι'αυτό αποφύγετε τις μικρές διαδρομές. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Φεβρουάριος 18, 2010 #1689 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ πάντως που πάω κάθε μέρα νίκαια αμπελόκηπους κάτω απο 12 μέση δεν πέφτω. Απο το εργοστάσιο λέει 9.9 εντός πόλης.Επίσης ένας σημαντικός παράγοντας είναι η βενζίνα. Είχα βάλει και καλά 100άρα και είχα ας πούμε κατανάλωση 14 και μόλις έβαλα καλή 95άρα έπεσε στο 11.κάτι....Τρελές διαφορές απο τις βενζίνες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Φεβρουάριος 18, 2010 #1690 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ 3 χρόνια τώρα σερί βάζω από το ίδιο Dracoil (ναι παρακαλώ) στην Χαμοστέρνας. Από τότε που το άρχισα, δεν είχα ξαναδεί λαμπάκια "Βλάβη καυσαερίου" κλπ. Όταν είχα πάει Κρήτη, είχα "κάψει" κι εγώ κανά 15άρι λίτρα "βενζίνη"/100χλμ @NoDSL: ανάλογα πως το οδηγείς είναι, αν νομίζεις ότι μπορείς να "κόψεις" θα κόψεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 18, 2010 #1691 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 http://www.flickr.com/photos/troletti/3377411855/:triniti::man_in_love: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavaneas Φεβρουάριος 18, 2010 #1692 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Εγώ 3 χρόνια τώρα σερί βάζω από το ίδιο Dracoil (ναι παρακαλώ) στην Χαμοστέρνας. Από τότε που το άρχισα, δεν είχα ξαναδεί λαμπάκια "Βλάβη καυσαερίου" κλπ.Όταν είχα πάει Κρήτη, είχα "κάψει" κι εγώ κανά 15άρι λίτρα "βενζίνη"/100χλμ @NoDSL: ανάλογα πως το οδηγείς είναι, αν νομίζεις ότι μπορείς να "κόψεις" θα κόψεις. κι εγω στη κρητη τοσο τρωω. ειναι τραγικα νοθευμενη παντου. ασε που ειναι λιωμα ολοι οι δρομοι και σπινιαρεις ολη την ωρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 18, 2010 #1693 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 OMGhttp://troktiko.blogspot.com/2010/02/ferrari_18.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 18, 2010 #1694 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Ο μπάτσος σου φαίνεται για Έλληνας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 18, 2010 #1695 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 fail Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 18, 2010 Author #1696 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Γιατι, βλέπεις κατι καμμένο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Φεβρουάριος 18, 2010 #1697 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΥΧΑΙΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΤΙΡΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 18, 2010 #1698 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Lol έβαλαν άλλη φωτό (; ). Και πάλι, πως έχει γίνει έτσι αυτή 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 18, 2010 #1699 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 Ε παιδιά........οικονομική οδήγηση αυτές τις μέρες......όποιος πρόλαβε τον κύριο είδε στα βενζινάδικα από σήμερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Φεβρουάριος 18, 2010 #1700 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2010 1.19 είδα την αμόλυβδη σήμερα. Τι γίνεται από αύριο; Απεργία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts