Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

τωρα που λετε για κλιο..ζαχαρωνω ενα κλιο RS του 2007 κοντα 14.5κ μιλαμε σουπερ τιμη γι αυτο που παιρνεις..αλλα αμα παει 2ε το λιτρο με βλεπω με το διλιτρο να μην κουνιεμαι..:hehe:

Πολυ καλο το γαλλακι δικε μου , σε αυτα τα $$ παιζει και αυτο

146912-honda-ep3-type-r-going-quick-_mg_0300.jpg

29337670002_large.jpg

imported απο germany με κανα 10ρικο και τα ρεστα τελωνειο . Η και απο εδω .

Link to comment
Share on other sites

^με ακους τζαπαν μαν? ε..και λιγα λες..με αγωνιστικο καταλυτη ροταρυ περφομανς..και τελικο γκρεντυ..

το γαλλακι ειναι θεαματικο και μπαινει και σερρες για πλακα..βασικα γι αυτο το θελω..

το ταπερακι το προηγουμενο ειναι δυνατο αρκετα..αλλα δεν ξερω λιγο παλιο σασι εμφανισιακα..

αλλα για δες και αυτο..http://www.car.gr/classifieds/cars/view/700777/

δεν θελω να υπερβω τα 15-16κ δυσκολοι καιροι για εξοδα..πανε οι εποχες που σκασαμε 30κ για κουρσα..ασε που ειναι ακριβα ρει εδω ακομα..σε μερικα μοντελα μας πιανουν κοτσο κανονικοτατα..

καλες εποχες για διλιτρα παιζουν τιμες φανταστικες..αν μπορεις να επωμιστεις το κοστος απο καυσιμα..και τελη..βρισκεις πολυ δυνατο αμαξι σε πολυ καλες τιμες

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

:hehe:

οχι ρε τοσο χαρντκορ..ειπαμε..απλα θελω καλο μπασιμο και μοτερ να ακουγεται..και αμα μου την δωσει καμια πιστα ετσι για χαβαλε..

εντωμεταξυ τα rallye τα απεχθανομαι ρε μαν..και ας ημουν κατοχος απο τα πρωτα 106XSi που χαν βγει τοτες

@τζαπαν μαν κοιτα

βαψιμο ζαντας ανθρακι..ενα καλο σετακι falken και εφυγες

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

και εγώ δεν τα γουστάρω αλλά πρέπει Να αναγνωρίσω το στήσιμο τους και το γεγονός πως είναι τζάμπα τώρα.

Και είναι και σωστό μέγεθος / δύναμη και για Μέγαρα για τους Αθηναίους, γιατί Σέρρες πόσο συχνά θα πας από εδώ? (αν είσαι Θεσσαλονίκη πάσο).

Το επόμενο πάντως που θα σου «ρίξω» γιατί το έκανε φίλος και έχει βρει την υγειά του είναι με 2.000-2.500 ένα καρτάκι

Link to comment
Share on other sites

:hehe:

οχι ρε τοσο χαρντκορ..ειπαμε..απλα θελω καλο μπασιμο και μοτερ να ακουγεται..και αμα μου την δωσει καμια πιστα ετσι για χαβαλε..

εντωμεταξυ τα rallye τα απεχθανομαι ρε μαν..και ας ημουν κατοχος απο τα πρωτα 106XSi που χαν βγει τοτες

@τζαπαν μαν κοιτα

βαψιμο ζαντας ανθρακι..ενα καλο σετακι falken και εφυγες

φουστιά στα χιλιόμετρα....στην αγγελία γράφει 15.500 και το κοντέρ στη φωτό δείχνει 19+.....επισης το γυρισμα του κατω ψηφιακου μετρητη εγινε ακριβως στα 10.000+9135 .......χμμ....κάτι δε πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Χτυπα κανενα type-r plus σε μαυρακι που σου αρεσει κιολας , αλλη κατηγορια σε χωρους απο το clio και προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο . Μεταπωληση καλυτερη - και αξιοπιστια ( πιστευω ) , εγω παντως μετα απο σχεδον 3.5 χρονια με το civic ακομη και σημερα αν ξαναγοραζα στην ιδια κατηγορια $$ και αμαξωματος το ιδιο θα αγοραζα .

Οι ζαντες σε ανθρακι οντως θα λεγανε , οπως και ενα stage 1 αργοτερα :D

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου 100% το μόνο που με χαλάει στην Ελλάδα με την Honda είναι ο Σαρακάκης...

Εχω κολλητό που είχε Σ2000 και του είχε βγάλει την παναγία ουκ ολίγες φορές για να του φέρει τα πια απλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω απο οταν αγορασα το αυτοκινητο το πηγα για ενα service ( το πρωτο service ) και εκτοτε δεν εχω ξαναπατησει αντιπροσωπεια ( και ουτε προκειται ) . Τα απλα τα βρισκεις παντου ( φιλτρο λαδιου , καμπινας , αερος , βενζινης ) Για parts ας ειναι καλα το ebay και οι παραλληλοι . Ενω για μικροστουκες ( φαναρια , φτερα και γενικως λαμαρινες ) τα βρισκεις πλεον ελαφρως μτχ ( μτχ καπω πχ ενος ετους = καινουριο , ειδικα οι λαμαρινες που ξανα-βαφονται ) .

Link to comment
Share on other sites

και γω guys δεν παταω σε αντιπροσωπειες με το τιποτα(ασε που κανω ολο μοντες δεν με παιρνει)..εδω πηγα το σμαρταρο μπραμπους στον λαινοπουλο για πρωτο σερβις και μου πανε 200ευρω ..εβαλα τα γελια και εφυγα..

και τους λεω και γω τεχνικος ειμαι και ξερω..αν ειναι δυνατον ενα φιλτρο αερος,λαδιου,αλλαγη λαδια και ενα ψιλοινσπεκτιον στο αμαξι να κοστιζει τοσο..με 1 man-hour το πολυ σου βαζω..

τεσπα τζαπαν μαν...και γω προτιμω ιαπωνα με ξερεις..ο γαλλος ειναι περιεργος τον φοαβαμαι..

οσο αναφορα τα χλμ...θα του πω του μαντρα αν μου εγγυηθει η βρει τροπο να μου αποδειξει τα πραγματικα χλμ πιστοποιημενα θα το παρω αν δε..απλα ακυρος..

νομιζω με plug in στον εγκεφαλο σε μερικα αμαξια εχεις αναφορα χιλιομετρων..

παντως υπαρχουν περιπτωσεις που "τετοια" αμαξια εχουν λιγα χλμ...γιατι απλουστατα καιουν πολυ..και το χουν μονο για βολτες και οχι για καθημερινη χρηση..

εχω φιλαρακι με ρχ8 5ετιας και του χει 25000κμ για τον απλουστατο λογο που ανεφερα..

το βγαζει μονο σκ εξω

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο που λεει ο Dolly...

Αλλα και σε δυο δικες μου περιπτωσεις με Α3 1.8Τ (εισαγωγης) γνωστου, το οποιο αγοραστηκε με 30.000κμ και υστερα απο τα απειρα προβληματα που του ειχε βγαλει αποδειχθηκε υστερα απο ενα ελεγχο στο service (μεσω του αρ. πλαισιου) οτι το αυτοκινητο ειχε κανει 135.000km οπου και ηταν το τελευταιο του service στη Γερμανια!

Η δευτερη περιπτωση ηταν σε εμενα πριν απο 9-10 χρονια οταν ειχα αγορασει ενα 106R και βρεθηκε τελικα να εχει κανει τα διπλα χλμ! Φυσικα και ημουν ο καλυτερος πελατης στο συνεργειο.

Ο Ευαγγελατος στις "αποδειξεις" ειχε τσακωσει εναν μαντρα ο οποιος πουλαγε ενα ΤΤ με 60.000χλμ και στην πραγματικοτητα ειχε κανει 120.000χλμ. Εξαφανισε και το βιβλιο service και ποιος ξερει τον "τυχερο" ιδιοκτητη του.

Link to comment
Share on other sites

γεγονος ειναι οτι εχω δει μπροστα στα ματια μου..να βγαινει καινουργιο βιβλιαρακι σερβις..

σας ειπα ο μονος εγκυρος τροπος ειναι plug in εγκεφαλος..εκει θα δεις τι παιζει απο χλμ

νομιζω σε γκρουπ VAG η bmw δεν θυμαμαι καλα.. απλα παιρνεις κωδικο απο το κλειδι και πας σε αντιπροσωπεια και βλεπεις αναλυτικα και χλμ και σερβις..

Link to comment
Share on other sites

Ακου και το δικό μου.

Φίλος πάει σε μαντρά και αγοράζει ένα Trail Blazer με 45,000χμ, και δίνει ένα Α3 σαν ανταλλαγή με 61.000 χμ.

Και αυτός από την αντιπροσωπεία βλέπει πως το Trail έχει τελικά 140,000 χμ από το τελευταίο σέρβις που ήταν και πριν 6 μήνες…

Πάει πίσω στον μαντρά, κάνει μανούρα, και παίρνει πίσω το Α3 του και την διαφορά.

Το Α3 του είχε 58.000 χμ……….

δεν θυμόταν καν ο μαντράς πόσα είχε στην αρχή και του γύρισε το κοντέρ στο περίπου πίσω.

Χωρίς βιβλίο ούτε μπουζί.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.