Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Αλλος ενας γιγαντοσαυρος απο την BMW στις μοτοσυκλετες.

http://www.autoblog.com/photos/2011-bmw-k1600gt-and-k1600gtl/med/#3439294

1,649 cc, 6zylinder ,160 hp at 7500rpm & 129 pound-feet of torque στις 5000 αντιστοιχα.

Το είχα δει απο τότε που βγήκε....απίστευτες....πανέμορφες...

Link to comment
Share on other sites

Γούστα είναι αυτά.

Ξέρω πολλούς που δεν θέλουν ούτε στον χειρότερο εφιάλτη τους να τις δούν.

Υπερβολή που μάλλον δείχνει οτι είναι κάτι περισσότερο (για αυτούς) από απλό γούστο.

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερωσω οσους γνωστους ειχα καλεσει στα Μεγαρα σημερις και δεν ηρθαν οτι αφ' ενος ειναι &%^$#&%$ :p, και αφ ετερου εχασαν. Γυρισαν μεσα απο Giulietta sprint του '55, πριονια junior και συγχρονα V6 400+ αλογων μεχρι Ferrari 250 GTO και 458 Italia....

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω φωτογραφικη ρε παιδια (και το ποσο ξενερωσα που δεν ειχα κατι να τραβαω δεν λεγεται, ισως το καλυτερο μας event ως τωρα). Τραβηξε πολλες ενα φιλαρακι μου, μολις ανεβασει θα ποσταρω και εδω.

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολή που μάλλον δείχνει οτι είναι κάτι περισσότερο (για αυτούς) από απλό γούστο.

Κοίτα δεν αμφιβάλει κανής για την τεχνολογία την αντοχή την διαχρονικότητα και την ποιότητα των BMW.

Πολλοί όμως (αν εξαιρέσεις τους χιλιομετροφάγους) δεν θέλουμαι αυτό το απόλυτα αποστειρωμένο μηχάνημα.

Θέλουμαι να έχει και λίγο ταπεραμέντο η μηχανή, λίγη φλόγα μέσα της και ας νομίζεις όταν την ακούς να δουλευει ότι βαράν κατσαρόλες μέσα τους,ας είμαστε μόνιμα με το κατσαβιδι στην κωλότσεπη, μας αρέσει.

Τώρα για το καλό γούστο τη να πώ.

Φαντάσου η Μόνικα Μπελούτσι να ήταν απο γερμάνια, πως θα ήταν;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δεν αμφιβάλει κανής για την τεχνολογία την αντοχή την διαχρονικότητα και την ποιότητα των BMW.

Πολλοί όμως (αν εξαιρέσεις τους χιλιομετροφάγους) δεν θέλουμαι αυτό το απόλυτα αποστειρωμένο μηχάνημα.

Θέλουμαι να έχει και λίγο ταπεραμέντο η μηχανή, λίγη φλόγα μέσα της και ας νομίζεις όταν την ακούς να δουλευει ότι βαράν κατσαρόλες μέσα τους,ας είμαστε μόνιμα με το κατσαβιδι στην κωλότσεπη, μας αρέσει.

Τώρα για το καλό γούστο τη να πώ.

Φαντάσου η Μόνικα Μπελούτσι να ήταν απο γερμάνια, πως θα ήταν;

Για αρχή έχεις δίκιο, αλλά διαφωνώ στον τομέα του αποστειρωμένου μηχανήματος.Δεν ξέρω αν έχεις καβαλήσει ποτέ BMW μηχανή, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι αυτές οι μηχανές είναι κατασκευασμένες για χιλίομετρα ΑΝΕΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΤΑΞΙΔΟΥ. Τωρα βρές μου μια άλλη μηχανή σε αυτήν την κατηγορία που να έχουν αυτά που λές (ταπεραμέντο κτλπ) και να τα κάνουν το ίδιο καλά. Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι απαιτείς πράγματα απο μηχανές που δεν είναι κατασκευασμένες για να σου προσφέρουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που θες ΕΣΥ. Όσο για αυτό που θίγεις για κατσαβίδια και τα λοιπά, ΟΚ κανένα πρόβλημα εγω εξ' αρχης δεν αναφέρθηκα σε αυτό το πράγμα και στην τελική καλα κάνεις (ομοιοπαθείς).

Όσο για το γούστο θεωρώ οτι είσαι υπερβολικός και απόλυτος. Αν το πάμε με την δικιά σου λογική...τότε...ο γερμανικός ανδρικός πληθυσμός πρέπει να μεταναστεύσει στην....Ιταλία. Το γούστο ειναι καθαρά προσωπική υπόθεση.

Και για το τέλος αφήνω ενα BMW με......"ταπεραμέντο"...

2010-bmw-s1000rr-pic-17_800x0w.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή έχεις δίκιο, αλλά διαφωνώ στον τομέα του αποστειρωμένου μηχανήματος.Δεν ξέρω αν έχεις καβαλήσει ποτέ BMW μηχανή, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι αυτές οι μηχανές είναι κατασκευασμένες για χιλίομετρα ΑΝΕΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και ΤΑΞΙΔΟΥ. Τωρα βρές μου μια άλλη μηχανή σε αυτήν την κατηγορία που να έχουν αυτά που λές (ταπεραμέντο κτλπ) και να τα κάνουν το ίδιο καλά. Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι απαιτείς πράγματα απο μηχανές που δεν είναι κατασκευασμένες για να σου προσφέρουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που θες ΕΣΥ. Όσο για αυτό που θίγεις για κατσαβίδια και τα λοιπά, ΟΚ κανένα πρόβλημα εγω εξ' αρχης δεν αναφέρθηκα σε αυτό το πράγμα και στην τελική καλα κάνεις (ομοιοπαθείς).

Όσο για το γούστο θεωρώ οτι είσαι υπερβολικός και απόλυτος. Αν το πάμε με την δικιά σου λογική...τότε...ο γερμανικός ανδρικός πληθυσμός πρέπει να μεταναστεύσει στην....Ιταλία. Το γούστο ειναι καθαρά προσωπική υπόθεση.

Και για το τέλος αφήνω ενα BMW με......"ταπεραμέντο"...

2010-bmw-s1000rr-pic-17_800x0w.jpg

Πάνε περίπου 10 χρόνια απ'την τελευταία φορά που καβάλησα BMW.

Σίγουρα δεν ύπαρχη μηχανή που να τα κάνη όλα καλά και για αυτό είπα ποιό πάνω ότι εξαιρούνται οι χιλιομετροφάγοι.

Στο θέμα γούστο ίσως να είμαι υπερβολικός αλλά δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια πράγματα (η Μόνικα όμως αρέση σε όλους).

Πρίν 20 χρόνια αν έλεγες ότι η BMW θα μπή σε πίστα έτρωγες ντομάτες, και να τώρα που το βλέπω.

Ποιό μηχανάκη είναι στην φώτο;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/sportbikes/s1000rr/s1000rr_data.html&notrack=1

BMW με μέγιστη ιπποδύναμη στις 13000 στροφές δεν το πιστεύω.

Έχω χάση τελικά πολλά επισόδια.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bikes/sportbikes/s1000rr/s1000rr_data.html&notrack=1

BMW με μέγιστη ιπποδύναμη στις 13000 στροφές δεν το πιστεύω.

Έχω χάση τελικά πολλά επισόδια.

Yeap αυτό που παρέθεσες είναι στην φωτό- S1100RR.

EDIT- S1000RR

Έγινε επεξεργασία από Hohenstaufen
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους μπήκαν τα HSD Coilover στο mazdaki μου:cool:

sdc14876.th.jpg

sdc14872.th.jpg

sdc14881.th.jpg

Στρίβει σε σημείο που σπας σβέρκο:banging: ωστόσο στην μαλακή ρύθμιση είναι αξιοπρεπές στους καρόδρομους μας..πλέον ανοίγεις πόρτα και ακουμπάς άσφαλτο χωρίς καν να σκύψεις:D Νεότερα μέσα στην εβδομάδα για ζάντες και τετραπίστονα φρένα Hi-spec μπροστα!

Link to comment
Share on other sites

Μεγειά, πολύ καλή επιλογή, αν και έχω δυο ενστάσεις-προτάσεις:

Πρώτον, έπρεπε ήδη να έχεις αλλάξει σινεμπλόκ με πιο ανθεκτικά (πολυουρεθάνη) γιατί σε λίγο καιρό θα τα πάρεις ανα χείρας :p, και

Δεύτερον, βάλε μια θολόμπαρα εμπρός γιατί απο το πολύ κοπάνημα και σκληρότητα, θα αρχίσεις να ράβεις θόλους...

Κατα τα άλλα, keep drifting!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.