Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Μεινε με τα μαμα.Ναι μεν ειναι κουτουλια (70χ2 που εχεις εσυ εαν θυμαμαι καλα).

Πιστεψε με εχω δει πολλες μοτοσυκλετες με Κ&Ν και κανενα δεν με αρεσε η εικονα που ειδα.

Αν επιμενεις τωρα μπορω να μαθω τιμη (για Ελλαδα παντα).

Να μείνω, δε θα μείνω, γιατί έχουν πολλά χλμ. Το να μη βάλω Κ&Ν, οκ, αν θεωρείς τα μαμά καλύτερα.

Μπορείς να μου πεις τιμές και για τα δύο; Αν όχι εδώ, σε πμ.

Link to comment
Share on other sites

Πλένονται και καθαρίζονται. Αλλά και πάλι, μετά από κάποια χιλιόμετρα, θέλουν αλλαγή. Τα Κ&Ν, αντέχουν με καθαρισμό, 50.000χλμ. Τα δικά μου έχουν ήδη 60.000χλμ και είναι τα μαμά.

Είσαι σίγουρος για αυτό?

Link to comment
Share on other sites

απο δικη μου εμπειρια σε φιλτροχοανη k&n να πω οτι παιζει να ισχυει αυτο που λεει ο wizard. Στην Ελλαδα εχουμε σχετικα ξηρο κλιμα και χωμα αμμος παιζει παντου, αν βαλεις και τα καυσαερια, επιβαρυνει πολυ. Βεβαια απο εκει κρινεται το ποσο καλο ενα φιλτρο ειναι, τι να πω, δεν εχω δοκιμασει ο ιδιος για πανω απο 50Κ φιλτροχοανη..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο mondeo Που έχω το φιλτρο πανελ της kn εδώ και 80κ χλμ, μια χαρά είναι και το καθαρίζω ανα 5-10κ μαξ και ειναι κομπλέ.

βαρελάκι νο-ναμε που έχω εδώ και 40κ χλμ και το καθαρίζω καθε 2κ είναι κομπλε και το είχα πάρει και μεταχείρο.

Link to comment
Share on other sites

OK οποτε ακουγεται οτι θα κανει μετα απο 50κ. Το φιλτροκουτι ειναι τελειως διαφορετικη ιστορια μιας και εκει το φιλτρο ειναι προστατευμενο, σε punto gt ειχα για πανω απο 100Κ, με πλυσιμο καθε οποτε (15-20)..

Link to comment
Share on other sites

βσκ τωρα που το σκεφτομαι, το ολο θεμα ειναι η ποιοτητα της γαζας κ το ποσο ισχυρο πανω της ειναι το οποιο καθαριστικο, μιλωντας παντα σε βαση διαρκειας ζωης.

Πως τις λεγανε κατι "σιτες" φιλτροχοανες εποχη saxo/rallye που δεν ρουφαγανε μια και ητανε σαν παγιδες!! :D

Link to comment
Share on other sites

Το οτι εμεις τα εχουμε πληρωσει ολα αυτα το ξερεις υποθετω ε?:hehe:

Αρα αν τους το κλεψεις δεν θεωρειται κλοπη :p

Για παραδειγμα σκεψου σκηνικο!

Σε σταματανε στο δρομο με την κλεμμενη gt-r

-Ψηλα τα χερια!

-Μαλιστα,αλλα τι εγινε?

-Το αυτοκινητο ειναι κλεμμενο!σας ειδαμε που το πηρατε πριν λιγο,να και ο ιδιοκτητης

-Ναι ναι αυτος ειναι με το μωρο μου!

-Συγνωμη κυριε αλλα τι δουλεια κανετε?

-Τι σχεση εχει αλλα στη siemens ειμαι,υψηλοβαθμο στελεχος!

-Αρα παιρνετε μιζες απο τον μεσιε Ακη,αρα εγω την πληρωσα την gt-r αρα γιατι ειναι κλοπη?

-Καλη σας μερα κυριε

:hehe:

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION], κατεβαίνοντας από Κατεχάκη, πάνω στην κατηφόρα, έχει ένα συνεργείο/tuning center και κάθε φορά που περνάω βλέπω μέσα ένα θηριώδες R32/R33 (δύσκολα τα ξεχωρίζω)...

Επίσης, βλέπω αρκετά συχνά R35 πλέον. Μία φορά τη βδομάδα πετυχαίνω κι ένα.

Χαζεύοντάς το να περνάει, ξεχνάω να βλέπω πινακίδες για να ξέρω αν είναι κάθε φορά το ίδιο ή διαφορετικό... Αλλά δε βαριέσαι... :p

Link to comment
Share on other sites

Btw [MENTION=4655]racer[/MENTION] το πρωι οταν το βαζεις εχει σταθερο ρελαντι η ανεβοκατεβαινει?

Στις αλλαγες ταχυτητων ανεβαζει στροφες οταν αφηνεις το γκαζι?

Σε κανει κανενα βυθισμα οταν ειναι ζεστο το μοτερ και δωσεις γκαζι?

Στην αρχή συνήθως τρέμει και είναι στις ~1000 στροφές, όταν ζεσταθεί λίγο σταματάει να τρέμει και οι στροφές πέφτουν γύρω στις ~800. Άλλες φορές είναι στις 800 και τρέμει και άλλες φορές δεν τρέμει, γενικά δεν έχει σταθερή συμπεριφορά..

Για τις αλλαγές δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο. Για το βύθισμα τι εννοείς;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια στο παπι δεν μου φορτιζει την μπαταρια.

την εβγαλα την φορτισα ολα οκ αλλα μετα απο λιγο παλι αδεια.

τι να κοιταξω?ανορθωτη?

δεν νομιζω να εχει θεμα η μπαταρια.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια στο παπι δεν μου φορτιζει την μπαταρια.

την εβγαλα την φορτισα ολα οκ αλλα μετα απο λιγο παλι αδεια.

τι να κοιταξω?ανορθωτη?

δεν νομιζω να εχει θεμα η μπαταρια.

Με το παπί να λειτουργεί πρέπει να μετρήσεις την τάση που πάει στην μπαταρία. Αν είναι αρκετή, θα την φορτίζει.

Link to comment
Share on other sites

εχω βαρεθει να δινω τα κερατα μου στην βενζινη και καθε τρεις κ λιγο να θελω λαστιχα.... 200Ε μου εδωσε προσφορα ενας παιχτης για 2 (θελω να εχω τιμονι, πισω τα αφηνω για να γυρναει) continental sportcontact2. Ουτε 2 χρονια δεν εχουν τα λαστιχα, μην πω και 1.5 μαχ...

Λαστιχακια 205/55/16 οικονομικα καλα ?

> ωπ... http://shop-karlis.skroutzstore.gr/p.Elastiko-Continental-205-55-16-SportContact-2-91VFR-Epivatiko-elastiko.438837.html χμμμ

>>λετε να βαλω μτχ μιας και θα φυγει σε λιγο το αμαξι(μαλλον)?

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.