Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια θελω να κανω μια ερωτηση.

Για 3 χρονια φευγω Γερμανια και θελω να παρω το τουτου μαζι μου (VW jetta Mk1). Μπορω να το εχω εκει για τα επομενα 3 χρονια με Ελληνικες πινακιδες τελη ασφαλεια κλπ η θα πρεπει να βγαλω εκει καινουργια; Οικονομικα με συμφερει; Θα εχω θεμα που ειναι στο ονομα της μανας μου;

Πραγματικα αμα μεινει εδω τα επομενα 3 χρονια το αμαξι παιζει και να μην το βρω στην παρουσα μορφη αλλα σε κουτια rio mare. Ειναι ισως η καλυτερη ευκαιρια του εβερ.

thanks! :)

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται, ύστερα απο συνεννόηση με το παληκάρι που έχει το μαγαζί που φτιάχνω το 200αρι, μπορώ να κάνω μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλή προσφορά για λάδια-φιλτρα-μικρο & μεγάλο service για όσους ενδιαφέρονται. Το μαγαζί βρίσκεται στην Νίκαια, επι της Π.Ράλλη.

Οσοι ενδιαφέρονται, στείλτε μου πμ να σας δωσω λεπτομέρειες.

Cheerios! Α, και σημερα σήκωσα το πρώτο μου μισόμπαρο. Λεπτομέρειες ή/και βιντεο το βράδυ! :p

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=10015]csaris[/MENTION], απο τι αυτοκινουμενο ειναι αυτη η τουρμπινα? 2 κυλινδροι η v4 δεν βλεπω?

Να σου πω κατι, εσυ εχεις opel gt? εισαι ευχαριστημενος, απο φρενα πως τα πας, η καταναλωση μεσα στην πολη λιγο μαζεμενος ποση ειναι? Το προτεινεις για μεταχειρισμενο και τι πρπει να κοιταει ο υποψηφιος αγοραστης?

Aπο παπορι ειναι δεν ειναι απο αυτοκινουμενο! Τα ακριβη specs της δεν τα ξερω... :hehe:

Ναι εχω ενα GT εδω και ενα 6μηνο περιπου...

1. Φρενα οχι τοσο καλα, τα θεωρω λιγα για το συγκεκριμενο καρο.

2. Καταναλωση αιμα! Εκανα ενα ταξιδακι ΣΚ ~350χλμ και εκαψα ενα 100αρι ευρα βενζινη στο χαλαρο με a/c. Για καθε μερα χρησιμοποιω ενα ibiza 20vt. Γενικα δεν το προτινω για καθημερινο αμαξι, κουραζει... καμια σχεση με Ζ4 και ΤΤ.

3. Για μεταχειρο αξιζει αν εχεις και ενα 2ο να κυκλοφορεις. Εχει καποια θεματα με την ποιοτητα που ειναι γτπκ αλλα εχει και καποια καλα που δεν τα βρισκεις ευκολα (50/50 ζυγισμα, μπλοκε, πισωκουνα και πολυ δυναμη) . Το μονο που προτινω εγω σε καποιον που ενδιαφερεται ειναι να βρει ενα οσο πιο μαμα γινεται και να το παει σε ενα φαναρτζη να τσεκαρει το πλαισιο μην εχει φαει καμια καλη στουκα επειδη ειναι ολο απο αλουμινιο και δεν ισιωνει μετα.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι χαλκινο αυτο που συμπιεζεται? με ενα σπυρακι πανω του? τι πιεση θα δουλευεις? το punto μαμα ειχε τετοια, το gti ειχε με χαλκινο, θελεις να ψαξω αν βρω την δικια μου απτο golf να στην δωκω?

Link to comment
Share on other sites

μικρές, 0.3-0.6.

Δεν νομίζω παραπάνω.

Κοίτα, εγώ το αισθάνομαι σαν λάστιχο, έτσι είναι από μέσα:

bovf.jpg

Τώρα για την μεταλική, δεν νομίζω να έχω πρόβλημα με αυτή που μου έδωσαν. Μην σε βάζω να ψάχνεις και χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

ναι σαν του punto ειναι , υποψιν οτι αυτες δεν ειναι τσαφτσουφ, ειναι εσωτερικου κυκλωματος, κανει θορυβο μονο αν εχεις φολτροχοανη η εχεις ανοιξει με καμια σεγουλα το φιλτροκουτι. Το coupe20v φοραγε την μεταλλικη, κλασικο μετατροπ σε punto φπε..

Αναλογα το maf σου θα δεχτει μελλοντικα ή οχι bov(blow off valve), στο 20vt μια ανοιχτη turboxs που ειχα βαραγε λαμπακι.

Θα τσεκαρω και εντος 2 ημερων θα σου εχω απαντησει. Αλλιως αν δεν την βρω μπορω να ρωτησω ενα φιλο μου που εχει ανταλλακτικα κ ο αδελφος του καλα στημενο 20v, ποσο μπορει να την βρει...δεν νομιζω πανω απο 20ε..

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι είναι κλειστού βρε. Είναι ο λόγος που την επέλεξα γιατί έχω MAF και άμα έβαζα ανοιχτού θα είχα θέματα. Ο αέρας που εγκλωβίζεται μεταξύ τουρμπίνας και πεταλούδας ξανα γυρνάει μετά τον MAF ώστε ο αέρας που έχει μετρηθεί να υπάρχει στο κύκλωμα.

Κοίτα, έτσι οπως την βλέπω και της τραβάω υποπίεση, μια χαρά φαίνεται να δουλεύει. Τώρα αν βρεις εσύ την μεταλλική τη δικιά σου, καλώς αλλιώς δεν νομίζω να ψαχτώ περαιτέρω. Άσε που δε ξέρω μήπως η μεταλλική είναι αρκετά πιο σκληρή και δεν ανοίγει τόσο εύκολα στις χαμηλές πιέσεις. Ούτως η άλλως αυτή μου την χάρισαν, το external αγόρασα απλά τα πήρα την ίδια μέρα :p

Link to comment
Share on other sites

710Ν ρε φιλε!! τι λες τωρα ποσα χρονια με πας πισω!! οποια και να εχεις παντως, με αυτη την πιεση εισαι μια χαρα, σε μεγαλυτερη πιεση ισως να χρειαζεσαι το πιο σφιχτο κλεισιμο της μεταλλικης! I ll search though! :T:

Link to comment
Share on other sites

710Ν ή 710 p γραφει η σκαστρα;

Η πρωτη ειναι για μεχρι 1.5-1.6 η αλλη για μεχρι 1-1.2.

Οποτε αν γραφει p ειναι καλυτερα στη πιεση που θα δουλευεις.

Fingertyped on Samsung galaxy tab 10.1" 32GB WiFi

Αυτό που θα έπρεπε να το λέει? γιατί μόνο κωδικούς βλέπω πάνω.

Δεν ξέρω αν είναι βγαλμένη από vag ή κατευθείαν από την bosch.

0 280 142 102 βλέπω στα πλάγια.

Link to comment
Share on other sites

AN7 μιλησα πριν λιγο με τον Αλεξ, αυριο θα τσεκαρει για μεταλλικη. Απο δοχειο ψυγειου εισαι κομπλε? διοτι μου λεει τα ζητανε σαν τρελα και στα fiesta.

Δοχείο ψυγείου?

Δεν σε πιάνω.

Link to comment
Share on other sites

το παγουρι ρε συ, αυτο που προσθετεις παραφλου. Μιλαγαμε για το ποσο καλα εχουν βγει αυτα τα σασια κ μου ελεγε οτι το μονο που τους ζητανε πολυ οι servicαδες ειναι το παγουρι που σπαει ευκολα. Προφανως δεν εχει συμβει σε εσενα.

Απ ότι είδα η Audi την αντικατέστησε την 102 με την 108 που την δίνει για 710Α

θα ψαξει και απο TT, S3 οποτε θα εχουμε ευρος, αυριο θα δω κ εγω μηπως την βρουμε τσαμπε.

Link to comment
Share on other sites

το παγουρι ρε συ, αυτο που προσθετεις παραφλου. Μιλαγαμε για το ποσο καλα εχουν βγει αυτα τα σασια κ μου ελεγε οτι το μονο που τους ζητανε πολυ οι servicαδες ειναι το παγουρι που σπαει ευκολα. Προφανως δεν εχει συμβει σε εσενα.

Σασί μπορεί να μοιράζομαι με το fiesta αλλά όχι και μοτέρ ;)

Το ξέρω αυτό με το παγούρι, γιατί στο Mondeo έχουμε αλλάξει 3.

Αλλά εμένα έχει ανοιχτό κύκλωμα με απλά δοχείο υπερχείλισης ;)

θα ψαξει και απο TT, S3 οποτε θα εχουμε ευρος, αυριο θα δω κ εγω μηπως την βρουμε τσαμπε.

Άραξε ρε. Δεν τρέχει και να μην βρούμε :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.