Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει αυτο που θα πω στην επιλογη των κατασκευαστων, αλλα με την εξαγωγη πισω ειναι εξαιρετικα πιο δυσκολο να φτιαξεις σωστο ατμοσφαιρικο χταποδι.

Δε νομίζω γιατί τα Κ20 μαμανε και είναι πίσω το χταπόδι

Link to comment
Share on other sites

Ρε μλκ, για να κανεις tuned χταποδι στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων θελεις αρκετα μακρια primaries, το οτι σπανια συμβαινει ειναι προϊον συμβιβασμων. Σκεψου λιγο τι ωραια θα ειναι να κατεβαινουν διπλα απο τη γεφυρα και να προχωρανε προς τα πισω 4 σωληνες...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι παντα έτσι ρε. Να δεις αρκετά αμάξια που στο όριο περνάει το δίχαλο από την γέφυρα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να μακρύνεις τους πρωτεύοντες.(εξαγωγή μπροστά)

Link to comment
Share on other sites

Αν λες για την ενσωμάτωση του πρώτου μέρους της εξάτμισης στην κεφαλή, είναι για θέματα ψύξης.

Ψύξη σε τι?

Γιατί με το να συμπιέζεις τόσο νωρίς τα καυσαέρια ανεβάζεις την θερμοκρασία και των καυσαερίων και της κεφαλής

Link to comment
Share on other sites

Μου φαινεται εχουν κανει μια τετοια μαγκια στον καινουριο 1.8 tsi , για οποιον ψαχνεται με τετοια παντως υπαρχουν 2-3 συνεργεια που κανουν κεραμικες (=θερμομονωτικες) επιστρωσεις σε πολλαπλες/εξατμισεις/ εισαγωγες ψηνομαι να κανω δοκιμαστικα μια τετοια στην εισαγωγη μου μιας και το κοστος δεν ειναι τπτ τρομακτικο (40 ευρωνια για εξωτερικα,80 για μεσα εξω) και την λυπαμαι που ζεματαει στα 20 λεπτα λειτουργιας... Παντως εργοστασια που ασχολουνται με ψαγμενες θερμομονωτικες κεραμικες επιστρωσεις κοπτονται οτι αν θερμομονωσεις ( με το προιον τους ΦΥΣΙΚΑ) την πολλαπλη εξαγωγης ριχνεις κατα 30-40-50 βαθμους τις θερμοκρασιες στο μηχανοστασιο και κερδιζεις σε αποδοση. Ποσο αυτο ειναι διαφημιστικο η αληθεια δεν ξερω βεβαια, αλλες σχολες λενε πχ οτι ετσι ανεβαζεις πολυ την θερμοκρασια καυσαεριων και ταλαιπωρεις αλλα μερη....

Link to comment
Share on other sites

Ψύξη σε τι?

Γιατί με το να συμπιέζεις τόσο νωρίς τα καυσαέρια ανεβάζεις την θερμοκρασία και των καυσαερίων και της κεφαλής

"Συμπιέζεις" εννοείς λόγω της μικρότερης διατομής σωλήνων;

Ψύχουν την εξαγωγή με το νερό του κινητήρα για να κρατήσουν τις θερμοκρασίες κάτω από ένα όριο και ταυτόχρονα ζεσταίνεται και το νερό πιο γρήγορα για τις κρύες εκκινήσεις. Παράλληλα η πιο κρύα ας πούμε εξαγωγή μειώνει τον εμπλουτισμό καυσίμου στο τέρμα γκάζι. Το κάνουν στο νέο S3 το κάνουν στον ford ecoboost και σε κάποιο άλλο ακόμα, μπορεί στον νέο TSI.

Tsakonas

Υποθέτω οι κεραμικές επιστρώσεις είναι για να μειώσουν την θερμοκρασία στον χώρο του κινητήρα παρά για αύξηση της απόδοσης.

Link to comment
Share on other sites

No chance να χρησιμοποιεις το νερο που θα περναει ΓΥΡΩ απο την κεφαλη για να ψυξεις τα καυσαερια.Αφ' ενος δεν εχει απολυτως κανενα νοημα γενικως, ισα ισα που μαλλον φορτιζει περισσοτερο θερμικα ολη την κεφαλη διοτι τετοιο restriction αμεσως μετα την κεφαλη σιγουρα ανεβαζει την πιεση και τη θερμοκρασια των καυσαεριων, και αφ' ετερου η κεφαλη δεν ειναι επ' ουδενι λογω σχεδιασμενη ουτε εχει το capcity να απαγει εστω και μερος των θερμοκρασιων καυσαεριων, οι οποιοες ακομη και σε ρελαντι ή μετρια φορια ειναι ευκολακι 500 βαθμοι. Συν τω οτι (αν υποτεθει οτι οντως πεφτει η θερμοκρασια των καυσαεριων, που το βλεπω χλωμο εως υποκιτρινο) μειωνεις το efficiency του προκαταλυτη. Μικροτερο packaging, integration και κοστος να το δεχτω, τα υπολοιπα μαλλον ειναι φιφες.

Ρε τσακ, και να κανεις κεραμεικη στην εισαγωγη δε θα ζεματαει μετα? Η να στο πω και αλλιως, και 5 βαθμους να ριξει τη θερμοκρασια εισαγωγης, τι διαφορα νομιζεις οτι θα κανει?

Link to comment
Share on other sites

Όχι στην κεφαλή, στη πολλαπλή εξαγωγής έχει έξτρα κανάλια ψύξης με ξεχωριστό κύκλωμα υποθέτω.

αυτό είναι από το press release για το S3

The exhaust manifold is integrated into the cylinder head, where it is bathed in coolant. This solution lowers the temperature of the exhaust and accelerates warmup following a cold start, which lowers consumption during the cold-start phase. This concept also has a positive effect on fuel consumption during sporty driving because full-load enrichment is no longer necessary.
Όλο αυτό το κάνουν για να μην πάει η θερμοκρασία των καυσαερίων πάνω από 900?-950?-1000? βαθμούς

Ένας καταλύτης επίσης περίπου στους ~400*C ήδη λειτουργεί στο μέγιστο efficiency νομίζω.

Επίσης δεν έχω καταλάβει για πιο restriction λες και γιατί να αυξάνει η πίεση και η θερμοκρασία των καυσαερίων.:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.