AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10921 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Δεν νομιζω οτι εχει να κανει αυτο που θα πω στην επιλογη των κατασκευαστων, αλλα με την εξαγωγη πισω ειναι εξαιρετικα πιο δυσκολο να φτιαξεις σωστο ατμοσφαιρικο χταποδι.Δε νομίζω γιατί τα Κ20 μαμανε και είναι πίσω το χταπόδι Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 1, 2012 #10922 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Ρε μλκ, για να κανεις tuned χταποδι στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων θελεις αρκετα μακρια primaries, το οτι σπανια συμβαινει ειναι προϊον συμβιβασμων. Σκεψου λιγο τι ωραια θα ειναι να κατεβαινουν διπλα απο τη γεφυρα και να προχωρανε προς τα πισω 4 σωληνες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10923 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Γιατί δε χωράνε από κάτω από το πάτωμα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 1, 2012 #10924 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Εγω παντως δε θα θελα να φτιαξω τετοιο χταποδι. Ξαναδιαβασε, δεν ειπα πουθενα οτι ειναι αδυνατο, ειπα οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο απο το αν ηταν μπροστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10925 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Δεν ειναι παντα έτσι ρε. Να δεις αρκετά αμάξια που στο όριο περνάει το δίχαλο από την γέφυρα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να μακρύνεις τους πρωτεύοντες.(εξαγωγή μπροστά) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 1, 2012 #10926 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Για αυτό εμείς την έχουμε στο πλάι και στα @@ μας!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 1, 2012 #10927 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Τι χταπόδια και μπαρμ******λα ρε ο κόσμος έχει πάει στο φεγγάρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10928 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Σαν project το συνέχισαν και στα καινούργια μοτέρ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 1, 2012 #10929 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 To να βγαίνει 4->1 str8 απο τις βαλβίδες εξαγωγής ναι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 1, 2012 #10930 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Και γιατι ειναι καλυτερο αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 1, 2012 #10931 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION][ame=http://www.youtube.com/watch?v=vz5_TLoV68s]GX[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 1, 2012 #10932 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Και γιατι ειναι καλυτερο αυτο?Αν λες για την ενσωμάτωση του πρώτου μέρους της εξάτμισης στην κεφαλή, είναι για θέματα ψύξης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 1, 2012 Author #10933 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]GX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 1, 2012 #10934 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 [MENTION=4482]LevelOne[/MENTION]GX jingle bells Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 1, 2012 #10935 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 ναι ξεχασα να το εβαζα.Ετσι με το στειλαν "Jingle Bells". Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Δεκέμβριος 1, 2012 #10936 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Αν λες για την ενσωμάτωση του πρώτου μέρους της εξάτμισης στην κεφαλή, είναι για θέματα ψύξης.Ψύξη σε τι?Γιατί με το να συμπιέζεις τόσο νωρίς τα καυσαέρια ανεβάζεις την θερμοκρασία και των καυσαερίων και της κεφαλής Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Δεκέμβριος 1, 2012 #10937 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Μου φαινεται εχουν κανει μια τετοια μαγκια στον καινουριο 1.8 tsi , για οποιον ψαχνεται με τετοια παντως υπαρχουν 2-3 συνεργεια που κανουν κεραμικες (=θερμομονωτικες) επιστρωσεις σε πολλαπλες/εξατμισεις/ εισαγωγες ψηνομαι να κανω δοκιμαστικα μια τετοια στην εισαγωγη μου μιας και το κοστος δεν ειναι τπτ τρομακτικο (40 ευρωνια για εξωτερικα,80 για μεσα εξω) και την λυπαμαι που ζεματαει στα 20 λεπτα λειτουργιας... Παντως εργοστασια που ασχολουνται με ψαγμενες θερμομονωτικες κεραμικες επιστρωσεις κοπτονται οτι αν θερμομονωσεις ( με το προιον τους ΦΥΣΙΚΑ) την πολλαπλη εξαγωγης ριχνεις κατα 30-40-50 βαθμους τις θερμοκρασιες στο μηχανοστασιο και κερδιζεις σε αποδοση. Ποσο αυτο ειναι διαφημιστικο η αληθεια δεν ξερω βεβαια, αλλες σχολες λενε πχ οτι ετσι ανεβαζεις πολυ την θερμοκρασια καυσαεριων και ταλαιπωρεις αλλα μερη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 1, 2012 #10938 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2012 Ψύξη σε τι?Γιατί με το να συμπιέζεις τόσο νωρίς τα καυσαέρια ανεβάζεις την θερμοκρασία και των καυσαερίων και της κεφαλής"Συμπιέζεις" εννοείς λόγω της μικρότερης διατομής σωλήνων;Ψύχουν την εξαγωγή με το νερό του κινητήρα για να κρατήσουν τις θερμοκρασίες κάτω από ένα όριο και ταυτόχρονα ζεσταίνεται και το νερό πιο γρήγορα για τις κρύες εκκινήσεις. Παράλληλα η πιο κρύα ας πούμε εξαγωγή μειώνει τον εμπλουτισμό καυσίμου στο τέρμα γκάζι. Το κάνουν στο νέο S3 το κάνουν στον ford ecoboost και σε κάποιο άλλο ακόμα, μπορεί στον νέο TSI.TsakonasΥποθέτω οι κεραμικές επιστρώσεις είναι για να μειώσουν την θερμοκρασία στον χώρο του κινητήρα παρά για αύξηση της απόδοσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Δεκέμβριος 2, 2012 #10939 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2012 No chance να χρησιμοποιεις το νερο που θα περναει ΓΥΡΩ απο την κεφαλη για να ψυξεις τα καυσαερια.Αφ' ενος δεν εχει απολυτως κανενα νοημα γενικως, ισα ισα που μαλλον φορτιζει περισσοτερο θερμικα ολη την κεφαλη διοτι τετοιο restriction αμεσως μετα την κεφαλη σιγουρα ανεβαζει την πιεση και τη θερμοκρασια των καυσαεριων, και αφ' ετερου η κεφαλη δεν ειναι επ' ουδενι λογω σχεδιασμενη ουτε εχει το capcity να απαγει εστω και μερος των θερμοκρασιων καυσαεριων, οι οποιοες ακομη και σε ρελαντι ή μετρια φορια ειναι ευκολακι 500 βαθμοι. Συν τω οτι (αν υποτεθει οτι οντως πεφτει η θερμοκρασια των καυσαεριων, που το βλεπω χλωμο εως υποκιτρινο) μειωνεις το efficiency του προκαταλυτη. Μικροτερο packaging, integration και κοστος να το δεχτω, τα υπολοιπα μαλλον ειναι φιφες.Ρε τσακ, και να κανεις κεραμεικη στην εισαγωγη δε θα ζεματαει μετα? Η να στο πω και αλλιως, και 5 βαθμους να ριξει τη θερμοκρασια εισαγωγης, τι διαφορα νομιζεις οτι θα κανει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 2, 2012 #10940 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2012 Όχι στην κεφαλή, στη πολλαπλή εξαγωγής έχει έξτρα κανάλια ψύξης με ξεχωριστό κύκλωμα υποθέτω. αυτό είναι από το press release για το S3 The exhaust manifold is integrated into the cylinder head, where it is bathed in coolant. This solution lowers the temperature of the exhaust and accelerates warmup following a cold start, which lowers consumption during the cold-start phase. This concept also has a positive effect on fuel consumption during sporty driving because full-load enrichment is no longer necessary.Όλο αυτό το κάνουν για να μην πάει η θερμοκρασία των καυσαερίων πάνω από 900?-950?-1000? βαθμούςΈνας καταλύτης επίσης περίπου στους ~400*C ήδη λειτουργεί στο μέγιστο efficiency νομίζω. Επίσης δεν έχω καταλάβει για πιο restriction λες και γιατί να αυξάνει η πίεση και η θερμοκρασία των καυσαερίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts