Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

βασικα επειδη ειναι χαμηλό και ετρεχε κιόλας , παιζει να μην τον ειδε καθόλου αν ειχε παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα αριστερά του mazda.

Επίσης εχουν κανει crop το βιντεο σε περίεργο σημειο

Link to comment
Share on other sites

βασικα επειδη ειναι χαμηλό και ετρεχε κιόλας , παιζει να μην τον ειδε καθόλου αν ειχε παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα αριστερά του mazda.

Επίσης εχουν κανει crop το βιντεο σε περίεργο σημειο

ok δε τον ειδε..αλλα δε τον ακουσε :p

Link to comment
Share on other sites

για πείτε γνώμες για chevrolet lacetti 1.6 , 2007 !

παρόμοιο με αυτό (δεν είναι αυτό το αμάξι αλλά το μοντέλο), το βρήκα σε αρκετά καλή τιμή 3,5κ και με 40K-Km

Chevrolet-Lacetti-04.jpg

Z

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

τα συγκεκριμενα τα δουλευα στην εταιρια μου ειμαι, τα 1.6 ειναι πολυ καλα σαν μηχανη αλλα καινε περισσοτερο απο το μεσο ορο υπολογιζε 11-12lt/100km μεσα στην πολη

(φαντασου η 156 μου καιει 10lt και ειναι μοντελο '02)

ακομα στα μειον ειναι και η οδικη συμπεριφορα μπροστοβαρα με οτι αυτο συνεπαγεται

υπαρχουν καλυτερες επιλογες σε αυτα τα χρηματα για μεταχειρισμενο

Link to comment
Share on other sites

όπως αναφέρω παραπάνω είναι μοντέλο του 2007 με 39.937 χιλιόμετρα (τo Full extra ) και όλα αυτά με 3,500 ευρώ ... δεν πιστεύω να βρω καλύτερο στα ίδια λεφτά ....

επίσης δεν ψάχνω αμάξι για πόλη αλλά να είναι ταξιδιάρικο για να κάνω χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους :crazy_pilot:,πχ Αθήνα - Καλαμάτα, Αθήνα - Λαμία , Αθήνα - Γύθειο (Γ@μώ τους ταρίφες εκεί κάτω !) κλπ , οπότε μες στην πόλη έχουμε και τα μέσα άρα δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για μένα που τα χρησιμοποιώ κατακόρων που να βρεις να παρκάρεις κλπ κλπ....

[MENTION=31891]bassplayer[/MENTION] μου είπες όλα τα κατά κανένα υπέρ έχει το αμαξίδιο ?

Link to comment
Share on other sites

επειδή είχα στα χέρια μου για 10 μήνες ένα σκισμένο εταιρικό aveo, έχω να πω ότι ήταν σκυλί του πολέμου. το αμάξι απλά δεν ένοιωθε. το παρέλαβα με αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα και ελειπέστατη συντήρηση και μετά την πρώτη επίσκεψη στην αντιπροσωπία έγινε τζιτζί. η συντήρησή του στο εξουσιοδοτημένο μου είχε φανεί αρκετά τσιμπημένη σε σχέση με το yaris μου.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω μία απορία γιατί 20 σχεδόν χρόνια μετά απο τα vtec της honda ακόμα οι εταιρίες παλεύουν να φτάσουν την αναλογία ίππων/κυβικών και αυτό με τη χρήση turbo.ούτε τρελή κατανάλωση είχαν αν δεν πηγαινες μόνιμα μπάλα και τα γκαζια ηταν εκεί όταν τα ήθελες και ο ήχος ηταν απιστευτος και ουτε τα πιο ζημιαρικα αυτοκίνητα ηταν.και στην τελική έχουν περάσει και τόσα χρόνια. Οτι πρόβλημα να είχαν θα είχε διορθωθεί/βελτιωθεί.

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ροπή.

Δεν προσπαθούν να τα φτιάξουν, τα μοτέρ αυτά κουράζουν και έχουν σημαντικές διαφορές απο τα ανάλογα με υπερπλήρωση...

Μιλάω απο εμπειρία απο S2000 το οποίο ειδικά αν το πίεζες, ΕΙΧΕ κατανάλωση.

Και πολύ μικρή απο type-r

Αν θέλουν να βγάλουν μοτέρ που στροφάρουν στον θεό, με μεγάλες αναλογίες μπορούν (o hi, Porsche & BMW) το θέμα είναι πως για μαζικές παραγωγές δεν είναι.

Και πλεον με τα μοντέρνα τούρμπο που και στροφάρουν και αποδίδουν και δεν καίνε και δεν έχουν lag και και και και είναι ζόρικο να πεις "Στα φρύδια μου και τα 38 κιλά ροπής".

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτοκίνητο δεκαπενταετιας με 240-250 άλογα που το πάς μόνιμα στον κόφτη δεν θα περίμενα και οικονομία.και σε σχέση με ποιο αυτοκίνητο αντίστοιχης απόδοσης μιλάμε?

Το s2000 θα ηταν too much για μαζική παραγωγή όπως λες αλλά στα 1600 ή ακόμα και στα 1400 θα ήταν μια χαρά να έχεις τα γκαζια σου όταν χρειάζεται και όταν θες να πάς χαλαρά να καίει σαν φυσιολογικό αυτοκίνητο.

Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με porshe κτλ που λες ούτε σε τιμή και γενικότερα.

Nickzzz με τον ρότορα καταλαβαίνω πού το πάς αλλά η σύγκριση δεν περιλάμβανει τα αντίστοιχα παρανοϊκά μοτερια της respect madza.

Τα 38 κιλά ροπης?

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δες πόσα κιλά είναι σήμερα ένα 1400/1600 και πόσα ήταν τότε στις εποχές που λες.

Και τότε όμως οι εκδόσεις που λες με τα 1600/160 ήταν οι ειδικές σπορ εκδόσεις, γιατί κάπου υπήρχαν και κάτι 1400/90 και 1600/120 μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνέκρινα με Porsche δεν έχει κανένα νόημα έτσι και αλλιώς, ήταν παράδειγμα πως αν θέλουν οι εταιρίες που έλεγες μπορούν να βγάλουν ένα μοτέρ με την ίδια αναλογία ίππων ανά λίτρο.

Απο εκεί και πέρα όπως λέω και εγώ, και όπως πχ είδε και η Renault με το clio, δεν είναι είναι πρακτικό και δεν είναι θέμα δεν μπορεί, είναι δεν συμφαίρει για κανένα λόγο (cost, labor, parts, r&d, service, etc) και απλά βάζεις ένα turbo (ο χαι VW) και ξεμπερδεύεις και απο κατανάλωση, και ροπή, και άλογα, και όποτε θες δύναμη.

Το 38 κιλά ήταν τυχαίο παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Whats your point?

Οτι ήταν ακριβά? Ή οτι ήταν εκδόσεις ας το πούμε για το marketing?

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk

Οτι ένα ραλί/σαξο ήταν 1000-1100 κιλά και σήμερα το αντίστοιχο είναι 1300-1400

Δεν πάνε με απλά ατμοσφαιρικά σύνολα, και για να πάνε και έστω "οκ" πρέπει να τα σπας και να καίνε.

αυτό θέλει να πει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.