Jump to content



Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.


Nephiλiμ

Recommended Posts

Έχει καταλάβει κανείς αν τα αστέρια στα οχήματα πάνε ανά όχημα ή ανά κατηγορία; Δηλαδή παίρνεις τα αστέρια της κατηγορίας heavy ή τα αστέρια για το T90 ή και τα δύο;

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα; Γιατί αν δεις στον tragikos λέει στην υπογραφή μου ότι έχει 4 platinum ενώ έχει 2 σε όπλα και 1 στο heavy, αλλά 2 σε T90 και Bradley. Αντίστοιχα στον tragikos2.0 έχω σε 4 όπλα και το platinum στα heavy δεν το μετράει.

Λεπτομέρειες, αλλά έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας. :p

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα κυκλοφορήσει το νέο patch (R9).

Here is the complete fix-list for the patch

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- Blue box chat window removed

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

- 3D vision fixed.

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH60.

Πηγή: Battlefield Blog
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the damage of the UH60.

Μάλιστα, δηλαδή τώρα οι chopperάδες θα κάνουν πάρτυ...
- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
Πρέπει να το δω αυτό για να το πιστέψω... Λιγότεροι CG noobs;
- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.
Η αλήθεια είναι ότι κάπως έπρεπε να ξεχωρίσει το M95. Έχει περισσότερο θόρυβο, μεγαλύτερο loading time και περίπου ίδιο damage με το GOL ενώ έχει και sway...
- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.
Η καλύτερη διόρθωση για μένα. Το tank sniping καταντάει κουραστικό
- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.
Γνωρίζει κανείς τι εννοεί με αυτό;
- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.
Πάλι καλά που πρόλαβα και πήρα platinum :p
- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.
Πρέπει να το δοκιμάσω αυτό...
- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.
:dance3:
- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

Δεν τα πρόλαβα αυτά δε γμτ...

Σε γενικές γραμμές αν το patch κάνει αυτά που λέει και δεν καταστρέψει άλλα, είναι αρκετά θετικό. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έπαιξα 1,5 ωρίτσα με το καινούργιο R9 patch. Μου φαίνεται αρκετά πιό γρήγορο, το μόνο πρόβλημα είναι ότι εξαφανίστηκαν τα tracers κυρίως από τα tank και τα ελικόπτερα.

Κατά τα άλλα μου φαίνεται πιό γρήγορο και το hit reg πολύ καλύτερο...

:)

Link to comment
Share on other sites

Έπαιξα λίγο να δω τι παίζει (15 λεπτά) και παρατήρησα ότι ο ένας μου χρήστης που έχει όλα τα bronze δεν πήρε το τελευταίο insignia, οπότε δεν ξέρω αν το έφτιαξαν για αυτούς που ΘΑ το πάρουν, αλλά γι'αυτούς που θα έπρεπε να το έχουν δεν το θεωρώ fixed.

Παρατήρησα επίσης ότι πλέον το 40mm shotgun παίρνει χρυσό ανά 50 kills από 100 που ήταν, κάτι σωστό φυσικά σαν λογική αφού και το 40mm nade πάλι ανά 50 πάει. Το θέμα πάλι είναι ότι μάλλον δεν πάει από την αρχή ανά 50 αφού εγώ έχω 300+ kills (κανονικά 6 αστέρια και έχω μόνο 4. :getlost:

Link to comment
Share on other sites

, το μόνο πρόβλημα είναι ότι εξαφανίστηκαν τα tracers κυρίως από τα tank και τα ελικόπτερα.

Κατά τα άλλα μου φαίνεται πιό γρήγορο και το hit reg πολύ καλύτερο...

:)

Και ελεγα γιατι ειχα καλυτερα fps στο μουσειο μου :hehe:

Βασικα ειναι τραγικο, για παραδειγμα οταν βαρας με το sniper και κρατας πατημενο το αριστερο κλικ επιτηδες για να δεις που επεσε η σφαιρα πλεον δεν δειχνει ΤΠΤ :S :S

Hit reg βασικα πρεπει να εχει πιο ακριβη/μικρα hitboxes απο πριν, παλιοτερα βαραγα αβερτα σημαδευοντας στο βυζι και ειχα καποιες πιθανοτητες να παρω κεφαλι απο σποντα, τωρα αυτο το φαινομενο εχει μειωθει αποτι καταλαβα.

Αυτο με το fov στο colt το φτιαξανε αλλα τωρα βλεπω να εχει προβλημα το rpg, καποιες φορες παταω δεξι κλικ και μικραινει το fov οπως ειναι φυσιολογικο ενω καποιες αλλες φορες οχι, τι να πει κανεις ........:slap:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.