Jump to content



Θέμα με service e-shop


racer

Recommended Posts

Καλημέρα.

Πριν κανά χρόνο είχα πάρει μια MSI PC-70SE (WiFi κάρτα) από το e-shop. Η κάρτα ποτέ δε δούλεψε όπως θα έπρεπε -δεν έπιανε ούτε τα μισά δίκτυα σε σχέση με άλλες- αλλά κι' εγώ δεν είχα ασχοληθεί γιατί έκανα τη δουλειά μου με άλλες κάρτες.

Πριν λίγο καιρό πρόσεξα ένα κάψιμο στο πίσω μέρος και σκέφτηκα ότι λόγω αυτού δε δούλευε. Την έδωσα την 1η Δεκεμβρίου στο point της πόλης μου και χθες, 8/12 με πήραν τηλέφωνο στο κιν από το service. Επειδή είχα μάθημα εκείνη την ώρα δε μπορούσα να συνεννοηθώ, αλλά άκουσα τον υπάλληλο να μου λέει πως η κάρτα δεν καλύπτεται από εγγύηση. Πριν λίγο πήρα τηλέφωνο για να μάθω το λόγο. Μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν καλύπτεται επειδή στο πίσω μέρος έχει εμφανές κάψιμο (!!). Του είπα πως ποτέ δε δούλεψε όπως θα έπρεπε και πως πρόκειται για αστοχία υλικού ή κάτι τέτοιο, και μου είπε πως για αστοχία υλικού ένα προϊόν καλύπτεται για 6 μήνες και όχι για 1 χρόνο μετά που την έδωσα εγώ. Μου είπε κάτι και για εξωγενείς παράγοντες κλπ αλλά δεν κατάλαβα τι εννοούσε.

Τι γίνεται τώρα ρε παιδιά; Έχουν δίκιο;

Εδώ είναι η κάρτα και το κάψιμο..

DSC_5340.jpg

DSC_5343.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εσύ τους λες ότι δεν το έκανες εσύ..αυτοί όμως που το ξέρουν?

Μπορεί να έχουν κάποιους ορους στο service.

Εγώ πιστεύω επειδή είναι μικρό το ποσον της κάρτας να μην ασχοληθείς άλλο..σαν δικαιολογία πάντως θα σου φέρνουν ότι πέρασε ο ένας χρόνος και έληξε η εγγύηση της...

Link to comment
Share on other sites

Εσύ τους λες ότι δεν το έκανες εσύ..αυτοί όμως που το ξέρουν?

Μπορεί να έχουν κάποιους ορους στο service.

Εγώ πιστεύω επειδή είναι μικρό το ποσον της κάρτας να μην ασχοληθείς άλλο..σαν δικαιολογία πάντως θα σου φέρνουν ότι πέρασε ο ένας χρόνος και έληξε η εγγύηση της...

Κοίτα εδώ τι άλλαξε το Πλαίσιο..

http://thelab.gr/showthread.php?t=61071

2 χρόνια εγγύηση δεν έχουν όλα τα προϊόντα;

Link to comment
Share on other sites

ναι.....2χρόνια.......στα παπάκια σου τι είπε ο υπάλληλος......πλακέτα είναι ρε μεγάλε...άμα χαλάσει τις πειρσσότερες φορές το σκάσιμο/κάψιμο θα υπάρχει..........

****************

ειλικρινά δηλαδή πως καταφέρνει αυτό το μανάβικο να είναι ακόμα ανοιχτό με τόσα παράπονα απορώ.......και ναι καταντάω γραφικός.....αλλά κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια........όσο θα μας *********** σα καταναλωτές τόσο θα συνεχίζουμε το κράξιμο

edit:

χαλαρώνω το κορμάκι μου για να μην στεναχωράω τον ρουτάκο μ:hug:

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε πει χιλιάδες φορες για το χαλια service του e-shop.

Άλλο ένα θέμα δημιουργήθηκε και με αυτό.

Το δίκιο σου πιστεύω δεν θα το βρείς..εκτος αν.. το πας σε άλλο κατάστημα e-shop και το δουν άλλοι τεχνικοί που μπορεί να στην περάσουν και να σου δώσουν άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ τους λες ότι δεν το έκανες εσύ..αυτοί όμως που το ξέρουν?

Μπορεί να έχουν κάποιους ορους στο service.

Εγώ πιστεύω επειδή είναι μικρό το ποσον της κάρτας να μην ασχοληθείς άλλο..σαν δικαιολογία πάντως θα σου φέρνουν ότι πέρασε ο ένας χρόνος και έληξε η εγγύηση της...

Οmg, δλδ γτ με την ίδια λογική να μην αναρωτιόμαστε γτ για τόσο μικρό ποσό κάθεται κ ασχολείται το eshop και βγάζει καταστροφέα πλακετών τον οποιονδήποτε για να μη περάσει εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Απίστευτο. Να σου έλεγαν "Εσύ το έκανες και δεν καλύπτεται από εγγύηση", άντε να το καταλάβω. Τυπικό e-psof, αλλά "αστοχία υλικού καλύπτεται από 6 μήνες"??? Και αν την πήγαινες στους 5 μήνες πίσω θα σου λέγανε ότι καλύπτεται για 3 μήνες και αν την πήγαινες άμεσα πίσω τότε θα σου λέγανε "Εσύ την έκαψες"???

ΜΟΝΟ στο e-psof αυτά. Μόνο στο e-psof.

Εγώ ένα ξέρω. Ένα προϊόν γράφει "Εγγύηση Χ χρόνια", δεν γράφει "Εγγύηση Χ χρόνια στην Α,Β,Γ περίπτωση και Υ μήνες στην Δ" οπότε αυτά που σου λένε είναι απλά ψέμματα και ας σου δείξουν στους όρους εγγύησης του προϊόντος που το γράφουν.

Υ.Γ. Μην ξεχάσεις να στείλεις και ένα e-mail στην MSI ρωτώντας τους γιατί σε περίπτωση αστοχίας υλικού το προϊόν τους καλύπτεται με μόνο 6 μήνες.

Υ.Γ.2 Κατανοείς βεβαίως ότι σου πούλησαν μεταχειρισμένο προϊόν για καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς αυτό είναι, η κοροϊδία.. Τόσες αγορές έχω κάνει και δε μου δέχονται μια κάρτα των 35€.. :nono:

και να πεις ότι έκανες εσύ μαμακία πάει στο καλό,αλλά να τους έχεις κάνει λογαριασμό 1-2Κ και να μην δέχονται το σκάρτο πράγμα που σου πούλησαν....

ε, αυτό παραπάει!

Link to comment
Share on other sites

Ο υπεύθυνος δεν το σήκωνε....

Και ούτε πρόκειται. Οι υπάλληλοι στο τηλ. κέντρο είναι για να τρώνε όλο το κράξιμο αντί του υπεύθυνου. Σε σοβαρές εταιρίες βέβαια που και που ο υπεύθυνος θα απαντήσει στο τηλ. αλλά προφανώς δεν μιλάμε για σοβαρή εταιρία εδώ αλλά για το e-psof.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την κάρτα στα χέρια μου.. Άκρη δε βγήκε αλλά δε θα κάτσω να σκάσω κιόλας. Απλά θα αποφεύγω το ex-shop όσο περισσότερο μπορώ για τις αγορές μου.:hi:

Την επόμενη φορά που θα επιστρέψετε κάτι, ξεσκονίστε το γιατί μπορεί να το βγάλουν εκτός εγγύησης λόγω σκόνης....

Link to comment
Share on other sites

Δε λέω και εγώ θα πρότεινα να κυνηγήσει το e-psof, αλλά από την στιγμή που το παιδί κρίνει ότι δεν αξίζει να κάτσει να σκάσει, καλύτερα απλά να μείνει μακριά από το εν λόγω προβληματικό emulation ηλεκτρονικού μαγαζιού.

Ένα mail πάντως στην MSI δεν είναι κόπος και στην θέση του racer θα το έστελνα λέγοντάς τους πάνω κάτω πόσο άσχημη εμπειρία είχα με το προϊόν τους εξαιτίας του e-psof.

Ποιος ξέρει ίσως και η ίδια η MSI να ήθελε να μάθει ότι δίνει μόνο 6 μήνες εγγύηση στα προϊόντα της και να ρωτήσει το e-psof αν τα RMA άνω των 6 μηνών καταλήγουν στους πελάτες της.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.