Jump to content


HOW TO OVERCLOCK I5 (ASROCK P55 EX)


sanoshuke

Recommended Posts

Γεια σας ,

θέλω να υπερχρονίσω τον CPU μου στα 3.6GHz περίπου . Το συστημά μου είναι το εξής mb:

asrock p55 extreme

cpu i5 2.66

psu:750 axp

ram 4x1 trancend

windows 7

ψύκτρα prolimatech reb2 x1 120 fan.

Είμαι αρχάριος στο overclock, ξέρω τους κινδύνους και να μπαίνω στο BIOS μόνο που δεν ξέρω τι τιμές ακριβώς να βάλω και ποια η σχέση μεταξύ τους.

Δηλαδή έβαλα κάτι τιμές από ένα site και τζίφος μαύρη οθόνη και έσβηνε δοκίμασα και ένα προφίλ από το BIOS oc ez και πάλι τίποτα. Γενικά μόλις αλλάξω το 133 και το βάλω 180 πάει μαύρη οθόνη. Πιστεύω ότι δεν βάζω σωστά τις τάσεις.

Σας παρακαλώ όποιος ξέρει γενικά η συγκεκριμένα και αριθμούς για να βάλω στις τάσεις;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων... (ελπίζω να κλοκάρεται αυτή η μητρική που έχω)

Link to comment
Share on other sites

Το overclocking είναι μια trial and error διαδικασία. Δε πας να καρφώσεις με τη μια ότι τιμές σου καπνίζει, εκτός και αν έχεις μεγάλη εμπειρία σε μια πλατφόρμα και ξέρεις από πριν χοντρικά τα όρια της.

Στους οδηγούς που διάβασες, αντί να αντιγράφεις τιμές, προσπάθησε να καταλάβεις γιατί γίνεται η όποια μεταβολή.

Συνήθως η λογική μέχρι πρόσφατα πήγαινε κάπως έτσι: (CPU clock speed )= (Front Side Βass clock speed) επί (τον πολλαπλασιαστή της CPU σου). Ο βασικότερος τρόπος overclocking είναι η αύξηση του FSB, η οποία συμπαρασύρει και τη συχνότητα λειτουργίας της CPU. (Δεν έχει σημασία αν ονομάζεται διαφορετικά καθώς αλλάζει η αρχιτεκτονική ΒCLK FSB EBD EST TLD RTD και λοιπά τυχαία αρχικά... η βασική φιλοσοφία μένει η ίδια)

Αυτή η αύξηση συχνότητας αυξάνει τη πιθανότητα εμφάνισης σφάλματος στη λειτουργία της CPU. Αυτό αντιμετωπίζεται αυξάνοντας τη τάση του πυρήνα της CPU ή/και διατηρώντας τον όσο πιο ψυχρό γίνεται.