Jump to content

Ερωτηση για RMA στα Multirama.


mathewgx
 Share

Recommended Posts

Παιδια ξερει κανεις αν μπορεις να κανεις RMA στα Multirama χωρις να εχεις την αποδειξη ;

Μου εχει καει ενας σκληρος δισκος και εχω χασει την αποδειξη. Ο δισκος ειναι σε εγγυηση (το εχω ελεγξει απο το site της western digital).

Πριν λιγο καιρο ειχα παει ενα dvd recorder για αντικατασταση (και αυτο χωρις αποδειξη) και ο πωλητης μου ειπε οτι χωρις την αποδειξη δεν μπορει να κανει τιποτα. Εψαξε λιγο στο συστημα του μηπως βρει ονομαστικη αποδειξη ,αλλα επειδη δεν θυμομουν και την ακριβη ημερομηνια αγορας ,δεν καταληξαμε πουθενα.

Δεν υπαρχει καποιος τροπος να μπορει να βρεθει η αποδειξη μεσω π.χ. του serial number ;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν στον περνάνε εδώ και στο site λέει οτι είναι εντός εγγύησης στείλτον απευθείας WD και θα σου στείλουν πίσω άλλον. Το έχω κάνει μια φορά. Δεν ρωτάνε τι και πώς. Αν είναι σε εγγύηση και δεν είναι blacklisted το serial.

Απλά δώσε σημασία στο πακετάρισμα γιατί θέλει ιδιαίτερο τρόπο για την αποστολή τους αλλιώς το κόβουν.

Περισσότερα εδώ και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

είχα κακή εμπειρία με επιστροφή ενός δίσκου κατευθείαν στην WD.

Έστειλα έναν δίσκο με RMA και αυτός που παρέλαβα έγραφε επάνω refurbished

Δούλεψε για μια εβδομάδα :angry:. καπούτ ο δίσκος.

Δεν τον ξαναέστειλα πίσω.

Κόστος αποστολής 7€+3€ συστημένο=10€ με ΕΛΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

είχα κακή εμπειρία με επιστροφή ενός δίσκου κατευθείαν στην WD.

Έστειλα έναν δίσκο με RMA και αυτός που παρέλαβα έγραφε επάνω refurbished

Δούλεψε για μια εβδομάδα :angry:. καπούτ ο δίσκος.

Δεν τον ξαναέστειλα πίσω.

Κόστος αποστολής 7€+3€ συστημένο=10€ με ΕΛΤΑ.

δεν εχεις αδικο -το εχω παθει κι εγω once

σε συνολο ομως 12 δισκων ηταν η μοναδικη φορα

τελευταια τους εστειλα δισκους (2χ RE 250GB) και μου εστειλαν 2χ500 RE νεας γενιας...

η μονη διαφορα που θυμαμαι για τον refurbished ηταν οτι τον εστειλα με ''απλο'' rma

τις αλλες φορες στελνω με PREMIUM που θελει πιστωτικη (!)

σ αυτην την περιπτωση ΠΡΩΤΑ σου στελνουν τον δισκο και μετα εχεις περιθωριο 30 ημερες για να στειλεις εσυ τον χαλασμενο σ αυτους........αν δεν στειλεις σε χρεωνουν κανονικα τον δισκο

δεν ειχα προβλημα σε καμια περιπτωση - την τελευταια φορα ο ενας δισκος ειχε σιγουρα προβλημα ενω ο αλλος απλως δεν μου καθοταν καλα στο ..ματι !! οποτε τους εστειλα και τους 2 για να ειμαι σιγουρος !

Link to comment
Share on other sites

Απο το site της wd το ελεγξα και εχει κανονικα εγγυηση , εβγαλα μαλιστα και RMA κωδικο με την στανταρ διαδικασια.

Το θεμα , ομως, ειναι οτι δεν αξιζει να πληρωσω 10ευρω μεταφορικα για εναν δισκο που κοστιζει αντε 30ευρω. Αφηστε που υπαρχει η πιθανοτητα να το γυριζουν πισω λογω μη καταλληλης συσκευασιας , οποτε θα χρεωθω και αλλα μεταφορικα.

Ο ελεγχος αγορας με τον κωδικο προιοντος γινεται κανονικα στο e-shop , σε 10sec εχεις και παλι την αποδειξη στα χερια σου. Τοσο δυσκολο ειναι να το εφαρμοσουν και τα Multirama ;

Δεν λεω , δικο μου λαθος ειναι , αλλα κριμα να παει χαμενος ενας δισκος.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν χρειάζεται να μαζέψεις όλες τις αποδείξεις...μέχρι ένα ορισμένο ποσό θα μαζέψεις. Των προϊόντων του υπολογιστή θα τις κρατήσεις μήπως χρειαστούν για service κλπ.

Στο θέμα μας τώρα : Να στείλεις τον δίσκο στην WD. Απλά πράγματα και σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

είχα κακή εμπειρία με επιστροφή ενός δίσκου κατευθείαν στην WD.

Έστειλα έναν δίσκο με RMA και αυτός που παρέλαβα έγραφε επάνω refurbished

Δούλεψε για μια εβδομάδα :angry:. καπούτ ο δίσκος.

Δεν τον ξαναέστειλα πίσω.

Κόστος αποστολής 7€+3€ συστημένο=10€ με ΕΛΤΑ.

Εγω στα ΕΛΤΑ courrier βλεπω χρεωσεις πανω απο 20ευρω για Ευρωπη.

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται κουριερ ! -ποιος ο λογος ?

οτι εγραψε ο tsene >> 7 +3 συστημενο

βεβαια εχει σημασια και αν αξιζει το κοστος τελικα - πχ για τους 2 δικους μου εδωσα 20 κατι ευρω (τους ειχα σε ξεχωριστη συσκευασια με διαφορετικο rma) αλλα στην αγορα εχουν τουλαχιστον 60 εκαστος.......

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με προβληματιζει. Να δωσω 10ευρω για ενα δισκο που αξιζει 30 και με τον κινδυνο να μην δεχθουν την συσκευασια ;

Παντως , περα απο την δικη μου ευθυνη , θεωρω απαραδεκτο για αλυσιδα καταστηματων να μην μπορει να βρει μια αποδειξη με βαση το serial number. Ολοι μας , πιστευω , εχουμε χασει καποια στιγμη μια αποδειξη. Κριμα να παει ετσι χαμενος ενας δισκος.

Link to comment
Share on other sites

σορυ που στο λέω κάπως χύμα αλλά δε γίνεται να λες απαράδεκτο το κατάστημα όταν εσύ επέλεξες να μην είναι ονομαστική η απόδειξη και την έχασες.

κανένα ελληνικό κατάστημα (εκτός αντιπροσωπειών) δε κρατά σειριακά προιόντων. Το ιστορικό συναλλαγών κρατά στη καρτέλα του πελάτη ημερομηνία της αγοράς και τον κωδικό του προιόντος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες δεν ισχυει. Το e-shop βρισκει την αποδειξη απο το s/n του προιοντος (το οποιο αναγραφεται και στις αποδειξεις).

Οι αποδειξεις που παιρνω απο Multirama ειναι παντα ονομαστικες. Αλλα οταν πηγα για αντικατασταση το dvd recorder , ο υπευθυνος μου ειπε οτι μπορει να βρει αποδειξεις στο ονομα μου μονο μεχρι πριν 1ετος. Τον δισκο τον εχω σιγουρα δυο.

Ειπα και πριν οτι η ευθυνη ειναι δικη μου. Εγω εχασα την αποδειξη. Απλα επειδη συμβαινει σε ολους μας (εσυ δεν εχεις χασει ποτε στη ζωη σου μια αποδειξη ; Ειναι κατι εντελως απιθανο ; ) , μαλλον θα αρχισω να κανω τις αγορες μου απο συνοικιακα καταστηματα που σε γνωριζουν και σε εξυπηρετουν καλυτερα.

Δεν ειναι μομφη για τα multirama , εχω κανει πολλες αγορες απο εκει και δεν ειχα ποτε προβλημα. Αλλα να μια φορα χρειαστηκα την υποστηριξη τους (για να ειμαι ακριβης δυο φορες μαζι με το dvd recorder) και εμεινα ξεκρεμαστος.

Να σας διηγηθω τι ειχε γινει με το dvd recorder. Ειχα κανει την αγορα απο τα Multirama στα Ιωαννινα πριν 1,5 χρονο. Μετα απο λιγους μηνες αρχισε να καιει τα δισκακια , ετυχε να ειμαι στην Αρτα και το πηγα εκει για ελεγχο με την αποδειξη του (ονομαστικη). Ο υπευθυνος εκει ηταν αψογος , η ολη διαδικασια εγινε γρηγορα και το dvd recorder αλλαχθηκε σε λιγες ωρες. Μου εδωσε την νεα αποδειξη και εφυγα.

Μετα απο λιγο καιρο αρχισε να μην αναγνωριζει τα δισκακια. Το πηγαινω στο service Ιωαννινων , μετα απο 5μερες και αφου επρεπε να παρω εγω τηλεφωνο , ο υπευθυνος του service μου ειπε οτι μερικα δισκακια τα αναγνωριζει και γι'αυτο το λογο δεν μπορει να το αντικαταστησει. Μου ειπε μαλιστα να αλλαξω δισκακια. Οταν του ειπα οτι τα συγκεκριμμενα δισκακια ειναι εγκεκριμμενα απο την nec (του ειπα να το διαπιστωσει ο ιδιος στο site) μου ειπε οτι δεν αφορουσε αυτο. Εφυγα ψιλοσυγχυσμενος και πεταξα την αποδειξη (που ειχα μαζι μου) σκεπτομενος οτι δεν μου χρειαζεται αφου δεν τον αλλαζουν.

Στη συνεχεια αρχισε να κανει περιεργους θορυβους μεχρι τη στιγμη που σταματησε εντελως να δουλευει. Μαζεψα ολη την υπομονη μου και ξαναπηγα. Ο πωλητης εψαξε αν υπηρχε στο συστημα του ονομαστικη αποδειξη τον τελευταιο χρονο , φυσικα δεν υπηρχε. Του ειπα οτι το ειχα παρει απο αντικατασταση στην Αρτα , μου ειπε οτι δεν μπορουσε να το διαπιστωσει αυτο (επρεπε να παω στην Αρτα , πραγμα απαραδεκτο για αλυσιδα καταστηματων). Του ειπα να βρει την καρτελα απο το service που το ειχα παει για ελεγχο , μου ειπε οτι δεν βρηκε τιποτα. Του το αφησα , του ειπα να το κρατησει και εφυγα.

Ενα θεατρο του παραλογου δηλαδη. Δεν κατηγορω τα παιδια, ολοι (εκτος τον υπευθυνο του τμηματος servive) εκαναν οτι μπορουσαν και ειχαν ολη την διαθεση να βοηθησουν.

Link to comment
Share on other sites

στα πιο πολλα προιοντα Η/Υ ειδικα χαμηλης σχετικα αξιας

δεν κρατιουνται σειριακα

σε online παραγγελιες και συσκευες οπως τηλεορασεις, notebooks κτλ

αλλαζει το πραγμα.

στην περιπτωση σου

κι εφοσον εισαι πελατης του καταστηματος και σε θυμουνται

θα επρεπε να σου βρουν μια αλλη ανωνυμη αποδειξη πελατη λιανικης

ωστε να δεχτουν το rma και να σε εξυπηρετησουν

εαν δεν συμβαινει κατι τετοιο (δλδ δεν το ειχες αγορασει απο εκει-δεν σε θυμαται καποιος)

ειναι καθαρα στην ευχερια του υπευθυνου του καταστηματος για το εαν θα πραξει ετσι ή οχι.

οσο για το μεχρι 1 χρονο που σου ειπε

σε καποια καταστηματα λογω αλλαγης προγραμματος διαχειρισης

πραγματικα δεν γινεται να βρεθουν αρχεια αποδειξεων προ αναβαθμισης

παρα μονο φυσικα αντιγραφα (χαρτι αποδειξης δλδ)

θαμμενα σε ντοσιε και φακελους - κοινως αντιο ζωη.

επισης για την αδυναμια συννενοησης μεταξυ καταστηματων

εχε υποψιν οτι πολλα καταστηματα ειδικα στην επαρχια ειναι Franchise

και συχνα δεν χρησιμοποιυν το ιδιο συστημα με αλλα γειτονικα.

οποτε ειναι πολυ πιθανον να μην μπορουσαν πραγματι να δουν κινησεις αλλου καταστηματος.

(εννοειται δεν ειναι δικο σου προβλημα αυτο, απλα σου εξηγω το πως και γιατι)

αυτα τα ολιγα ενημερωτικα

καλο ξεμπερδεμα.

και την επομενη φορα καλου κακου

κρατα αντιγραφο αποδειξης οπως και να χει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θυμαμαι σκηνικο με φιλο πριν μερικες δεκαετιες ... σε καθε εξαρτημα/περιφερειακο που αγοραζε , κολλουσε επανω του ενα αυτοκολλητο με την ημερομηνια αγορας .

Βοηθαει καμμια φορα και αυτο . :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...