Wizard! Μάρτιος 7, 2012 #7161 Μάρτιος 7, 2012 Δεν πήγε... Το γυρίσαμε γιατί δε μάζεψε κόσμο. Μάλιστα, έμεινε σχετικά άδειος ο server και μετά. Δεν ξέρω αν επηρέασε το event, όπου όσοι δεν ήθελαν, πήγαν αλλού κι έμειναν εκεί, ή γενικά το HC. Εμείς πάντως το χαρήκαμε το HC
fiestanik Μάρτιος 7, 2012 #7162 Μάρτιος 7, 2012 Δυστυχώς δεν επρόκαμα να έμπω και γω μπας και έπαιρνα κανα σκάλπ τον αριθμό στα μηνυματά σου τον πρόσεξες; "6.666"
Wizard! Μάρτιος 7, 2012 #7163 Μάρτιος 7, 2012 τον αριθμό στα μηνυματά σου τον πρόσεξες; "6.666" ΝΑΙ :devil: [MENTION=7033]Lazy Dog[/MENTION] [MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] [MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] [MENTION=3942]Grisos[/MENTION] [MENTION=14206]AKISSS[/MENTION] Πάντως παρατήρησα ότι το καλύτερο rank o ΒΑΖΟ το είχε τέλος Φλεβάρη, αρχές Μάρτη. Τι είχαμε εκεί και ήταν τόσο ψηλά; Conquest ή Rush? Φαίνεται πάντως ότι τις τελευταίες 3-4 μέρες, πήρε την κατηφόρα
zampONakiaskiou Μάρτιος 7, 2012 #7164 Μάρτιος 7, 2012 Φαίνεται πάντως ότι τις τελευταίες 3-4 μέρες, πήρε την κατηφόρα Ηardcore ftw Όπως και να χει καλές είναι οι δοκιμές, αρκεί να βρίσκουμε για όλα τα modes το ιδανικό maplist κτλ κτλ...
wolves Μάρτιος 7, 2012 #7165 Μάρτιος 7, 2012 (edited) Αν θυμαμαι καλα το πιο χαμηλο rank o bazo το εχει πετυχει λογω "greek mayhem" (64 team deathmatch).Αλλα δεν ειμαστε τωρα να μπλεκουμε με αυτο το πραγμα....Νομιζω αυτο που θα τον επαναφερει θα ειναι η σταθεροτητα και οι οχι αλλαγες στα mode...conquest large 64 με ενα συγκεκριμενο maplist που δεν θα αλλαζει καθε τοσο... και ανα 1 με 2 εβδομαδες ενα event τυπου pistol/knife ή hc κλπ...Προτιμω εγω βεβαια την ελευθερια του να κανεις οτι εχεις ορεξη να κανεις αλλα χανεις ετσι σε αξιοπιστια και δυσκολα θα μπαινει ή θα μενει στα favorites.Εξαρταται τι ειναι αυτο που ζητατε.Ειναι κριμα παντως 1-2 το βραδυ και να ειναι αδειος... και να πρεπει να παμε να παιζουμε με τους βρωμυλους τους fritz και σια... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2012 από wolves
Lazy Dog Μάρτιος 7, 2012 #7166 Μάρτιος 7, 2012 ΝΑΙ :devil:[MENTION=7033]Lazy Dog[/MENTION] [MENTION=2526]Nephiλiμ[/MENTION] [MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] [MENTION=3942]Grisos[/MENTION] [MENTION=14206]AKISSS[/MENTION] Πάντως παρατήρησα ότι το καλύτερο rank o ΒΑΖΟ το είχε τέλος Φλεβάρη, αρχές Μάρτη. Τι είχαμε εκεί και ήταν τόσο ψηλά; Conquest ή Rush? Φαίνεται πάντως ότι τις τελευταίες 3-4 μέρες, πήρε την κατηφόρα Rush FTW
WiFi Thief Μάρτιος 7, 2012 #7167 Μάρτιος 7, 2012 (edited) Battle Report - Battlelog / Battlefield 3κανω εξασκηση για τις μαχαιρες βραδιατικο....:triniti::triniti::triniti::triniti:nikos035 gave a hooah!παντως παιδια, γενικως εψες (σημερα νωρις το πρωι) ηταν αδειοι πολλοι servers...εγω εκτος απο τον bazo που συνηθως ειναι γεματος στις αργαμιση, εχω σαν κριτηριο τον bad-bross (city maps) που σπανια τον βρισκω απο το απογευμα και μετα με λιγοτερους απο 4 παικτες στην ουρα: εψες ειχε 40 νοματαιους μεσα...μονο δυο τρεις 64αρηδες metro only ητανε φισκα.βαζοντας φιλτρο CQL 48 ή 64 παικτες με 1-5 θεσεις κενες, εβρισκα το πολυ 4 ή πεντε σερβερς... υπεθεσα οτι υπαρχει προβλημα με PB ή origin (παλι) σε καποιους.... συμφωνω με το σχολιο για τη σταθεροτητα (με διημερα events που και που)...την ποικιλια στο παιχνιδι μπορει να την παρει ο καθενας ανα πασα στιγμη, μπαινοντας σε αλλους σερβερς, δεν ειναι αναγκη ενας σερβερ να αλλαζει συνεχως modes και maps και rules. δημιουργειται συγχιση. ειδικα σε οσους δεν μπαινουν στο φορουμ (και κρινοντας απο τους παικτες που βλεπω να γεμιζουν τον bazo, θεωρω οτι τουλαχιστον οι μισοι καθε φορα, δεν μπαινουν στο νημα...)δεν ξερω αν γινεται (απο το BL) αλλα στις σελιδες ολων των σερβερς θα επρεπε να υπαρχουν περισσοτερες πληροφοριες για αυτον και ειδοποιησεις... δεν εχω δει σε κανεναν πανω μια γραμμη με παραπομπες σε links με rules, ανακοινωσεις κλπ... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2012 από WiFi Thief
Athanasios2104 Μάρτιος 7, 2012 #7168 Μάρτιος 7, 2012 Clues to the New Expansion | BATTLEFIELDOΜονο Blackhawk κ Bradley??Βαλε κ ενα Apache ρε DICE..:triniti: Ωραίος Άκη, μπορεί μάλιστα σήμερα να γίνει η ανακοίνωση στην GDC - αναμένουμε Προσωπικά δεν με χαλάει infantry only (ίσως με κανένα jeep μόνο), αρκεί τα maps να μην είναι 5x5. Ξενερώνω ταμάλα όσο σκέφτομαι τα maps του 2142 και ότι μόνο το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ενός Τιτάνα ήτανε όσο η Grand Bazaar (ίσως και λίγο μεγαλύτερο)
Zenor Μάρτιος 7, 2012 #7169 Μάρτιος 7, 2012 Μυρίζομαι Metro v2 style maps. Μιας και είναι και η πιο διάσημη πίστα.Προσωπικά θα προτιμούσα ένα BC2 maps expansion με night/day mode.
Wizard! Μάρτιος 7, 2012 #7172 Μάρτιος 7, 2012 Κατά φωνή και ο όνος:http://blogs.battlefield.com/2012/03/new-bf3-expansion-pack-announced/
Athanasios2104 Μάρτιος 7, 2012 #7175 Μάρτιος 7, 2012 Expansion= € να υποθέσω ε;:...:καλά να υποθέσεις
Wizard! Μάρτιος 7, 2012 #7176 Μάρτιος 7, 2012 καλά να υποθέσειςΑκριβώς, αν και προσωπικά μετά από 300+ ώρες παιχνιδιού με 37€, δεν έχω κανένα παράπονο και είμαι διατεθειμένος να δώσω 15-20€ για κάποιο expansion.
Athanasios2104 Μάρτιος 7, 2012 #7177 Μάρτιος 7, 2012 Κατά φωνή και ο όνος:http://blogs.battlefield.com/2012/03/new-bf3-expansion-pack-announced/ δεν φορτώνει το λινκ
GruntGR Μάρτιος 7, 2012 #7178 Μάρτιος 7, 2012 μόνο το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ενός Τιτάνα ήτανε όσο η Grand Bazaar (ίσως και λίγο μεγαλύτερο) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=InaRIYFPMiY]Top Gun "Bullshit" - YouTube[/ame]
Wizard! Μάρτιος 7, 2012 #7179 Μάρτιος 7, 2012 δεν φορτώνει το λινκ Όντως, πρέπει να πέσαμε όλοι μαζί και κλάταρε Το δημοσίευσαν πριν λίγο στο twitter
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now