Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1121 Αύγουστος 4, 2016 Just now, atiman said: Ναι σωστα, εχεις λοιπον την V10, ετρεξες αυτο και δεν τον εβγαλε? Βλεπεις δηλαδη ακομα το shortcut??? Δεν θα σου απαντησει τιποτα στο παραθυρο, η εντολη περιεχει τον διακοπτη /q ..... Κοιταξε το. Ναι όπως επίσης και το entry του προγράμματος στο Uninstall section στον πίνακα ελέγχου των Windows 10.
PANOSMAMBAX Αύγουστος 4, 2016 #1122 Αύγουστος 4, 2016 Πολυ απλα παλια το Antivirus καλα μας διεγραφε καποια αρχεια και επρεπε να το κλεισουμε για να ξεκινηση η διαδικασια ευγε ευγε
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1123 Αύγουστος 4, 2016 (edited) Για να δουμε λοιπον. Αν δεν εχεις προσπαθησει να σβησεις κατι χειροκινητα και το προγραμμα ειναι παρθενο, τοτε.... Πας regedit.... και πας στο HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Αριστερα θα βρεις καμποσα strigs με την μορφη folders. Καποιο απο ολα εχει την τιμη του product code που σου εδωσα. Αυτο το κλειδι περιεχει τον uninstaller (αν μπεις μεσα του θα τον δεις ωστε να βεβαιωθεις).... το σβηνεις ολοκληρο. Μετα θα σβησεις χειροκινητα το shortcut και το folder Atiman Utilities απο το desktop. Μεσω cmd θα δωσεις cd %appdata%\Atmanun και μολις σου εμφανισει το folder θα γραψεις manager.exe και enter. Θα σβησει τα παντα εκτος απο το uninstall εικονιδιο στο control panel.... Ετσι οταν θα βαλεις την νεα εκδοση θα εχεις διπλο εικονιδιο.... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από atiman
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1124 Αύγουστος 4, 2016 (edited) 11 minutes ago, atiman said: Για να δουμε λοιπον. Αν δεν εχεις προσπαθησει να σβησεις κατι χειροκινητα και το προγραμμα ειναι παρθενο, τοτε.... Πας regedit.... και πας στο HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall Αριστερα θα βρεις καμποσα strigs με την μορφη folders. Καποιο απο ολα εχει την τιμη του product code που σου εδωσα. Αυτο το κλειδι περιεχει τον uninstaller (αν μπεις μεσα του θα τον δεις ωστε να βεβαιωθεις).... το σβηνεις ολοκληρο. Μετα θα σβησεις χειροκινητα το shortcut και το folder Atiman Utilities απο το desktop. Μεσω cmd θα δωσεις cd %appdata%\Atmanun και μολις σου εμφανισει το folder θα γραψεις manager.exe και enter. Θα σβησει τα παντα εκτος απο το uninstall εικονιδιο στο control panel.... Ετσι οταν θα βαλεις την νεα εκδοση θα εχεις διπλο εικονιδιο.... Όλα οκ μέχρι στιγμής τα έκανα όπως είπες ακριβώς. Το shortcut και ο φάκελος είναι στον κάδο ανακύκλωσης (τα έκανα απλά delete). To entry στο Uninstall στο πίνακα ελέγχου δεν υπάρχει πλέον. Λογικό αφού έσβησα απο την registry την καταχώρηση. Δοκίμασα να περάσω απο την αρχή τον V.10 αλλά δεν γίνεται... μήπως θέλει restart τώρα?? Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από Dj_ALeX
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1126 Αύγουστος 4, 2016 (edited) 4 minutes ago, atiman said: Γιατι ? Η 9.0.6 το ιδιο ? Αυτήν μόλις την πέρασα κανονικότατα! Και μόλις την απεγκατέστησα! No prob! Κάνω ένα restart έρχομαι! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από Dj_ALeX
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1127 Αύγουστος 4, 2016 Δεν εχουν διαφορες στον installer τους........... καμια ομως.....
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1128 Αύγουστος 4, 2016 3 minutes ago, atiman said: Δεν εχουν διαφορες στον installer τους........... καμια ομως..... Έκανα restart. Δεν άλλαξε κάτι. Btw στο Ccleaner Uninstall tool φαίνεται το entry του V.10 αλλά φυσικά παρουσιάζει το αρχικό πρόβλημα απεγκατάστασεις. Στον πίνακα ελέγχου δεν υπάρχει κάτι! Μήπως να σβήσω απλά το entry απο το Ccleaner?? Δεν νομίζω να κάνει κάτι αυτό αλλά oh well!
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1129 Αύγουστος 4, 2016 (edited) Σωστα φαινεται στο Ccleaner, σου ειπα οτι αυτο δεν σβηνει με τον τροπο που σου εδωσα (ειναι σε αλλο path), κατι αλλο συμβαινει εκει. Σβηστο απο εκει, δεν κανει κακο. Το σιγουρο ειναι οτι αν υπαρχει καπου διπλο string ο uninstaller δεν θα μπει. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από atiman
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1130 Αύγουστος 4, 2016 1 minute ago, atiman said: Σωστα φαινεται, σου ειπα οτι αυτο δεν σβηνει με τον τροπο που σου εδωσα, κατι αλλο συμβαινει εκει. Σβηστο απο εκει, δεν κανει κακο. Το σιγουρο ειναι οτι αν υπαρχει καπου διπλο string ο uninstaller δεν θα μπει. Εννοείς σαν αυτό που έσβησα πρίν στην registry?
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1131 Αύγουστος 4, 2016 Ακριβως, αν εχει γινει προσπαθεια εγκαταστασης "καπακι" η αλλες χειροκινητες προσπαθειες, τα strings ειναι τα πρωτα που γραφονται. Ετσι μπορει να υπαρχει διπλη εγγραφη και ειναι σαν να βλεπει ηδη καπου το string path.
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1132 Αύγουστος 4, 2016 (edited) 10 minutes ago, atiman said: Ακριβως, αν εχει γινει προσπαθεια εγκαταστασης "καπακι" η αλλες χειροκινητες προσπαθειες, τα strings ειναι τα πρωτα που γραφονται. Ετσι μπορει να υπαρχει διπλη εγγραφη και ειναι σαν να βλεπει ηδη καπου το string path. Δεν υπάρχει το ίδιο String στον φάκελο Uninstall... Εάν θές και έχεις λίγο χρόνο μπορείς να ρίξεις μία ματιά στο σύστημα απομακρυσμένα. Όπως και να χει σε ευχαριστώ για την έως τώρα βοήθεια!! Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από Dj_ALeX
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1133 Αύγουστος 4, 2016 (edited) πριν 18 λεπτά, το μέλος atiman έγραψε: Σωστα φαινεται στο Ccleaner, σου ειπα οτι αυτο δεν σβηνει με τον τροπο που σου εδωσα (ειναι σε αλλο path), κατι αλλο συμβαινει εκει. String ειναι και το uninstall shortcut του control panel. Αυτο ομως δεν ειναι ευκολο να το σβησεις χειροκινητα. Αφου εχεις ενδειξη στο Ccleaner, σβησε απο εκει. Edit, Τα πραγματα ειναι τοσο απλα, αλλα δειχνουν παραξενα. Δηλαδη, ο installer μεταξυ της 9.0.Χ και της V10 ειναι ολοιδιος. Δεν μπορει να μπαινει η μια και να μην μπαινει η αλλη. Κατι εχει συμβει και υπαρχει 1) διπλοεγγραφη 2) καταστροφη κλειδιου. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από atiman
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1134 Αύγουστος 4, 2016 4 minutes ago, atiman said: String ειναι και το uninstall shortcut του control panel. Αυτο ομως δεν ειναι ευκολο να το σβησεις χειροκινητα. Αφου εχεις ενδειξη στο Ccleaner, σβησε απο εκει. Δεν με αφήνει! 1
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1135 Αύγουστος 4, 2016 (edited) Μπινγκο ! Καταλαβες οτι καταλαβα ? Read my edit ....... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 4, 2016 από atiman 1
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1136 Αύγουστος 4, 2016 9 minutes ago, atiman said: String ειναι και το uninstall shortcut του control panel. Αυτο ομως δεν ειναι ευκολο να το σβησεις χειροκινητα. Αφου εχεις ενδειξη στο Ccleaner, σβησε απο εκει. Edit, Τα πραγματα ειναι τοσο απλα, αλλα δειχνουν παραξενα. Δηλαδη, ο installer μεταξυ της 9.0.Χ και της V10 ειναι ολοιδιος. Δεν μπορει να μπαινει η μια και να μην μπαινει η αλλη. Κατι εχει συμβει και υπαρχει 1) διπλοεγγραφη 2) καταστροφη κλειδιου. 1 minute ago, atiman said: Μπινγο ! Καταλαβες οτι καταλαβα ? Read my edit ....... Μυρίζομαι το 2...
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1137 Αύγουστος 4, 2016 Θα γελασουμε αυριο. Θα αλλαξω το product code στην V10 και θα σου στειλω μια κοπια.... να δουμε τι θα κανει ο φωστηρας η Microsoft...
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1138 Αύγουστος 4, 2016 Just now, atiman said: Θα γελασουμε αυριο. Θα αλλαξω το product code στην V10 και θα σου στειλω μια κοπια.... να δουμε τι θα κανει ο φωστηρας η Microsoft... Αυτό λογικά το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να μπεί κανονικά το πρόγραμμά σου αλλά το παλαιό entry θα παραμείνει "άθικτο"... εκτός και αν γίνει κανά θαύμα και κατά την απεγκατάσταση μετά παρασύρει και το παλαιό entry! lol
atiman Αύγουστος 4, 2016 Author #1139 Αύγουστος 4, 2016 Αδιαφορο τι θα μεινει. Το θεμα δεν ειναι το προγραμμα μου. Δεν ειναι κατι σπεσιαλ οσον αφορα το χτισιμο πανω στον installer. Τυπικη κλασικη διαδικασια, οπως καθε αλλο που βασιζεται στον Windows Installer, δηλαδη ειναι .msi
Dj_ALeX Αύγουστος 4, 2016 #1140 Αύγουστος 4, 2016 Έγινε Γιάννη ευχαριστώ και πάλι για την πολύτιμη βοήθεια! Απο αύριο θα το ξανά δούμε το θέμα.
Recommended Posts