Jump to content



δίκτυο μέσα στο σπίτι , how ?


ARMAGEDDON

Recommended Posts

έχω για router το linksys wag200g και θέλω να κάνω δίκτυο ώστε να ανταλλάσσω δεδομένα χωρίς φλασάκια και σκληρούς δίσκους ... πως γίνεται γιατί είμαι άσχετος στα δίκτυα

ευχαριστώ για το χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

Ποσα pc εχεις??τα θελεις ενσυρματα η ασυρματα??

Για ενσυρματα ειναι πολυ ευκολο...περνεις ενα καλωδιο δικτυου για το καθε μηχανιμα κ το συνδεεις με το ρουτερ που εχεις, κανεις κ κοινη χρηση τους σκληρους απο το καθε pc και απο την περιοχη δικτυου μπαινεις κ ανταλαζεις μετα τα αρχεια σου!!!

Επισης καλο ειναι να βαλεις στατικες ιp καθε μηχανιμα οπως εδω http://www.digitgeek.com/how-to-create-a-lan-connection-between-2-pcs/

οτιδηποτε αλλο θελησεις εδω ειμαστε για να σου απαντησουμε!!!!:happy2::happy2:

Link to comment
Share on other sites

no ...

πρέπει να έχουν φάει φλασιά τα windows στο άλλο pc γιατί

πίνακας ελέχου -> δίκτυο και internet -> οικιακή ομάδα -> εκτύπωση κωδικού ή αλλαγή κωδικού δεν κάνει τίποτα και γράφει ότι τα windows δεν μπορούν κάτι τέτοιο :rofl:

ευχαριστώ για τον χρόνο σας όταν θα κάνω :nuke: το άλλο pc θα ξαναδοκιμάσω :dirol:

Link to comment
Share on other sites

Δε χρειάζεται να το κάνεις format. Αν έχεις vista ή 7, πάνε εδώ

Control Panel\All Control Panel Items\Network and Sharing Center\Advanced sharing settings

... και απενεργοποίησε την επιλογή "password protected sharing" :rubik:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, να κάνω μια ερώτηση για μένα, που όμως κατα πασα πιθανότητα (συντομα θα) σε αφορά άμεσα:

Με τα δικαιώματα τι παίζει? Ξέρει κανεις να μας πει πως μπορεί κανεις να τα στήσει σωστα, ωστε να έχουν πλήρη πρόσβαση οι τοπικοι υπολογιστες ο ενας στον αλλο (στους τομεις που ειναι shared εννοείται), χωρίς να πρέπει να ενεργοποιήσεις την επιλογή "Everyone" στα Permissions? :...:

Link to comment
Share on other sites