Jump to content



oi εχοντες εμπειρια ,διπλωμα και σωας τα φρενας...για ριξτε μια ματια.


ΝTG

Recommended Posts

υποτεθειστω οτι εχουμε δυο αμαξακια....

ενα golfaki V 1600 fsi (στο περιπου '05 βαρια '06)

και ενα opel astra Η (το προηγουμενο απο το τελευταιο που κυκλοφορει τωραj ... μοντελο πειτε '06 βαρια '07)

5-θυρα κατ τα δυο αν παιζει καποιο ρολο.

Ποιο θα διαλεγατε ως προς

-το αθορυβο της καμπινας σε ταξιδια @εθνικη.(~140).

-την χαμηλη(οτερη) καταναλωση.

Αν στα παραπανω ριχναμε και το c4?? (παλι 1600 ..το απλο..(110-120hp).

Link to comment
Share on other sites

Συγκρίνεις 3 ατμόσφαιρες με αρκετά καλό παρελθόν.

2 γερμανικές και μια γαλλική ατμόσφαιρα.

Επειδή αγαπάμε γερμανία πολύ, πάμε στις πρώτες 2 επιλογές. Γκόλφ πιό ισορροπημένο από όπελ. Θόρυβο δε μπορώ να κρίνω αλλά έχουν θεματάκι με τα λάδια οι fsi. Ίσως αν το βάζεις στον τομέα της κατανάλωσης αυτό να μετρήσει τελικά.

Το όπελ έχει πιο πολύ νεύρο απο την άλλη και εκεί μπορεί να θεωρήσεις αυτό πιό σοβαρό στον τομέα κατανάλωσης.

Προσωπικά θα πήγαινα και στον τομέα γούστο αν είχα τέτοιες επιλογές.

Το γαλλικό έχει πιο περιποιημένη καμπίνα και νομίζω πως κερδίζει τα άλλα 2 στον τομέα θόρυβος.

Η ταπεινή μου άποψη...

Link to comment
Share on other sites

Το Astra 1.4 ή 1.6?

Καταναλώσεις όλα στα 1600 πάντως ελάχιστες οι διαφορές και σε όλα θα ρουφάνε λιγουλάκι, όχι πάνω από 10άρι όμως με νορμάλ "πόδι". Το Golf θα έπαιρνα για την ποιότητα του, το Astra μέσα είναι πολύ πτωχό μπροστά του. Το C4 αν και όμορφο εξωτερικά (το κουπέ, το χάτς είναι γεροντέ για μένα) στα εσωτερικά χαλάει πολύ και όχι μόνο σε design.

Στον τομέα θόρυβο στα 140 δεν μπορώ να πω, δεν έχω "πάει" κανένα από τα 3 τους.

Εκτός αν δεν μιλάμε για ίδιες τιμές αλλά με ικανές διαφορές. Btw, για τι budget μιλάμε;

Link to comment
Share on other sites

1600cc και το astra....

παραπλησιες τιμες oi "γερμανοι"...ελαφρως φτηνοτερο το c4..(coυpe ..αν και με χαλαει η πρακτικοτητα του 38υρου )

Τιμες δεν εχω κατι συγκεκριμενο...αν βοηθαει στην συζητηση...χονδρικα 6Κ-7Κ-βαρια 8Κ +-500Ε αναλογα εκδοση/χιλιομετρα.

on a sidenote...μαμω την μεταπωλητικη αξια της honda...

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου πω για το c4 μιας και το εχει ο πατερας μου (το sedan το 1600αρι) και το εχω οδηγησει και στην εγνατια.απο θορυβο ,δεν ειχα παραπονο καθως δεν ακουγα τιποτα.απο καταναλωση απο τον μετρητη επαιζε 8-11 (σε νορμαλ συνθηκες) αναλογα το γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

για αυτα τα δυο που σε ενδιαφερουν παντως,τσεκαρε ποιο εχει τις μεγαλυτερες σχεσεις μεταδοσης (τελευταια κιβωτιου-σχεση μεταδοσης διαφορικου.Δες δηλ ποιο εχει τον μικροτερο αριθμο σε αυτες τις 2 θεσεις.Πχ μια 5η 0,915 ειναι πιο μεγαλη απο μια 0,985 αρα καιει λιγοτερη βενζινη,εχει λιγο χειροτερη επιταχυνση,και βγαζει λιγοτερο θορυβο λογω λιγοτερων στροφων κινητηρα ανα λεπτο.εννοειται οτι 6αρι κιβωτιον το προτιμαμε με κλειστα ματια απο ενα 5αρι) .

Αν θελεις γκολφ παντως,βρες καποιον ψαγμενο φιλο με αυτοκινητο group vag (=audi vw skoda seat bugatti lamborghini-οι 2τελευταιες κατηγοριες σε θηλυκο κατα προτιμηση σε συνδυασμο με παπα και κουμπαρο),παρτε το λαπτοπι του ,το σχετικο καλωδιο και το προγραμμα VAG COM και καντε λογκς βολτας με το λαπιτοπι συνδεδεμενο στην OBD,να δεις σε τι κατασταση ειναι.

Link to comment
Share on other sites

αντε ντε....

Συνηθως τα οpel χαρακτηριζονται απο τις "υπερβολικα" μακριες σχεσεις...Αν και θα το ψαξω και για την ακριβη σχεση μεταδοσης.

Ηλπιζα το fsi θα εκανε δουλεια στην καταναλωση...(οχι σημαντικη..αλλα τουλαχιστον να μην κυμαινονται στα ιδια επιπεδα).

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι να μείνεις μακρυά από το C4, το έχει ο φάδερ, ναι μεν δεν έχει βγάλει προβλήματα, αλλά είναι σαν να οδηγάς matchbox. Νιώθω ότι αν πατήσω το φρένο με δύναμη το πόδι μου θα βγει από την άλλη μεριά. Επίσης δε μου εμπνέει καμία εμπιστοσύνη για ελιγμούς ή προσπεράσεις.

Astra είχα κι ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος και το τι είχε τραβήξει το καημενάκι.. αλλά είχα 2001 μοντέλο, οπότε τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ από τότε. Γιατί δε κοιτάς για Mazda 3; Σκυλί μαύρο.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα βασικότερο είναι η χρηματοδότηση, οι δόσεις για μεταχειρισμένο είναι με μεγαλύτερο επιτόκιο απ' ότι για το καινούριο. Μετά από 4-5 χρόνια που λήγουν οι δόσεις μπορεί η διαφορά σου να είναι 500€.

Link to comment
Share on other sites

μαλλαν θα σας το χαλασω........αλλα η ιδεα γενικα του καινουριου δε με ενθουσιαζει.

Δεν την αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι αλλα δεν θα κυνηγησω ενα καινουριο επειδη ειναι καινουριο.

Το χρηματο-οικονομικο αφηστε το σε μενα...

Το proceed που υπερτερει??Ισως χρειαστει να τονισω οτι επιδοσεις, "αγωνιστικες" συμπεριφορες/κρατηματα δε με ενδιαφερουν...αν δεν συνδιαζονται με ανεση(ξεκουραση ταιριαζει περισσοτερο ,οταν φτανω στον προορισμο) ,νορμαλ εκπομπες ρυπων (βλ τελη).

Πιο πολυ με ενδιαφερει ο θορυβος στη καμπινα...και ο "φιλος μου ο λευτερακης" το πρωτο πραμα που παραπονεθηκε ηταν αυτο στο ολοκαινουριο αμαξι.

Το μαζδα δεν παιζει..

Link to comment
Share on other sites

το αστρα το έχει φίλος δεν τρελάθηκα και θα έχεις κάτι ψιλά θέματα με τα ηλεκτρονικά

Επίσης το golf ακριβώς το ίδιο αλλα σε 3πορτο το έχει πάλι φίλος μου (πήγε σε scirocco) και προσπαθεί απο πέρσυ να το δώσει...

Είναι 1600 του έχει βγάλει αισθητήρα NOX,καταλύτη και πριν το βάλει στη βιτρίνα του έβγαλε και σαζμαν 1000 ευρω μεταχειρισμένο.. (Να ξέρεις οτι πολλά golf βγάζουν) απο κατανάλωση και τα 2 δεν είναι ότι καλύτερο..

ΚΙΑ proceed ή ceed που λένε και τα παιδιά πιο πάνω είναι πολύ ανώτερη επιλογή εγώ το έχω απο το Πάσχα του 08 έχει κάνει 77.000 χιλιόμετρα και δεν έχει κάνει κιχ..

(απο κατανάλωση δέν τρελάθηκα..)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.