Jump to content



oi εχοντες εμπειρια ,διπλωμα και σωας τα φρενας...για ριξτε μια ματια.


ΝTG

Recommended Posts

Αν η ηχομόνωση του Pro Ceed είναι σαν του δικού μου (i30) που είναι σχεδόν ίδια αυτοκίνητα, από τα 120 και μετά είναι τραγική, έχω ακούσει πολύ πιο ήσυχα. Αλλά επειδή είχα πριν εξάτμιση/φιλτροχοάνη, το λέω ήσυχο. Κατά τ'άλλα, είναι άψογο στα πάντα όλα, σε ασφάλεια, ποιότητα, μηχανικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει.

Το νέο στο λέω γιατί τα 7 χρόνια εγγύηση είναι θέμα, το μετάχειρο όπως κι αν το κάνεις δεν ξέρεις αν το έλιωνε ο άλλος, ούτε καν αν του έκανε service στο βενζινάδικο της γειτονιάς με τον Abdul..

Πάνε πες ότι θέλεις αμάξι, αλλά σε νοιάζει αυτό, πως πάει στα 140 και κάνε test με όλα, ο θόρυβος είναι υποκειμενικός τελείως. Από τέλη Ιανουαρίου '10 που το πήρα μέχρι τώρα έχουμε κάνει 23.500 απροβλημάτιστα και ξεκούραστα χιλιόμετρα..

Link to comment
Share on other sites

Αν φτάσεις στα 8500 πήγαινε σε καινούριο.

Σε ένα μεταχειρισμένο υπολογίζεις από πριν 10-20% σε βλάβες να είσαι καλυμμένος (αφού δεν έχεις και εγγύηση).

Και να το ξέρεις το αμάξι (δικό σου να είναι), δεν ξέρεις τι μπορεί να βγάλει ανά πάσα στιγμή, και έφ'όσον είσαι εκτός εγγύησης, τα σκας.

Link to comment
Share on other sites

ρε σωτηρη με τη λογικη αυτη ..καθε φορα που θα βγαινει το αμαξι μου απο εγγυηση θα πρεπει να παιρνω καινουριο.

Ενα πεζακι ειχα κοντα 10 χρονια δεν εβγαλε το παραπαμικρο...(μτχ και αυτο)

Δεν περιμενω το επομενο αμαξι να μη βγαλει τιποτα ..ουτε περιμενω να διαλυεται καθε μερα.Αν βγαλει κατι οκ ...μεσα στο προγραμμα θεωρειται...αν βγαζει συνεχεια κατι ..θα παει για αλλαγη.

Περισσοτερο θα ηθελα να επικεντρωθω στο θεμα ποιοτητα κυλισης-εισερχομενου θορυβου στη καμπινα παρα στο αγοραζω μτχ/νεο ,παιρνω 200hp ,στριβω με 1.1235g κλπ.

Για αυτο εψαχνα/αναζητουσα (με το thread αυτο) συγκεκριμενες εμπειριες απο κατοχους και μη που να ξερουν τα συγκεκριμενα αμαξια και αν μπορουν να το συγκρινουν με αλλο.

(καλυτερο χειροτερο δεν εχει σημασια..μεχρι να βρεθει "κοινο" αμαξι με ο,τι εχω μπει/οδηγησει.)

και δεν ειμαι στα 8.5...για να φτασω εκει θα πρεπει το συγκεκριμενο αμαξι να (μου) προσφερει κατι παραπανω απο εκεινο που κανει πχ 6.5-7...αλλιως δε βρισκω το λογο να φτασω στα 8.5.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πάνε οδήγησε μόνος σου τα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν οτι και να σου πουμε εμείς απο δω μέσα δεν αρκεί..

Εγω επιμένω για ΚΙΑ γιατί και μεταχειρισμένο να βρεις η εγγύση ιχσύει ακόμα..

Στα 160 έχεις αεροδυναμικούς θορύβους οι οποίοι προέρχονται απο το παρμπριζ απο ενα λάστιχο που βρίσκεται ανάμεσα στη λαμαρίνα και στο τζάμι.

Κινητήρες FSI μακριά.. εχουνε βγάλει.. οπώς είπα και σε προηγούμενο ποστ.

Για το opel αν μιλάς γι αυτό 2007 Opel Astra Car Review and Specs | 2007 Opel Astra Car Wallpaper Pictures Pics

Εχουνε βγάλει αλλα ψιλά..

(Η ποιότητα κύλησης του ΚΙΑ είναι σαφώς ανώτερη απο του οπελ.Είναι και πιο καινούργιο μοντέλο)

Απλά αν πας σε ΚΙΑ μονόδρομος είναι το μεταλλικό χρώμα.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, αν είναι να πεις ότι θα δώσεις 6.000 βαριά 6.500 για μεταχειρισμένο 4ετίας έως 6ετίας (2011 έχουμε πια) ΟΚ, άλλο θέμα.

Από 7 και πάνω για μένα αρχίζει και σε τρώει, γιατί "τη δουλειά σου" την κάνεις και με 3.000 και με 4.000 ευρώ. Πως να σου πω, αν πάρεις ένα Golfάκι 5ετίας και σου πέσει το κιβώτιο στο πάτωμα γιατί ο προηγούμενος το κάρφωνε (ξάδερφος μου στο '04 του έχει αλλάξει 2 κιβώτια) και θέλεις 1.000-1.200 επισκευή, θα νιώσεις κορόιδο.

Ειδικά στην εποχή που διανύουμε, δεν νοείται αυτοκίνητο 5ετίας στα 7-8 χιλιάρικα με τίποτα. Έτσι κι εγώ έψαχνα για Corolla 4-5ετίας hatch, αλλά εφόσον όλοι, μα όλοι πούλαγαν εν καιρό κρίσης 9-9.5Κ αποφάσισα να πάρω καινούριο. Αν μου το έδιναν 6, θα το έπαιρνα αμέσως ναι. Αλλά λες, 5 χρονών αμάξι, 100% το θέλω για 5 χρόνια ακόμα, 100% θα βγάλει κάποια βλάβη, λογικό.

Άμα έχεις πληρώσει και 7-8Κ για να το πάρεις, τουλάχιστον να το έχεις σκεφτεί και να το κάνεις υπεύθυνα, όχι γιατί θέλει να ξεστοκάρει ο μαντράς.

Link to comment
Share on other sites

ρε σωτηρη με τη λογικη αυτη ..καθε φορα που θα βγαινει το αμαξι μου απο εγγυηση θα πρεπει να παιρνω καινουριο.

Ενα πεζακι ειχα κοντα 10 χρονια δεν εβγαλε το παραπαμικρο...(μτχ και αυτο)

Δεν περιμενω το επομενο αμαξι να μη βγαλει τιποτα ..ουτε περιμενω να διαλυεται καθε μερα.Αν βγαλει κατι οκ ...μεσα στο προγραμμα θεωρειται...αν βγαζει συνεχεια κατι ..θα παει για αλλαγη.

Δεν διαφωνώ.

Απλά το πεζάκι που είχες (206) στην έκδοση που λες (προ multiplexing) θεωρείται αρκετά αξιόπιστό ούτως ή άλλως, αφού τα περισσότερα μέρη του είναι μηχανικά (π.χ. γκάζι με ντίζα).

Στα πιο σύγχρονα, δεν είναι έτσι.

Θα μείνεις από 1002 πράγματα.

Δες π.χ. τα peugeot 307 πόσα προβλήματα έχουν (δεν σημαίνει ότι θα μείνεις πάντα, αλλά για να φτιάξεις μια βλάβη θέλει φράγκα).

Ας πούμε στο δικό μου punto έχει πρόβλημα το ηλεκτρικό τιμόνι. Το πρόβλημα δεν είναι σοβαρό και δεν το έχω φτιάξει, θέλω όμως 600 ευρώ στην αντιπροσωπεία για ένα αμάξι που το αγόρασα 6000 ευρώ και σημερινή αξία έχει στο ασφαλιστήριο 4800.

Αν αρχίσεις να φτιάχνεις τα σοβαρά προβλήματα εκτός αντιπροσωπείας με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά = προσιτό κόστος, ρίχνεις σημαντικά την ποιότητα του αυτοκινήτου σου.

Επίσης όλες οι εταιρίες έχουν πρόβλημα με το κόστος των ανταλλακτικών, και στη fiat να πας που θεωρητικά είναι φτηνότερη, σε γδέρνουν. Εκτός αν θεωρείται λογικό 700 ευρώ για ένα cd-player αυτοκινήτου και άλλα 700 για συμπιεστή κλιματιστικού (ενδεικτικές τιμές).

Τα golf πάντως αν και προσωπικά μου αρέσουν πολύ σαν αυτοκίνητα (από άποψη χώρων, ηχομόνωσης, ποιότητας καμπίνας κλπ.) δεν έχουν πολύ καλή φήμη αφού πάσχουν από πολλαπλασιαστές, κιβώτια και δυστυχώς ακόμη και από μέρη κινητήρα (μπουκώνουν λόγω fsi κλπ).

Επί της αρχής πάντος, αν πάρεις π.χ. ένα ceed με 7 χρόνια εγγύηση, είναι πολύ λογικό να το αλλάξεις σε 7 χρόνια με το αντίστοιχο καινούριο με άλλα 7 χρόνια εγγύση.

Άλλωστε ο χρόνος ζωής των αυτοκινήτων σήμερα δεν νομίζω να υπερβαίνει κατά πολύ τα 10 χρόνια (και να σε συμφέρει να το κρατήσεις).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.