Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Έρευνα αποκαλύπτει πόσες προβολές στο Youtube εξασφαλίζουν τον βασικό μισθό σε 44 χώρες της ΕΕ

    Οι μέρες που οι άνθρωποι αισθάνονται ότι πρέπει να βασίζονται σε μια δουλειά με σταθερό ωράριο για να βγάλουν τα προς το ζην, έχουν περάσει εδώ και καιρό. Το Διαδίκτυο έχει ανοίξει μια σφαίρα δυνατοτήτων και ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα είναι για κάποιον να γίνει YouTuber πλήρους απασχόλησης.
    Η έρευνα
    Η Reboot Online Marketing, ενδιαφερόμενη για πλατφόρμες περιεχομένου, χρησιμοποίησε δεδομένα από το lickd.co για να καθορίσει πόσες προβολές στο YouTube θα χρειάζονταν οι πολίτες σε 44 ευρωπαϊκές χώρες για να κερδίσουν το ίδιο ποσό με τον καθαρό μέσο ετήσιο μισθό στην αντίστοιχη χώρα τους, εάν σκέφτονταν να παραιτηθούν από τη δουλειά τους και για γίνουν YouTuber πλήρους απασχόλησης.
    Πριν γίνει η εξέταση του αριθμού των απαιτούμενων προβολών στο YouTube, θα πρέπει να καθοριστούν ότι οι προϋποθέσεις που απαιτούνται για να συμμετέχει κάποιος στο «Πρόγραμμα συνεργατών του YouTube» (το πρόγραμμα που επιτρέπει σε ένα άτομο να έχει έσοδα από διαφημίσεις από τα βίντεό του στο YouTube). Οι προϋποθέσεις αυτές είναι τουλάχιστον 1.000 γνήσιοι συνδρομητές και άνω 4.000 έγκυρες ώρες παρακολούθησης από το κοινό τους τελευταίους 12 μήνες.
    Τα ευρήματα
    Η Reboot Online Marketing διαπίστωσε ότι οι κάτοικοι του Λιχτενστάιν θα πρέπει να συγκεντρώσουν 16.692.251 προβολές στο κανάλι τους στο YouTube για να δημιουργήσουν εισόδημα από διαφημίσεις που είναι ίσο με τον καθαρό μέσο ετήσιο μισθό των 58.644 ευρώ στη χώρα τους.
    Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ελβετία καθώς όσοι Ελβετοί πολίτες έχουν φιλοδοξίες να γίνουν YouTubers πλήρους απασχόλησης θα πρέπει να συγκεντρώσουν 15.421.983 προβολές στα βίντεο τους στο YouTube για να έχουν το ίδιο ποσό με τον καθαρό μέσο ετήσιο μισθό (54.144 €) στη χώρα.
    Το Λουξεμβούργο (12.204.612) Η Δανία (12.174.375) και η Νορβηγία (11.318.448) είναι μεταξύ των άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπου οι επίδοξοι YouTubers θα πρέπει να ξεπεράσουν τις 10 εκατομμύρια προβολές στο κανάλι τους στο YouTube για να συγκεντρώσουν έσοδα από διαφημίσεις που είναι ίδια με το καθαρό μέσο ετήσιο εισόδημά τους αντίστοιχες χώρες – Δανία (42.744 €) και Νορβηγία (39.756 €), κατατάσσονται αντίστοιχα στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση.
    Η Ελλάδα βρίσκεται στην 22η θέση (μαζί με την Τσεχική Δημοκρατία), με τους πολίτες της χώρας να πρέπει να έχουν 3.812.799 προβολές στο κανάλι τους στο YouTube για να κερδίσουν αρκετά έσοδα από διαφημίσεις ώστε να ταιριάζουν με τον καθαρό μέσο ετήσιο μισθό των 13.392 ευρώ στη χώρα.
    Στην άλλη άκρη στην 43η θέση βρίσκεται η Αρμενία καθώς οι Αρμένιοι που ονειρεύονται να γίνουν αστέρια του YouTube θα πρέπει να προσελκύσουν 850.611 προβολές για να κερδίσουν αρκετά έσοδα από διαφημίσεις ώστε να ισοδυναμούν με τον καθαρό μέσο ετήσιο μισθό των 2.988 € στη χώρα.
    Τα δεδομένα διαδικτυακής αναζήτησης από το διαδικτυακό εργαλείο ανάλυσης Ahrefs αποκαλύπτουν επίσης ότι υπάρχει έντονη όρεξη από άτομα να εξερευνήσουν και να κάνουν το YouTube βιώσιμη επιλογή καριέρας. Οι ακόλουθες αναζητήσεις Google δείχνουν ότι:
    • «Πώς να δημιουργήσω ένα κανάλι YouTube;» – 182.900 κατά μέσο όρο παγκόσμιες διαδικτυακές αναζητήσεις ανά μήνα
    • «Πώς να κερδίσετε χρήματα στο YouTube;» – 85.500 κατά μέσο όρο παγκόσμιες διαδικτυακές αναζητήσεις ανά μήνα
    • «Πώς να δημιουργήσετε έσοδα από βίντεο YouTube;» – 34.600 κατά μέσο όρο παγκόσμιες διαδικτυακές αναζητήσεις ανά μήνα
    • «Πόσα χρήματα μπορείτε να κερδίσετε στο YouTube» – 19.100 μέσες παγκόσμιες διαδικτυακές αναζητήσεις ανά μήνα
    Οι συμβουλές του διαδικτυακού μάρκετινγκ της Reboot για επίδοξους χρήστες του YouTube
    1) Κατανοήστε το «γιατί»;
    Είναι σημαντικό να αναρωτηθείτε γιατί θέλετε να γίνετε YouTuber. Το να προσπαθείς απλώς να γίνεις πλούσιος από αυτό δεν είναι αρκετά καλός λόγος. Θέλετε ιδανικά να δημιουργήσετε ένα κανάλι που θα προβάλλει τις απόψεις, τα πάθη και την εξειδίκευσή σας σε ένα θέμα που σας αρέσει και επενδύετε ολόψυχα. Με αυτόν τον τρόπο, δίνετε στο κανάλι σας μια σαφή εστίαση και διασφαλίζετε κάποια μορφή συνέπειας είναι πιο πιθανό να ανεβάζετε τακτικά εάν είναι κάτι για το οποίο σας ενδιαφέρει πραγματικά.
    2) Συνεχίστε
    Αφού προσδιορίσετε τον τύπο περιεχομένου στο οποίο θέλετε να ειδικευτείτε, είναι δική σας ευθύνη να παραμείνετε μπροστά από την καμπύλη. Προσέξτε για τις τελευταίες εξελίξεις ή τάσεις που συμβαίνουν στη θέση σας και δώστε τη γνώμη της «ειδικής» σας σχετικά με αυτές. Παρομοίως, δημιουργήστε διασκεδαστικό και ελκυστικό περιεχόμενο όπου μπορείτε να ενσωματώσετε στα βίντεό σας τα γραφικά, τις μορφές ερωτήσεων και απαντήσεων και τις συνεργασίες με άλλους χρήστες του YouTube για να προσθέσετε περισσότερο βάθος και συζήτηση γύρω από τις απόψεις/απόψεις/προβλέψεις σας.

    3) Δείξτε ευγνωμοσύνη
    Η δημιουργία οπαδών στο YouTube θα πάρει αναμφίβολα χρόνο, αλλά αν ανεβάζετε τακτικά και προσπαθείτε να κάνετε κάθε βίντεο καλύτερο από το προηγούμενο, είστε στο σωστό δρόμο. Όποιους οπαδούς κερδίζετε στα πρώτα σας στάδια, επικοινωνήστε μαζί τους στα σχόλια ευχαριστώντας τους για την υποστήριξή τους. Ομοίως, χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε από τις εποικοδομητικές κριτικές τους ως σχόλια για να βελτιώσετε το κανάλι σας και μην φοβάστε να τους ρωτήσετε τι είδους βίντεο/περιεχόμενο θα ήθελαν να κάνετε περισσότερο – προσπαθήστε να ικανοποιήσετε τις επιθυμίες/ανάγκές τους.

     

    image.png

     


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.