Jump to content


  • gdp77
    gdp77

    Η Intel προχωρά σε μειώσεις τιμών που θα της κοστίσουν 3 δισ. δολάρια προκειμένου να ανταγωνιστεί την AMD

    H Intel ετοιμάζεται να αντεπιτεθεί στην AMD με μειώσεις τιμών στις επόμενες σειρές επεξεργαστών της. Αυτή η κίνηση θα της κοστίσει περίπου 3 δισ. δολάρια σύμφωνα με ανάλυση του AdoredTV.

     

     

    Στο επίκεντρο της ανάλυσης τοποθετείται ένα slide που δείχνει μια αντιπροσωπευτική σύγκριση των χρημάτων που θα ξοδέψει η Intel στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί την AMD. Το slide έχει τίτλο 'Intel's Scale Advantage... Financial Horsepower'.

     

    large.Intel-vs-AMD.png

     

    Στην ανάλυση του slide αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο η Intel σκοπεύει να αντιμετωπίσει την αμφισβήτηση της παντοκρατορίας της από την AMD σε όλα τα μέτωπα, με τους επεξεργαστές Ryzen, Threadripper και EPYC. Η Intel δεν φαίνεται να διαθέτει αυτή τη στιγμή ή στο προσεχές μέλλον προϊόντα κατάλληλα για να ανταγωνιστεί την AMD, επομένως επιλέγει να ρίξει χρήμα, το οποίο διαθέτει άφθονο.

     

    Από τα 21 δισ. που ήταν τα καθαρά έσοδα της Intel  μόνο για το 2018, οι μειώσεις τιμών στις οποίες θα προχωρήσει κοστίζουν μόνο.... 3 δισ., πραγματικά ψίχουλα δηλαδή για τον κολοσσό. Στο slide φαίνεται η σύγκριση σε χρήμα της στρατηγικής της Intel "2019 Meet Competition Discount", σε σχέση με τα συνολικά καθαρά έσοδα της AMD για το 2018. Οι διαφορές είναι χαοτικές και ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι η Intel θα μπορούσε να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει το ποσό αυτό, χωρίς καν να... ιδρώσει. 

     

    Στους γνώστες του θέματος, έρχονται αναμνήσεις και από μια άλλη περίοδο, 15 χρόνια πριν, που η AMD είχε πάλι ανταγωνιστικό προϊόν, αλλά η Intel έκανε "δωράκια" δισεκατομμυρίων στους μεγάλους OEM για να μην προτιμούν τα προϊόντα της.

     

    Στον αντίποδα της στρατηγική αυτής, η AMD μπορεί να είναι ανταγωνιστική διότι προσφέρει επεξεργαστές στα 7nm, με νεώτερη (και ανώτερη αρχιτεκτονική) που της επιτρέπει να πουλάει με καλές τιμές. Στη σκακιέρα όμως θα πρέπει να επιλέξει στρατηγικές που θα της επιτρέψουν να είναι ανταγωνιστική, χωρίς να προκαλεί τον γίγαντα που έχει ατελείωτο χρήμα να διαθέσει, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να μπορεί να αυξάνει τα περιθώρια κέρδους της, αν θέλει να επιβιώσει.

     

    Τους προσεχείς μήνες θα δούμε κινήσεις και από τους δύο μεγάλους παίκτες, στην προσπάθειά τους να επικρατήσουν ο ένας του άλλου. Εμείς ως καταναλωτές μάλλον ευχόμαστε να συνεχίσουν να... σφάζονται, ώστε να μπορούμε να αγοράζουμε καλύτερα και ολοένα φθηνότερα προϊόντα.

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.