Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Ο Sid Meier προειδοποιεί τη βιομηχανία παιχνιδιών σχετικά με τον εκχρηματισμό των παιχνιδιών

    Μιλώντας στο BBC για την 30ή επέτειο του Civilization, ο Αμερικανός προγραμματιστής Sid Meier λέει ότι εάν οι μεγάλες εταιρείες συνεχίσουν να επικεντρώνονται στη δημιουργία εσόδων ή σε άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με το gameplay, κινδυνεύουν να χάσουν το κοινό τους.
    «Η πραγματική πρόκληση και η πραγματική ευκαιρία είναι να διατηρήσουμε την εστίασή μας στο gameplay», λέει ο Αμερικανός προγραμματιστής Sid Meier. "Αυτό είναι το μοναδικό, το ιδιαίτερο και το ελκυστικό των παιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας. Όταν το ξεχνάμε αυτό και αποφασίζουμε ότι πιο σημαντικό είναι η δημιουργία εσόδων ή άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με το παιχνίδι αυτό καθαυτό, όταν αρχίζουμε να σταματάμε να σκεφτόμαστε πως να κάνουμε υπέροχα παιχνίδια και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε τα παιχνίδια ως όχημα ή ευκαιρία για κάτι άλλο, τότε είναι που ξεφεύγουμε λίγο από το μονοπάτι».

    Το οικονομικό μοντέλο που υποστηρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες παιχνιδιών κερδίζουν τα χρήματά τους έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία περίπου. Πλέον, πολλοί προγραμματιστές και εκδότες βασίζονται σε αγορές εντός του παιχνιδιού για να βοηθήσουν στην απόδοση τους και δεν στηρίζονται αποκλειστικά στο αρχικό κόστος αγοράς ενός τίτλου.

    Ορισμένες εταιρείες παιχνιδιών διερευνούν επίσης την εισαγωγή μη ανταλλάξιμων κουπονιών (NFT) - μια μορφή ψηφιακής τέχνης που οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν και να κατέχουν - στα παιχνίδια τους. Ο Sid Meier λέει ότι εάν οι μεγάλες εταιρείες συνεχίσουν να επικεντρώνονται σε τρόπους σαν αυτόν για τη δημιουργία εσόδων από το gaming, κινδυνεύουν να χάσουν το παραδοσιακό κοινό τους: «Οι άνθρωποι μπορούν να υποθέσουν ότι ένα παιχνίδι θα είναι διασκεδαστικό και αυτό που χρειάζεται για να χαρακτηριστεί ως επιτυχία είναι περισσότερα κινηματογραφικά ή δημιουργία εσόδων ή οτιδήποτε άλλο -- αλλά αν ο πυρήνας του παιχνιδιού δεν είναι το καλό gameplay, τότε το παιχνίδι θα πάει άπατο. Κατά μια άποψη το gameplay δε κοστίζει πολύ· το σχεδιαστικό κομμάτι του παιχνιδιού είναι κρίσιμο αλλά δε χρειάζεται πολύ προσωπικό για να λειτουργήσει, όπως χρειάζονται άλλες πτυχές της διαδικασίας δημιουργίας ενός παιχνιδιού. Επομένως, είναι ίσως εύκολο να παραβλέψουμε πόσο σημαντική είναι η επένδυση στη σχεδίαση και το gameplay παιχνιδιών».

    Η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών αναφέρεται ότι αξίζει περίπου 175 δισεκατομμύρια δολάρια και προβλέπεται ότι θα διπλασιαστεί σχεδόν σε πέντε χρόνια. Αλλά ο Sid Meier λέει ότι η συνεχής ανάπτυξη δεν είναι εγγυημένη: «Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους... Νομίζω ότι όπως λειτουργεί το Διαδίκτυο, μόλις αρχίσει να συμβαίνει μια αλλαγή, τότε όλοι τρέχουν προς τα εκεί. «Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι τα παιχνίδια μας θα συνεχίσουν να είναι υψηλής ποιότητας και διασκεδαστικά - υπάρχουν τόσες πολλές μορφές ψυχαγωγίας εκεί έξω τώρα. Είμαστε σε καλή θέση... αλλά πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι συνειδητοποιούμε πόσο κρίσιμο είναι το gameplay - και πώς αυτός είναι ο κινητήρας που πραγματικά κρατά τους παίκτες χαρούμενους, αφοσιωμένους και διασκεδάζοντας."

    Ο Sid Meier λέει ότι δεν σκοπεύει να αποσυρθεί ακόμα και εξηγεί ότι η πιο ευχάριστη αλλαγή που βίωσε κατά τη διάρκεια των 30 και πλέον χρόνων στη βιομηχανία, είναι η αλλαγή της στάσης του ευρύτερου κοινού όσον αφορά τα παιχνίδια. Ο κόσμος του έλεγε το 1991 ότι «χάνει το χρόνο του» δουλεύοντας σε παιχνίδια - τώρα χαμογελά, όπως του λέει ο κόσμος: «Μακάρι να μπορούσα να βρω δουλειά κάνοντας παιχνίδια».


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.