Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Ο διευθύνων σύμβουλος παιχνιδιών της Microsoft λέει ότι το Xbox δεν θα γίνει ακόμα τελείως ψηφιακό

      Ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer λέει ότι οι κονσόλες παιχνιδιών θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν φυσικούς δίσκους

    Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ευρύτερη τεχνολογική βιομηχανία έχει απομακρυνθεί σε μεγάλο βαθμό από τους φυσικούς δίσκους για χάρη ψηφιακών μοντέλων που βασίζονται σε συνδρομές. Όμως, ο Phil Spencer, διευθύνων σύμβουλος παιχνιδιών της Microsoft, λέει ότι το Xbox δεν προσπαθεί να καταργήσει ακόμα τους δίσκους - αν και η κατασκευή συσκευών για δίσκους θα μπορούσε να αποτελέσει πρόκληση στο μέλλον.

     

    "Η στρατηγική μας δεν εξαρτάται από το αν ο κόσμος θα μετακινηθεί πλήρως ψηφιακά", δήλωσε ο Spencer σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Game File. "Το να απαλλαγούμε από τους φυσικούς δίσκους δεν είναι κάτι στρατηγικό για εμάς".

     

    Ενώ ο Spencer άφησε να εννοηθεί ότι οι υποδοχές δίσκων έχουν γίνει κάπως παλιομοδίτικες σε αυτό το σημείο, οι κονσόλες Xbox θα συνεχίσουν να προσφέρουν επιλογές τόσο συμβατές με δίσκους όσο και χωρίς δίσκους, αν οι παίκτες εξακολουθούν να θέλουν να επιλέξουν. Το Xbox δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα αν η ανανέωση της κονσόλας Series X του Xbox χωρίς δίσκο που είχε διαρρεύσει στο παρελθόν εξακολουθεί να έρχεται, ωστόσο.

     

    "Οι ίδιες οι κονσόλες παιχνιδιών έχουν γίνει κατά κάποιο τρόπο η τελευταία καταναλωτική ηλεκτρονική συσκευή που διαθέτει μονάδα δίσκου", παραδέχτηκε ο Spencer, χαρακτηρίζοντάς το "πραγματικό ζήτημα".

     

    Επειδή τόσο λίγοι κατασκευαστές εξακολουθούν να κατασκευάζουν συσκευές για ψηφιακούς δίσκους, είναι πιθανό η κατασκευή κονσολών με αυτούς να γίνει απαγορευτική από πλευράς κόστους στο μέλλον.

     

    "Όταν σκέφτεστε τα γρανάζια που θα πάμε να βάλουμε σε μια κονσόλα -και καθώς έχουμε λιγότερους προμηθευτές και λιγότερους αγοραστές- το κόστος του δίσκου έχει αντίκτυπο", δήλωσε ο Spencer.

     

    Ο αριθμός των παικτών της κονσόλας Xbox έχει επίσης μείνει στάσιμος τα τελευταία πέντε ή έξι χρόνια σε σύγκριση με το PC και το cloud gaming, δήλωσε το στέλεχος.

     

    "Δεν νομίζω ότι κάνουμε αρκετά καλή δουλειά στην εύρεση νέων παικτών", δήλωσε ο Spencer, προσθέτοντας ότι οι κονσόλες Xbox βρίσκονται σε περίπου 200 εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως.

     

    Ενώ ο Spencer υποστήριξε ότι το cloud gaming αρχίζει επιτέλους να παρουσιάζει κάποια ανάπτυξη, είναι μια εγγενώς διαφορετική αγορά από τις φυσικές κονσόλες. Το cloud gaming είναι ιδανικό για όσους διαθέτουν μικρότερες ή λιγότερο ισχυρές συσκευές με σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ οι κονσόλες μπορούν να συσκευάσουν γραφικά υψηλότερης ανάλυσης και χαμηλότερη καθυστέρηση για τους παίκτες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν εκατοντάδες δολάρια για μια ειδική κονσόλα παιχνιδιών.

     

    Για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της κονσόλας Xbox, είναι απίθανο η υποστήριξη δίσκου να διαρκέσει για πάντα - αλλά προς το παρόν, είναι εδώ μέχρι νεωτέρας.


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.