H Havas Media είναι η εταιρεία που ανέλαβε το marketing της καμπάνιας "The Vault", που διήρκησε από τις 14 Μαΐου μέχρι και τις 18 Ιουνίου. Η εν λόγω καμπάνια εστίασε σε 21 αγορές-κλειδιά και κατά τη διάρκειά της διατέθηκαν σπουδαίοι τίτλοι δωρεάν ή με μειωμένες τιμές. Ανάμεσά τους ήταν και τα Grand Theft Auto V, Civilization VI, Borderlands: The Handsome Collection και Ark: Survival Evolved.
Το αποτέλεσμα ήταν να ενισχυθεί σημαντικά η δημοφιλία του Epic Games Store, με 13 εκατομμύρια PCCU (Peak Concurrent Users) και 61 εκατομμύρια MAU (Monthly Active Users). Αυτά τα στατιστικά φέρνουν το store της Epic πολύ πιο κοντά στο Steam που φτάνει τους 95 εκατομμύρια χρήστες και 14-20 εκατομμύρια χρήστες την ημέρα.
Ο Γενικός Διευθυντής της Epic, Steve Allison, δήλωσε ότι η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε γενναίες προσφορές κατά το διάστημα που πέρασε. Επένδυσαν σημαντικά ποσά για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, αλλά τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Πλέον οι συνεργάτες του Epic Games Store έχουν ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό στο οποίο θα μπορούν να προωθούν και να πουλάνε τους τίτλους τους.
Recommended Comments
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now