Jump to content


  • X-kyramas
    X-kyramas

    H Nvidia σταματάει την υποστήριξη για τριπλό και τετραπλό SLI ξεκινώντας από την σειρά GeForce 1000

     Αρχικά η Nvidia είχε ανακοινώσει ότι θα υποστήριζε το διπλό SLI και θα επέτρεπε 3 και 4 κάρτες να συνδεθούν σε SLI δίνοντας σε κάποιους επιλεγμένους χρήστες ένα ειδικό κλειδί. Αλλά γρήγορα εγκατέλειψε αυτήν την ιδέα και παρέμεινε στην απόφασή της να συνεχίσει την υποστήριξη μόνο στο διπλό SLI και παράλληλα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση :

     

    02.jpg


    "Με τη σειρά GeForce 10 έχουμε επενδύσει στο SLI δύο καρτών μέσω του νέου  High Bandwidth bridge (το οποίο διπλασιάζει το SLI bandwidth για πιο γρήγορο gaming σε πολύ υψηλές αναλύσεις και refresh rates) και μέσω των  προφίλ στους Game Ready οδηγούς.  Για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή gaming εμπειρία με τις νέες κάρτες γραφικών της σειράς  GeForce 10 εστιάζουμε τις προσπάθειές μας στο SLI δύο καρτών με τα αντίστοιχα προφίλ να συνεχίζουν να παρέχονται μέσω των Game Ready οδηγών.

     

    Το DX12 και η τεχνολογία NVIDIA VR Works SLI επίσης επιτρέπει στους  developers να ενσωματώσουν άμεσα την υποστήριξη για δύο κάρτες στα παιχνίδια τους. Αν κάποιος developer επιλέξει να χρησιμοποιήσει αυτές τις τεχνολογίες στο παιχνίδι του τότε δεν θα χρειαστεί τα προφίλ SLI. Κάποιοι  developers μπορεί να αποφασίσουν να υποστηρίξουν παραπάνω από δύο κάρτες γραφικών στα παιχνίδια τους. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με όλους αυτούς που αναπτύσσουν παιχνίδια και εφαρμογές VR τα οποία υποστηρίζουν περισσότερες κάρτες για να εξασφαλίσουμε ότι θα τρέχουν σωστά με τις νέες κάρτες γραφικών. Για την  overclocking κοινότητα οι Game Ready οδηγοί μας περιλαμβάνουν προφίλ για 3 και τέσσερις κάρτες για συγκεκριμένα προγράμματα όπως το Fire Strike, το Unigine και το Catzilla". 

     

    Με λίγα λόγια η Nvidia θα υποστηρίζει από εδώ και πέρα SLI μόνο δύο καρτών εκτός από κάποια benchmarks. Βέβαια μέσω του DX12 και του Vulcan οι developers μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις κάρτες που είναι εγκατεστημένες σε ένα σύστημα, όπως για παράδειγμα στο Ashes of the Singularity, αλλά μάλλον τα παιχνίδια που θα κάνουν χρήση αυτής της δυνατότητας αναμένεται να είναι λίγα λόγω του αυξημένου κόστους και χρόνου ανάπτυξής τους.

     

    Πηγή  : guru3d & pcper

     


×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.