Jump to content



  • X-kyramas
    X-kyramas

    To AdBlock Plus ξεκινάει δική του πλατφόρμα παροχής διαφημίσεων

    Το AdBlock Plus, η εταιρία πίσω από τις δημοφιλείς επεκτάσεις αποκλεισμού των διαφημίσεων των browsers, που έκανε μεγάλη ζημιά στο εμπορικό μοντέλο δωρεάν περιεχομένου με διαφημίσεις και που προκάλεσε πολλές ζημιές σε ιστοσελίδες, οι οποίες τις είχαν ως μοναδικό έσοδο, εισέρχεται τελικά και η ίδια στην διαφημιστική αγορά.

     

    Είναι εύκολο να υποθέσει κανείς ότι η γερμανική εταιρία Eyeo, η οποία βρίσκεται πίσω από το AdBlock Plus, αντιτίθεται στις διαφημίσεις. Κάθε άλλο. Είναι ενάντια στην κακή διαφήμιση, η οποία βασικά βάζει σε κίνδυνο την ιδιωτικότητα του χρήστη. Από το 2011, δίνει την επιλογή στον χρήστη να επιλέξει να βλέπει διαφημίσεις οι οποίες όμως έχουν χαρακτηριστεί ασφαλείς και όχι ιδιαίτερα παρεμβατικές. Η τελευταία κίνηση της εταιρίας, προχωράει αυτήν τη δυνατότητα ένα βήμα πιο πέρα. Λειτουργεί ως πλατφόρμα παροχής τέτοιων διαφημίσεων με τίτλο "Πλατφόρμα Αποδεκτών Διαφημίσεων".

     

     

    Η πλατφόρμα αυτή είναι αυστηρά ελεγχόμενη. Οι εκδότες θα πρέπει να εισάγουν μία συγκεκριμένη ετικέτα στην ιστοσελίδα τους και στη συνέχεια να επιλέξουν από μία σειρά εγκεκριμένων διαφημίσεων και να τις τοποθετήσουν σε σημεία, τα οποία έχουν υποδειχθεί από το AdBlock Plus, ώστε να μην παρεμβαίνουν στην λειτουργία της ιστοσελίδας. Αυτές οι διαφημίσεις θα είναι ορατές από όλους τους χρήστες που δεν έχουν επιλέξει να εξαιρεθούν από αυτή τη λειτουργία του AdBlock Plus.

     

    Σε ένα δελτίο τύπου ο συνιδρυτής και πρόεδρος του Adblock Plus, Till Faida, δήλωσε: “Υπάρχουν δύο οικοσυστήματα από online καταναλωτές αυτή τη στιγμή : Αυτοί που αποκλείουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις και αυτοί που τις επιτρέπουν. Η Πλατφόρμα Αποδεκτών Διαφημίσεων θα επιτρέπει στους εκδότες να έχουν πρόσβαση στη πρώτη ομάδα καταναλωτών, χωρίς να αλλάζει κάτι στην αντιμετώπισή της δεύτερης ομάδας". 

     

    Adblock-Plus-796x398.jpg

     

    Είναι αναπόφευκτο ότι η Eyeo θα γίνει αποδέκτης μεγάλης περιφρόνησης από τους εκδότες. Οι αποδεκτές διαφημίσεις δεν αναμένεται να αποφέρουν τα ίδια κέρδη με αυτές που οι ίδιοι οι εκδότες σχεδιάζουν και τοποθετούν εκεί όπου αυτοί επιλέγουν. Επιπλέον με τη δημιουργίας αυτής της πλατφόρμας το AdBlock Plus αποκτά κέρδη από το τέρας το οποίο η ίδια δημιούργησε. 


    Σύμφωνα με αναφορές το 80 τοις εκατό των κερδών θα λάβουν οι εκδότες, και ένα 20 τοις εκατό οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι στη παροχή των διαφημίσεων. Από αυτό το 20 τοις εκατό, το Adblock Plus θα λαμβάνει ένα ποσοστό 6 τοις εκατό επί των κερδών. Σίγουρα κάποια κέρδη έστω και μειωμένα είναι καλύτερα από καθόλου κέρδη. Έτσι κάποιοι εκδότες είναι πιθανόν να επιλέξουν αυτήν την υπηρεσία αν και θα το κάνουν με βαριά καρδιά.

     

    Για όσους δεν συμφωνούν με τις πρακτικές της συγκεκριμένης εταιρίας, φυσικά υπάρχουν εναλλακτικές, όπως το πολύ ελαφρύ και αποτελεσματικό uBlock Origin το οποίο είναι διαθέσιμο για Chrome και για Firefox. Και μην ξεχνάτε να απενεργοποιείτε στο thelab.gr όποιο πρόγραμμα αποκλεισμού των διαφημίσεων και αν χρησιμοποιείτε.

     


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.