Λόγω του μεγάλου όγκου των αποτελεσμάτων κάθε αναζήτησης, τα αποτελέσματα θα ομαδοποιούνται ανά πηγή και στην κορυφή των αποτελεσμάτων θα εμφανίζονται τα αποτελέσματα από γνωστές πηγές όπως πρακτορεία ειδήσεων και εκδότες (πχ. CNN). Στη συνέχεια θα ακολουθούν αναρτήσεις από φίλους, είτε είναι σχόλια για τις ειδήσεις ή απλώς καθημερινά posts, πολλά από τα οποία μπορεί να είναι φωτογραφίες ή και αστεία φίλων.
Στο τέλος των αποτελεσμάτων θα υπάρχει ένα τμήμα με συνδέσμους σχετικούς με το θέμα της αναζήτησης. Σύμφωνα με το Facebook τα αποτελέσματα της νέας μορφής αναζήτησης θα μορφοποιούνται σύμφωνα με 200 παράγοντες, οι οποίοι θα διαμορφώνονται ανάλογα με τις προσωπικές πληροφορίες, το ιστορικό αναζήτησής μας και σε ποιες σελίδες και αναρτήσεις, έχουμε κάνει like.
Αυτή η αλλαγή στην αναζήτηση έρχεται μετά από κριτικές που δέχτηκε η εταιρία, για την υπάρχουσα αναζήτηση, η οποία εξέθετε χρήστες σε σχόλια πέρα από τον άμεσο κοινωνικό τους κύκλο. Με αυτήν την αναζήτηση που ξεκινάει σήμερα το Facebook ελπίζει να βελτιώσει τις συζητήσεις που γίνονται σχετικά με ειδήσεις της τελευταίας στιγμής.
"Δεν θα βλέπεις μόνο τι λένε οι φίλοι σου και το άμεσο περιβάλλον σου", δήλωσε ο Tom Stocky, VP of Search. "Θα βλέπεις καθημερινές ανθρώπινες ιστορίες. Αυτό σου δίνει μια διαφορετική προοπτική."
Η νέα αναζήτηση είναι προς το παρόν διαθέσιμη στις Η.Π.Α. σε όσους έχουν τα αγγλικά ως την επιλεγμένη γλώσσα και πρόκειται να επεκταθεί σε άλλες χώρες και γλώσσες στο άμεσο μέλλον.
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now