Σύμφωνα με το Business Insider το οποίο έχει στην κατοχή του και screenshots της εφαρμογής, έχουν ήδη επιλεγεί οι εταιρίες που θα παρέχουν πιλοτικά περιεχόμενο στην εφαρμογή αυτή. Το Facebook δεν έκανε σχόλιο πάνω στην εφαρμογή αυτή.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για την νέα εφαρμογή, αλλά είναι ακόμα σε alpha κατάσταση και θα λειτουργεί ως εξής : Οι χρήστες θα κατεβάζουν την εφαρμογή του Facebook. Οι χρήστες μετά θα διαλέγουν τους εκδοτικούς οίκους που θα επιθυμούν καθώς και τα θέματα, τους "σταθμούς" από τους οποίους θα λαμβάνουν ειδήσεις της τελευταίας στιγμής.
Όταν υπάρχουν τέτοιες ειδήσεις, οι συνεργαζόμενοι εκδότες θα μπορούν να δημιουργούν ειδοποιήσεις που θα προωθούνται σε όσους ακολουθούν την συγκεκριμένη εκδοτική εταιρία, όπως ακριβώς λειτουργεί και το Twitter. H ειδοποίηση αυτή θα αποτελείται από 100 χαρακτήρες κειμένου και ένα σύνδεσμο που θα οδηγεί στο πλήρες άρθρο του εκδότη. Αυτό σημαίνει ότι μάι εκδοτική εταιρία δεν θα μπορεί να δημοσιεύει συνδέσμους για ειδήσεις που έχουν δημοσιεύσει άλλες εταιρίες.
Έτσι όταν εμφανιστεί η ειδοποίηση στον χρήστη, αυτός θα κάνει κλικ στον σύνδεσμο και θα μεταφέρονται αυτόματα στην αντίστοιχη ιστοσελίδα για να διαβάσει το άρθρο.
Κάπως έτσι θα είναι το σύστημα ειδοποιήσεων :
Recommended Comments
There are no comments to display.
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now