Η Sony "δείχνει" την επόμενη γενιά GPU για το PS6
Στους επιταχυντές Radiance Cores, στόχος είναι σημαντικά ανώτερες επιδόσεις στο ray tracing και πρακτική εφαρμογή του real-time path tracing σε μεγάλους τίτλους, με ανάθεση της ιχνηλάτησης ακτίνων σε αφιερωμένα blocks ώστε να μην επιβαρύνονται τα κλασικά shader units. Εφόσον υλοποιηθούν, θα πρόκειται για αντίστοιχη μετατόπιση με τα RT Cores της Nvidia, προσαρμοσμένη στην επόμενη γενιά RDNA.
Τα Neural Arrays αφορούν ομαδοποίηση compute units που λειτουργούν ως ενιαία ML μηχανή για εργασίες όπως αναδόμηση καρέ και «αναγέννηση» ακτίνων. Σκεφτείτε τα σαν τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα που αξιοποιούν DLSS/FSR, αλλά με πιο εγγενή υλοποίηση εντός της GPU, ώστε να μειώνεται ο θόρυβος, να σταθεροποιούνται τα καρέ και να βελτιώνεται η καθαρότητα εικόνας χωρίς δυσανάλογο κόστος σε πόρους.
Το Universal Compression επιδιώκει πιο ευρεία συμπίεση υφών και δεδομένων πέρα από υφιστάμενες μεθόδους, ώστε η GPU να «βλέπει» περισσότερα με τον ίδιο δίαυλο: πρακτικά, μεγαλύτερη ωφέλιμη μνήμη και καλύτερη τροφοδοσία δεδομένων χωρίς άνοδο κατανάλωσης ή θερμικών.
Για τους developers, ο συνδυασμός αφιερωμένου hardware για φωτισμό, επιτάχυνσης ML και γενικευμένης συμπίεσης μπορεί να μεταφραστεί σε υψηλότερη οπτική πιστότητα με σταθερότερα framerates και πιο προβλέψιμο performance budget — κρίσιμο για κονσόλα σαλονιού όπου τα όρια ισχύος και ψύξης είναι αυστηρά.
Προς το παρόν, μόνο οι νέες GPU τεχνολογίες είναι επίσημα επιβεβαιωμένες από Sony/AMD, ενώ ημερομηνίες κυκλοφορίας, επιδόσεις και branding τύπου «PS6» ανήκουν στη σφαίρα φημών μέχρι να υπάρξουν developer kits ή τελικά specs.
1065
