Jump to content



  • Ειδήσεις

    • Προσφορές

      Μαγευτικές προσφορές λογισμικού για το Halloween. Αποκτήστε το Office 2021 για πάντα, με μόνο 29.11€/PC, χωρίς κόλπα, μόνο κεράσματα!

      astrolabos

      Το Microsoft Office είναι μια σουίτα λογισμικού παραγωγικότητας που περιλαμβάνει εφαρμογές όπως το Word, το Excel, το PowerPoint και το Outlook. Το Office 2021 και το Office 2024 είναι οι τελευταίες εκδόσεις της σουίτας παραγωγικότητας της Microsoft. Σε σύγκριση με το Office 2021, μία από τις πιο αξιοσημείωτες προσθήκες του Office 2024 είναι η ενσωμάτωση δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε ολόκληρη τη σουίτα. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να αξιοποιήσουν εργαλεία με τεχνητή νοημοσύνη για την αυτοματοποίηση εργασιών, την παροχή προτάσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
       
      Στο Απόκριες Τεράστια Πώληση, η Godeal24 προσφέρει κλειδί για το Office 2021 Pro Plus σε αστρική τιμή που μειώνει πάνω από 200€ από την αρχική τιμή λιανικής πώλησης. Έτσι, αντί να πληρώσετε 239,99€, μπορείτε τώρα να το αποκτήσετε με μόλις 36,75€, που είναι μια τεράστια έκπτωση 85%. Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις του Office 2024:  Το Office Home 2024 κοστίζει 99,99€, δηλαδή σχεδόν 50€ λιγότερο από την αρχική τιμή των 149,99€. Επιπλέον, το Office Home & Business 2024 είναι επίσης στην απίστευτη τιμή των 169,99€! Για συσκευές Windows, το Office 2024 απαιτεί Windows 10 ή νεότερη έκδοση. Το τελευταίο Windows 11 Pro κοστίζουν μόνο 13,55€! Οι χρήστες με παλαιότερες συσκευές ενδέχεται να αντιμετωπίσουν χαμηλότερες επιδόσεις ή περιορισμένη πρόσβαση σε ορισμένες λειτουργίες. Αποκτήστε το Microsoft Office και η νέα σας παραγωγικότητα ξεκινάει εδώ.
       

       
      Το Office 2024 είναι επιτέλους εδώ - Επενδύστε στην τελευταία σουίτα Office, η οποία θα υποστηρίξει την επιτυχία σας για τα επόμενα χρόνια ! (Δεν απαιτείται κωδικός κουπονιού)
      l  Office 2024 Home - 99.99€
      l  Office 2024 Home and Business - 169.99€
       
      Καλύτερη τιμή! 62% έκπτωση στο Microsoft Office! Οι απεριόριστες δυνατότητες των σουιτών Office περιμένουν να τις ανακαλύψετε! (Κωδικός κουπονιού "SGO62")
      l  Office 2021 Professional Plus - 1 PC - 36.75€
      l  Office 2021 Professional Plus - 2 Keys - 70.63€ (only 35.32€/Key)
      l  Office 2021 Professional Plus - 3 Keys - 101.98€ (only 33.99€/Key)
      l  Office 2021 Professional Plus - 5 PCs - 145.53€ (only 29.11€/PC)
      l  Office 2019 Professional Plus - 1 PC - 22.69€
      l  Office 2019 Professional Plus - 2 PCs - 44.28€ (only 22.14€/Key)
      l  Office 2016 Professional Plus - 1 PC - 19.39€
      l  Office 2021 Home and Business for Mac - 79.99€
      l  Office 2019 Home and Business for Mac - 30.25€
       
      Αναβαθμίστε την εμπειρία του υπολογιστή σας με την τελευταία έκδοση των Windows. Από την απρόσκοπτη πολυδιεργασία έως τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, τα Windows προσφέρουν όλα όσα χρειάζεστε για ομαλή και ασφαλή υπολογιστική εργασία.
       
      Τι ευκαιρία! Τεράστια έκπτωση στο Windows OS: (Κωδικός κουπονιού " SGO50")
      l  Windows 11 Professional - 1 PC - 13.55€
      l  Windows 11 Professional - 2 Keys - 25.22€ (only 12.61€/Key)
      l  Windows 11 Professional - 5 Keys - 53.75€ (only 10.75€/Key)
      l  Windows 11 Home - 1 PC - 13.25€
      l  Windows 10 Professional - 1 PC - 8.65€
      l  Windows 10 Professional - 2 Keys - 14.86€ (only 7.43€/Key)
      l  Windows 10 Professional - 5 Keys - 34.99€ (only 6.99€/Key)
      l  Windows 10 Home - 1 PC - 8.61€
      l  Windows Server 2022 Standard - 26.19€
      l  Windows Server 2022 Datacenter -27.21€
      l  Windows 10 Enterprise 2021 LTSC - 12.81€
       
      Έκπτωση 62% σε πακέτα του MS Office και όχι μόνο (Coupon Code " SGO62")
      l  Windows 11 Pro + Office 2021 Pro Plus - Bundle - 47.59€
      l  Windows 11 Pro + Office 2019 Pro Plus - Bundle - 33.49€
      l  Windows 10 Pro + Office 2021 Pro Plus - Bundle - 43.56€
      l  Windows 10 Pro + Office 2019 Pro Plus - Bundle -  28.05€
      l  Visio Professional 2021 -1 PC - 22.97€
      l  Project Professional 2021- 1 PC - 25.70€
       
      Η καταπληκτικές εκπτώσεις θα σας αφήσουν άφωνους! Απολύτως μεγάλη ευκαιρία!
      l  Windows 10 Pro - 50 Keys - 325€ (only 6.5€/Key)
      l  Windows 10 Pro - 100 Keys - 600€ (only 6€/Key)         
      l  Windows 11 Pro - 50 keys - 400€ (only 8€/Key)
      l  Windows 11 Pro - 100keys - 750€ (only 7.5€/Key)
      l  Microsoft Office 2021 Pro - 50 Keys - 1300€ (only 26€/Key)
      l  Microsoft Office 2021 Pro - 100 Keys - 2400€ (only 25€/Key)
       
      Με το Godeal24, μπορείτε να επιλέξετε το κατάλληλο εργαλείο από εκατοντάδες εργαλεία. Η καλή χρήση των εργαλείων μπορεί να αποτελέσει μεγάλη βοήθεια στην εργασία σας. Αυτό που μπορεί να σας προσφέρει το Godeal24 είναι γνήσια και χρήσιμα εργαλεία. επιλέξτε αυτό που χρειάζεστε!

      Πρακτικό λογισμικό εργαλείων υπολογιστών:
      l   Ashampoo PDF Pro 3 - 18.99€
      l  IObit Driver Booster 12 - 16.39€
      l  Ashampoo Photo Commander 18 - 10.21€
      l  MacBooster 8 lifetime - 10.24€
      >>>Πάρτε περισσότερα εργαλεία
       
       
      Πώς να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό κουπονιού;
       Προσθέστε το προϊόν στο καλάθι αγορών και συμπληρώστε τον κωδικό κουπονιού, κάντε κλικ στο «Προχωρήστε στο Ταμείο» μετά την επιβεβαίωση!
       

       
       Παρακαλούμε επιλέξτε «CWALLETCO» σε αυτό το βήμα, στη συνέχεια κάντε κλικ στο «Συνέχεια».
       

       
      Η Godeal24 μπήκε στο τοπίο των διαδικτυακών εμπόρων λογισμικού, κάνοντας αμέσως όνομα με τις εξαιρετικές προσφορές της, το εύκολο και ελκυστικό περιβάλλον εργασίας χρήστη, την άμεση παράδοση χωρίς έξοδα αποστολής και την πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση πελατών. Το Godeal24 σας επιτρέπει να εξοικονομήσετε μεγάλα ποσά αγοράζοντας ένα κλειδί ενεργοποίησης Windows 10 Pro ή άλλα λειτουργικά συστήματα Windows (Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows 7), το Office 2021 και προηγούμενες εκδόσεις του Microsoft Office για PC ή Mac, το καλύτερο antivirus και πολλά άλλα χρήσιμα εργαλεία. Όλο το λογισμικό είναι εγγυημένα 100% αυθεντικό. Ο ιστότοπος είναι 100% ασφαλής και η παραλαβή του κλειδιού γίνεται αμέσως με email μετά την πληρωμή. παρακαλούμε ελέγξτε επίσης τον φάκελο spam ή junk mail. Καλές αγορές!
      Επικοινωνία με την Godeal24: service@godeal24.com
       
      Read more...

      217

    • Συνεντεύξεις

      GamesCon 2024: Συνέντευξή με τον Άλεξ Ίτσιο σχετικά με το visual novel "Spellbound Hearts"

      astrolabos

      Στη συνέντευξη που ακολουθεί, o Άλεξ Ίτσιος, ένας από τους δημιουργούς του "Spellbound Hearts", ενός visual novel που κυκλοφόρησε πρόσφατα, αποκαλύπτει την έμπνευση και τη δημιουργική διαδικασία πίσω από το παιχνίδι. Το "Spellbound Hearts" συνδυάζει μαγεία και ρομάντζο σε ένα σκοτεινό, φανταστικό περιβάλλον, ενώ οι παίκτες αναλαμβάνουν έναν ενεργό ρόλο μέσω των επιλογών τους. Η συνέντευξη καλύπτει σημαντικά θέματα, όπως η θεματολογία του παιχνιδιού, η αλληλεπίδραση των χαρακτήρων και η επιρροή του κοινού, προσφέροντας μία εσωτερική ματιά στο ταξίδι δημιουργίας ενός επιτυχημένου visual novel.
       
      Τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε την ιστορία του "Spellbound Hearts" και ποιο ήταν το κύριο μήνυμα που θέλατε να μεταδώσετε;
      Το μήνυμα που θέλει να περάσει το Spellbound Hearts είναι ότι η αγάπη μπορεί να νικήσει όλες τις δυσκολίες. Αν και αυτό μπορεί να μην ισχύει πάντα στην ζωή, σε μια ρομαντική ιστορία όπως αυτή, είναι αυτό που περιμένει το κοινό. Ήθελα να δημιουργήσω μια ιστορία που να δίνει αυτή την αίσθηση, γιατί αυτό αναζητά το κοινό σε τέτοιου είδους παιχνίδια. Οπότε, αυτός ήταν ο κύριος γνώμονα μου κατά τη συγγραφή της ιστορίας.
       

       
      Πώς αναπτύχθηκε η ιδέα της κατάρας που παγιδεύει τον Lycos στο κάστρο και πώς επηρεάζει την εξέλιξη της ιστορίας;
      Η ιδέα της κατάρας προήλθε από την ανάγκη να βρεθεί ένας τρόπος να «παγιδευτούν» οι πρωταγωνιστές και να αναγκαστούν να έρθουν κοντά, όπως συμβαίνει σε όλες τις ρομαντικές ιστορίες. Έπρεπε να βρω ένα αφηγηματικό εργαλείο που να δίνει αφορμή για να εξελιχθεί η σχέση μεταξύ των χαρακτήρων. Η απόφαση να γίνει το κάστρο το κεντρικό σκηνικό με έναν από τους πρωταγωνιστές παγιδευμένο εκεί ήταν λογικό για την ανάπτυξη της πλοκή, ειδικά λόγω της παραδοσιακής σύνδεσης των βρυκολάκων με τα κάστρα. Η κατάρα, με αυτόν τον τρόπο, λειτουργεί ως μηχανισμός που βοηθά τους χαρακτήρες να έρθουν πιο κοντά και να ξεκινήσει η ιστορία.
       

       
      Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στην ανάπτυξη του "Spellbound Hearts" ως visual novel;
      Μιας και έχω αναπτύξει πάνω από 10 visual novels μέχρι τώρα, έχω αρκετή εμπειρία με τη διαδικασία ανάπτυξης, οπότε δεν συνάντησα σοβαρές δυσκολίες. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε για το yaoi jam 2023, και η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ο περιορισμένος χρόνος — έπρεπε να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα μήνα. Χρησιμοποιήσαμε περιορισμένα assets, αλλά επειδή είχα ξαναδουλέψει με την συγκεκριμένη ομάδα, όλα κύλησαν ομαλά και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που περίμενα.
       
      Πώς επηρεάζουν οι επιλογές των παικτών την πορεία της ιστορίας και το τέλος της σχέσης μεταξύ των δύο χαρακτήρων;
      Το παιχνίδι ακολουθεί τη λογική "all choice, no meaning", δηλαδή όλες οι επιλογές που κάνει ο παίκτης επηρεάζουν τις σκηνές, αλλά όχι το τελικό αποτέλεσμα. Είναι η αγαπημένη μου προσέγγιση, γιατί επιτρέπει στους παίκτες να έχουν την αίσθηση της ελεύθερης επιλογής χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει η ουσία της ιστορίας ή να «ρισκάρουν» να χαλάσουν τη σχέση των πρωταγωνιστών. Έχει μελετηθεί άλλωστε πως οι παίκτες αυτών των παιχνιδιών ενδιαφέρονται περισσότερο για το πώς μια επιλογή επηρεάζει άμεσα την εξέλιξη της σκηνής, παρά για το αν θα αλλάξει η συνολική πλοκή στο τέλος. Για το είδος του παιχνιδιού που φτιάχνω, όπου το ρομάντζο είναι κεντρικό στοιχείο, αυτός ο τρόπος αφήγησης αναδεικνύει καλύτερα την ιστορία, μιας και η αγάπη νικάει όλες τις δυσκολίες.
       

       
      Τι σας οδήγησε να επικεντρωθείτε σε θέματα εμπιστοσύνης, λύτρωσης και αγάπης σε ένα σκοτεινό και μαγικό περιβάλλον;
      Πιστεύω ότι η ανάγκη μου να επικεντρωθώ σε αυτά τα θέματα προήλθε με τα χρόνια, καθώς ήθελα να εκφράσω συναισθήματα και ιστορίες που δεν βλέπουμε τόσο συχνά, ειδικά σε μεγάλες παραγωγές παιχνιδιών. Υπάρχουν βέβαια ιστορίες σε αντίστοιχα σκηνικά, αλλά αισθάνθηκα ότι το συγκεκριμένο στυλ και η ατμόσφαιρα που ήθελα να δημιουργήσω δεν ήταν τόσο διαδεδομένα. Έτσι, αποφάσισα να αναπτύξω αυτήν την ιστορία, συνδυάζοντας τη μαγεία με την αγάπη και την εμπιστοσύνη.
       
      Πώς η τέχνη και η αισθητική του παιχνιδιού αντανακλούν την ατμόσφαιρα και τα συναισθήματα των χαρακτήρων;
      Παρόλο που το παιχνίδι έχει anime στυλ, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μια πιο urban αισθητική, εμπνευσμένη από παιχνίδια όπως το The World Ends with You. Αυτό μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε χαρακτήρες που είναι πιο εκφραστικοί και γλυκοί, ενώ παράλληλα διαφοροποιούνται από τα κλασικά σχέδια που οι περισσότεροι παίκτες συναντούν στα visual novels. Αυτή η αισθητική είναι σημαντική για να τραβήξεις την προσοχή του παίκτη από την πρώτη στιγμή. Αυτό είναι σημαντικό και για το marketing του παιχνιδιού, καθώς στην εποχή μας είναι απαραίτητο να τραβάς την προσοχή του παίκτη άμεσα. Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεται κάτι που να ξεχωρίζει, ακόμα κι αν το στυλ μπορεί να φαίνεται κάπως ασυνήθιστο ή ιδιαίτερο.
       
      Ποιοι είναι οι βασικοί μηχανισμοί του gameplay που κάνουν το "Spellbound Hearts" να ξεχωρίζει από άλλα visual novels;
      Δεν θα έλεγα ότι χρησιμοποιούμε διαφορετικούς μηχανισμούς, καθώς οι παίκτες των visual novels αναμένουν η εμπειρία να βασίζεται κυρίως στις επιλογές. Αυτό που κάνει ένα παιχνίδι αυτού του είδους να ξεχωρίζει είναι το εικαστικό κομμάτι, που ανέλυσα νωρίτερα, καθώς και η ιστορία που θέλεις να αφηγηθείς. Αρχικά σκεφτήκαμε να προσθέσουμε κάποιους επιπλέον μηχανισμούς, αλλά λόγω της φύσης του παιχνιδιού, και επειδή έχω φτιάξει αρκετά visual novels στο παρελθόν, γνωρίζω ότι το κοινό προτιμά να μην υπάρχουν άλλοι μηχανισμοί πέρα από τις επιλογές. Αυτές οι επιλογές μπορεί να περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, έναν χάρτη για την επιλογή τοποθεσιών ή κλασικές επιλογές σε διαλόγους με NPCs. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι το κοινό θα απολαύσει μια πιο casual εμπειρία, που είναι αυτό που επιθυμούν. Φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεδομένου ότι το παιχνίδι μας διαρκεί λιγότερο από μία ώρα, δεν υπήρχε λόγος να προσθέσουμε πιο σύνθετους μηχανισμούς.
       
      Τι είδους εμπειρίες ελπίζετε να προσφέρετε στους παίκτες μέσω των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των χαρακτήρων;
      Στόχος μου είναι οι παίκτες να διασκεδάσουν και να γελάσουν με τους διαλόγους και τις αλληλεπιδράσεις των χαρακτήρων. Πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό έχουμε επιτύχει αυτόν τον στόχο και οι παίκτες απολαμβάνουν την ανάπτυξη της σχέσης και τη χημεία μεταξύ των χαρακτήρων.
       
      Ποια ήταν η αντίδραση του κοινού μέχρι στιγμής στις δοκιμαστικές εκδόσεις του παιχνιδιού;
      Όσον αφορά την παρουσίαση του παιχνιδιού στην Gamescom, οι αντιδράσεις του κοινού ήταν γενικά θετικές. Η μόνη παρατήρηση που λάβαμε ήταν ότι πολλοί θα ήθελαν η ιστορία να είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια. Όπως εξήγησα, αυτό ήταν εκτός του αρχικού μας στόχου, καθώς το παιχνίδι δημιουργήθηκε στο πλαίσιο ενός game jam και επιδιώκαμε να φτιάξουμε κάτι μικρό και σύντομο. Παρ' όλα αυτά, απόλαυσα πραγματικά το πώς το κοινό αλληλεπιδρούσε με το παιχνίδι και τις αντιδράσεις τους ανάλογα με τις επιλογές που έκαναν.
       
      Πώς σκοπεύετε να προωθήσετε το "Spellbound Hearts" μετά την παρουσία του στην Gamescom;
      Σκοπεύουμε να το προωθήσουμε μέσω σποραδικών Steam events. Για εμάς, το Spellbound Hearts ήταν περισσότερο μια δοκιμή για να δούμε πώς είναι η διαδικασία ανάρτησης ενός παιχνιδιού στο Steam και να μάθουμε τις προωθητικές ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε. Ο κύκλος ανάπτυξης του παιχνιδιού έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί, οπότε δεν περιμένουμε σημαντικές αλλαγές από εδώ και πέρα.
       
       
      Καθ' όλη τη διάρκεια της συνέντευξης, ο δημιουργός του "Spellbound Hearts" τονίζει τη σημασία της αφήγησης και της ατμόσφαιρας σε ένα visual novel, δίνοντας έμφαση στο πώς η αγάπη και η εμπιστοσύνη μπορούν να αποτελέσουν κεντρικά στοιχεία σε έναν μαγικό κόσμο. Παρά τις προκλήσεις του περιορισμένου χρόνου ανάπτυξης, η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι που κέρδισε θετικές κριτικές από το κοινό. Μέσω έξυπνων αφηγηματικών επιλογών και καλλιτεχνικής προσέγγισης, το "Spellbound Hearts" ξεχωρίζει ως ένα παιχνίδι που συνδυάζει την παράδοση με το καινοτόμο, προσφέροντας στους παίκτες μια συναρπαστική εμπειρία.
      Read more...

      678

    • Gaming

      Όταν το κέρδος υπερισχύει της δημιουργικότητας: Η κρίση στη βιομηχανία gaming

      astrolabos

      Ο κλάδος gaming διανύει επί του παρόντος μια από τις πιο ταραχώδεις περιόδους της πρόσφατης ιστορίας του. Μετά από μια άνθηση κατά τη διάρκεια των ετών της πανδημίας, όταν ο κόσμος στράφηκε στα βιντεοπαιχνίδια για ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια των lockdown, ο κλάδος είδε μια έκρηξη επενδύσεων και εξαγορών. Ωστόσο, αυτή η ταχεία επέκταση οδήγησε σε σημαντικές προκλήσεις, όπως μαζικές απολύσεις, ακυρώσεις παιχνιδιών και κλείσιμο πολλών στούντιο. Εταιρείες όπως η Embracer Group και η Microsoft πρωτοστάτησαν σε αυτές τις αλλαγές, αποκτώντας θέση επιθετικά στην αγορά με την εξαγορά πολυάριθμων στούντιο και πνευματικών ιδιοκτησιών. Ωστόσο, αυτή η στρατηγική αντιμετωπίζει τώρα προβλήματα, καθώς οι οικονομικές αποτυχίες και μια αποτυχημένη επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχουν αφήσει τις εταιρείες να προσπαθούν να διατηρήσουν το βηματισμό τους.
       
      Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι το σημερινό κύμα απολύσεων και κλεισίματος τμημάτων, δεν είναι απλώς ένα υποπροϊόν της οικονομικής ύφεσης, όπως μπορεί να πιστεύουν κάποιοι. Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν το εκπληκτικό ποσό των 57 δισεκατομμυρίων δολαρίων για βιντεοπαιχνίδια, γεγονός που δείχνει ότι η ζήτηση παραμένει ισχυρή. Αντίθετα, το ζήτημα πηγάζει από τις μη βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές που υιοθετήθηκαν από τους μεγάλους ομίλους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτές οι εταιρείες, με γνώμονα την επιδίωξη της μεγιστοποίησης της αξίας των μετόχων, ανάγκασαν τα στούντιο να κυκλοφορήσουν ημιτελή παιχνίδια, να μειώσουν το κόστος και να εφαρμόσουν αυστηρές εργασιακές πρακτικές. Το αποτέλεσμα είναι μια αγορά που κατακλύζεται από ελαττωματικούς, μη προσεγμένους τίτλους και ένα εργατικό δυναμικό που είναι όλο και πιο απογοητευμένο και καταπονημένο.
       
      Επιπλέον, η τάση ενοποίησης μεγάλης κλίμακας επηρεάζει σημαντικά το δημιουργικό τοπίο της βιομηχανίας παιχνιδιών. Καθώς οι εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι της καινοτομίας, παρατηρείται αισθητή μείωση της ποικιλίας και της πρωτοτυπίας των παιχνιδιών που αναπτύσσονται. Η εστίαση έχει μετατοπιστεί στο "άρμεγμα" καθιερωμένων franchise και στην εκμετάλλευση των μικροσυναλλαγών αντί της καλλιέργειας νέων ιδεών ή της ανάληψης δημιουργικών κινδύνων. Αυτή η μετατόπιση όχι μόνο μειώνει την ποικιλία των παιχνιδιών που είναι διαθέσιμα στους παίκτες, αλλά απειλεί επίσης τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του κλάδου ως δημιουργικού μέσου.
       
      Ως απάντηση σε αυτές τις εξελίξεις, υπάρχει μια αυξανόμενη έκκληση για συνδικαλιστική οργάνωση στη βιομηχανία παιχνιδιών. Πρόσφατες επιτυχίες, όπως η συνδικαλιστική οργάνωση των υπαλλήλων της Sega of America και των εργαζομένων στη ZeniMax, αναδεικνύουν μια πιθανή πορεία προς τα εμπρός για τη διασφάλιση καλύτερων συνθηκών εργασίας και εργασιακής ασφάλειας. Αν και η συνδικαλιστική οργάνωση από μόνη της δεν μπορεί να αποτρέψει τις απολύσεις, παρέχει ένα πλαίσιο για τους εργαζόμενους να διαπραγματευτούν ευνοϊκότερους όρους και να προστατεύσουν τα δικαιώματά τους σε έναν κλάδο που καθορίζεται όλο και περισσότερο από τα εταιρικά συμφέροντα. Καθώς η gaming κοινότητα παλεύει με αυτές τις προκλήσεις, η ελπίδα είναι ότι μπορεί να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ της κερδοφορίας και της διατήρησης της δημιουργικής ακεραιότητας του κλάδου.
      Read more...

      1533

    • Συνεντεύξεις

      Gamescon 2024: Συνέντευξη με τον Βασίλη Καραβασίλη της eNVy Softworks για το νέο παιχνίδι "Elevator Down"

      astrolabos

      Η συνέντευξή μας με τον Βασίλη Καραβασίλη της eNVy Softworks μας φέρνει πιο κοντά στο σκοτεινό και παράλληλα χιουμοριστικό κόσμο του "Elevator Down". Από την έμπνευση πίσω από το παιχνίδι μέχρι τις προκλήσεις της ανάπτυξης και τη μοναδική προσέγγιση στην εξερεύνηση της μετά θάνατον ζωής, ο Βασίλης μας δίνει μια βαθιά ματιά στη δημιουργική διαδικασία της ομάδας. Ανυπομονείτε να μάθετε περισσότερα; Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί τι κάνει αυτό το παιχνίδι τόσο ξεχωριστό!
       
      ---------------------------
      1. Τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε το "Elevator Down" και να το τοποθετήσετε στο πλαίσιο της μετά θάνατον ζωής;
      Σίγουρα μεγάλη μας πηγή έμπνευσης ήταν το "Papers, Please" και ο τρόπος που διαχειρίζεται την γραφειοκρατία προκειμένου να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα εμπειρία παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα είχαμε κάποιος θανάτους τον τελευταίο καιρό στο κοντινό μας οικογενειακό περιβάλλον που οδήγησε σε ένα βαθμό στην εξερεύνηση του Θανάτου και της Μετά Θάνατον Ζωής μέσα από το παιχνίδι. Πάντα η ζωή (ή ο θάνατος σε αυτή τη περίπτωση) εμπνέουν την τέχνη.   
       

       
      2. Πώς προσεγγίσατε τη δημιουργία ενός παιχνιδιού που εξετάζει την ηθική και τη λύτρωση μέσα από την πύλη μεταξύ παραδείσου και κόλασης;
      Η υψηλότερη μας προτεραιότητα με το "Elevator Down" είναι να φέρουμε τον παίκτη αντιμέτωπο με δύσκολες καταστάσεις. Θέλουμε να σε κάνουμε να νιώσεις το δράμα και τα προβλήματα των Ψυχών που έρχονται μπροστά σου για να τις κρίνεις. Για να το κάνουμε αυτό βασιστήκαμε πολύ στον παραλογισμό και την αυθαιρεσία των κανόνων των θρησκειών και το πως αυτές έρχονται πολλές φορές αντίθετα με αυτό που θεωρούμε σαν άτομα οι κοινωνίες ηθικό ή σωστό. Που πρέπει να καταλήξει κάποιος πλαστογράφος που πάει κάθε Κυριακή στην εκκλησία; Που κάποιος κλέφτης που έκλεψε για να ταΐσει τα παιδιά του; Και ούτω καθεξής.
       
      3. Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του "Elevator Down" που πιστεύετε ότι θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού;
      Σίγουρα το concept αυτό καθαυτό τραβάει την προσοχή. Στους ανθρώπους μας αρέσει να παίζουμε το Θεό και να παίρνουμε μεγάλες και σημαντικές αποφάσεις.  Βέβαια πιστεύω ότι κάτι που θα τραβήξει το ενδιαφέρον είναι η δυνατότητα να ξεκινήσεις ρομαντικές σχέσεις με μεταφυσικά όντα, συμπεριλαμβανομένου του Χάρου. Υπάρχει ένα κοινό εκεί έξω που θα ενθουσιαστεί με αυτή την επιλογή!
       

       
      4. Ποιες θρησκείες ή φιλοσοφίες αποτέλεσαν την κύρια έμπνευση για την αφήγηση του παιχνιδιού;
      Για αρχή είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι οι θρησκείες του παιχνιδιού είναι όλες φανταστικές. Δεν είναι σε καμία περίπτωση ένα προς ένα αναπαράσταση κάποιας αληθινής θρησκείας. Παρόλα αυτά έχουμε βασιστεί σε σχεδόν όλες τις μεγάλες σύγχρονες θρησκείες και κάποιες από τις παλιές για την δημιουργία των κανόνων του παιχνιδιού. Απο τον Χριστιανισμό και τον Σιντοϊσμό μέχρι τα Αιγυπτιακά και Νορβηγικά πάνθεα.
       

       
      5. Πώς χειριστήκατε την ισορροπία ανάμεσα στο σκοτεινό και το χιουμοριστικό στοιχείο του παιχνιδιού;
      Όταν υπάρχει αμφιβολία για τη κατεύθυνση πάντα τείνουμε προς το χιούμορ. Για να είμαι ειλικρινής είναι μια ισορροπία που μας βγαίνει πολύ φυσικά. Είμαστε μια ομάδα με αρκετό μαύρο χιούμορ. Έχουμε περάσει διάφορα ανά τους καιρούς και κατ επέκταση έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες με χαμόγελα και χιούμορ. Αυτό σαν φιλοσοφία το περάσαμε και στο παιχνίδι. Ο θάνατος είναι μέρος της ζωής και θα έπρεπε να τον αντιμετωπίζουμε με την ίδια ευθύτητα και αισιοδοξία.  
       

       
      6. Τι προκλήσεις αντιμετωπίσατε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
      Όπως σε κάθε παιχνίδι η μεγαλύτερη πρόκληση και εδώ ήταν να βρούμε ακριβώς πιο κομμάτι της διαδικασίας είναι που είναι διασκεδαστικό για τους παίκτες. Μας βοήθησε πολύ η μελέτη άλλων παρόμοιων παιχνιδιών για να καταλάβουμε καλύτερα τι ακριβώς δουλεύει και τι δεν δουλεύει. Από εκεί και πέρα μπορέσαμε να απομονώσουμε τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στα οποία έπρεπε να επικεντρωθούμε αλλά και ποια να αποφύγουμε εντελώς. Για παράδειγμα η φυσικότητα αλληλεπίδρασης με τα αντικείμενα πάνω στο γραφείο είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο να κάνει να νιώθεις ότι οι αποφάσεις σου έχουν μεγαλύτερο βάρος. 
       
      7. Πώς σκοπεύετε να επεκτείνετε το "Elevator Down" στο μέλλον με updates ή expansions;
      Η δομή του παιχνιδιού επιτρέπει εύκολα για την προσθήκη επιπλέον θρησκειών, κανόνων και χαρακτήρων. Προφανώς το αν θα γίνει οποιαδήποτε επέκταση θα εξαρτηθεί σημαντικά απο την ανταπόκριση του κόσμου στη αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για expansion. Πέρα απο το porting στο Switch λίγο μετά το Steam release.
       
      8. Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται κυρίως το παιχνίδι και πώς σκοπεύετε να το προσελκύσετε;
      Το κοινό για ένα τέτοιο παιχνίδι είναι ταυτόχρονα πολύ συγκεκριμένο και πολύ δύσκολο να περιγραφεί. Δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια σε αυτό το είδος, εμείς τα λέμε γραφειοκρατικά παιχνίδια, αλλά όσα υπάρχουν έχουν μια σταθερή ανταπόκριση από τον κόσμο. Παιχνίδια όπως το Papers, Please, το That’s Not my Neighbor, το Death and Taxes, το Not Tonight, ή ακόμα και το Strange Horticulture και το Coffee Talk είναι όλα παιχνίδια με παρόμοιο ύφος με εμάς. Δεν παίζουν υποχρεωτικά με ακριβώς τον ίδιο τρόπο αλλά σίγουρα βγάζουν μια παρόμοια αύρα. Το Steam είναι πολύ καλό στο να προωθεί νέα παιχνίδια σε παίκτες που τους αρέσουν παρόμοια παιχνίδια. Οπότε ο στόχος μας είναι κυρίως να βρούμε που βρίσκονται αυτοί οι παίκτες, τι ακριβώς του αρέσει και να τους δείξουμε το παιχνίδι μας!
       
      9. Πώς η εμπειρία σας στην Gamescom 2024 αναμένεται να συμβάλει στην επιτυχία του "Elevator Down";
      Η Gamescom είναι μια τεράστια έκθεση που βοηθάει όσους συμμετέχουν με πολλούς τρόπους! Πρώτα από όλα το παιχνίδι μας θα έρθει σε επαφή με αληθινούς παίκτες για πρώτη φορά, με αποτέλεσμα να πάρουμε αντικειμενική κριτική και σχόλια που θα μας βοηθήσουν να το βελτιώσουμε στο μέλλον. Θα έχουμε επίσης ευκαιρίες να μιλήσουμε με εκπροσώπους του διεθνούς τύπου οι οποίοι θα μπορούν να μας καλύψουν στα μέσα τους. Φυσικά θα είμαστε μέλος και του Steam event της έκθεσης που θα βοηθήσει επιπλέον στην συλλογή Wishlist. Τέλος έχουμε κανονίσει επαγγελματικά ραντεβού προς αναζήτηση publisher για το παιχνίδι.
       
      10. Πότε μπορούμε να αναμένουμε το trailer του παιχνιδιού και πώς θα το χρησιμοποιήσετε για την προώθηση του τίτλου;
      Το trailer μαζί με το Steam page του παιχνιδιού βγαίνει (σ.σ. βγήκε) στις 20/08/2024!
       
       
      Θα χρησιμεύσει αρκετά στο να περάσουμε γρήγορα στον κόσμο τη γενική ιδέα του παιχνιδιού και τι να περιμένουν τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και ύφους! Άντε τι περιμένετε; Κάντε μας Wishlist για να αρχίσει να παίρνει μπροστά το παιχνίδι στο Steam! Τσάμπα είναι!
       
      Elevator Down on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM Judge the Fate of the Dead in this satirical, bureaucratic, decision-making game. Talk to Souls, check their documents, reference Holy Texts and decide if they're going Up or Down. Follow the Rules or...  
      ------------------------------
       
      Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη, γίνεται σαφές πως το "Elevator Down" δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι, αλλά μια βαθιά φιλοσοφική εμπειρία που προκαλεί σκέψη και αμφισβήτηση. Με την προσεγμένη ισορροπία ανάμεσα στο σκοτάδι και το χιούμορ, η ομάδα της eNVy Softworks κατάφερε να δημιουργήσει έναν τίτλο που ξεχωρίζει. Ανυπομονούμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτό το ταξίδι και ποια νέα σύνορα θα διαβεί το στούντιο στο μέλλον. 
      Read more...

      1735

    • Συνεντεύξεις

      GamesCon 2024: Συνέντευξη με τον Δημήτρη Καλύβα για το νέο παιχνίδι "Signal Lost"

      astrolabos

      Το Signal Lost αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της ομάδας του Δημήτρη Καλύβα, η οποία θα παρουσιαστεί στην Gamescom 2024.
      Το παιχνίδι, το οποίο εξελίχθηκε σημαντικά από την αρχική του σύλληψη, βασίζεται σε στοιχεία management των συστημάτων εργασιών και επισκευών του διαστημόπλοιου, και τα δύο στα οποία ο παίκτης βασίζεται για να επιβιώσει το ταξίδι μέχρι την Αφροδίτη και την επικείμενή της εξερεύνηση.
      Μέσα από αυτή τη συνέντευξη, ο Δημήτρης μοιράζεται τις προκλήσεις της ανάπτυξης, την εξέλιξη του παιχνιδιού, καθώς και τις προσδοκίες του για τη συμμετοχή του στη φετινή έκθεση.
       
      -------------------
      Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για την Gamescom 2024 και τι νέο θα πρέπει να περιμένουν οι επισκέπτες από την ελληνική αποστολή;
       
      Η φετινή αποστολή είναι ένα κομβικό σημείο στην ιστορία των Ελληνικών παιχνιδιών. Έχουμε μια εξαιρετική παρουσία με ποσότητα και ποιότητα που δύναται να σταθεί στα πόδια της ενάντια σε ανεπτυγμένες βιομηχανίες άλλων χωρών. Σχεδόν για όλα τα γούστα θα υπάρχει κάτι για τον κάθε παίκτη. Οι δικές μου προσδοκίες όσον αφορά το παιχνίδι με το οποίο πάω στην φετινή έκθεση είναι περίπλοκες, μιας και πάω για τον σύλλογο, για να δείξουμε το παιχνίδι μου και να αναζητήσω υποστήριξη, αλλά και για την εταιρία στην οποία εργάζομαι full time. Γενικά κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να περάσω ωραία την εβδομάδα μου, να πάρω feedback για το παιχνίδι μας και να είμαι πιο έτοιμος για την επόμενη φορά.
       
      Πώς βλέπετε την εξέλιξη της ελληνικής παρουσίας σε διεθνείς εκθέσεις όπως η Gamescom και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι για το μέλλον;
       
      Όπως έχουμε αποδείξει, κάθε χρονιά κυνηγάμε να κάνουμε το μέγιστο δυνατό που μας επιτρέπεται με βάση την χρηματοδότηση που έχουμε. Οι αποστολές μας, τρίτη χρονιά φέτος, φαίνεται να παίρνουν μεγαλύτερη προσοχή και να καθιερώνουν την παρουσία της χώρας μας στην διεθνή σκηνή. Αυτό για εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο επίτευγμα όταν το 2024 ακούμε σχεδόν καθημερινά για απολύσεις στον συγκεκριμένο τομέα και επιβεβαιώνει την δουλειά που κάνει ο σύλλογος μέσω του εθελοντισμού μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να έχουμε παρουσία σε τέτοιες εκθέσεις και όποτε είναι δυνατόν να την διευρύνουμε.
       
      Αναφορικά με τις δραστηριότητες της ομάδας σας, ποιο ήταν το όραμα σας για τη δημιουργία του Signal Lost και πώς εξελίχθηκε μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης;
       
      Το παιχνίδι άρχισε διαφορετικό από ότι έχει καταλήξει τώρα, με βασικό πυλώνα gameplay να είναι το στοιχείο διαχείρισης. Αν και αυτό το στοιχείο έμεινε, οι μηχανισμοί αναπτύχθηκαν περαιτέρω και άλλαξαν ριζικά. Εξαρχής είχαμε μια πιο ξεκάθαρη οπτική του τί ακριβώς θέλαμε να γίνει το παιχνίδι μας. Σχεδόν μισό χρόνο μετά μπορώ να πω ότι το δημιουργικό όραμα παρέμεινε κατά κύριο λόγο ίδιο και το παιχνίδι έχει εξελιχθεί με πολύ μεγάλη επιτυχία μέχρι στιγμής. Ωστόσο, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας μέχρι να το κυκλοφορήσουμε.
       

       
      Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
       
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο χρόνος. Μερικές φορές δεν υπήρχε εύκολη λύση. Έπρεπε να δουλέψουμε ασύγχρονα μεταξύ μας λόγω διαφορετικών υποχρεώσεων για να καλύψουμε τις ανάγκες της ανάπτυξης. Υπήρξαν μέρες που δούλεψα πάνω από 8 ώρες στην δουλειά μου και έπρεπε να συνεχίσω για το SIGNAL LOST μόλις τελείωνα από εκεί. Πως τις ξεπεράσαμε; Με επιμονή, πείσμα και πίστη στο σχέδιο αλλά και ο ένας στον άλλον.
       
      Πώς το κοινό σας στο Twitter επηρεάζει την ανάπτυξη του παιχνιδιού; Έχετε λάβει σχόλια ή ιδέες που ενσωματώσατε;
       
      Το κοινό μας στο Twitter είναι οριακά ανύπαρκτο, δυστυχώς παρόλες τις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε ένα κοινό, δεν έχουμε εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι και αποτύχαμε, ωστόσο έπαιξε σημαντικό ρόλο η έλλειψη χρόνου. Έπρεπε να βάλουμε σε προτεραιότητα πρώτα την ανάπτυξη του παιχνιδιού και μετά όλων των άλλων. Εν τέλει, ήταν η σωστή απόφαση. Όσον αφορά προσθήκες από ιδέες τρίτων, ναι έχουμε λάβει χρήσιμες ιδέες από φίλους που τους έχουμε δείξει το παιχνίδι και τους ευχαριστούμε θερμά. Με κάποιους από αυτούς είμαστε συνάδελφοι, έχουμε καθημερινή επικοινωνία και θα θέλαμε αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να συνεργαστούμε σε επόμενο πρότζεκτ μαζί τους.
       
      Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που θέλετε να μεταφέρετε στους παίκτες μέσω του παιχνιδιού σας;
       
      Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να μεταφέρει το στοιχείο του υπαρξιακού τρόμου, του να βρίσκεσαι παντελώς απομονωμένος σε ένα μέρος που δεν έχεις δει ποτέ, που δεν έχει πάει ποτέ κανείς, και όλα να βασίζονται πάνω σου. Να μην ξέρεις τι να περιμένεις. Στοχεύουμε να τρομάξουμε τους παίκτες και να τους αγχώσουμε.
       

       
      Πώς σκοπεύετε να προωθήσετε το παιχνίδι μετά την Gamescom και ποια είναι τα επόμενα βήματα για την ομάδα σας;
       
      Αναλόγως τα αποτελέσματα της έκθεσης. Αν μας βοηθήσει κάποιος publisher με μάρκετινγκ, θα κάνουμε αυτό. Ανεξαιρέτως πρόκειται να στείλουμε δελτία τύπου (όπως κάναμε ήδη δύο εβδομάδες πριν την Gamescom) σε δημοσιογράφους και μέσα για να καλύψουν τις επικείμενες ανακοινώσεις που αφορούν το παιχνίδι μας, όπως την κυκλοφορία του demo αλλά και του παιχνιδιού. Σχετικά με την ομάδα μας, θέλουμε να την επεκτείνουμε και να συμπληρώσουμε σε ρόλους που έχουμε ανάγκη αυτή τη στιγμή. Θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της Gamescom αλλά και από της κυκλοφορίας του παιχνιδιού μας. Ήδη έχουμε σχέδια για επόμενο παιχνίδι. 
       
      Πώς αναπτύξατε τους χαρακτήρες και τον κόσμο του παιχνιδιού σας, και ποιοι παράγοντες επηρέασαν τις δημιουργικές σας επιλογές;
       
      Λόγω της μοναχικότητας του κόσμου μας, ήταν δύσκολο να αναπτύξουμε κάποιες ιδέες. Το τέλος του παιχνιδιού πρέπει να έχει αλλάξει ολοκληρωτικά 3 ή 4 φορές τώρα. Η τελική απάντηση που έχουμε δώσει μας ήρθε από εντελώς αναπάντεχες στιγμές, τύπου "Εύρηκα!". Ο κόσμος ήταν σχεδόν από την αρχή χαραγμένος μιας και διαλέξαμε νωρίς τοποθεσία που μας άρεσε (Αφροδίτη). Αυτό που μας επηρέασε περισσότερο ήταν περισσότερο η καθημερινή συναναστροφή μεταξύ μας, αλλά καμιά φορά βρίσκαμε αναπάντεχες πηγές έμπνευσεις από φωτογραφίες και βίντεο και τα ενσωματώναμε με δικά μας στοιχεία ώστε να ταιριάξουν σε αυτό που κάνουμε.
       
      Τι είδους μηχανισμούς παιχνιδιού προσφέρετε που ξεχωρίζουν το Signal Lost από άλλα παιχνίδια του ίδιου είδους;
      Το παιχνίδι μας κατά κύριο λόγο βασίζεται στην ανάδραση μέσω αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον που πρέπει ο παίκτης να την κάνει συνειδητά. Επιπλέον ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού είναι το γράψιμο εντελών σε τερματικό υπολογιστή.
       

       
      Ποιες είναι οι κύριες επιρροές σας από την gaming βιομηχανία και πώς αυτές αντικατοπτρίζονται στο παιχνίδι σας;
       
      Για το συγκεκριμένο παιχνίδι αρχίσαμε αναπτύσσοντας μια ιδέα που μας άρεσε, ωστόσο σύντομα μας συγκρίνανε με το Iron Lung. Κοιτάξαμε αυτό που έλυσε κάποια σχεδιαστικά προβλήματα. Σαν επιρροές είχαμε διάφορα, από Silent Hill 2, SOMA, No One Lives Under the Lighthouse και Voyager-19. Αυτές φαίνονται μέσω της οπτικής, του ήχου αλλά και του gameplay.
      -------------------
       
      Ο Δημήτρης Καλύβας και η ομάδα του, με το Signal Lost, έχουν δημιουργήσει έναν τίτλο που εξερευνά την έννοια του υπαρξιακού τρόμου μέσα από μοναδικούς μηχανισμούς και μια καθηλωτική ατμόσφαιρα. Παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ανάπτυξης, η ομάδα παρέμεινε πιστή στο όραμά της, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους παίκτες. Η Gamescom 2024 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση του παιχνιδιού και την περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας, με ελπίδες για ευρύτερη αναγνώριση και επιτυχία. Η κυκλοφορία του αναμένεται σε λίγους μήνες, τον Νοέμβριο 2024, ενώ βρίσκεται ήδη Steam Store. Εμείς ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην προσπάθεια και να ακολουθήσουν και άλλες.
       
      SIGNAL LOST on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM A short horror game where you keep a spacecraft operational as it reaches Venus by completing tasks and repairs. After landing, control the rover as it tracks a signal through the Venusian caves.  
       
      Read more...

      1517

    • Press Releases in English

      Kingston Technology to Release CUDIMM Modules for Intel 800-Series Chipset

      astrolabos

      Kingston Technology Europe Co LLP  an affiliate of Kingston Technology Company, Inc., a world leader in memory products and technology solutions, today announced the upcoming release of Kingston FURY Renegade DDR5 CUDIMMs, compatible with Intel’s new 800-series chipset (formerly codenamed Arrow Lake).
       
      Intel’s 800-series chipset is the first platform to utilize Clock Drivers on CUDIMMs (Clocked Unbuffered Dual Inline Memory Modules). At 6400MT/s DDR5, JEDEC mandates the inclusion of a Client Clock Driver (CKD) on UDIMMs and SODIMMs. This component buffers and redrives the clock signal from the processor, enhancing signal integrity to the module. To distinguish these advanced modules from standard DDR5 UDIMMs and SODIMMs, JEDEC has designated them as CUDIMMs and CSODIMMs, respectively.
       
      Kingston FURY Renegade RGB and non-RGB CUDIMM modules start at an overclocked speed of 8400MT/s and are available as 24GB single modules and 48GB dual channel kits. Since CUDIMMs and UDIMMs share the same 288-pin connector, Kingston FURY UDIMMs with XMP and EXPO profiles are also compatible with Intel 800-series motherboards. However, it’s recommended to verify compatibility through the motherboard manufacturer’s QVL (Qualified Vendor List) or by checking the Kingston Configurator for supported speeds and capacities.
       
      “Our new 8400MT/s CUDIMM modules have been thoroughly tested, qualified by the top motherboard manufacturers, and Intel XMP certified on the new Intel Z890 motherboards with Intel Core Ultra Series 2 processors," said Iwona Zalewska, DRAM business manager, Kingston EMEA. "The introduction of overclockable DDR5 CUDIMM modules allows us to reach a broader range of professionals who demand top-tier performance and want to push the limits of their systems without compromising signal integrity."
      Kingston FURY Renegade DDR5 CUDIMMs will begin shipping November 18.
       
      Part Number Description KF584CU40RS-24 24GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM Silver XMP KF584CU40RSK2-48 48GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM (Kit of 2) Silver XMP KF584CU40RW-24 24GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM White XMP KF584CU40RWK2-48 48GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM (Kit of 2) White XMP KF584CU40RSA-24 24GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM RGB Silver XMP KF584CU40RSAK2-48 48GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM (Kit of 2) RGB Silver XMP KF584CU40RWA-24 24GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM RGB White XMP KF584CU40RWAK2-48 48GB 8400MT/s DDR5 CL40 CUDIMM (Kit of 2) RGB White XMP  
       
      Read more...

      110

    • Gaming

      Nintendo Music: Το App με Κλασικές Μελωδίες από τους Κόσμους των Παιχνιδιών Nintendo

      astrolabos

      Η Nintendo ανακοίνωσε το Nintendo Music, μια νέα εφαρμογή για κινητά που φέρνει στους συνδρομητές του Nintendo Switch Online τη δυνατότητα να απολαύσουν κλασικές μελωδίες από παιχνίδια που έχουν διαμορφώσει τον χώρο του gaming εδώ και δεκαετίες. Διαθέσιμη από σήμερα για iOS και Android, η εφαρμογή περιλαμβάνει μουσική από γνωστούς τίτλους όπως Splatoon, The Legend of Zelda και Animal Crossing, δημιουργώντας μια εμπειρία νοσταλγίας για παλιούς και νέους φαν των παιχνιδιών.
       
       
      Το Nintendo Music προσφέρει μια ποικιλία επιμελημένων λιστών που βασίζονται σε θέματα, όπως στιγμές του παιχνιδιού, διαθέσεις, χαρακτήρες και περιοχές των παιχνιδιών. Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τις δικές τους λίστες αναπαραγωγής και να κατεβάσουν μουσική για offline ακρόαση. Σημαντική είναι και η λειτουργία φιλτραρίσματος περιεχομένου που ενδέχεται να αποκαλύψει στοιχεία παιχνιδιού, προστατεύοντας έτσι τους χρήστες από πιθανά spoilers.
       
      Μία ακόμη ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας συγκεκριμένων κομματιών σε 15, 30 ή 60 λεπτά, προσφέροντας μια εμπειρία ακρόασης χωρίς διακοπές. Έτσι, οι φαν του Hyrule μπορούν να απολαμβάνουν την ατμόσφαιρα του Zelda σε λούπα, δημιουργώντας το κατάλληλο ηχητικό περιβάλλον για χαλάρωση ή συγκέντρωση.
       
      Η ανακοίνωση του Nintendo Music έρχεται λίγο καιρό μετά από μια σειρά άλλων αιφνιδιαστικών αποκαλύψεων από τη Nintendo, εκτός του Switch 2, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας ενός ξυπνητηριού και ενός μυστηριώδους MMO που βρίσκεται σε φάση δοκιμών.
      Read more...

      56

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Microsoft και το θέμα της αποτυχίας απόσυρσης της αναγνώρισης φύλου μέσω AI

      astrolabos

      Η Microsoft είχε ανακοινώσει το 2022 την πρόθεσή της να αποσύρει τις δυνατότητες αναγνώρισης φύλου, ηλικίας και συναισθημάτων από τα εργαλεία ανάλυσης εικόνας, λόγω των ανησυχιών για αθέμιτες χρήσεις και διακρίσεις, ιδιαίτερα προς τρανς άτομα. Ωστόσο, νέα αποκαλυπτικά στοιχεία δείχνουν πως η πρόσβαση σε αυτές τις λειτουργίες δεν σταμάτησε για όλους τους χρήστες, προκαλώντας ερωτήματα σχετικά με τη συνέπεια της εταιρείας στη διαχείριση αυτών των ζητημάτων.
       
      Σύμφωνα με την καλλιτέχνη αλγόριθμων* Ada Ada Ada, που είχε πρόσβαση στη λειτουργία αναγνώρισης φύλου μέσω της έκδοσης 3.2 του Image Analysis API της Microsoft, η δυνατότητα αυτή παρέμενε ενεργή για χρήστες που την είχαν ήδη ενεργοποιήσει πριν από την ανακοίνωση απόσυρσης. Όταν η Microsoft πληροφορήθηκε το θέμα, δήλωσε πως πρόκειται για τεχνικό σφάλμα που επέτρεψε σε λίγες εφαρμογές να διατηρήσουν αυτήν την πρόσβαση, και έλαβε άμεσα μέτρα για την απενεργοποίησή της.
       
      Η αδυναμία της Microsoft να αποσύρει πλήρως την αναγνώριση φύλου προκαλεί προβληματισμούς για τη φιλοσοφία "ηθικής AI" που προβάλλουν πολλές εταιρείες. Όπως ανέφερε η Ada Ada Ada, η κίνηση της Microsoft φαίνεται να στοχεύει περισσότερο σε θετική δημοσιότητα παρά σε ουσιαστική απόσυρση των επιβλαβών τεχνολογιών. Η παραμονή αυτών των λειτουργιών σε παλαιότερους χρήστες δείχνει την έλλειψη ελέγχου και διαφάνειας, επιβεβαιώνοντας πως οι υποσχέσεις περί ηθικής δεν παρακολουθούνται ή δεν εφαρμόζονται επαρκώς.
       
      Το γεγονός υπογραμμίζει το πρόβλημα της βιομηχανίας να ελέγχει την ανάπτυξη και διαχείριση εργαλείων AI, όπως παρατηρεί και ο ερευνητής Os Keyes. Η αναγνώριση φύλου βάσει φυσικής εμφάνισης, τονίζει, μπορεί να βλάψει άτομα που δεν ταιριάζουν σε προκαθορισμένα πρότυπα, επισημαίνοντας τις συνέπειες μιας προσέγγισης που βλέπει την τεχνολογία μόνο ως εργαλείο ανάπτυξης, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα.
       
      * Ένας algorithmic artist είναι ένας καλλιτέχνης που δημιουργεί τέχνη χρησιμοποιώντας αλγορίθμους, δηλαδή σύνολα κανόνων και διαδικασιών που συχνά εκτελούνται από υπολογιστές. Αυτός ο τύπος τέχνης περιλαμβάνει τη χρήση προγραμματισμού ή μαθηματικών για τη δημιουργία οπτικών έργων, συνθέσεων, ή ακόμα και κινούμενων εικόνων. Στόχος τους είναι να αξιοποιήσουν την αυτοματοποίηση και την αλληλεπίδραση των αλγορίθμων για να παράγουν μοναδικά έργα που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με την τεχνολογία.
      Read more...

      97

    • Hardware

      Η σειρά Intel Core Ultra 200S υστερεί σε σχέση με τις προσδοκίες της αγοράς

      astrolabos

      Η Intel είχε την ευκαιρία να αξιοποιήσει τα προβλήματα που συνόδευσαν την κυκλοφορία της σειράς Ryzen 9000, όμως οι νέοι επεξεργαστές Core Ultra 200S δεν κατόρθωσαν να ενθουσιάσουν τους καταναλωτές όσο ανέμενε η εταιρεία. Με την απαιτητική πλατφόρμα LGA 1851 και τη συμβατότητα μόνο με μνήμες DDR5, το κόστος αναβάθμισης σε αυτήν τη νέα γενιά επεξεργαστών αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό.
       
      Σύμφωνα με το 3DCenter.org, που συνέκρινε 20 launch reviews, η απόδοση των Core Ultra 200S παρουσιάζει βελτίωση μόλις 5% σε εφαρμογές και μείωση 6% στις επιδόσεις παιχνιδιών σε σύγκριση με τους προκατόχους τους και τον ανταγωνισμό. Αυτές οι επιδόσεις, συνδυασμένες με το υψηλό κόστος αναβάθμισης σε μητρική Z890, καθιστούν την μετάβαση από επεξεργαστές προηγούμενης γενιάς, όπως ο 13900K, δύσκολη στην αιτιολόγηση.
       
      Η σύγκριση των τιμών αποκαλύπτει επίσης μεγάλες διαφορές: Η τιμή ενός Core Ultra 9 285K και μιας Z890 μητρικής κυμαίνεται από $888 έως $1588, ενώ το αντίστοιχο σύνολο του 14900K με Z790 ανέρχεται σε περίπου $660. Παρά την υψηλότερη επένδυση, η απόδοση στα παιχνίδια παρουσιάζει ελάχιστες διαφορές, όπως μόλις 3 FPS περισσότερο στο Cyberpunk 2077 σε σχέση με τον 14900K, ενώ σε multi-core εφαρμογές δεν παρουσιάζει τις εντυπωσιακές βελτιώσεις που θα περίμενε κανείς.
       
      Αντίθετα, ο Ryzen 9 9950X της AMD με την X670E μητρική προσφέρει καλύτερη σχέση αξίας προς απόδοση, επιτυγχάνοντας παρόμοιες ή καλύτερες επιδόσεις σε κόστος περίπου $855. Έτσι, προς το παρόν, η μετάβαση στην πλατφόρμα LGA 1851 της Intel δείχνει να είναι μια επιλογή με περιορισμένο αντίκρισμα για τους καταναλωτές.
      Read more...

      199

    • Hardware

      Apple M4 Pro και M4 Max: Η Νέα Γενιά Επεξεργαστών για το Mac

      astrolabos

      Η Apple ανακοίνωσε τους επεξεργαστές M4 Pro και M4 Max, επεκτείνοντας την οικογένεια M4 με νέες δυνατότητες για τα Mac. Με την τεχνολογία αιχμής 3 νανομέτρων δεύτερης γενιάς, οι νέοι επεξεργαστές προσφέρουν ακόμα καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα. Η σειρά M4 ενσωματώνει τον ταχύτερο επεξεργαστή πυρήνα στον κόσμο, παρέχοντας βέλτιστη απόδοση τόσο σε μονονηματικά όσο και σε πολυνηματικά φορτία, ενώ οι νέοι πυρήνες γραφικών και ο ταχύτερος κινητήρας ray-tracing ενισχύουν περαιτέρω την εμπειρία.
       
      Ο M4 Pro, ειδικά σχεδιασμένος για απαιτητικούς επαγγελματίες, ενισχύει τη δυνατότητα επεξεργασίας AI και προσφέρει έως και 64GB ενιαίας μνήμης και υποστήριξη για Thunderbolt 5, επιτρέποντας απρόσκοπτη διαχείριση μεγάλων αρχείων. Ο M4 Max, ο πιο ισχυρός επεξεργαστής της σειράς, διαθέτει έως 16 πυρήνες CPU και 40 πυρήνες , καθιστώντας τον ιδανικό για επαγγελματικές εφαρμογές όπως τη δημιουργία 3D γραφικών και την επεξεργασία βίντεο σε πραγματικό χρόνο.
       
      Παράλληλα, οι νέοι επεξεργαστές υποστηρίζουν το σύστημα Apple Intelligence, παρέχοντας μοναδικά εργαλεία παραγωγικότητας και γεννητικά μοντέλα με έμφαση στην προστασία της ιδιωτικότητας. Το Apple Intelligence επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν και να εργάζονται με πρωτοφανείς δυνατότητες, διατηρώντας ασφαλή τα δεδομένα τους μέσω επεξεργασίας στη συσκευή.
       
      Η οικογένεια M4 συνδυάζει την ισχυρή απόδοση με την ενεργειακή αποδοτικότητα, βοηθώντας τα MacBook Pro να επιτύχουν αυτονομία έως και 24 ωρών. Η Apple συνεχίζει τη δέσμευσή της για το περιβάλλον με στόχο να είναι ουδέτερη άνθρακα ως το 2030, υπογραμμίζοντας την επιδίωξή της για καινοτομία με οικολογικό προσανατολισμό.
      Read more...

      151

    • Δελτία Τύπου

      Microsoft Digital Defense Report 2024: Κυβερνοέγκλημα, η 3η μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως μετά από Αμερική και Κίνα

      astrolabos

      Ταχύτητα και πολυπλοκότητα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά των κυβερνοεπιθέσεων σε χρήστες, επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς, το 2024 όπως καταγράφονται στην έκθεση «Microsoft Digital Defense Report» η οποία αναδεικνύει τις σημαντικότερες προκλήσεις στο πεδίο της κυβερνοασφάλειας. Βασισμένη σε έναν τεράστιο όγκο δεδομένων και αναλύσεων από την παγκόσμια υποδομή κυβερνοασφάλειας της Microsoft, η έκθεση αναδεικνύει την ένταση των κυβερνοαπειλών, μέσα από εντυπωσιακά μεγέθη.
       
      Συγκεκριμένα, το 2024 οι πελάτες της Microsoft δέχονταν καθημερινά περισσότερες από 600 εκατομμύρια επιθέσεις με την εταιρεία να αποκρούει 7.000 επιθέσεις κωδικού πρόσβασης ανά δευτερόλεπτο, αριθμός που καταδεικνύει την εξαιρετικά μεγάλη συχνότητα και διάδοση της συγκεκριμένης απειλής.
      Επιπρόσθετα, παρά τη σχετική μείωση τα τελευταία δύο χρόνια οι επιθέσεις ransomware παραμένουν μια σοβαρή απειλή: Συγκεκριμένα, το 2024 η Microsoft κατέγραψε κατά 2,75 φορές περισσότερες επιθέσεις ransomware. Αξιοσημείωτο είναι ότι 389 πάροχοι υγείας δέχθηκαν τέτοιες επιθέσεις μέσα στο 2024.
      Η Microsoft παραμένει πιστή στην κατανόηση και αντιμετώπιση των κυβερνοαπειλών. Η εταιρεία επεξεργάζεται καθημερινά 78 τρισεκατομμύρια σήματα ασφάλειας, διαθέτει 4000 μηχανικούς ως αιχμή του δόρατος κατά του κυβερνοεγκλήματος αλλά και ένα οικοσύστημα 15000 συνεργατών παγκοσμίως που αξιοποιούν πλατφόρμες της Microsoft για να αναπτύξουν εφαρμογές που ενδυναμώνουν την κυβερνοάμυνα.
        
      Κυβερνοεπιθέσεις σε μεμονωμένους χρήστες: Η οικονομική απάτη στον κυβερνοχώρο αυξάνεται παγκοσμίως, με νέες τάσεις στην απάτη πληρωμών και την κατάχρηση νόμιμων υπηρεσιών για ηλεκτρονικό "ψάρεμα" και κακόβουλες δραστηριότητες. Ένας νέος τύπος απάτης είναι το «techscam», το οποίο εξαπατά τους χρήστες προσποιούμενο νόμιμες υπηρεσίες ή χρησιμοποιώντας ψεύτικη τεχνική υποστήριξη και διαφημίσεις. Η επισκεψιμότητα του Techscam αυξήθηκε κατά 400% από το 2021 έως το 2023, ξεπερνώντας κατά πολύ την αύξηση του κακόβουλου λογισμικού κατά 180% και την αύξηση του ηλεκτρονικού "ψαρέματος" κατά 30%, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ισχυρότερες άμυνες.
       
      Επιχειρήσεις: Επιθέσεις Κατανεμημένης Άρνησης Υπηρεσίας (DDoS): Μια επίθεση DDoS στοχεύει τοποθεσίες web και διακομιστές, διακόπτοντας τις υπηρεσίες δικτύου σε μια προσπάθεια εξάντλησης των πόρων μιας εφαρμογής. Οι υπεύθυνοι για αυτές τις επιθέσεις κατακλύζουν μια τοποθεσία με τυχαία κυκλοφορία, με αποτέλεσμα την κακή λειτουργικότητα της τοποθεσίας web ή την πλήρη αποσύνδεσή της. Αυτοί οι τύποι επιθέσεων αυξάνονται συνεχώς. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η Microsoft μετρίασε 1,25 εκατομμύρια επιθέσεις DDoS, σημειώνοντας αύξηση 4 φορές σε σύγκριση με πέρυσι. Σημαντική σημείωση για το 2024: Η στροφή προς τις επιθέσεις σε επίπεδο εφαρμογών εγκυμονεί μεγαλύτερους κινδύνους για τη διαθεσιμότητα των επιχειρήσεων, όπως οι ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές. Αυτές οι επιθέσεις είναι πιο μυστικές, πιο εξελιγμένες και πιο δύσκολο να μετριαστούν από τις επιθέσεις σε επίπεδο δικτύου. Οι επιθέσεις DDoS είναι εκτεταμένες, στοχεύοντας κάθε είδους κλάδο, καθώς και εταιρείες κάθε μεγέθους σε όλο τον κόσμο. Ορισμένοι κλάδοι, όπως τα παιχνίδια, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι τηλεπικοινωνίες, γίνονται συχνότερα στόχος από άλλους. Οι επιθέσεις DDoS είναι ορισμένες από τις πιο συνηθισμένες απειλές στον κυβερνοχώρο και ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο μία επιχείρησή, την ασφάλειά της στο Internet, τις πωλήσεις και τη φήμη της.
       
      Παράγοντες απειλής σε εθνικό επίπεδο: Οι εθνικοί-κρατικοί παράγοντες απειλής διεξάγουν επιχειρήσεις με σκοπό το οικονομικό κέρδος και επιστρατεύουν τη βοήθεια κυβερνοεγκληματιών και κακόβουλου λογισμικού για τη συλλογή πληροφοριών. Το 2024, μια βασική διαπίστωση ήταν ότι η Εκπαίδευση και η Έρευνα έγιναν ο δεύτερος πιο στοχευμένος τομέας από τους εθνικούς-κρατικούς παράγοντες απειλής. Τα ιδρύματα αυτά, που προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την έρευνα και την πολιτική, χρησιμοποιούνται συχνά ως πεδίο δοκιμών πριν από την επιδίωξη των πραγματικών τους στόχων.
       
      Ξένες Δυνάμεις Χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη για να Επηρεάσουν τις Αμερικανικές Εκλογές: Καθώς η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, κυβερνοεγκληματίες αλλά και κρατικές οντότητες έχουν ήδη ξεκινήσει να την χρησιμοποιούν για να διαδώσουν ψευδείς πληροφορίες σχετικά με τις Αμερικανικές εκλογές. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έκθεσης, η Ρωσία, το Ιράν και η Κίνα εκμεταλλεύονται γεωπολιτικά ζητήματα για να προκαλέσουν διχόνοια σε ευαίσθητα εσωτερικά θέματα. Ενδεικτικό είναι πως στις επιχειρήσεις παραπληροφόρησης οι εγκληματίες που συνδέονται με την Κίνα προτιμούν εικόνες που δημιουργούνται από AI, ενώ όσοι συνδέονται με τη Ρωσία χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη για να παραποιήσουν ηχητικά μηνύματα.
       
      Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά το Digital Defense Report 2024 της Microsoft εδώ.
      Read more...

      92

    • Press Releases in English

      Noctua presents NF-A6x15 60mm fans and NA-SC1 Sx2 splitter cable set

      astrolabos

      Noctua today expanded its award-winning A-series of premium-quality quiet cooling fans with slim 60mm models. Complementing the existing, 25mm thick NF-A6x25, the new, 15mm thick NF-A6x15 is available in 12V and 5V variants, both with 3-pin and PWM 4-pin connectors. Additionally, Noctua also introduced the new NA-SC1 Sx2 set of 3-way PWM splitter cables for running three fans off a single fan header.

      “The NF-A6x25 has been very popular over the years, but some devices and applications that use 60mm fans can only fit slimmer models with up to 15mm thickness – this is where the new NF-A6x15 steps in”, explains Roland Mossig (Noctua CEO). “We’re confident that this fan is going to be popular both for our industrial customers and end users who utilise it for 3D printing or DIY fan replacements.”
       

        Featuring advanced aerodynamic design measures such as Flow Acceleration Channels and Noctua’s AAO frame, the NF-A6x15 is a highly optimised, premium-quality quiet fan in size 60x15mm. It is available in 12V and 5V versions, both with 3-pin and 4-pin (PWM ) connectors. The 5V versions include Noctua’s OmniJoin™ adaptor set for easy connection when replacing fans with custom headers as well as a USB-A power adaptor cable that allows running them on power banks, devices with USB host ports or USB power supplies.

      In addition to the NF-A6x15 fans, Noctua has also introduced the NA-SC1 Sx2 set of 3-way splitter cables.

      “The new 3-way PWM splitter cable set is perfect for customers who want to run three to five fans off a single fan header without investing into our more sophisticated 8-port fan hubs”, says Roland Mossig. “Whether it’s inside your PC or for home ventilation and DIY projects, the NA-SC1 is a simple yet effective solution that can be nicely combined with other Noctua products such as the NA-FC1 fan controller or NV-PS1 power supply.”
       

        The NA-SC1 Sx2 is a set of two NA-SC1 3-way PWM fan splitter cables that make it possible to power and control three fans through one fan header. By connecting the second triple splitter cable to the first, a total of five fans can be powered and controlled simultaneously. Thanks to the high-quality black fibreglass silicone sleeving, the NA-SC1 cables are ideal both for use in PCs and for home or multi-purpose ventilation applications.
       
      Product specifications
      NF-A6x15 PWM
      NF-A6x15 FLX
      NF-A6x15 5V PWM
      NF-A6x15 5V
      NA-SC1 Sx2
       
      Suggested retail prices
      The manufacturer’s suggested retail prices are as follows:
      NF-A6x15 PWM: EUR 16.90 / USD 14.90
      NF-A6x15 FLX: EUR 16.90 / USD 14.90
      NF-A6x15 5V PWM: EUR 16.90 / USD 14.90
      NF-A6x15 5V: EUR 16.90 / USD 14.90
      NA-SC1 Sx2: EUR 9.90 / USD 9.90
      Read more...

      176

    • Gaming

      Επιστρέφει το Dragon Age με το The Veilguard – Αναμονή για Νέα στο Mass Effect

      astrolabos

      Η BioWare επιστρέφει στο χώρο των RPG με το επερχόμενο Dragon Age: The Veilguard, το οποίο υπόσχεται να συνεχίσει την επική αφήγηση του κόσμου του Dragon Age, με μια νέα απειλή που θα θέσει τον κόσμο σε κίνδυνο. Ο νέος οπτικός σχεδιασμός και το ύφος του παιχνιδιού έχουν προκαλέσει ανάμεικτες αντιδράσεις, καθώς αποκλίνουν από τα προηγούμενα παιχνίδια. Ωστόσο, η σειρά Dragon Age είναι γνωστή για το ότι εξερευνά νέες κατευθύνσεις με κάθε της επανάληψη, φέρνοντας φρέσκες ιδέες και μοναδική ατμόσφαιρα.
       
      Παράλληλα, η BioWare προετοιμάζει και την επόμενη εμπειρία του Mass Effect, η οποία φαίνεται ότι θα παραμείνει πιστή στις ρίζες της σειράς. Ο Michael Gamble, διευθυντής του επόμενου Mass Effect και παραγωγός της αρχικής τριλογίας, επιβεβαίωσε ότι το παιχνίδι θα διατηρήσει τον ώριμο τόνο της πρωτότυπης τριλογίας, δηλώνοντας ότι το Mass Effect θα είναι φωτορεαλιστικό όσο έχει τη διεύθυνση του.
       
      Η νέα περιπέτεια Mass Effect, την οποία αναμένουν οι φίλοι της σειράς από το 2020, θα ακολουθήσει τη γραμμή της τρίτης ταινίας της τριλογίας αντί της Andromeda, όπως αποκάλυψε ένα teaser με τον Liara T' Soni και ένα νεκρό Reaper. Οι προηγούμενοι σύντομοι προπομποί έχουν δημιουργήσει προσδοκίες στους θαυμαστές, ενώ το τελευταίο teaser δείχνει έναν νέο χαρακτήρα με το έμβλημα N7, υποδηλώνοντας συνδέσεις με τον θρυλικό Commander Shepard.
       
      Η BioWare ενδέχεται να αποκαλύψει περισσότερα για το επόμενο Mass Effect στις 7 Νοεμβρίου, ημέρα γνωστή ως N7 Day, όπου οι θαυμαστές ελπίζουν να μάθουν νέες πληροφορίες για την κατεύθυνση και την πλοκή του πολυαναμενόμενου αυτού παιχνιδιού επιστημονικής φαντασίας.
      Read more...

      154

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Ο Linus Torvalds Αμφισβητεί τον Κλάδο της Τεχνητής Νοημοσύνης το 2024

      astrolabos

      Ο Linus Torvalds, ο άνθρωπος πίσω από τον πυρήνα Linux, έδωσε τη δική του, ανυπόκριτη άποψη για την κατάσταση της τεχνητής νοημοσύνης κατά τη διάρκεια του Open Source Summit στη Βιέννη. Γνωστός για την κριτική του απέναντι στις νέες τεχνολογίες, ο Torvalds σχολίασε ότι ο τομέας της τεχνητής νοημοσύνης είναι «90% marketing και 10% πραγματικότητα», καταδεικνύοντας την απογοήτευσή του για την υπερβολή που περιβάλλει τον κλάδο.
       
      Αναγνωρίζοντας τη δυνατότητα του AI να αλλάξει τον κόσμο, ο Torvalds εξέφρασε την ενόχλησή του για τον αδιάκοπο κύκλο διαφήμισης. Σε συνέντευξή του με το TFiR, ανέφερε πως, παρόλο που η τεχνητή νοημοσύνη τον ενδιαφέρει, «μισεί τόσο πολύ τον κύκλο της διαφήμισης που δεν θέλει καν να ασχοληθεί με αυτό». Ο ίδιος ανέφερε πως η προσωπική του στρατηγική είναι να αγνοεί τον κλάδο, εκτιμώντας ότι το περιβάλλον γύρω από το AI αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά «τοξικό».
       
      Ωστόσο, ο Torvalds εκτιμά ότι σε πέντε χρόνια θα υπάρξουν πραγματικές αλλαγές και τότε η τεχνητή νοημοσύνη θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά για «πραγματικά workloads». Η τοποθέτησή του φέρνει στο προσκήνιο προβληματισμούς που εκφράζουν και άλλα ηγετικά πρόσωπα της βιομηχανίας πληροφορικής, όπως ο CEO της Baidu, που πρόσφατα προέβλεψε «έκρηξη της φούσκας» της AI, αφήνοντας μόνο το 1% των εταιρειών να συνεχίσουν μετά την αναμενόμενη κατάρρευση.
       
      Κλείνοντας, ο Torvalds αναγνώρισε την πρακτική αξία της AI σε τομείς όπως η γραφιστική, αναφερόμενος στο Chat GPT και άλλες εφαρμογές ως εντυπωσιακές επιδείξεις, αλλά τόνισε ξανά πως «μισεί τον κύκλο της διαφήμισης». Για τον μέσο τεχνολογικό χρήστη, το μήνυμα του Torvalds είναι σαφές: ίσως είναι πιο συνετό να αγνοήσουν το hype και να εστιάσουν στα πραγματικά επιτεύγματα που φέρνει η σύγχρονη τεχνολογία.
      Read more...

      266

    • Press Releases in English

      G.SKILL and ASUS Break DDR5 Frequency Overclocking World Record at DDR5-12112

      astrolabos

      G.SKILL International Enterprise Co., Ltd., the world’s leading brand of performance overclock memory and PC components, in collaboration with ASUS ROG, has set a new overclocking world record for DDR5 memory frequency, reaching an unprecedented DDR5-12112. This DDR5 memory frequency world record is submitted by ASUS ROG extreme overclocker Safedisk, using G.SKILL Trident Z5 RGB DDR5 memory, ASUS ROG Maximus Z890 Apex motherboard, and Intel® Core™ Ultra 9 285K desktop processor under LN2 extreme cooling.
       
      Unleashed the DDR5 Overclocking Potential on the Latest Intel Z890 Platform
      The record-breaking achievement of DDR5-12112 demonstrates the exceptional memory overclocking performance of the latest Intel® Core™ Ultra 200 K-series desktop processors, Z890 motherboards, and G.SKILL DDR5 memory. The overclock record has been submitted to HWBOT and CPU-Z. Refer to the following links and screenshot to see the record submission:
      HWBOT: https://hwbot.org/submission/5676493_safedisk_memory_frequency_ddr5_sdram_6055.9_mhz
      CPU-Z: https://valid.x86.fr/qgei8b
       

       
      This overclocking world record shows G.SKILL and ASUS ROG are at the forefront of performance overclocking hardware, and both companies are thrilled to support the overclocking community with best-in-class performance solutions with the latest hardware and platforms.
      Read more...

      225

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.