Jump to content

jax7480

V.I.P.
  • Posts

    14.948
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    116

Everything posted by jax7480

  1. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Για την ώρα έχουμε ξεμείνει από οκτάνια στο καύσιμο (εδώ μόνο 98αρα παίζει). Περιμένω βελτιωτικο οκτανίων για να δούμε που θα φτάσουμε με 104 οκτάνια και μετά θα μπει Water/Methanol Injection kit. Έχουν αλλαχτεί: Turbos Manifolds 4μπαροι ρυθμιστές πίεσης βενζίνης Αντλίες υψήλης πίεσης βενζίνης Wastegates Εισαγωγές Extra charge cooler με μεγαλύτερο extra κυκλοφορητή Αγωνιστικά μπουζί Με 1.75 πίεση που είναι η μέγιστη για την ώρα το αυτοκίνητο πάει σχετικά καλά (100-200 σε 6.4 με 6.7) ανάλογα τη θερμοκρασία και τη ζέστη. Αν αναλογιστεί κανείς τους 2.2 τόνους βάρους με εμένα και τα καύσιμα μέσα είμαστε ΟΚ. Έχει γίνει αναβάθμιση στην ECU και TCU και περιμένω να λύσουμε κάποια θέματα με την ECU γιατί από την πολύ ροπή (κοντά 110 κιλά) κόβει το αυτοκίνητο στην εκκίνηση. Το επόμενο βήμα είναι να διορθώσουμε αυτό και να δοκιμάσουμε με λίγα περισσότερα οκτάνια. Νομίζω ένα 6.1 θα το δουμε για 100-200 πάντα. Όταν μπει και το Water/Methanol Injection kit θα πάμε σε άλλο επίπεδο νομίζω. Αρκετά πιο πάνω. Αλλά αυτό αν πάνε όλα καλά θα γίνει το Σεπτέμβριο στην Ελλάδα. Από πολύ πρόχειρους υπολογισμούς, τώρα πρέπει να είναι κοντά στα 800 άλογα μοτέρ.
  2. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Nope, έχω και Πάολα. Εκεί το μοτέρ σκυλιάζει...
  3. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Κάτι δοκιμές...
  4. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Γιατί πριν που ήμουν; έχω κάνει μετά από νυχτερινή βάρδια, αντί για 25 λεπτά, μία ώρα και ένα τέταρτο να φτάσω σπίτι και κρατούσα τα μάτια με οδοντογλυφίδες ανοιχτά. Να αναφέρω επίσης πως κατά την χειμερινή περίοδο (Οκτώβριο ως Απρίλιο) όλα τα όρια εκτός από το κέντρο της πόλης, μειώνονται κατά 10 χιλιόμετρα ανά ώρα. Και μάλιστα αλλάζονται και ΟΛΕΣ οι ταμπέλες, ακόμα και όσες ΔΕΝ ειναι ηλεκτρονικές.
  5. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Θα ακούσεις κανένα καντήλι τώρα. Δεν χωράνε οι 19αρες στα κεραμικά. 20αρες το χειμώνα και 21 το καλοκαίρι φοράμε... Εδώ πάλι αυτό που λες δεν ισχύει, στο χιόνι, στη βροχή κτλ ο Νορβηγός θα οδηγήσει πιο αμυντικά και θα πάει πιο αργά στο δρόμο. Γι'αυτό και τα θανατηφόρα δεν είναι τόσα πολλά ετησίως (νομίζω γύρω στους 100 νεκρούς το χρόνο έχουν αλλά τα περισσότερα είναι κυρίως στα βόρεια).
  6. jax7480

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Ίσως γιατι προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα από δυο σεζόν με ενοικίαση μιας ημέρας; λεω εγώ τώρα. Δεν γνωρίζω και δεν εκφέρω άποψη. Αυτό που ειδα όμως στα ενοικιαζομενα αυτοκίνητα δεν εχει προηγούμενο ακόμα και για Ιούλιο μήνα στην Ελλάδα. Toyota Aygo 540€ για 5 μέρες; το νοικιάζουν ή δινω προκαταβολή για αγορά;
  7. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Μάλλον δεν έχετε δει κανένα βίντεο ε;
  8. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Δεν εχει ηλεκτρική καρέκλα, οπως δεν εχουν και ισόβια. Αν δεις φυλακές Νορβηγίας τότε θα καταλάβεις. 21 χρόνια ειναι το μέγιστο και αυτο μόνο σε φονιάδες. Στο μακελάρη του Οσλο που σκότωσε 60+ ανθρώπους ρίξανε 21 χρονια ο οποιος διαμένει σε 3πλο κελί, με τηλεόραση, ιντερνετ, Playstation και διαδρομο τρεξίματος. Α, ναι και σπουδάζει εξ'αποστάσεως στο πανεπιστήμιο του Οσλο ώπου φυσικά εγινε δεκτός.
  9. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Αυτο ειναι πταισμα γι'αυτο. Πηγαινε με 40-50χλμ πανω απο το οριο ακομα και σε εθνικη οδό και έλα να τα πουμε. Εδώ θα μετρούσες: Περιπου 2.000€ πρόστιμο Αφαιρεση διπλωματος για 6 μηνες Αφαιρεση πινακιδων για 6 μηνες 18 μέρες φυλάκιση Και δικαστηριο για οσο αποφασισει ο δικαστης να κάνεις κοινωνικες υπηρεσίες (καθάρισμα δρόμων ή βοήθεια σε νοσοκομείο). Και θα γινόταν...οποιον μπάρμπα και να ειχες...
  10. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Υπάρχουν πολλοί τρόποι να συνετιστεί ο κόσμος χωρίς να πονάει η τσέπη, αλλά όταν δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ, τσάμπα το συζητάμε.
  11. jax7480

    Official ΦαγητοThread v2.0

    @sotiris Μίλα ρε... Εδω θα πέσουν κορμιά...
  12. jax7480

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Είπε, κλείνοντας το τηλέφωνο όπου είχε κανονίσει το 2ο εμβόλιο για covid. ?
  13. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Ελπίζω να κατέβω κατά τον Σεπτέμβρη. Εννοείται θα κατέβω και Αθήνα.
  14. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Δεν πατάει κάτω ρε ανηψιέ, 1η-2α, σπινιάρει και τους 4 τροχούς. Με semi slick. Οταν θα παω στο dragstrip θα δουμε τι θα γράψει.
  15. jax7480

    Αυτοκίνηση

    Για την ώρα ειμαστε εδώ...
  16. jax7480

    COVID-19

    Μικρέ και αθώε, ανόητε νεανίσκε. Ειμαι ηδη πρωτος στη λίστα για να το πάρω.
  17. jax7480

    COVID-19

    Ποταποί κοινοί θνητοί... μόλις πηρα το τελευταίο Firmware update... κανείς δεν μπορεί να με νικήσει στις 5G ταχύτητες. Είστε καταδικασμένοι...
  18. And not a single card was found...
  19. jax7480

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Been there, done that. Για την ακρίβεια φώναξα "γιατί δεν μπουτάρεις γ@μώ τη μάνα σου για λάπτοπ"... Το γραφείο μου στα 5 μέτρα απο τη Reception της εταιρείας.
  20. jax7480

    Ανέκδοτα & Αστεία

  21. Επειδή η καμπινα αν και διάτρητη θα ειναι κλειστή, ολη η θερμοτητα απο τα μηχανήματα θα μένει μέσα και θα συσσωρεύεται στο ταβανι του rack, οπότε καλό θα ηταν να την βγάζεις εξω απο το rack. Δες τι ανεμιστήρια δέχεται και αγόρασε δύο για να βγάζουν τη θερμότητα έξω απο αυτό. Κατά προτίμηση κάτι αθόρυβο σε φουλ στροφές.
  22. jax7480

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Still better than Mortal Kombat (2021) Facebook-7.mp4
  23. Ναι. Ειχα στο μυαλο μου κάτι APC, ισως γι'αυτο...
  24. 1) Ταιριαζουν ολα 2) Ετσι οπως φαινεται, μια χαρά θα μπει το συστημα μεσα 3) Υπαρχουν rack mount ραφάκια που μπορεις να κουμπωσεις και να τα βάλεις ολα επάνω. Κατά προτιμηση, οχι το UPS 4) Οι καμπινες αυτες το μονο που εχουν ειναι 2 θέσεις ή 4 για ανεμιστηρες στην κορυφη τους γιατι υποτιθεται η ψυξη μπαινει απο την πορτα ή απο το πατωμα και βγαινει απο το ταβανι τους 5) Υπάρχουν guides για τα καλωδια οπως επισης και rack mounted πολυπριζα. Τα πολυπριζα δεν τα προτεινω γιατι εχουν τσιμπημενες τιμες. Ψάξε κατι απλο και βρε τροπο να το στερεωσεις. 6) Καλά το πας.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.