Jump to content

jpavly

Premium Members
  • Posts

    22.964
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    41

Everything posted by jpavly

  1. jpavly

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Τα παραπάνω φαίνονται και στο trailer. Σοβαρά, το spoiler που σε απασχολεί αυτό είναι;;; Btw, δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί:
  2. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Βεβαίως:
  3. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    xaxa, μπήκα προχθές κι έχω γράψει στα εσωτερικά θέματα, είμαι ΟΚ, μην ανησυχείς
  4. jpavly

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    Το κοπρόσκυλό μου, η Arya, όνομα και πράγμα. Μικρόσωμος μπελάς με δυναμικό χαρακτήρα. Μας έφτασε σπίτι από μία φιλοζωική στην Κυπαρισσία πριν 4 μήνες.
  5. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Θεωρητικά δεν το επιστρέφεις ποτέ αμέσως μετά τη "δουλειά" του γιατί μετά μπορεί να καθυστερεί παραπάνω για να "κερδίσει" σε βόλτα.
  6. jpavly

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Θα το κοιτάξω
  7. jpavly

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Τι εννοείς;
  8. jpavly

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Τι εννοείς ειδικό χώρο; Πως το σκέφτεσαι;
  9. jpavly

    H Microsoft επενδύει στην Cyanogen Inc.

    Ρε πως αλλάζουν οι καιροί.
  10. jpavly

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Τελικά δεν θα την αλλάξω γιατί αποφάσισα να την επισκευάσω και για καλή μου τύχη είχε κάψει τις θερμοασφάλειες, το κόστος ήταν 1.2€ επισκευή σε υλικά.. Το μανίκι είναι στο άνοιγμα, αυτή η σελίδα έχει πολλές πληροφορίες αν τύχει σε κανέναν: http://www.maultech.com/chrislott/blog/20100627_nespresso.html Εγώ έφτιαξα εργαλείο ανοίγματος με τρύπημα σε στριφόνι. Νομίζω έχει 1.5€ η 6άδα συσκευασία, δηλαδή 3€ η 12άδα. Αλλά όπως κι αν έχει το Jumbo δεν έχει φήμη καλής ποιότητας και εγώ δεν θα το δοκίμαζα, ειδικά όσο πρόκειται για κάτι βρώσιμο. Τελευταία φορά πήρα με 3.2€ τις Jacobs από το Super Market και επίσης έχω πετύχει σε Coffee Island 10άδα με 2.5€, δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα όμως. Edit: αυτές είναι οι κάψουλες, για την τιμή δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα, το καλοκαίρι τις είχα πετύχει στο κατάστημα Περάματος περνώντας σε άσχετη φάση. http://coffeeisland.gr/product/magic-capsules/
  11. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    http://www.thelab.gr/_/news/updated-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%bb%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%ce%b7-gtx-970-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ac-%cf%8c%ce%bb%ce%b7-r1975
  12. jpavly

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Όχι ότι τρέφω καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια, αλλά ο ίδιος που παρέθεσες έχει αυτή τη γνώμη για τον Έλληνα:
  13. jpavly

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Το Android ανεβαίνει, οι συσκευές πληθαίνουν και οι ανάγκες μεγαλώνουν σίγουρα. Μπορείτε απλά να ανοίγετε νέα θέματα για κάθε σας ανάγκη π.χ. "Υπάρχει facebook app με λιγότερη κατανάλωση μνήμης;" αντί να χρησιμοποιείτε τους "κάδους" θεμάτων. Θα το δούμε κι εμείς εσωτερικά για βελτίωση της κατηγορίας, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να χωρίσουμε ανά brands κλπ.
  14. jpavly

    Ενδιαφέροντα case mods και όχι μόνο

    Καλώς τον Ωραίες δουλειές, περιμένουμε worklogs
  15. jpavly

    Ανέκδοτα & Αστεία

  16. jpavly

    Ανέκδοτα & Αστεία

  17. jpavly

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Πρέπει να ήρθε το πιτσόνι, Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι
  18. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Το Maze Runner το περίμενα χλιαρό, τελικά ήταν αρκετά καλό. Τουλάχιστον καλύτερο από το Hunger Games, παίζουν σε παρόμοιο μοτίβο.
  19. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Το τελευταίο Arrow μπάζει από παντού. Ένας μήνας αναμονή για ένα από τα χειρότερα επεισόδια εβερ.
  20. jpavly

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Ποια λες; Γιατί δεν είμαι γραμμένος στο newsletter και δεν παρακολουθώ.
  21. Εκπληκτικό, μακάρι να τα δούμε σύντομα στη διάθεση του ανάλογου κοινού
  22. jpavly

    espressακι κανεις; (CoffeeLab)

    Τα έφτυσε η Krups Nespresso μου και ψήνομαι να μην κάνω καν τον κόπο να δω τι ακριβώς κάηκε για να την φτιάξω (απλά δεν άναβε μια μέρα), γιατί πρακτικά δεν την χρησιμοποιούσα σχεδόν ποτέ λόγω καψουλών. Υπάρχει κάτι αξιόλογο για χύμα καφέ με ταβάνι τα 60€; Είδα την 82C στο Πλαίσιο με πολύ καλά ratings, το μόνο που με κάνει σκεπτικό είναι η πλαστικούρα. Επίσης, η Izzy CM6626A μου φαίνεται ενδιαφέρουσα.
  23. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Τραντάχτηκα πρώτη φορά τόσο πολύ, αλλά ήταν πολύ σύντομος. Στο ράδιο λένε για 3,3 αλλά 10χλμ από το κέντρο της Αθήνας.
  24. Χαλκό και ξύλο έχω ξανακούσει και είναι ήδη διαθέσιμα, τα έχει η ColorFabb, τα λεγόμενα woodFill, copperFill και επίσης υπάρχει και μπρούτζος bronzeFill.
  25. jpavly

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Admίνιδες και linuxάδες, φύγετε από το ΠΟΘ κι ελάτε εδώ: http://www.thelab.gr/topic/140960-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-socket-%CF%83%CE%B5-mysql-mysqlsock/
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.