Jump to content

Γιάννης_84

Premium Members
  • Posts

    2.073
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

About Γιάννης_84

  • Γενέθλια 12/03/1984

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    τι να πρωτογράψω;
  • Επάγγελμα
    Τεχνικός

Πρόσφατοι Επισκέπτες

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Γιάννης_84's Achievements

  1. Αραβικά και μουσουλμανικά κράτη στηρίζουν το σχέδιο Τραμπ για τη Γάζα -Εντείνεται η πίεση στη Χαμάς Αραβικά και μουσουλμανικά κράτη στηρίζουν το σχέδιο Τραμπ για τη Γάζα -Εντείνεται η πίεση στη Χαμάς - iefimerida.gr WWW.IEFIMERIDA.GR Αραβικά και μουσουλμανικά κράτη στηρίζουν το σχέδιο του Ντόναλντ Τραμπ για τη Γάζα... Για να δούμε...
  2. Γιάννης_84

    Official Δίαιτα Thread

    Σωστό για τις μαγνητικές, δεν αρκεί το να μην πονάς εφόσον έχει υπάρξει ιστορικό ή/και ηλικία άνω των 30. Όταν είχα πάει στον ορθοπεδικό πριν αρχίσω δίαιτες, γυμναστικές μπάσκετ και σουπερμαντολίνες, τον πίεσα να μου γράψει μαγνητικές επηρεασμένος απο ιστορίες τρόμου φίλων μου που πήραν τα γόνατα στο χέρι με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς ιδιαίτερο ιστορικό, για να προλάβω το να είμαι ο επόμενος. Ευτυχώς δεν υπήρχαν ευρήματα, αλλιώς σιγά μην έπαιζα τόσο μπάσκετ. 160; Εννοείς κάνεις σετάκια με τόσα, ή απλώς το μπορείς; Γιατί 4-5 με 160 έχω κάνει, αλλά για σετάκια τύπου 3χ12 μου φαντάζει πολύ μακρυνό...
  3. Γιάννης_84

    Official Δίαιτα Thread

    Ήταν ψιλοαναγκαστικό σε χώρο εργασίας (dry dock πλοίου - αντικατάσταση pc,οθονών, server, εκτυπωτών κλπ και για να μην χάνω χρόνο τα κουβαλούσα κιόλας), δεν το έκανα για γυμναστική. Πάντως όταν βάζεις το περισσότερο βάρος στις φτέρνες και κρατάς όσο γίνεται ίσιο τον κορμό σε σκαλιά, βαθιά καθίσματα κλπ, η καταπόνηση των γονάτων μειώνεται κατά πάρα πολύ και ταυτόχρονα γυμνάζονται οι μύς που βοηθάνε στο να μην πονάνε γενικά τα γόνατα. Εγώ είχα πολύ πόνο στα γόνατα με το παραμικρό, που ξεκίνησε από τα 20κάτι μου που πέρασα τα 80 κιλά και παράτησα κάθε αθλητική δραστηριότητα, μέχρι και πριν κανά χρόνο και κάτι στα 107, αλλά από όταν έπεσα κάτω από 100 και βέβαια και τώρα στα 86 έχω μηδέν πόνο με 2 40λεπτους αγώνες και 3 έντονες προπονήσεις μπάσκετ + 3 φορές γυμναστήριο την εβδομάδα. Στο γυμναστήριο κάνω 80+% πόδια με τη λογική να 《θωρακίσω》 γόνατα, αλλά στο μπάσκετ, θέλοντας και μη, όλο το βάρος είναι συνέχεια στο μπροστά μέρος με απότομα σταματήματα κλπ και παρόλα αυτά δεν πονάω ούτε εκείνη την ώρα, όυτε μετά. Επίσης όποτε το θυμάμαι παίρνω και ένα χαπάκι arthrosis που μου είχε προτείνει ο ορθοπεδικός όταν είχα πάει για εξετάσεις προκειμένου να ξαναρχίσω το μπάσκετ. Συγγνώμη αν βγήκα εκτός θέματος, αλλά το θέμα γόνατα αποτελεί ευαισθησία μου και είπα να το αναπτύξω λίγο παραπάνω.
  4. Γιάννης_84

    Official Δίαιτα Thread

    Τι 70, 80 και 100 χιλιάδες βήματα σε μια μέρα; Φαντάζομαι εννοείς μια κι έξω και μετά 5-6 μέρες σπίτι και ξεκούραση; Γιατί εγώ το Φλεβάρη έκανα ~18000/μέρα για 5-6 μέρες με τα μισά περίπου να είναι ανεβοκατέβασμα σε σκάλες και δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα ανεκτό για μεγαλύτερα διαστήματα.
  5. Γιάννης_84

    Official Δίαιτα Thread

    Στη δική μου περίπτωση, σύμφωνα με τη Huawei Scale 3, από 30% λίπος που έγραφε όταν ήμουν 101 κιλά (τότε ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ και όχι στα 107 που ξεκίνησα την πείνα), έπεσα στο 24% σήμερα στα 86 κιλά. Με όση ακρίβεια μπορεί να έχει βέβαια ένα καταναλωτικό προϊόν.
  6. Γιάννης_84

    Official Δίαιτα Thread

    Εγώ πήγα από τα 107 στα 97 σε ένα μήνα, με γυμναστήριο+μπάσκετ και μπόλικη πείνα. Όταν λέμε πείνα, εννοώ πως δεν έτρωγα καθόλου πρωινό, το μεσημέρι έτρωγα μία μεσαία προς παιδική μερίδα από ό,τι είχε μαγειρέψει εκείνη τη μέρα η σύζυγος και το απογευματάκι κανά δυο μήλα ή ό,τι άλλο φρούτο υπήρχε και το βράδυ τίποτα. Η πρώτη μισή βδομάδα ήταν ψιλοανυπόφορη, αλλά μετά συνήθισα. Πάνω στο μήνα που είχα χάσει τα πρώτα 10, σκέφτηκα πως εφόσον ήξερα εξ αρχής πως δεν είναι πολύ υγιεινό αυτό το σύστημα και το έκανα μόνο και μόνο για να έχω δυναμικό ξεκίνημα για να πάρω θάρρος, ήρθε η ώρα να κάνω κάτι πιο λογικό και ισοροπημένο. Αύξησα τις ώρες και μέρες της γυμναστικής αλλά και το φαγητό και έχασα άλλα 10 κιλά σε 4 μήνες περίπου. Πρόσεχα στο περίπου την σύνθεση της διατροφής μου χωρίς τίποτα λεπτομερείς υπολογισμούς όμως. Δηλαδή απέφευγα τυποποιημένες αηδίες, λιχουδιές και φαγητό απ' έξω, ψωμιά έτσι κι αλλιώς δεν έτρωγα ποτέ και συνεχίζω να αποφεύγω και προτιμούσα και προτιμώ να τρώω πιο πολύ κρέας, αυγά, φρούτα και λαχανικά. Το επόμενο στάδιο με λιγότερη αλλά όχι μηδενική προσοχή στο τι τρώω, συν λίγη ακόμα αύξηση γυμναστικής και μπάσκετ, σε 8 μήνες μέχρι και τώρα έχω χάσει άλλο ένα κιλό. Τώρα θα το ξαναδώ πως θα το προσαρμόσω να χάσω άλλα 5~7 κιλά σε (ελπιζω) 2-3 μήνες και μετά θα προσπαθήσω απλώς να διατηρηθώ εκεί που νομίζω θα είναι το ιδανικό για εμένα.
  7. Καλώς έκανες και δεν δίστασα να συμφωνήσω. Φυσικά και δεν αυτοπροσδιορίζομαι έτσι. Να ξέρουμε τι λέμε. Αμάν πια αυτή η καραμέλα. Όλοι οι υπερκάτι κάποια υπερβολή θα κάνουν για να αξίζουν το υπέρ. Μέσα σε αυτό χωράει και υποκρισία, αν και δεν είναι απαραίτητη για να είναι κάποιος λάθος ή/και υπερβολικός. Πάντως ναι, παραδέχομαι την υποκρισία των ακροδεξιών για να μην νομίζεις πως την αποφεύγω, αρκεί να μην βαφτίζουμε ακροδεξιό όποιον να 'ναι. Και μην κάνεις σαν να μην αναφερόσουν σε μένα με τη λέξη πονηρός και αμέσως μετά τα περί ακροδεξιάς. Εν πάση περιπτώσει και που συμφωνούμε σε κάτι έστω και μερικώς, θετικό είναι.
  8. Ούτε προσποιήθηκα, ούτε αναιρέθηκα. Προσπάθησα εξ αρχής να μη μπλέξω ιδιαίτερα με τις ιδέες του δολοφονημένου, αλλά με την αντιμετώπιση του γεγονότος της πολιτικής δολοφονίας εν καιρώ ειρήνης και εντελώς απρόκλητα. Κανένα whitewashing δεν έκανα, απλώς στηλίτευσα τις υπερβολές που βαφτίζουν κόσμο ακροδεξιό με το παραμικρό και δεν κάνουν λίγο σκόντο ούτε τις πρώτες ώρες του φόνου, κλείνοντας το μάτι στους δολοφόνους και τους επίδοξους δολοφόνους. Στην επιμονή επί των υπερβολών, δήλωσα πως δυσκολεύομαι να πειστώ για την ειλικρίνια της καταδίκης. Αν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά, είναι αναμενόμενο τώρα που το σκέφτομαι. Ευτυχώς Κλίντον και Ομπάμα ακολούθησαν πιο λογική προσέγγιση στις αντιδράσεις τους. Δεν θα ασχολούμουν καν με το θύμα, άλλο σκοπό είχα και στην τελική δεν ήταν κανένας φρικτός κακοποιός να του αξίζει τέτοιο πράγμα. Ακόμα και επί αυτού, το ναι μεν, αλλά, πήγε σύννεφο. Καταλαβαίνεις τι λες; Παρομοιάζεις τη Χαμάς με έναν τύπο που έκανε εκπομπές στο ραδιόφωνο και ανοιχτά debate στα πανεπιστήμια; Τι προσπαθείς να βγάλεις από αυτό; Για πες μα κι άλλα για την πολιτική ηγεσία της Χαμάς να μάθουμε... Κατά την αναφορα ειδήσεων για νεκρούς, αρκεί να πουν π.χ. μέλη/στελέχη της Χαμάς. Ούτε έπαινος είναι, ούτε προσβολή, ούτε ελλειπές. Αν θέλει ο αρθογράφος να μας πει και την άποψή του για το ποιόν των νεκρών, ας μας την πει ή ακόμα καλύτερα να μας ενημερώσει όσο καλύτερα γίνεται για να το κρίνουμε μόνοι μας. Αλλά να φαίνεται που είναι η είδηση και που οι προσωπικές απόψεις και κρίσεις. Και δεν έχω καμία συμπάθεια για τη Χαμάς, ούτε για τις πρακτικές του Ισραήλ σε πολλά θέματα. Αν συνοδεύουν αυτήν την απλή ανάγνωση με προτροπές 《κάντε το》, τότε παύει να είναι απλή ανάγνωση και (ελπίζω να) το ξέρεις και (ελπίζω να) το καταλαβαίνεις. Δεν ξέρω τι πας να βγάλεις και να εξισώσεις με αυτά τα νοητικά ακροβατικά. Το μεσανατολικό είναι τρομερή πληγή της ανθρωπότητας για να το χρησιμοποιείς για υπεραπλουστευμένες διατυπώσεις. Σε κάθε περίπτωση και σε αυτήν, οι ειδήσεις θα πρέπει να ξεχωρίζουν το σχόλιο και την άποψή τους, από τα γεγονότα. Να έχουν και άποψη και σχόλιο αν θέλουν, αλλά να μην προσπαθούν να τα περάσουν ως κομμάτι της είδησης υπαγορεύοντάς μας τι να σκεφτούμε και τι να πιστέψουμε άκριτα. Πριν λίγο επικρότησα και συμφώνησα με ανάρτησή σου που έδειχνε μια σύνεση σχετικά με το να μην κολλάμε αρνητικές ταμπέλες έτσι εύκολα και τώρα (αν κάνω λάθος με συγχωρείς) με κατατάσσεις έτσι εύκολα στους ακροδεξιούς. Μάλλον ένιωσες τύψεις που έγραψες κάτι με το οποίο συμφώνησα και είπες να εξιλεωθείς να πειστούν κι οι άλλοι πως είσαι με τη σωστή πλευρά; Στα θετικά της ανάρτησης βέβαια, οφείλω να επισημάνω την παροδοχή πως οι woke και υπάρχουν και είναι υποκριτές, γιατί εδώ πρόσφατα κάποιος ισχυριζόταν πως δεν υπάρχουν καν και το woke δεν σημαίνει τίποτα ή κάπως έτσι. Συμφωνώ 100% Επιτέλους το παραδέχεται και κάποιος! Δεν είναι θέμα τι λέω εγώ προσωπικά, είναι θέμα πως το αντιμετωπίζεις. Όταν εξισώνεις ανόμοια πράγματα, ουσιαστικά 《επιβραβεύεις》 αυτούς που υποστηρίζουν κάτι λάθος, εξισώνοντάς τους με αυτούς που υποθέτεις πως κάτι παρόμοιο σκέφτοναι χωρίς καν να το εκφράζουν! Ορθώς κάνεις, δεν είναι εκεί το θέμα. Ισχύει, συμφωνώ. Αρκεί να μην αποδίδεις ότι να 'ναι σχετικά με το ποιες είναι οι δύο(;) μεριές γιατί χάνεται ο προσανατολισμός και τα συμλεράσματα.
  9. Εγώ και το ακροδεξιός δεν το θεωρώ έναν απλό μη προσβλητικό πολιτικό χαρακτηρισμό αλλά τέλος πάντων. Το θέμα είναι να κυριαρχεί η κοινωνική/mediaκή 《καταδίκη》 της συγκεκριμένης και κάθε άλλης πολιτικής δολοφονίας παρά να γίνεται πιο πολύ κουβέντα για τις 《προβληματικές》 απόψεις του θύματος, ή για την οπλοκατοχή στην άλλη άκρη του κόσμου με μπόλικο έμμεσο (τουλάχιστον) victim blaming.
  10. Αυτός, στο political compass, είναι σίγουρα. Υπάρχει καμία σύγκριση; Εκτός εάν με τις δηλώσεις συμπαράστασης από <<λάθος>> ανθρώπους, μεταφέρεται αναδρομικά και όποια άλλη ιδιότητα θέλουμε. @Cyber_Cookie Ένας όρος που χρησιμοποιεί κάποιος για τον εαυτό του, δεν μπορεί να θεωρείται προσβλητικός σε αντίθεση με όρο που δεν αυτοπροσδιορίζει τον άνθρωπο στον τον οποίο αναφερόμαστε. Ακόμα και η απλή αλλαγή του Κομμουνιστή σε κομμούνι θα ήταν προσβλητική. Ελπίζω να μην αρνούμαστε τα εντελώς αυτονόητα έτσι, για την αντίρρηση και μόνο.
  11. Καλά είναι φανερό πως αντί απερίφραστης καταδίκης μιας πολιτικής δολοφονίας, διυλίζουμε τον κώνωπα για να την στρογγυλέψουμε. Η ανάγνωση κομματιών της Βίβλου εκτός πλαισίου, βαφτίστηκε τώρα ρητορική μίσους. ΟΚ. Για κάνε με ένα quote να διαβάζω Βίβλο ή να λέω κάτι τέτοιο να δούμε αν λες αλήθεια. Φυσικά και δεν τα λέω. Αντιθέτως πιστεύω πως δεν πρέπει να γίνονται αυτά. Σε τι δεν σε βοηθάω; Δεν σου αρέσει που τάσσομαι κατά της συλλήβδην άκριτης και χοντροκομμένης δαιμονοποίησης και υποστηρίζω την ανταλλαγή απόψεων; Τι συγκεκριμένα αποκαλείς παραλογισμό; Εγώ βλέπω μια πολιτική δολοφονία και αντιδράσεις που αντί να λένε για την ευθύνη του δολοφόνου, λένε πιο πολύ για τις απόψεις του θύματος. Κάτι από victim blaming μου θυμίζει, κάνω λάθος; Το έχω αιτιολογήσει επαρκώς. Εσύ απλώς μπήκες στην κουβέντα για μου την πεις με τις συνήθεις ρηχές εξυπνάδες. Εγώ είχα ξεκινήσει να γράφω επηρεασμένος από το γεγονός πως στις πρώτες λέξεις του τίτλου μιας είδησης για εν ψυχρώ δολοφονία, περιλαμβανόταν προσβλητική (ακροδεξιός) για τον φρεσκοπεθαμένο λέξη. Λες και ήταν κανένας κακοποιός. Αυτό το <<ήθος>> που δεν σέβεται τίποτα με ενόχλησε, εσείς δικαιολογήστε το όσο θέλετε. Φαντάσου λίγο ένα διαφορετικό παράδειγμα ενός αριστερού ακτιβιστή και να έγραφαν σε mainstream ενημερωτικά site τίτλους του στυλ <<Πυροβόλησαν το αναρχοκομμούνι Τάδε Ταδόπουλο...>>, δεν θα (έπρεπε να) ενοχληθείς; Εγώ προσωπικά δεν θα είχα καμία εκτίμηση σε κάποιον που θα ενημέρωνε για το συμβάν με αυτό το ύφος.
  12. Δεν μπορείς να <<δικάζεις>> προθέσεις και μάλιστα μη εκφρασμένες και άρα υποτιθέμενες για κάτι που εσύ χωρίς αποδείξεις πιστεύεις πως έχει ο άλλος στο μυαλό του και μάλιστα να το εξισώνεις με αυτό που αποδεδειγμένα εκφράζεται και να λες είναι το ίδιο. Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό και να μην είσαι τόσο απόλυτος. Γιατί ξέρεις ποιο είναι το επόμενο βήμα και το έχουμε δει και στην πράξη και στην Ελλάδα. Από τον πολύ επίμονο και πολύ φάλτσο ετεροπροσδιορισμό, καταντάει ο ετεροπροσδιοριζόμενος να τον αποδεχθεί το χαρακτηρισμό και να επαυξήσει κάτι που δεν τον εξέφραζε προηγουμένως, ή τουλάχιστον να ενισχύσει πραγματικά ακραίους που καταλήγουν να είναι οι μόνοι που δεν του κάνουν κύρηγμα περί άκρων εφόσον είναι οι πραγματικά ακραίοι. Αν δεν μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε αυτά και τα βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι, ρίχνουμε νερό στο μύλο του διχασμού και των άκρων που λέμε πως δεν μας αρέσουν και μετά αναρωτιόμαστε για την άνοδο διαφόρων φαινομένων και αναλύουμε αενάως το κακό που μας βρήκε.
  13. Κατά βάση δεν θα ήθελα να είναι νεκρός. Το ακροδεξιός ή μη, μου είναι αδιάφορο και βασίζω όλες τις πολτικές μου απόψεις στη λογική και στην εμπειρία και όχι σε κάποια δογματικά προκαθορισμένη ιδεολογία. Που την είδες τη ρητορική μίσους; Το να πονάει κάποιες φορές η αλήθεια, δεν την μετατρέπει σε ρητορική μίσους. Η πραγματική ρητορική μίσους είναι τα διάφορα CNN κλπ και τα npc ζόμπι που την έκαναν πράξη. Ισοπεδοτικό, απλώς. Η πιθανότητα να το εννοούσες αυτό το δυστυχώς, είναι εμφανώς κοντά στο μηδέν. Πραγματικά εύχομαι να κάνω λάθος, αλλά δεν βοηθάς να το πιστέψω. Όχι, δεν είναι το ίδιο, είναι άδικος και αντιπαραγωγικός ο συμψηφισμός. Ο σημερινός συνηθισμένος δεξιός, πολύ δύσκολα θα χρησιμοποιήσει <<επιχείρημα>> είσαι άπλυτος φασιστερός και ακόμα πιο δύσκολα θα έχει αξία κάτι τέτοιο. Αντιθέτως σε κανονικό χτίσιμο επιχειρήματος για οποιοδήποτε θέμα εκ μέρους ενός μη αριστερού, το περί ακροδεξιού κράξιμο έρχεται σε χρόνο dt και πιάνει και τόπο γιατί προσπαθεί μετά ο άλλος να πείσει πως δεν είναι (ακροδεξιός) ελέφαντας και φεύγει η κουβέντα από το όποιο πραγματικό επιχείρημα/άποψη και πάει εκεί που συμφέρει αυτούς που χρησιμοποιούν τη συκοφαντία ως απάντηση σε επιχειρήματα και απόψεις. Θα πρέπει οι ίδιοι οι μη δεξιοί να φρενάρουν την πανεύκολη ρετσινιά περί ακροδεξιάς όπως πολύ σωστά έκανε ο @dfk_7677 αλλά και εσύ και το ανάλογο να κάνουν όταν χρειάζεται και οι μη αριστεροί. Συγγνώμη για την επανάληψη αλλά:
  14. Ποιο είναι το όριο για να θεωρηθεί κάποιος ακροδεξιός; Θεωρίες για φυλετικές ανωτερότητες κλπ ΔΕΝ υποστήριζε, βίαιη καταστολή αντίθετης πολιτικής άποψης ΔΕΝ υποστήριζε, ευνομία, δημοκρατικές διαδικασίες, τήρηση συντάγματος και ελεύθερα debate επί όλων των θεμάτων υποστήριζε μεταξύ άλλων. Αν αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του ακροδεξιού, σχεδόν αδύνατον να γλυτώσει αυτή τη ρετσινιά, ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας. Και ξέρεις πόσο κακό κάνει να δαιμονοποιείται άπειρος κόσμος με τόση ευκολία; Απενεχοποιείται η βία εναντίον τους, καλή ώρα. Αφού πρώτα δαιμονοποιείς κάποιον, δήθεν δεν θες το κακό του; Η ηθική αυτουργία υπάρχει για κάποιο λόγο σαν έννοια, είναι κάτι υπαρκτό. Δεν είμαι 100% σίγουρος τι υπονοεί ο καθένας, αλλά σίγουρα δεν περίμενα κάτι για να είμαι ικανοποιημένος. Και είναι σίγουρα ύποπτος ο συμψηφισμός άσχετων περιστατικών για τα οποία δεν είχε καμία ευθύνη ο συγκεκριμένος. Ίσως όμως θα ήταν μια καλή ιδέα να τόνιζαν όσοι πετάνε με ευκολία δεξιά και αριστερά την ταμπέλα του ακροδεξιού, τα παρακάτω λόγια του Kirk που δεν ταιριάζουν με την ακροδεξιά ταμπέλα που του αποδίδεις: Κυνηγούσε τα ειρηνικά debate, δεν οργάνωνε riots. Η οπλοκατοχή είναι κατά κύριο λόγο θέμα των ΗΠΑ, αλλά η δαιμονοποίηση του μισού σχεδόν πληθυσμού (ή έστω πολύ μεγάλου μέρους) ως ακροδεξιά, είναι πρόβλημα και δικό μας και πολλών ακόμα χωρών. Ασχέτως του τι θα κάνει η Αμερική με την οπλοκατοχή, αντιληφθείτε ορισμένοι που οδηγεί η συστηματική δαιμονοποίηση οποιουδήποτε δεν είναι αριστερός. Σε κάθε μαζική δολοφονία όλοι στις ΗΠΑ μιλάνε μόνο για την οπλοκατοχή γιατί αυτή είναι η ατζέντα τους και κανείς δεν μιλάει για το τι πραγματικά οπλίζει όλους αυτούς και μένουνε μόνο στην επιφάνεια. Κι αυτό σαν δήλωση έγκρισης της δολοφονίας του μοιάζει, πραγματικά ελπίζω να μην είναι. Πάντως σχετικά με την παραπάνω δήλωση, το έλεγε με την ίδια έννοια του οτι αξίζει να υπάρχουν μερικοί θάνατοι από τροχαία, προκειμένου να έχει η ανθρωπότητα αυτοκίνηση.
  15. Το επίπεδο τρέλας/παράκρουσης/φανατισμού κλπ που απαιτείται για να πάει κάποιος να <<καθαρίσει>> όποιον βρει μπροστά του σε ένα σχολείο ή ένα εμπορικό κέντρο κλπ, είναι υπέρ αρκετό για να καλύψει και την απόκτηση των απαιτούμενων πυρομαχικών και του όπλου, ακόμα και σε χώρες που δεν είναι εύκολη η απόκτησή τους. Η συχνότερη εμφάνιση μαζικών δολοφονιών στην Αμερική δεν οφείλεται μόνο στην ευκολότερη απόκτηση όπλων, αλλά πολύ περισσότερο στην ηθική και κοινωνική κατάπτωσή τους και σε αυτό συνηγορεί και το γεγονός πως ενώ η δεύτερη τροπολογία ισχύει από πολύ παλιότερα, οι μαζικές δολοφονίες σε σχολεία κλπ, είναι πολύ πιο πρόσφατο σχετικά φαινόμενο και είναι φαινόμενο το οποίο έχει αρχίσει να εμφανίζεται και σε άλλες χώρες που δεν έχουν την ίδια εύκολη πρόσβαση σε όπλα. Νομίζω πως η ερώτηση η οποία του έγινε λίγο πριν τον πυροβολήσουν, ήταν αν ξέρει πόσες μαζικές δολοφονίες έχουν γίνει και απάντησε με ερώτηση αν σε αυτές μετράνε και αυτές που κάνουν οι συμμορίες όταν η μία ξεπαστρεύει την άλλη.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.