Jump to content

cptkoulis

Premium Members
  • Posts

    2.441
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cptkoulis

  1. cptkoulis

    The nVidia ForceWare Driver Thread

    174.85 beta
  2. cptkoulis

    World of Warcraft

    Κι εγω αυτο πιστευω.Εχω καπου 3 μηνες να ασχοληθω αλλα ο λογαριασμος παραμενει ενεργος και σε καμμια περιπτωση δεν πωλειται Αυτοκινητο,οδοντοβουρτσα και Wow account δεν δανειζονται :toomuchne
  3. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Και εν κινησει ειναι πολυ ωραιο ! Απο την αλλη με χαλανε απιστευτα τα led-ακια(ισως ειναι θεμα συνηθειας) και δεν με επεισε η ποιοτητα κατασκευης στο σαλονι του Στην εξυπηρετηση της αντιπροσωπειας δεν αξιζει καν να αναφερθω
  4. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    τσκ...τσκ..τσκ....περιοδικο την εποχη του ADSL? click me
  5. cptkoulis

    World of Warcraft

    30 Σεπτεμβριου εχει ως release date στο Amazon για το expansion :TD:
  6. cptkoulis

    World of Warcraft

    @Zarras Αρκετα τακτοποιημενο σε βρισκω :whistling Εκεινο το expansion θα το βγαλουνε καμμια φορα???
  7. cptkoulis

    World of Warcraft

    ma server!! στην τυχη μπηκες ή εχεις κανα γνωστο?
  8. cptkoulis

    World of Warcraft

    10 μερες ειναι υπεραρκετες για να κολλησεις και να χασεις κανα-δυο χρονια απο τη ζωη σου Καλα ξεμπερδεματα
  9. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Δεν εχεις αδικο stiffler Απλα δεν εχει νοημα η συγκριση ενος πραγματικου supercar με ενα γρηγορο coupe
  10. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Η Μ3 ειναι περιπου στα 80Κ και η Veyron καπου στο 1M
  11. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μπορεις αντι για μια Veyron να αγορασεις μια ντουζινα M3 σε ολα τα χρωματα,για να ειναι ασορτι με τα ρουχα σου
  12. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Εμενα μου εκανε για Lexus μολις το ειδα(σε θεμα εμφανισης) Παντως ακομα κυκλοφορει η σιρα XJ που ειναι οι "πραγματικες Jaguar" με τιμες πανω απο τα 100Κ
  13. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Αν μου χαριζαν μια RR θα την πουλαγα την ιδια μερα και θα επαιρνα κατι που ταιριαζει περισσοτερο στο στυλ οδηγησης μου
  14. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Αυτα που εχω βαρεθει να βλεπω ειναι Lambo,Lotus και Masserati(παρκαρισμενα ομως) Πολυ ανεβασμενη ειναι και η Bentley
  15. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    1.Εχω δει 2 νεες M3 στο δρομο(η μια μαλιστα λευκη) και μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο τις φωτο.Επισης την εχω δει σε εκθεση Το "καρουμπαλο" στο καπω ειναι γιατι δεν χωραγε ο V8(ταδε εφη 4Τ ή Car&Driver,δε θυμαμαι ποιο απο τα 2) 2.Επισης συχνα πετυχαινω μια M6 CSL Schnitzer(μαυρη).Την ειχα ακριβως μπροστα μου για αρκετη ωρα και λυπηθηκα λιγο τους επιβαινοντες.Σαν τραπεζι με ροδες την εχει κανει ο τυπος 3.Σημερα πετυχα μια CL 63 AMG Ειναι πολυ πιο ομορφη live και φαινεται αρκετα μαζεμενη
  16. cptkoulis

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Αν καταλαβα καλα,ειχα κι εγω καποτε παρομοιο προβλημα,δεν ολοκληρωνε εγκατασταση οδηγων γιατι ηταν corrupt για αγνωστο λογο το net framework Η λυση ηρθε απο το lab,εβγαλα εντελως το net framework(θελει ειδικη διαδικασια για να φυγει) και μετα το ξαναπερασα απο την αρχη. link Μετα περασαν κανονικα οι drivers και ανοιγει και το CCC
  17. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    @dubber Με γεια τις λαμπες και το χαλί
  18. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Πετυχημενο και 100% αληθινο
  19. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Ναι
  20. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Υπαρχει και αυτο εδω για οσους εχουν προβλημα χωρου Μονο θετικες κριτικες εχω διαβασει(δεν το εχω ακουσει ομως)
  21. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    spresv ο λαμπατος πανω αριστερα τι ειναι? btw ωραια η γωνιά σου,να καθεσαι και να αραζεις για ωρες...
  22. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Jaguar XJS V12 1976
  23. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    286 εβγαζε η στανταρ εκδοση της Ghibli και 330 η limited edition "cup" Imo,απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα ever
  24. cptkoulis

    Δείξτε το κουτί σας...

    @mitsosoft Πολυ τακτοποιημενο,ευγε! Και 2 ερωτησεις: 1.H Ultra 120 μπαινει κανονικα?Δεν βρισκει στο κουτι?(γιατι η Scythe δεν καθεται οπως θα την ηθελα σε μενα) 2.Οι 2 12αρηδες,στη μεση στο πανω μερος του κουτιου(διπλα στις μνημες),προς ποια κατευθυνση φυσανε?Ειδες διαφορες?
  25. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Εκτιμω οτι το προβλημα δεν ειναι στο ραφι αυτο καθ'αυτο,δηλαδη αν θα αντεξει το βαρος ή θα σπασει στα 2. Νομιζω οτι εχει να κανει με τη ροπη που θα δημιουργηθει αν υπερφορτωθει το ραφι, την οποια δεν θα αντεξουν τα στηριγματα και θα φυγει ολο μαζι με τον τοιχο. Παντως ειναι καλαισθητα,πρακτικα και πολυ οικονομικα
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.