Jump to content

cptkoulis

Premium Members
  • Posts

    2.441
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cptkoulis

  1. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    1.τι 30...τι 40...τι 50 2.Η τιμονιερα καλη,η G25 μαλλον για την εποχη της(130Ε το 2002).Το μονο που με χαλαει ειναι το κιτρινο αλογακι(στο λαιμο μου καθεται για την ακριβεια) 3.Το pick up ειναι Michell "Gyro Dec" με βραχιονα Rega "RB300" και κεφαλη Sumico "Bluepoint Special" (γυμνη).Θεωρειται "entry level hi-end",παιζει 30% καλυτερα απο ΜΚ2 αλλα κοστιζει οσο 5-6 απο δαυτα πανω δεξια διακρινεται και ο προ-προενισχυτης sorry αν ειμαι :OT:
  2. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    @perp thnx για τα καλα λογια Ωρες ωρες σκεφτομαι να βαλω και δυο "surround" οθονες εκατερωθεν της υπαρχουσας(περιπου οπως στις εικονες που εβαλε ο Snips) Οχι οτι τις χρειαζομαι,ετσι για τα γουστα
  3. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Και τα 2 pc ειναι στον ιδιο χωρο,οταν παιζω εχω ακουστικα,εναλλακτικα στελνω το σημα στο στερεοφωνικο Επειδη ομως τα ακουστικα κουραζουν,σκεφτομαι να προσθεσω 2 ενεργα μονιτορ συντομα
  4. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    το αποκαλουμενο "gaming pc" και μια απο το HTPC και τα αξεσουαρ του ΥΓ δεν ειναι καθε μερα ετσι ακριβως...:whistle2:
  5. cptkoulis

    World of Warcraft

    Δεν υπαρχει συγκεκριμενη απαντηση,εξαρταταται απο το gear(εξοπλισμο),τα specs(ταλεντα) και το ποσο καλος παιχτης ειναι ο αντιπαλος σου Επισης,οι ισορροπιες στο παιχνιδι συνηθως αλλαζουν μετα απο καθε patch
  6. cptkoulis

    Crysis

    κουραστικο αυτο με το ping σας εβλεπα να πετατε για πρωτη φορα καλα ητανε thnx Zarras
  7. cptkoulis

    Crysis

    crylab is up για ελατε!
  8. cptkoulis

    Crysis

    μην εισαι κοτα man (κι εγω θα λεω οτι φταει το ping που με σκοτωνουν)
  9. cptkoulis

    Crysis

    παιζαμε στον Crylab του Zarras με πεταξε για λιγο και δεν μπορω να βρω το server τωρα
  10. cptkoulis

    Crysis

    εκανες "create game" ?
  11. cptkoulis

    Crysis

    εισαι τυχερος που δεν μπορω να μπω απαιτειται port forwarding στο router?
  12. cptkoulis

    Crysis

    Αν υπηρχε σοβαρος ανταγωνισμος στις VGA,θα υπηρχαν ηδη οι 9800 και θα παιζαμε ενα παιχνιδι απο το μελλον με σημερινο hardware.Γιατι αυτη τη στιγμη απαιτουμε γραφικα 2008 με hardware απο το 2006 Κι οπως εχουμε ξαναπει,ηταν τρομερη αγορα η GTX(και η Ultra) αλλα θα ερχοταν η στιγμη να ζοριστουν κι αυτες Αν κανω λαθος διορθωστε με,αλλα τα FEAR και Oblivion παιζονταν καλυτερα οταν κυκλοφορησαν με full γραφικα??Και τοτε παιζαμε σε 17-19 ιντσες...
  13. cptkoulis

    Crysis

    Εχω την αισθηση οτι παιζει καλυτερα απο το demo 23fps στην παραλια και 16fps τρεχοντας στη ζουγκλα(@2560x1600 ολα high εκτος απο shadows,shaders και physics που τα εχω στο medium,AA off) Κι ολα αυτα με αερα(σχεδον αθορυβα) με τον 4300 στα 2700,η καρτα stock για την ωρα
  14. cptkoulis

    World of Warcraft

    Το "καλο" του WOW ειναι οτι δινεις 13Ε το μηνα και παιζεις οσο τραβαει η ψυχη σου,χωρις αναβαθμισεις κλπ κλπ για πολυ καιρο Με το gaming ρυθμο που εχουμε πιασει,θα θελουμε 2-3 νεα games το μηνα + αλλα 1000 ετησιως για αναβαθμισεις(οχι οτι δεν αναβαθμιζουμε ετσι κι αλλιως αλλα να για να χουμε να λεμε )
  15. cptkoulis

    World of Warcraft

    Ειλικρινα το σκεφτομαι αν κανω uninstall,να μην το ξαναεγκαταστησω...Εχει γινει λιγο βαρετο το game και μου φαινεται οτι η Blizzard λουφαρει(απαραδεκτα γραφικα στο TK+SSC) Το θεμα ειναι οτι αν σταματησεις το WOW,ξαφνικα βρισκεσαι με απειρο ελευθερο χρονο και αυτο μπορει να ειναι προβλημα.Μετα το WOW τι?
  16. cptkoulis

    Crysis

    @perp που στις 05:09 μπηκε στο forum να γραψει για το Crysis ειναι που ειχες βαρεθει το demo
  17. cptkoulis

    World of Warcraft

    Ειχε κανεις προβλημα κατα την εγκατασταση του patch 2.3.0 ? Μου βγαζει CRC mismatch error και προτεινει ως λυση απεγκατασταση και επανεγκατασταση του παιχνιδιου απο την αρχη
  18. cptkoulis

    Δείξτε το κουτί σας...

    @ison Ειχε συζητηθει το θεμα αυτο αρκετα αναλυτικα Εγω εχω το Galaxy στην "ευκολη θεση"δηλαδη παταει στο πατωμα του case,στο μεταλλικο σκαλι οπως ειπες Αν θυμαμαι καλα,ο Bluechris ηταν αυτος που το εβαλε στην πανω θεση για να χωρεσει τα νερα στο "υπογειο" και ειπε οτι δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα(το υποψιαζομουν κι εγω οτι μπαινει κανονικα και πανω αλλα βαριομουν να το δοκιμασω) Για ψαξε λιγο τα ποστς...
  19. cptkoulis

    Crysis

    Με βαση το "performance monitor" του G15,το παιχνιδι χρησιμοποιει 1,5 πυρηνα με διακυμανσεις 55-67% και 50% της μνημης(CPU@2,4GHz μονο,και εφαρμογες να τρεχουν απο πισω) Κατεβαζοντας στο medium τα shadows και 1,2 ακομα εφε και ολα τα υπολοιπα στο high τρεχει με 20fps περιπου(σε 2560x1600) ειναι δηλαδη playable αλλα δεν πεταει κιολας(ακομα ειμαι με τους 7.9) Με δεδομενο οτι σε καθε εικονα κινουνται μερικες χιλιαδες φυλλα και θαμνοι,δλδ αμετρητα πολυγωνα,νομιζω οτι αξιζουν συγχαρητηρια στην Crytek
  20. cptkoulis

    Crysis

    καρτα + vista σκεφτομουν κι εγω για αρχη @Vadergr Σε full αναλυση στην αρχη ειχε πολλα artifacts.Οταν κατεβασα λιγο αναλυση σε 1680x1050,βελτιωθηκε αισθητα η κατασταση.Το περιεργο ειναι οτι τα εβγαζε στην αρχη,λες και θελει η καρτα ζεσταμα για να παιξει σωστα Αν θυμαμαι καλα τα F.E.A.R. και Oblivion οταν πρωτοβγηκαν,δεν υπηρχε συστημα που να τα σηκωνει(και τοτε οι 20+ ιντσες δεν υπηρχαν...)
  21. cptkoulis

    Crysis

    1680Χ1050 ολα high με 20-27 fps,το game ειναι playable κανονικοτατα,αφου τα εχει τα frames και δεν πεφτει αποτομα οταν εμφανιστουν 3 αντιπαλοι Το εφε με το βαθος πεδιου,απλα συγκλονιστκο και οι εκρηξεις ρεαλιστικοτερες παρα ποτε Must buy (κι ας μην παιζω FPS συχνα)
  22. cptkoulis

    Crysis

    ...ευτυχως ή δυστυχως χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος με 2900 και artifacts
  23. cptkoulis

    Crysis

    C2D@2,4GHz,2900XT@stock 10-12 fps με high settings(τις ορισε το game) @2560x1600 Με εξαιρεση τη βαρια/αργη αισθηση στο mouse,το παιχνιδι παιζεται καλυτερα αποτι λεει το fraps. Τα γραφικα εξαιρετικα,καποιοι φιλοι μου που ηταν παροντες δεν καταλαβαν τι το ξεχωριστο ειχε το παιχνιδι και σερνεται Αρνητικα: καποια artifacts και μπολικο tearing Θα το ψαξω καλυτερα και θα επανελθω
  24. cptkoulis

    Crysis

    Μακαρι να ειναι τα πραγματα οπως τα λεει o racer
  25. cptkoulis

    Crysis

    αν κρινω απο ενα screenshot του perp(post 341) χρησιμοποιει μονο τους 2
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.