Jump to content

cptkoulis

Premium Members
  • Posts

    2.441
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by cptkoulis

  1. cptkoulis

    World of Warcraft

    Συνταγμα δεν παω,θα εχει emo και καγκουρες εκεινη την ωρα Με βλεπω να πηγαινω στην οδο Καταρας(warlocks FTW) στο Μενιδι.Λογικα δεν θα εχει πολυ κοσμο τετοια ωρα στα περιξ + εχει parking.Ελπιζω μονο να μην περιμενω 20-30 λεπτα να το φερουν απο την αποθηκη οπως τοτε με το AOC
  2. cptkoulis

    World of Warcraft

    Αν καποιος γνωριζει ή μαθει για μεταμεσονυχτιο event,ας ενημερωσει εγκαιρως.Την προηγουμενη φορα,λογω ελλειψης internet τοτε,το εμαθα απο τα δελτια ειδησεων των 12 κι ετρεχα πανικοβλητος :crazy_pilot:
  3. cptkoulis

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Χρησιμοποοησε το κουτι της μητρικης,στρωσε και το αντιστατικο σακουλακι της πανω στο κουτι(για καθε ενδεχομενο) και εισαι ετοιμος
  4. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Το ειδα κι εγω απο κοντα και μου φανηκε πολυυυυυ καλο
  5. cptkoulis

    Μαγαζι με Arcade Video Games?? [κερματα]

    Ακριβως επειδη ειχαν την πλακα τους τοτε ,καλυτερα να μην τα δω σημερα γιατι πρωτον θα ξενερωσω και δευτερον θα χαλασει η καλη εικονα που μου εχει μεινει Δοκιμασε κανα MAME πρωτα να θυμηθεις πως ηταν κι αν ακομα εχεις ορεξη... EDIT Για αγορα,θα προτιμουσα ενα φλιπερ κανονικο ή ενα arcade καμπινατο,να βαλω μεσα στο PC μου και να παιζω σημερινα παιχνιδια
  6. cptkoulis

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    Ο μικρος μου αδερφος :baby: http://i215.photobucket.com/albums/cc219/cptkoulis/kokobios1.jpg
  7. cptkoulis

    Κορυφαίες ατάκες μελών του TheLab.gr (QuoteLab)

    Μηνυμα του LevelOne που δειχνει οτι εχει σοβαρο προβλημα με το aircondition στο χωρο του,αβαδιστα,πληρης εχεμυθεια "Το μαύρο είναι στάση ζωής. Μαυρη ειναι η νύχτα στα βουνά. Ξημερώνει και βραδυάζει, πάντα στον ίδιο το σκοπό. Ανοιξε πετραααααααααα. Ασπρο μαύρο όνειρα κάνω. Ο μαυρος ο σκύλος ο ταμ ταμ ταμ. Ασπρα κοράκια κοκκινα κορακια μαυρα κορακια. Κορακας κοράκου μάτι. Σκύλες της λύσας. Οϊμέ. Μαύρο. Δεν υπάρχει. Εκτος και αν είναι ζαρτιέρες. Το μαύρο είναι χρώμα. Ειναι σκουρο πολύ. Σχεδόν τερμα σκούρο. Ειναι το πιο σκουρόχρωμο χρώμα, αν και δεν είναι ακριβώς χρώμα. Το Φορντ του φίλου μου είναι μαύρο. Αρα είναι χρωματιστό. Μυρίζει μανούλα. Αραπίνες μαυρες ξεδοντιάρες. Το μαύρο είναι τρόπος ψηφίσματος. Ενα μαύρο στον κ.κ. βουλευτά παρακαλώ. Το "μαύρο" είναι νομιμο στην Ολλανδία. Το κάπνισμα όχι. Αυτοι είναι ασπροι. Εκτος απο τον Κλαϊφερτ και τον Γκούλιτ. Το μαύρο είναι νόμιμο. Δεν ειναι περίεργο; Ειναι χρώμα; Με τις υγείες μας. Και του χρόνου."
  8. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    :laughing:
  9. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    http://www.youtube.com/watch?v=XIWo7QkqXmQ
  10. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Μια τιμη που βρηκα για το 301,ειναι 37500$ Υπαρχει και το 401 που ξεκιναει απο 52000$ και θα βγει λεει και το 201 που θα ειναι "φθηνο 301" για home users. Φαινονται πολυ καλα και πρεπει να ειναι.Αλλιως πως εκλεισαν συμβολαιο 67εκ $ με τον αμερικανικο στρατο ?? ΥΓ το 401 ειναι οτι πρεπει για drift στο Grid με το "racer" οδηγο :sick:
  11. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Το σκεφτομαι συνεχεια :flag: Με ενα τετοιο και ενα Daihatsu Cuore,εισαι καλυμμενος(αφου μαλλον κανεις απο μας δεν θα τρεξει ποτε στην F1 ή στο WRC και ελαχιστοι ισως μπορεσουν καποια στιγμη να αποκτησουν ενα supercar)
  12. Τωρα μαλιστα!!Με καλυψες!! Με ρεγουλα λοιπον το αψεντι πριν γινετε "πρεζακια" :toomuchne
  13. Οπως?
  14. cptkoulis

    Τα ζώα στη ζωή μας (PetLab)

    Εχει ενας τυπος στη δουλεια ενα τετοιο(αρσενικο νομιζω...)
  15. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Γιατι,ποιος απο τη γενια μας θα παρει εφαπαξ????
  16. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Ωραιο το Passat αλλα αργει ακομα το εφαπαξ...
  17. cptkoulis

    Πόνος στο χέρι (του mouse).

    Περαστικα Snips! Εκανες πολυ καλα που ανεφερες την περιπτωση σου
  18. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Το πιο cult supercar ολων των εποχων
  19. :nada:
  20. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Τελικα ειναι gay κι ο Batman??Για το Robin το'χουμε καταλαβει ολοι...
  21. Ειδικα αν εχεις και καλο μεζε....
  22. cptkoulis

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Ισως ζοριζονταν πολυ με 3 blocks και 3πλο ψυγειο...Αλλα αφου τα εδινε set η Asetek... ΥΓ 40Ε???Δωρο σου κανανε,δεν τα αγορασες!
  23. cptkoulis

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Εισοδος ειναι στο κεντρο και εξοδος απο τις 2 πλαινες Δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα μετα απο 2 τετοιες αντλιες,απλα δεν ξαναγοραζω οτιδηποτε φερει το σημα της Asetek
  24. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Οπως θα λεγε κι ενας mod..."η Μ5 ειναι σαν ταξι" Αυτο που λεω ειναι οτι ταιριαζουν περισσοτερο 507 αλογα σε ενα σπορ αμαξωμα παρα σε ενα σενταν. Στην τελικη,τι να τα κανεις τοσα αλογα αν εχεις και την πεθερα σου μεσα???
  25. cptkoulis

    Supercars & Dreamcars Thread

    Παρεξηγησες boy! Δεν ξερω αν τα 272 PS του τριλιτρου ειναι αρκετα για ενα τοσο βαρυ αυτοκινητο,δεδομενου του χαρακτηρα του. Οχι οτι θα πηγαινει ασχημα,αλλα λεμε...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.