Jump to content

npetras

Premium Members
  • Posts

    355
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by npetras

  1. npetras

    Ας κάνουμε το εργαστήρι καλύτερο - V3 Edition

    Και εγώ θα ήθελα να επανέλθουν τα rss για τα τελυταια post του φόρουμ . ...
  2. npetras

    Πότε κάνατε τελευταία φορά format;

    Οταν είχα XP κάθε βδομάδα . Τα vista ,μπηκαν - βγήκαν , τα win 7 μια φορά το τρίμηνο κια απο τότ επου μπηκαν τα windows 8 δεν έχει χρειαστεί εδω και 1 χρόνο . Απολυτα σταθερό το σύστηαμ . Σκυλί μαύρο !!
  3. Στο νέο μηχάνημα που στήνω θα μπεί μετά απο πολύ σκέψη και δίλλημα μετάξύ αερόψυκτρας και AIO υδρόψυξη , η Noctua U14S με προσθήκη και δευτερου ανεμιστήρα A15 . Μου πήγε το μαλλί στα 85 η U14s + 25 ο extra fan = 110 euro , αλλα νομίζω οτι θά έχω κορυφαίες επιδόσεις με αθόρυβη ! και τονίζω το αθόρυβη μιας και εκεί είναι το όλο ζήτημα + καλυτερη συμβατότητα απο άλλα μοντέλα αερόψυκτρας όπως π.χ h D15 ή Cryorig R1 Ultimate ..
  4. Εγώ δίνω 37 ευρώ συνολο για απεριόριστα σταθερά + internet vdsl . Εχει και φθηνοτερα πακέτα . Αν δεν κανω λάθος οι νέοι συνδρομητες το παίρνουν πιο φθηνά . π.χ χωρίς απεριοριστα σταθερά ,μόνο internet 15 ευρώ + vdsl 10 ευρώ = 25 ευρώ . Καλά είναι ,αλλα αν εγώ στα 750 μέτρα βγάζω 19 mbit πού πρέπε να είσαι για τα 35 ; Η σελίδα του Σάπες μου βγάζει οτι θεωρητικά θα έπρεπε να βγάζω 35 . ποιος ξέρει τί παίζει.... Οι τεχνικοί πάντως μου είπαν οτι δεν γίνεται τίποτα καλύτερο .
  5. Ενεργοποιήθηκε και η Wind . Το ρουτεράκι αξιόλογο φαίνεται . Η γραμμή δυστυχώε τίποτα συνταρακτικό . Συγχρόνιζα στα 13-14 mbit και μετά την ενεργοποίηση της vdsl και έπειτα απο 2 ημέρες διαβουλευσεων με το τεχνικό τμήμα φτάσαμε τα 18-19 mb Θα μου πείς αξίζει ; δεκα ευρώ παραπάνω θέλει η wind . Απλά εκανα λίγο καλύτερη την ADSL μου .κατι είναι και αυτο. ελπίζω στο μέλλον να κάνουν καμια αναβάθμιση...
  6. Σε λίγε μέρες θα έχω και εγώ αποτελέσματα απο wind . Ηδη έχω βάλει εξοπλισμό και περιμένω την αλλαγή του άκρου . ΑΝτε να δούμε ...
  7. npetras

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εύκολο το έχεις . Ζυγίζει καμία 30 κιλά !!! Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Με τον πόνο μου παίζεις....... :weep: φρεσκοκαμμένο pc + πρόσφατα ανεργος = χάλια συνδιασμός . Τωρα να μου πείς εδω δεν έχεις δουλειά το battlefield σου λείπει . Τουλαχιστον να το είχα να ξεχνιέμαι λίγο καλα θα ήταν ..... . Ελπίζω να σας ξαναδώ μέσα σύντομα..... Υ.Γ γιατι δε θέλουμε rush ; μΙα φορά την εβδομάδα rush metro - seine crossing + hard core ότι καλύτερο . Σαν ψυχοθεραπεία δες το!!!!
  9. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Ρε παιδιά μην τυχόν και υπάρχει κανα iphone app να μου βγάζει notification όταν π.χ ο bazo είναι στα 64 Metro Rush Hardcore ; Τετοια απόλαυση δεν θέλω να την στερώ απο τον εαυτό μου ...:hang3:
  10. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Εγώ πωρώθηκα με hardcore . Πολή σφαγή , πολλα kills αλλα στην καλύτερη μου πίστα έφαγα ένα ban για friendly fire , κρίμα .Τσαμπα οι πόντοι που μάζεψα. τι φταιω εγώ που έπεσε ο άλλος πάνω στη διόπτρα μου, ε; :fist: ... Να το επαναλάβουμε και την τεταρτη... Ρε συ lazy ,στο metro με έσκισες ....
  11. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Και γω το ευχαριστηθηκα χτες αρκετα!!!. Αν και έφαγα από τους από πάνω αρκετές μαχαιριές και sniperies. Που θα παει θα βελτιώθώ. Αυτές οι σκάλες του metro δεν ανέβαιναν με τίποτα . Τι μπαζουκας . Τι πολύβόλο.
  12. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Πάντως χτες μπήκα για λίγο και γινόταν χαμός . Έτρωγα σφαίρα στο δευτερόλεπτο . Με το που έμπαινα πέθαινα και όλας . Νόμιζα ότι έπαιζα MW3 . Προσωπικά εμένα δε με χαλάνε να υπάρχουν και τέτοια ματσακια. Φουντώνουν τα αίματα .απλά λίγο με χαλάει το ping του bazo που κάτω απο 110 σπάνια τον βλέπω .
  13. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Εγω που ανοίγω battlelog , πατάω να αγοράσω Back to Karkand Expansion Pack μέσω paypal .ολοκληρώνεται η διαδικασία και εδω και 4 ώρες προσπαθώ αλαλ δεν βλέπω φώς για το πώς θα κατέβει το expansion pack . Δεν εμφανίζεται σαν αγορασμένο στο origin application . Επρεπε να το είχα αγοράσει απο κει .Εστειλα e-mail στο ΕΑ support με το e-mail που μου έστειλε η paypal οτι το πλήρωσα .Ελπίζω να απαντήσουν σύντομα . Έπαθε κάποιος το ίδιο ;
  14. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    2 Ερωτήσεις : 1) Έχω αγοράσει την στάνταρτ version . Το "Back to Karkand" DLC που το βρίσκω να το αγοράσω χώρια ; 2) Από χτες όλοι οι servers είναι σχεδόν άδειοι . Παίζει κάτι ή έχουν πέσει όλοι με τα μούτρα στο MW3 ;
  15. npetras

    Official Battlefield 3 Thread

    Λαγκάρει ρε γαμώτο αρκετά σήμερα . η tellas μαμ...ται; τα γραφικά κολλάνε απο bug ; ολοι οι ελληνες παίζουν bf3 ;θα δείξει ... Ενα είναι σίγουρο θα καούμε άσχημα με δαύτο . Ξέρουμε οταν θα βγεί το official αν θα μπορέσουμε να κρατήσουμε τα στατιστικά μας ;
  16. npetras

    Δείξτε την υδρόψυξη που φτιάξατε.

    Respect και απο εμένα . Εχω μπει στο site και έχω δεί δουλειές και η κάθε μια με εντυπωσιάζει περισσότερο απο την προηγούμενη . Μιλάμε για τέχνη . Φίλε κοπρίτη απλά μας έχεις αφήσει άφωνους . Συγχαρητήρια .
  17. npetras

    Τι ψύξη έχετε στο κύριο PC σας;

    υδροψυξη bigwater πάνω στον Q9550 overclocked στα 3.55 και με τις ζέστες τώρα χτυπάμε και 58 βαθμούς . Σε νέο pc και εγώ σε corsair H70 θα πήγαινα
  18. npetras

    Δείξτε το κουτί σας...

    Η αποσύνδεση είναι εύκολη . Αποσυνδέεις τις βαλβίδες (τα άσπρα): Βάζεις απο κάτω ένα πλαστικό γιατι θα τρέξει λίγο Μετά αφαιρείς σιγά σιγά μια μια τις βαλβίδες απο τους σωλήνες και αφήνεις να αδειάσουν μέσα στο πλαστικό . Ευκολο είναι απλά θέλει προσοχή .
  19. npetras

    Δείξτε το κουτί σας...

    και το δικό μου :
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.